~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

Even snel…

Ik kom zo bijlezen en reageren.

Mare…

Heel veel suc6, Bontje! Ik duim voor je! :-*

Ikke ook :pray: :pray:

ik ook :pray:

chel wat naar dat je nu niet mee kan, heb je wel het iedee weer wat op te krabbelen :hug: Ook balen dat he niet kan klussen, maar misschien staat je hoofd daar wel helemaal niet naar.

Jose meid wat heb jij het zwaar gehad zeg. Neem lekker je rust en herstel. Je meisje doet het in ieder geval super :thumbup:

Karma druk met leuke dingen.

'b’girl mag al bibben :dance: voel je je al wat beter.

desiree doet het verlof je goed. Voel je je lichamelijk beter nu.

Hier druk druk druk. Ik ben eigenlijk na de bevalling meteen weer aans chool begonnen en gisteren ben ik voor het eerst gegaan. Dat was wel even gek hoor de eerste 4 uur zonder beep. Maar het kolven en drinken uit flesje ging super al zei mijn moeder wel dat hij wat bedonderd keek bij de fles zo van he dit is niet de bedoeling. Onze jongen is nogal flink en weegt al 5 kilo :shock: Met o gaat het gelukkig iets beter, maar jee wat vraagt hij ontzettend veel aandacht. Snel gefrustreerd en kan zich moeilijk vermaken terwijl hij dat eerder zo goed kon. Ook terugval in spraak en zindelijk worden en wil weer melk uit een flesje.

ik kom later snel weer meer kletsen zondag is het weer slecht weer lees lekker binnen zit kok weer :dance:

liefs

@jane wrote:

chel wat naar dat je nu niet mee kan, heb je wel het iedee weer wat op te krabbelen :hug: Ook balen dat he niet kan klussen, maar misschien staat je hoofd daar wel helemaal niet naar.

We hebben besloten dat we dat klussen op zijn beloop laten, we letten er verder niet op, is het raak dan is het raak en anders zien we wel weer over een tijdje. :slight_smile:

Deze ronde is wel wat langer geworden door alle stress denk ik, zit nu op dag 30 en dat is alweer even geleden dat ie langer is dan 28 dgn.

@jane wrote:
Hier druk druk druk. Ik ben eigenlijk na de bevalling meteen weer aans chool begonnen en gisteren ben ik voor het eerst gegaan. Dat was wel even gek hoor de eerste 4 uur zonder beep. Maar het kolven en drinken uit flesje ging super al zei mijn moeder wel dat hij wat bedonderd keek bij de fles zo van he dit is niet de bedoeling. Onze jongen is nogal flink en weegt al 5 kilo :shock: Met o gaat het gelukkig iets beter, maar jee wat vraagt hij ontzettend veel aandacht. Snel gefrustreerd en kan zich moeilijk vermaken terwijl hij dat eerder zo goed kon. Ook terugval in spraak en zindelijk worden en wil weer melk uit een flesje.

Fijn dat het met O weer iets beter gaat :hug:

en dat je kleine spruit het goed doet :inlove:

dank je chel. Je bent dus iets overtijd door de stress begrijp ik. :hug:

Heb je nu wel het idee dat het wat stabieler wordt of is het nog zo’n zwart gat. Gaat het met damian goed, kun je de zorg een beetje aan nu je moeder ook weer een operatie krijgt.

Ow het gaat met mij best aardig. Ik knok hard en probeer zoveel mogelijk bezig te blijven. Gisteren had ik een hele goede updag. Ik leef nu echt van dag tot dag en dat gaat prima. De ochtenden zijn nog het ergst maar als ik 1maal aan de gang ben dan gaat de dag steeds beter.

Er willen nog wel eens dipjes inzitten maar ik doe het best goed.

