Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:
Onze kiekjesforum
Het 1e deel
Het 2e deel
Het 3e deel
Het 4e deel
Het 5e deel
Het 6e deel
Het 7e deel
Het 8e deel
meld! ga nu filmpje kijken met hubbie. fijne avond iedereen!
Meld!!
@ karma, sorry had nog helemaal niet gereageerd op jou mooie echo foto’s. Echt helemaal goed zeg.
Ga nu lekker met me mannetje op de bank zitten
Doe!!
:mrgreen: Meld! :mrgreen:
@Bombariegirl: Hihi… Geeft niks hoor! :-* Nu ben jij aan de beurt he!
De volgende baby is die van jou! :inlove: Daarna Desiree en Tweelingmoeder32,
maar die zien we hier nooit, dus das minder spannend. :roll:
En daarna… Ben ik alweer! :shock: :mrgreen:
Hier ook verder bankhangen met man.
Slaap ze voor straks! :-*
meld
hoihoi,
het was agilitywedstrijd vandaag! We deden het niet heel goed, één keer 15 van de 24 en de andere uitslag ben ik niet gaan kijken, want het was te slecht.
Ik kreeg opeens ook zo’n ongelukkig dipje, jeetje zeg… Denk van de Pregnyl ofzo, ik had zo kunnen huilen en heb me dan maar ff afgezonderd. Nadien wel nog leuk gepraat met mensen van de club!
zwaai iedereen
Meld!
Ik weet nog steeds niet waarom er na 50 pagina’s een nieuw deeltje gestart wordt…
Anyone?
:-*
Meld!
Mama-desiree veel plezier met je filmpje, heb net ook een goede film gezien, undisputed 3 erg spannend.
Karma, het bloeden is helemaal gestopt gelukkig. Deze leek inderdaad iets positiever, ze had het over een late innesteling,maar dat ze vaak had meegemaakt dat het niet goed afliep.Maar een beetje hoop doet leven.
Jane, 7 juni duurt lang ja daarom bel ik morgen dat ik graag vrijdag de echo wil. Ze had ook gezegd dat als het niet vol te houden was ik mocht bellen, dan kon het misschien vrijdag al.
Manouk, Het gaat nu wel, was het hele weekend onzeker en een rotgevoel en zoek er ook veel over op.
Wat fijn dat je relatie zo goed gaat, wie weet ga je al snel weer helemaal voor je kinderwens.
Oh ik weet trouwens ook niet waarom er na 50 pagina’s een nieuw deeltje wordt gestart.
Bombariegirl wat gaat het ineens hard bij jou, nog geen 3 weken te gaan.
Tinka jammer van de wedstrijd, maar wil je even veel succes wensen voor morgen voor allebei de afspraken!!
Bedankt lieve dames voor het duimen, al die positieve energie helpt vast een beejte. Ben sinds vanavond iets rustiger. De rest van het weekend was ik erg onrustig,onzeker en voelde ik me niet mezelf. Nu probeer ik het te accepteren en de boel op me af te laten komen, daar wordt ik wat rustiger van. Even een beetje een ranzig detail; ik had vandaag witte vloed,hoop dat het een goed teken is.
Weltrusten allemaal :-*
@Tinka wrote:
Ik kreeg opeens ook zo’n ongelukkig dipje, jeetje zeg… Denk van de Pregnyl ofzo, ik had zo kunnen huilen en heb me dan maar ff afgezonderd.
Goedemorgen allemaal
is het bij jullie ook zo somber met het weer :?
Ga maar gauw een bakkie doen
Daarnet de inseminatie gehad, de zaadcellen waren minder beweeglijk dan de vorige keer, maar na behandeling was het iest met 24miljoen, je krijgt ook geen tidj om dat blad tegoei te bestuderen he
De inseminatie heb ik niet gevoeld, itt vorige keer
en nu weer 2 weken Utrogestan en wachten he…
@ tinka,
@ bontje,
als ik jouw was zou ik gewoon proberen of je toch vrijdag al voor een echo kunt :shifty:
fijn dat je geen bloedingen meer hebt gehad. ik weet hoe onzeker je daar van kan worden. ik heb het ook gehad met deze zwangerschap (en ook bij mijn vorige)
het huis is weer aan kant. alle was is weggestreken en hubbie heeft gedweild. vanochtend de bedklossen opgehaald, straks even onder het bed zetten. kan ik weer wat makkelijker in en uit bed komen.
tot later :-*
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
er zijn twee wijsheidstanden uit, man wat heb ik pijn :o Die domme pijnstiller werkt niet, maar ik mag geen Brufen nemen, want heb de IUI gehad…
Het was echt erg :? Ik was er neit gerust in, maar zei maar tegen mezelf dat ik rustig moest zijn, wat aanvankelijk nog lukte.
