@Tinka: Nee toch!!! Oh, wat vind ik dat erg zeg!
Na al die tegenslagen en toestanden
mag je eindelijk op dat roze wolkje klimmen en dan wordt je er een paar dagen later keihard
vanaf gedonderd. Wat een sh*tzooi!!! Lieverd, heel veel sterkte en ik ga heel hard duimen
dat je snel weer op dat mooie wolkje terug mag klimmen, maar dan voor de volle 9 maanden.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@Chelleke: Jouw rotgevoel is niet minder rot dan andere hun rotgevoelens, alleen anders. Jij
mag dus ook gewoon een dip hebben. Je hebt het ook niet makkelijk gehad de laatste tijd
oor! :hug:
En ik ben benieuwd of het wippie op de valreep suc6 heeft gehad! :mrgreen: Ik duim iig voor goed
nieuws over 2 weken.
sorry dat ik niet veel reageer vandaag, maar de tranen schieten om de vijf minuten in mijn ogen…
Morgen moet ik naar die vrijgezellendag, terwijl ik veel liever samen met Joris naar de agilitywedstrijd van mijn clubgenoten ging kijken…
Maar het meisje wiens vrijgezelle het is, is echt mijn grootste steun en toeverlaat op dit moment, ze staat altijd voor me klaar, ik kan haar echt niet in de steek laten…
Oh meis, das toch heel begrijpelijk. Huil maar lekker uit. Wees maar
flink boos. Je hebt alle recht om boos en verdrietig te zijn nu. :hug:
En wat het feestje betreft… Ik begrijp dat je haar niet wilt laten zitten,
maar ze zou het vast wel begrijpen als je niet kwam. Aan de andere
kant is het misschien wel even wat afleiding. Moeilijk hoor! :hug:
@Karma wrote:
Oh meis, das toch heel begrijpelijk. Huil maar lekker uit. Wees maar flink boos.
Je hebt alle recht om boos en verdrietig te zijn nu. :hug:
Helemaal mee eens :hug: :hug: :hug:
Ooh Tinka nee toch! :shock: Oh wat vind ik dit erg! Het was je zo verschrikkelijk gegund. Heel veel sterkte lieve meid :hug: :hug: :hug:
@Chelleke: ook jouw gevoelens zijn de moeite waard meid :hug: Hopelijk heb je morgen een betere dag
Vast wel :-*
:shock: :shock: OH Nee Tinka!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Arme jij, wat verdrietig! Heb je steun aan Joris?
Meisje rustig aan en kom je hart maar luchten hoor, het lijkt me niet niks!!
@ Bontje, hoe gaat het met jou meid??
Ik denk aan jullie :-*
Joris is lief voor mij hoor…
Hij is zefl ook wel danig teleurgesteld, maar kan het wel relativeren!
Hij vindt wel dat ik niet om de 5 min moet wenen, maar dat is sterker dan mezelf. Het gaat goed zolang ik er niet over moet praten ofzo…
Morgen zal het al wel weer beter gaan met ons…
Lieve Tinka,
Heel veel sterkte dit weekend. Het is jullie zo gegund. Ik hoop dat jullie veel sterkte aan elkaar hebben en al wil je van je afpraten dan kan dat altijd hier. :hug: :hug: :hug: :hug:
Bontje, hoe gaat het bij jou?? :hug: :hug: :hug:
Voor iedereen die het nodig heeft :hug:
Liefs Fran
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
lieve lieve tinka :hug: ik kan me heel goed voorstellen dat je om de 5 minuten wilt huilen. gewoon doen, misschien lucht het je wat op. veel sterkte en nog een heleboel :hug:
ik ga naar bed, ben moe. ik wens iedereen een fijne nacht :-*
Goedemorgen allemaal
Hier een middagje kinderboerderij
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4521404#4521404
Fijne dag vandaag en dat we mogen winnen
Lieve Tinka, ik vind het heel erg voor jou, ik had het ook niet verwacht,maar juist dat het helemaal goed zou komen met jou.