Mijn angsten zitten er nog wel maar ik kan natuurlijk ook niet in 4 weken genezen zijn :mrgreen:

Maar ik begin alweer meer te genieten van het mooie weer, mijn mannetje en andere dingetjes. Ik begin ook alweer te snoepen en ik drink ook alweer koffie. Dus het gaat de goede kant op :thumbup:

Maar ik ben wel bang dat het allemaal door de oxa komt (en een beetje door mezelf).

Die heeft 3 keer per dag op 37.5 mg gezeten.

Nu zit ik op 3 keer per dag 25 mg en dat laat ik ook nog maar even zo, todat mijn vertrouwen weer iets meer gegroeid is.

Nouja we komen er wel weer :thumbup: :-*

duimen voor bontje!

@chel: je doet het echt goed hoor!

Hallo meiden,

Nou, heb even tijd om voor KOK. :wink:

@Tinka: Hier alles goed hoor. We hebben alleen onverwachts besloten

toch naar Bosnië te gaan deze zomer en daar moet ik nu het een en

ander voor gaan regelen. Veel shoppen voor familie. :roll: Je kan niet met

lege handen komen en ik heb een hele grote familie. :lol: Vandaar dat

ik het even druk heb. :wink:

Ik had trouwens nog even de filmpjes van Tinka bekeken… :clap: Leuk om

te zien hoe ze die trukjes leren Mijn moeder is ook steeds bezig haar

border collie nieuwe dingen te leren. Echt grappig! Vooral als ze er zat

van zijn. :lol:

@Bontje: Duim… Duim… Duim… Hoe laat heb je de afspraak trouwens?

@Fran: Het begint lekker spannend te worden bij jou he! Morgen 38

weken! :dance: Hoe is het afgelopen bij de vk?

@Desiree: Hoe was je dagje alleen thuis hangen?

@Chelleke: Jammer dat je de vakantie niet kon annuleren. :hug: Wel

balen… Flutgedoe ook! :cry: Gaat het wel alweer wat beter? leest verder

Dat klinkt goed zeg! Ik herken de oude Chelleke ook weer in je verhaal.

En ik geloof dat de medicatie wel iets helpt, maar je moet het zelf doen,

want medicatie alleen is nutteloos. :wink: Ik denk dus dat je zelf sterker

aan het worden bent. :clap: Je bent gewoon keihard aan het knokken en

ik zie dat je de strijd aan het overwinnen bent! :wink: Respect hoor! :-

En al WOD?

@José: Phoe, wat een verhaal zeg. Heb je er nog veel last van? :hug:

Wel super dat de kleine dame het al zo goed doet! :dance: :inlove:

@Jane: Druk met de voorbereiding van leuke dingen. :wink:

Hihi… Ik moest wel lachen hoor om die kleine van je… “Fles?” :hand: Maar

al 5 kg! Wat geef je? Slagroom? :mrgreen: En hoe voelt het weer zo’n hummeltje

aan de borst te hebben? :inlove:

Geef O. maar een dikke knuf van mij. Het is ook niet niks, zo’n grote

verandering. Komt helemaal goed! :-
Heeft gewoon even zijn tijd nodig.

Nou, ik zit steeds aan Bontje te denken. Ik hoop zo op een wonder. :pray:

Ik kom straks nog wel weer even langs! :wink:

Liefs! :-*

Druk druk druk dus :wink:

Wel leuk dat je naar Bosnië gaat :smiley:

en euh :-*

Bedankt voor het duimen allemaal, het heeft geholpen :smiley:

Hij is goooooeeedddd!!!Ik had de hoop opgegeven, maar hij doet het prima, hartslag 160 en precies op het goede aantal dagen, oooh ik loop de hele dag met een smile van oor tot oor!!!

Ik ga vanavond of morgenochtend op iedereen reageren hoor, heb er nu even geen tijd voor omdat ik aan het werk moet.

