Tinka tinka tinka :dance: :dance: :dance: :dance: Helemaal geweldig en nu nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Feruari 2011 wordt DE maand voor voor jou!
Reageer later op de rest
@chel: wat stom van het GGZ, werken die voor iedereen zo slecht?
Je ziet echt dat je mam en pap dol zijn op Damian :inlove:
Je doet het heel goed hoor meid!
@karma: fijn zo, aftellen naar de vakantie! Gaat vast goed meevallen!
@jose: thx! Hopelijk blijft alles idd goed gaan!
Vandaag ineens onverwacht al mijn laatste dag gewerkt :shock: Ik mocht van de arbeidsgeneesheer niet meer langer blijven werken, wegens kans op infectieziekten… :shock:
Even ego, ik heb vandaag een echo gehad en het is misgegaan, pas misgegaan, want ik zag het hoofdje, de ruggegraat en soort van beentjes leek wel.
Het leven is zo niet eerlijk, erger nog is dat m’n collega precies even ver is als ik.
Bah morgen de curretage.
@Bontje1983 wrote:
Even ego, ik heb vandaag een echo gehad en het is misgegaan, pas misgegaan, want ik zag het hoofdje, de ruggegraat en soort van beentjes leek wel.oh Bontje, dit meen je niet! :shock: Toch nog misgegaan, na al de spanning en dan het goede nieuws, nu weer slecht nieuws
Het leven is zo niet eerlijk, erger nog is dat m’n collega precies even ver is als ik.
Bah morgen de curretage.

Meid toch, het leven is zo oneerlijk! :hug: :hug: :hug:
@Bontje1983 wrote:
Even ego, ik heb vandaag een echo gehad en het is misgegaan, pas misgegaan, want ik zag het hoofdje, de ruggegraat en soort van beentjes leek wel.
Bah morgen de curretage.
Lieverd wat is dit ongelooflijk kt zeg! Ik had zo gehoopt dat het goed zou zitten. Heb de hele dag aan je gedacht.
Ik denk morgen aan je!
Enne mocht je willen uithuilen dat weet je me te vinden! :- :-*
BONTJE :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Heel veel sterkte
@Bontje, damn!! Dat is zoooooooo niet leuk!! Jakkes zeg! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte morgen!
@Tinka, wel gek dat je nu al niet meer hoeft te werken, of niet? Dat klinkt wel luxe! Dat zou bij mij wel anders zijn helaas…
Zit je nu bij broekie bij de moeders? Dat is wel vlot gegaan bij ze, in 1x.
Ik moest wel lachen om je berichtje dat je denkt dat wij er ook wel snel weer voor zullen gaan volgens jou. :lol: :lol: Ik heb al bedacht dat de eerste ronde een gemiste kans wordt want dan is vriendlief er niet, dus nog even geduld :mrgreen:
@Karma, wanneer ga je eigenlijk op vakantie? Je laat ons alvast wennen aan wat minder berichtjes
Haha, ik ben zelf ook niet zo actief aan 't schrijven geweest de laatste tijd :oops:
Ik lees wel mee.
@Chelleke, jammer van de gemiste kans deze maand… Op naar de volgende ronde! Wel fijn dat je alweer wat opkrabbelt :thumbup: :thumbup:
Wat lees ik nou?
Lieve, lieve Bontje… :hug: Ik weet even niet wat
ik moet zeggen. Deze klap had ik niet zien aankomen. Ben er stil van.
Lieverd, heel veel sterkte. :hug:
@Bontje1983 wrote:
Bah morgen de curretage.
Oh Bontje hoe kan dat nou???

@Bontje1983 wrote:
Bah morgen de curretage.

Heb er even geen woorden voor :hug: :hug: :hug:
Heel veel sterkte morgen :hug:
@Manouk wrote:
@Tinka, wel gek dat je nu al niet meer hoeft te werken, of niet? Dat klinkt wel luxe! Dat zou bij mij wel anders zijn helaas…
Zit je nu bij broekie bij de moeders? Dat is wel vlot gegaan bij ze, in 1x.
Ik moest wel lachen om je berichtje dat je denkt dat wij er ook wel snel weer voor zullen gaan volgens jou. :lol: :lol: Ik heb al bedacht dat de eerste ronde een gemiste kans wordt want dan is vriendlief er niet, dus nog even geduld :mrgreen:
Nee hoor, is heel normaal dati k onmiddellijk moet thuisblijven. Als je in het begin van je zwangerschap een infectie met toxoplasmose of cmv oploopt, is dat veel erger dan dat dat op een later tijdstip gebeurd. Vandaar onmiddellijke verwijdering van de werkvloer.