Bah wat is het leven oneerlijk, je hebt al een hele tijd moeten wachten op dit moment en nu dit.
Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, neem ook maar goed de tijd om het te verwerken.Jullie droom komt vast gauw weer uit :hug: :kaars:
mama desiree,niet bezwaard voelen om te bibben hoor, want ik gun het jou en iedereen van harte!!!
Karma, ik hoop dat je een beetje bij hebt kunnen slapen.Wat erg dat het zo met je schoonzus gaat, ze mag gewoon haar famillie en man 2 weken niet zien. Ben toch blij dat het hier anders gaat
Dankjewel dat je aan me dacht, ik had deze ook niet zien aankomen .
Chelleke, ik duim voor je wippie hoor haha.Ik hoop dat je vandaag weer een goede dag hebt.
Manouk, het gaat wel aardig vandaag,veel beter dan de vorige keer.
Bombariegirl bedankt voor de knuffel
Het was een lange dag gisteren, om 9.30 moest ik me melden en om 10 uur was ik aan de beurt.
Eerst gaven ze de lokale verdoving en daarna via het infuus de andere verdoving waar je loom en wat draaierig van wordt.
Daarna begon ze, maar het deed zoveel pijn dat ik me niet in kon houden en begon te huilen van de pijn. Ze heeft toen nog een dosis morfine gedaan, maar ook dat heeft niet geholpen. De cytotec had niet goed gewerkt en m’n baarmoedermond zat nog erg dicht, zo kon ze niet bij het vruchtje, zoals ze het noemen.
Ze vertelde me dat ik moest blijven en dat het 's middags onder narcose gebeuren moest, want dit zou zo niet kunnen. Om 3 uur was ik ongeveer aan de beurt om naar de ok gereden te worden. Ik was erg zenuwachtig en weer bang dat ik me na de tijd zo als de vorige keer zou voelen. Gelukkig waren ze erg aardig op de ok en de dokter zei dat hij nog wel een middelte tegen de spanningen had.Ik weet niet precies wat, maar ik heb hem maar op zn woord geloofd.
Gelukkig was ik vlug onder zeil en werd rustig wakker.Ik wilde perse naar huis en dat mocht ook als ik gegeten en geplast had. Dat ging allemaal goed, dus om half 8 was ik weg uit het zhuis, ik was nog erg moe dus ben gelukkig vroeg in slaap gevallen. Nu voel ik me aardig goed, alleen buikpijn.
Ik voel me best raar, op sommige momenten sta ik er een beetje onverschillig tegenover en denk ik dat ik er overheen kan stappen en als ik dan een verdrietig liedje hoor of ik praat erover dan begin ik zo te huilen. Rare emoties en het gekke is dat ik gewoon nog de hormonen heb, mn borsten doen zo zeer en af en toe misselijk. De echo zag er eigenlijk mooi uit, zag zelfs de beentje,het hoofdje en de ruggemerg.
Pff het is wel een lang verhaal geworden ,sorry daarvoor, maar nu kan ik het een beetje kwijt.
Geen sorry :naughty:
Meissie toch wat kl.ten dat het nog zo tegenviel ook :hug:
Hele dikke :hug: en heel veel sterkte :hug: :-*
Hallo meiden,
@Tinka: Tja, mannen zijn dan toch wat nuchterder over het algemeen. :?
Hoe voel je je vandaag? Beetje kunnen slapen? Phoe, het is echt gemeen.
Jij ook een dikke knuf! :hug: Sterkte!
@Chelleke: Heb gereageerd bij je linkje hoor! Maar super foto’s weer!