Toen kreeg ik twee prikken vanboven in mijn mond, dan nog twee vanonder en dan zei ze van mijn trui uit te trekken watn dat ik warm ging krijgen. Dan begon ze te voelen om te kijken of het al werkte en bleek er één plaats te zijn die nog niet verdoofd was. Dus nog een prik! Weer een paar min later opnieuw voelen en opnieuw had ik nog gevoel, dus prik nummer 6. Ik had na 4 prikken al tranen in mijn ogen van de schrik, echt gek wel… De bovenste tand ging er vlotjes uit, maar die onderste dat was harder trekken en ik voelde dus nog wel iets… Mijn kaak deed echt zeer als ze aan de tand trok :shock: Ff volhouden en ze waren eruit, maar mijn schrik is toch wel goed aangewakkerd en dat zag ze blijkbaar ook echt.
Als ik niet zwanger ben, moet ik over 2 weken een Temesta nemen voor ik naar daar ga :oops: Als ik zwanger ben mag ik die absoluut niet nemen… Ik heb zoveel zin om het af te zeggen :shifty:
Bombariegirl, hier was het ook triest weer, maar de zon is er nu doorgekomen en hij schijnt volop!
Tinka, wat is het weer spannend bij jou, ik duim heel hard dat je de afspraak over 2 weken mag afzeggen. Helemaal nu je wel 3 eitjes hebt!
Bah tandarts bezoeken zijn nare dingen en dat je het ook nog voelde in je kaak brr. :hug:
Nu ben je er gelukkig vanaf en hoop ik dat de pijn snel afneemt.
Mama desiree, ik heb gebeld en mag gelukkig vrijdagochtend komen, de tijd gaat nu al zo langzaam en een weekend duurt helemaal zo lang. Door we week heb je werk als afleiding en andere dingen en in het weekend heb je alle tijd om te piekeren.
Fijn dat je het huis weer aan kant hebt, moet ik ook eens aan beginnen, heb er sinds donderdag niks meer aan gedaan en het wordt ondertussen een mooie rommel, vaatwasser moet al dagen worden uitgepakt :oops: , had mn hoofd er niet zo naar staan en vriendlief heeft zijn hoofd er nooit naar staan haha.
Chelleke :hug:
Zo ben blij dat ik de afspraak nu voor vrijdag heb staan, ook al is het mis dan weet ik in ieder geval wel waar ik aan toe ben, onzekerheid is namelijk nog erger.
Ben nu wel een stuk rustiger dan van het weekend, mag er nu vanzelf maar een half uur over piekeren en googlen en dan moet het afgelopen zijn.Vanavond komt mn lieve vriendin en dan heb ik ook al weer afleiding.
Fijne avond
fijn dat je de afspraak hebt kunnen verplaatsen Bontje!
Ik zal wel moeten doorbijten hoor, zwanger of niet, ik moet gaan. Anders heb ik op m’n werk voor niks al die miserie gehad…
Tinka dikke knuffel :hug:
Goeiemorgen!
Mijn gezicht lijkt niet dik te zijn :dance: en ik moet niet om de vijf voet een pijnstiller! Hoera!
Nog twee dagen thuis, waarin ik dus niet al te veel ga afzien!
hoe gaat het met iedereen?
Hier z’n gangetje, beetje moodswings af en toe, ik kan erg ongelukkig worden als ik veel zwagnere vrouwen of kleine baby’s zie, maar verder is het allemaal ok!
fijn tinka! kiezen trekken is niet leuk, vooral de nasleep ervan :roll:
en die moodswings herken ik wel. had ik ook heel erg toen wij bezig waren om zwanger te worden. en al die extra hormonen helpen je daar niet bij :naughty:
@bontje, fijn dat je vrijdag weer voor een echo kunt. ik dat het er dan goed uit ziet
hier niet zo’n geweldige nacht gehad. kon mijn draai niet vinden en had last van mijn bekken :roll: nou ja, overleven we ook wel weer.
vanmiddag gaan we kijken voor nieuw behang in de woonkamer. heb nog geen idee wat ik wil. we zullen vast wel wat vinden.
zometeen nog even wat boodschappen doen en straks even dweilen. Elize heeft vanochtend haar beker met yokidrink omgegooid :roll:
fijne dag iedereen :-*
:-* :-* :-*