Ik dacht dat, omdat ikg elezen had dat het toch wel terug heel goed ging ten huize Manouk en tss de regels las ik dat je er wel voor wilde gaan :mrgreen:
@bontje: ik denk de hele dag aan jou meid! :hug: :kaars: :hug:
Goedemorgen allemaal, fijne dag :-*
Bontje nogmaals dikke :hug:
Goedemorgen meiden,
Nou, hier heerlijk geslapen. NOT! :roll: Gistermiddag begon mijn dreumes te hoesten en is daar de hele nacht
mee doorgegaan. Arm kind! Tegen 22:00 uur hoorde ik mijn peuter heel zachtjes huilen en toen ik even ging
kijken wat er was zag ik dat de hele linkerkant van haar gezicht opgezwollen was. :shock: Ze lijkt nu echt op zo’n
tekenfilmfiguurtje met kiespijn, zeg maar. Maar het doet wel heel veel pijn. Toch maar voor de zekerheid
gisteravond de HAP gebeld en het komt vaker voor bij jonge kinderen en gaat vanzelf weer over. Haar advies:
heel veel ijsjes eten! :drool: Nou, dat soort medicijnen nemen wil ze wel hoor. :lol:
Maar wel de hele nacht op geweest met twee koters… Ik ben gebroken zeg!
@Chelleke: Wat een prutsers dan, nog steeds niet goed gedaan. Naja, iig heb je wel wat gekregen en zit je
niet helemaal zonder. Wat een gedoe!
Rob is er weer! :dance: Hebben jullie nog iets gedaan gisteren om de thuiskomst te vieren!? En heeft eitje
toch niet een beetje vertraging gehad? Ik hoop het zooooo!
@Manouk: We vertrekken waarschijnlijk de 9de of 10de juli. :dance: Ik heb er wel zin in. Ook meteen even mijn
eerste nichtje bekijken, want mijn broer heeft de 12de juni een kindje gekregen en ik ben dus eindelijk tante
nu! :dance: Wel apart hoor hoe dat daar allemaal gaat. Ben wat dat betreft blij dat we in Nederland zitten.
Voor de nieuwsgierigen:
Mannen mogen daar (nog steeds) niet (anno 2010 :roll: ) bij de bevalling zijn ivm infectiegevaar. Zij moeten
dus thuis wachten. De vrouw bevalt alleen met de verpleging. Na de bevalling mag er ook geen bezoek
komen ivm infectiegevaar. :roll: De vrouw ligt dus 3 tot 7 dagen alleen met de baby naast haar. Dat de baby
naast haar mag is per ziekenhuis verschillend. Zij is bevallen in een erg modern (LOL) ziekenhuis. Meestal
ligt je kind op een babyzaal en krijg je het alleen als het eten moet. :roll:
Helaas ging de bevalling van mijn schoonzus niet fantastisch en is ze bevallen met een keizersnee… Ze moet
dus 2 weken daar blijven en mijn broer mag dus twee weken niet naar haar toe. Gelukkig had ze stiekem een
mobiel mee gesmokkelt (mobiel mag niet ivm… infectiegevaar :naughty: ) en kon ze hem na de bevalling melden dat
alles goed was gegaan en hun dochter het goed deed. Ook heeft ze twee foto’s naar hem ge-sms-t, anders
had zijn kind dus pas na twee weken voor het eerst gezien.
Mijn broer is dus erg teleurgesteld en baalt als een stekker, al had hij dit wel vantevoren kunnen weten. Het
gaat al jaren zo. Maar goed, daar heeft hij nu dus niks aan. Het is gelukkig prima gegaan en zijn
vrouw en kindje doen het super. Dat is toch het allerbelangrijkste.
@Tinka: Hoe voel je je nu? Beginnen de kwaaltjes al? :mrgreen: Zijn jullie er al een beetje aan gewend? :inlove:
@Bontje: Nou meis, ik denk ook steeds aan je. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik vind het zo
verschrikkelijk rot voor jullie. :hug:
Heel veel sterkte vandaag en ik hoop dat het allemaal zonder complicaties gaat, zodat je naast
het verlies ook niet nog die hele lichamelijke nasleep erbij krijgt zoals vorige keer. K-zooi!
Heel veel sterkte! Ik wou dat ik meer kon doen.