Ik ben zooooo blij! :-*

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Mijn mannetje heeft net een weekendje weggeregeld voor mij, Damian en mijn ouders als hij weg is :inlove:

Zijn we er toch nog een weekendje tussenuit de 11e :inlove:

http://www.prinsenmeer.nl/

@Bontje1983 wrote:

Bedankt voor het duimen allemaal, het heeft geholpen :smiley:

Hij is goooooeeedddd!!!Ik had de hoop opgegeven, maar hij doet het prima, hartslag 160 en precies op het goede aantal dagen, oooh ik loop de hele dag met een smile van oor tot oor!!!

Ik ga vanavond of morgenochtend op iedereen reageren hoor, heb er nu even geen tijd voor omdat ik aan het werk moet.

Ik ben zooooo blij! :-*

Super!!! oooooh ik ben zo blij voor je!!!

:dance: :inlove: WoeHoe!!! Super!!! Yeah!!! :inlove: :dance:

:dance: :inlove: Wat Een Fantastisch Nieuws!!! :inlove: :dance:

Ik loop nu ook met een grote smile rond! Oh meis, het is je zooooooooo

gegund! :-* Geniet ervan en ik geniet hier met je mee hoor! :dance: :dance: :dance:

YEAEAEAEAEAEAEAEAEAEAH!!!

Goed nieuws!! Wat fijn voor je!! Helemaal goed!

Het is je zeker van harte gegund!!! Wat een opluchting!

–> ik blijf me trouwens verbazen hoe je zo mee kunt leven met mensen die je in 't echie niet kent, SMILE!!!

@Chelleke: Ik ben even gaan neuzen op de www, maar dat ziet er super

uit zeg! Wat ontzettend lief van hem! :inlove: Super!

@Bontje: Banner! Banner! Banner! :mrgreen:

@Manouk: Apart he, dat meeleven. Hihi… Ik heb dat ook heel sterk. :mrgreen:

@Krabje: Hoe is het met jou?

ff snel voor Bontje!

Wat GOEDDDDDD!!! Ik ben zo blij voor je! :smiley: :smiley:

Ik kan niet slapen :frowning: :wall: :wall:

Maar wat een goed nieuws bontje :dance: :dance:

Ik ben echt super blij voor je. Dit verdiend inderdaad weer een mooie banner!!

Ik ga nu maar even onder de douche staan. pff misschien helpt het

Wat zijn jullie lief!! :-

Chelleke, heerlijk dat Rob een weekendje weg heeft geregeld,zo lief hoe hij aan je denkt.

Krabje, dankjewel!!!Ik had echt de tranen in m’n ogen staan tijdens de echo, nog zoo bedankt voor het duimen :-

Aah Karma, dankjewel lieverd, ik liep ook gister de hele dag met een smile rond en hihi wat een leuk plaatje :smiley: En de banner is geplaatst!!!

Jij gaat dus lekker op vakantie naar Bosnie, ben je daar ook geboren?

Manouk, dankjewel lieverd, ja inderdaad daar blijf ik me ook over verbazen, ik vind het echt fijn dat dit forum bestaat,

eerder was ik niet zo van het internet, maar toen ik de echo had gehad dacht ik gelijk daarna, dat moet ik op het forum vertellen!

Tinka, dankje lieverd, ben zoooo blij en het was zo onverwacht, had de hoop ja al opgegeven.

Bombariegirl,ook bedankt lieverd, ooh half 4 was je nog wakker bah, hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. :hug:

Jee Jose,is allemaal wel heftig geweest dus, maar wat goed dat het zo goed gaat met de bv, dat je maar gauw weer je oude

energie mag terug krijgen,beterschap.

Die banner!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Enne niet geboren in Bosnië, maar wel met 2 maanden daar heen

verhuisd om een paar jaar daar te blijven. De basisschool heb ik

weer in Nederland gedaan met veel vakanties in Bosnië. We gingen

soms wel 4x per jaar. Hihi…

sorry, ik reageer verder even niet, voel me niet zo top vandaag alleen even dit:

oooo bontje wat een heerlijk nieuws :dance:

fijne dag iedereen :-*