Tinka’s nieuwste truukje
Een stukje van de aanleerfase
http://www.youtube.com/watch?v=UGmLjjRwjCs
En dan het moeilijkere werk buiten
http://www.youtube.com/watch?v=Gotg8UIoRWI
en nog twee vervolgfilmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=SAKx4dptn74
http://www.youtube.com/watch?v=FuHfvkSjBkY
Hai meiden,
Ben even wat afwezig op het forum. Beetje druk met van alles en nog wat.
@Bontje1983 wrote:
Karma, het bloeden is helemaal gestopt gelukkig. Deze leek inderdaad
iets positiever, ze had het over een late innesteling,maar dat ze vaak
had meegemaakt dat het niet goed afliep.Maar een beetje hoop doet
leven.
Das iig al wel goed nieuws. Nu hopen dat de echo vrijdag alweer wat
positiever is en dit ukkepukje een plakkertje is. Ik duim de hele dag
voor je! Sterkte met deze onzekere tijd!
Nou meiden, ik laat het reageren verder even zitten. Ik duim voor goed
nieuws voor jullie allemaal! En ik kom snel weer wat actiever meekletsen.
Liefs! :-*
ik miste je al!
hopelijk alles goed?
tot snel!
Ik miste je ook al Karma,hoe is het? Zijn we niet gewend van jou hoor haha.Bedankt weer voor het duimen, ik hoop ook zo dat dit een blijvertje
wordt!Ik wil er ook weer niet teveel van uitgaan, omdat de kans dat het mis gaat groter is, maar ik blijf ook duimen.
Tinka, oei de afspraak blijft staan had het even verkeerd begrepen. Fijn dat je gezicht niet dik is en lekker genieten van die 2 dagen thuis. Pff kan me je moodswings goed voorstellen, heb het ook,maar jij slikt ook nog hormonen dus zal je er wel erger last van hebben :hug: , ik ga zo even je hond bewonderen.
mama desiree ik hoop dat je vannacht wat beter kan slapen :hug: , is het gelukt met behang uitzoeken?
@Tinka wrote:
Tinka’s nieuwste truukje

@Karma wrote:
Hai meiden, Ben even wat afwezig op het forum. Beetje druk met van alles en nog wat.
:-* :-*
Bontje

Wauw Tinka!!!
thx allemaal!
Goeiemorgen! Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben gisteren nog gaan verderwerken aan mijn popje (Fran genaamd :))
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1409756&l=f0416c4248&id=1279877434
Hier kan je ze hopelijk bewonderen!
Goedenmorgen allemaal,
Het wordt vandaag echt super weer he :dance: :dance: En zondag zelf 24 graden.
@ Tinka, Wat vervelend dat je zoveel verdovingen nodig had zeg, is het nu nog steeds wel uit te houden zonder pijnstillers? En jullie hond zeg wat goed, echt heel leuk om te zien. Schattig popje ook
@ Desiree, en nog geslaagd voor leuk behang?? Een paar maanden geleden moesten wij ook voor behang kijken in de nieuwe slaapkamer, pfff wat een klus er is echt zoveel :shock: . Uit eindelijk maar een leerachtig behang gekozen en de andere muur met structuur verf gedaan. Anders was het geen mooie combi geworden.
@ Bontje, hoe gaat het met je? is het bloeden nog steeds opgehouden?
@ Karma, kom je vandaag weer gezellig mee kletsen, of nog steeds druk druk druk
@ chelleke, :hug: :-*
Vandaag staat voor mij op de planning een bezoekje aan het zh voor controle en de bedklossen halen bij evean. Aan de ene kant hoop ik dat ze misschien even gaan kijken bij me of er al wat ruimte komt maar helaas is alles nog erg rustig.
Ik ga nu lekker ontbijten en een kopje koffie nemen, en ik denk lekker in de tuin 8)
hallo,
vandaag een lekker rustig dagje. mijn ouders hebben Elize opgehaald, die gaan lekker een dagje op stap. andré moet vandaag de hele dag werken, die heeft ehbo/bhv training dus het huis is voor mij alleen.
nu nog bedenken wat ik ga doen :think:
gisteren supergaaf behang gevonden. wel een beetje duur maar ik denk dat we het toch gaan doen. we willen eerst goed advies over onze muur. er zit namelijk een soort isolatie/vochtwerende piepschuim op de muur. hierdoor hebben we al de nodige problemen met ons behang gehad. en nu begint na 3 jaar al het behang los te laten :roll: vandaar dat we wel opnieuw willen behangen maar we willen niet dat ons dure behang al na 3 jaar weer gaat loslaten.
@ francis, nu pas bedklossen onder je bed? wij hebben ze gisteren er al onder gezet. en s6 bij je bezoekje aan het zkh
@ tinka, wat knap van tinka en leuk popje hoor :thumbup:
ik ga even wat doen, de hele dag lui op mijn achterste zitten is ook niet helemaal de bedoeling.iedereen een fijne dag. maar dat komt vast goed met dit mooie weer
:-*
:-* :-* :-*
Tinka, je hond leert best snel zeg!Leuk om de filmpjes te zien op youtube. En dat popje begint ook leuk te worden,heb je ze al eerder gemaakt?Vind het knap werk.