Meiden, ik ga naar mijn twee zielige meiden hier. Ik kom straks nog wel even aanwaaien.
Liefs! :-*
Danjullie wel voor de lieve reacties, geeft toch wat troost.
Ik heb gisteravond 3 maal cytotec ingenomen en vanochtend 2 x diclofenac en 2 x paracetemol.
Sinds een uurtje verlies ik bloed, zo definitief ineens.
Mn moeder gaat gelukkig mee,want vriend werkt door de weeks in een andere stad en overnacht er ook.
10 uur ben ik aan de beurt en zie er weer als een berg tegenop. Dit keer ga ik toch maar met de pijnstilling via infuus doen, de vorige keer durfde ik het niet,want ik ben nogal een controlfreak. Maar het deed heel erg zeer en daarom ga ik deze keer toch de pijnstilling via infuus gebruiken.
Brr ze zeggen dat je je daar een beetje dronken van wordt, het liefst merk ik er helemaal niks van.
Echt fijn dat jullie meeleven en ik zal straks laten weten hoe het geweest is.
ooo lieve bontje wat vind ik dit erg voor jullie
ik ben gewoon sprakeloos… heel veel sterkte en heel veel :hug:
een :kaars: voor jullie :vlinder:
voel me bijna bezwaard om te bibben :oops:
@ karma, :hug: voor jou en je twee koters.
wat vervelend voor je broer en schoonzus dat ze elkaar zo lang niet kunnen zien. juist nu je net een kindje hebt gekregen wil je het liefst samen zijn. voor hun ook :hug: hopelijk kan je broer gauw de tijd inhalen met zijn dochter.
@ tinka, dat is een heeeel lang verlof geniet er lekker van, het is voorbij voor je het weet.
@ chelleke, fijn dat het steeds iets beter met je gaat ondanks dat de ggz zo ontzettend aan het klungelen is :hug:
vannacht een mindere nacht gehad. heb last van mijn bekken en kan daardoor niet lekker liggen. elize was ook nog eens om 6.15 wakker dus een kort nachtje.
gisteren weer goedgekeurd bij de vk, dus het grote wachten is aangebroken. al denk ik dat het wel nog een paar weekjes gaat duren.
ik ga nog even strijken :-*
Goedemiddag…;
Heb net de bloedname gehad en het ziet er neit goed uit…
De hcg is hetzelfde als woe en de progesteron is gezakt.
Dezenamiddag bellen met Leuven wat er moet gebeuren nu…
Hai meiden,
He Tinka, nou jij weer met rotnieuws! Hopelijk komt het toch nog
allemaal goed. Het is ook zo gemeen zeg! Heb je inmiddels al met
Leuven gesproken? Is het echt einde verhaal nu?
Ik duim
voor een wonder!
@Desiree: Nog geen BUB? :mrgreen: Tjonge, jonge, jonge zeg! Balen van
je bekken trouwens. Dat is echt zo’n ontzettende rotpijn. Nou, hopen
dat je vanavond wel even goed kan slapen. :hug:
Met mijn peuter gaat het inmiddels al heel wat beter en ze weet niet
wat haar overkomt. Ze krijgt de hele dag al ijsjes. :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
Liefs! :-*
net gebeld, het is idd einde verhaal…
Regels afwachten en terug starten met Clomid…
@ Karma
:hug: voor jou, je dreumes en peuter
Weet niet of mijn eitje vertraging heeft gehad :mrgreen:
Ik had gisteren veel slijm :sick: :oops: We hebben wel een wippie gemaakt :oops: :mrgreen:
Wat leuk dat je je eerste nichtje gaat zien :inlove:
Phoe ben inderdaad blij dat ik in NL woon :oops:
Fijn dat het verder wel goed gaat :inlove:
@ Lieve Bontje
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@ Desiree
:hug: voor je mindere nacht
Fijn dat je goedgekeurt bent door de vk
@ Tinka
Nou, dat meen je niet Ik hoop dat het toch goed zit
:hug:
Ow ik lees net dat het einde verhaal is
Hele dikke :hug: :hug: :hug:
Hier vandaag een klein dipdagje (durf het bijna niet meer te zeggen na al dat rottige nieuws) maarja niks aan te doen,
morgen vast weer iets beter.
Damian ligt nu te slapen en Rob is naar de opendag op Gilze. Ik durfde dit keer niet mee, maar dat is maar goed ook want het weer is niet echt mooi en het is nog koud ook.
Verder weinig nieuws. :-*