@Bontje: Jeetje, deed het zo’n pijn? :hug: Balen dat het niet gewoon met
plaatselijke verdoving is gelukt. Weer de ok in dus. :? Maar wel fijn te lezen
dat het deze keer niet niet zo’n nasleep lijkt te hebben en je je nu al wat
beter voelt. Doe maar lekker rustig aan en verwen jezelf maar even flink.
Gemeen trouwens, dat je nog steeds met de kwaaltjes zit. :hug: Het hCG is
natuurlijk nog behoorlijk aanwezig, als het kindje nog maar net was gestopt
met leven. Heb je wel een mooie foto gekregen van de laatste echo? Wat
lijkt mij dit moeilijk zeg. En onwerkelijk allemaal. :roll:
Lieverd, nogmaals een dikke knuffel en ik hoop met heel mijn hart dat je
dit nooit meer hoeft mee te maken. :hug: Heel veel sterkte de komende tijd.
Hier gaat het wat beter met de meiden. Peuter lijkt niet meer op een
hamster gelukkig. De zwelling is al enorm afgenomen. :dance: Ze zijn
ook alle2 weer lekker vrolijk. :inlove: Gelukkig maar.
Verder alles prima.
Liefs! :-*
Oh… :mrgreen:
:dance: :dance: We Hebben Gewonnen!!! :dance:
:dance:
oh jee wat een verdriet zeh, zit hier met de tranen achter de comp.
Bontje oh wat verschrikkelijk zeker nu je alles zo gezien hebt en alles er op het oog op en aan zat oh wat naar zeg dat dit kindje niet mocht komen. pff weet gewoon niet z geod wat ik verder moet schrijven. Ikw ens je alle sterkte toe.
Tinka voor jou ook een grote teleurstelling zeg en zoveel huilen joh dat snap ik harstikke goed je bent zo bezig met het moederschap en dan de ontlading dat het gelukt is en dan de teleurstelling joh dat is niet mis. ik wens jou ook alle goeds toe en sterkte :hug:
Chel is je man al terug donderdag zou hij terugkomen toch? Ik heb niet zo goed gelezen zag wel hele leuke kinderboerderij foto’s. Dat halve geitje
tot laters
Bontje en Tinka ook vandaag een hele dikke knuffel voor jullie verdriet :hug:
Karma fijn dat het met je dochters weer de goede kant op gaat
Chelleke wat ben je toch een heerlijke fotograaf en Damian blijft een fijn onderwerp om te fotograferen he :thumbup:
Hier alles oke, alleen erg druk met de kleine meid en de kraamvisite
@ Karma
Fijn dat het wat beter gaat met de meiden :thumbup:
@ Jane
Rob was inderdaad donderdag terug gekomen.
Heb hem nog niet zo heel erg veel gezien.
Gisteren was hij de hele dag naar de opendag op de vliegbasis
en vandaag is hij vanaf 13.00 werken tot 20.00
@ Jose
-zwaai-
Hier vandaag voetbal/verjaardagfeestje gehad bij mijn broer en zijn vriendin. Met z’n allen in een tent in de tuin op groot scherm voetbal gekeken. Nouja ik heb eigenlijk niet zo gekeken. Vond knap van mezelf dat ik het tot half 6 heb volgehouden. Mijn lieve oom en tante (incl 2 kids) uit Enschede waren er ook weer :inlove:
oh Bontje, wat vreselijk dat het eerest zo’n pijn deed en dan toch nog gehele narcose…
Het is zo oneerlijk! Ik denk dat het voor jullie nog veel harder is, omdat je al echo’s enz gezien hebt van het kindje… Voor ons was het mss nog maar een erwt groot ofzo, maarn atuurlijk al supergewenst en verwacht…
HEt is echt niet eerlijk. Vandaag niet veel tijd gehad om er bij stil te staan, maar nu ik thuis ben gaat het weer moeilijker.
Heb al wat bruinverlies, maar dat is nog geen nieuwe cyclus jammer genoeg…
Pff, ben zo bang dat het allemaal zo ongelegen zou komen volgende ronde