Bombariegirl, ja het is nog steeds opgehouden,maar als ik eerlijk ben heb ik de hoop opgegeven en geaccepteerd dat het weer mis gaat.M’n intuitie zegt dat het niet goed is en heb me er bij neergelegd. Vrijdag heb ik de echo.
Je hebt er heerlijk weer bij gehad vandaag en het wordt alleen maar beter joehoe!
Desiree het zou inderdaad zonde zijn als je duur behang koopt en het gaat er na 3 jaar weer af.Je hebt dus een lekker rustig dagje gehad alleen, is af en toe ook lekker toch.
Chelleke :-*
Morgen afspraak bij het zh voor m’n maagklachten en voor de uitslag van de zuurtest.Heb wat last pukkeltjes en zweet sneller, lastig die hormonen als je weet dat het voor niks is.Maar goed als ik vrijdag een bevestiging heb gehad van mijn gevoel plan ik gelijk een curretage…Nou fijne avond allemaal.
Ik blijf heel hard
Mijn WOD zit er weer aan te komen, vandaag dag 28
Volgende maand word het ook een WOD want dan kunnen we ook geen onveilige wippies maken, Rob zit dan in Zuid-Frankrijk.
Dat was onze vakantie van 8 dgn maar ik ga niet meer mee met Damian.
Rob gaat alleen en maakt er maar een spotter vakantie van. Hij is van de 8 dgn dan 2,5 dgn alleen omdat er gelukkig vrienden ook die kant op gaan ivm vliegshow. We konden het niet meer annuleren.
Hallo dames, ik zit vandaag voor het eerst weer achter de laptop en kom snel een update plaatsen, ik zal later nog proberen te reageren op jullie berichtjes, maar dat zal wel even duren.
Als het goed is hebben jullie gehoord dat ik op 27 mei ben bevallen van een dochter genaamd V.era. De bevalling is niet helemaal gegaan zoals gehoopt. Ik heb een totaalruptuur opgelopen en ben in het ziekenhuis onder narcose gehecht (wel thuis bevallen overigens!). Tijdens de operatie is mijn baarmoeder gaan bloeden, in totaal heb ik ruim 3 liter bloed verloren die dag. Na een aantal dagen in het ziekenhuis ben ik sinds zondag weer thuis. Ik breng het grootste deel van de dag in bed door, omdat ik vrijwel geen energie heb. Al mijn energie gaat op aan mijn herstel en de borstvoeding, wat allebei gelukkig heel voorspoedig verloopt. Vandaag heb ik op een stoel in de babykamer gekeken hoe mijn moeder V.era in de tub heeft gedaan met hulp van de kraamverzorgster. Dat was erg speciaal, maar daarna was ik alweer helemaal kapot en ik heb vanmiddag dan ook heel veel geslapen. Maar ik kom er wel, ik voel me al zoveel beter dan vorige week
Met de kleine (grote :mrgreen: ) meid gaat het super! Ze zit sinds vandaag weer op haar geboortegewicht van 4040 gram, is het navelstompje kwijt en al 1 kledingmaat gegroeid.
Ik hoop snel weer een keer binnen te komen vallen.
Jeetje Jose, dat klinkt erg heftigl! Heel veel beterschap! En maar heeeeel rustig aan doen…
Fijn dat het met je meisje allemaal lekker gaat!
:hug: :hug:
klinkt heftig Jose! Gelukkig voel je je al veel beter dan vorige week!
En fijn dat de borstvoeding zo vlot gaat! Super zeg!
@bontje: ik heb eerst een egel gemaakt en nu een pop, mar het is onder begeleiding, dus als het niet goed lukt, of het is fout, dan moet je het opnieuw doen.
Mijn volgende pop gaat een grote worden, die evenveel weegt als een echte baby! :inlove:
@ Jose
Jeetje dat was even geen fijne bevalling, iig niet wat erna allemaal is gebeurt :hug:
Ik hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent en je energie weer terug krijgt :hug:
Goedemorgen pff ben zo brak wat een nacht ga eerst even eten en bijkomen met koffie voordat ik ga reageren.
:hug: :hug: :hug:
@chel: ik zie nu dat ik niet op je bericht gereageerd heb van de vakantie!
Zie je het niet zitten om mee te gaan? Jammer dat eht neit kon geannuleerd worden, maar zo kan Rob zijn batterijtjes wel opladen en jij zal vast hulp krijgen van je lieve mams en paps he! :hug:
Nee ik zie het niet zo zitten :oops:
Ik ben wel stik jaloers maar gun het rob zeker wel.
Ik kan het gewoon nog niet, durf het niet.
We gaan nog wel naar CP
Wij gaan nog wel leuke dingen doen als Rob weg is. Ten minste als mijn moeder dat alweer aankan want die krijgt maandag weer een operatie :roll: