~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: voor Tinka & Bontje (en natuurlijk voor iedereen die het nodig heeft)

Hier helaas nog geen nieuws.

Ga nu ffies aan de zolder klussen met me mannetje. Misschien door druk bezig te zijn wordt het in gang gezet :lol:

Fijne zondag!

@Tinka, meid geef het tijd! Ik spreek niet uit ervaring, maar ik kan me goed voorstellen dat je flink van slag bent! Dat mag toch ook? Het heeft tijd nodig om te verwerken. Verdrietig zijn en huilen horen daar gewoon bij! Heel veel :hug: :hug:

Wat bedoel je met dat het ongelegen zou komen de volgende ronde??

Ben je nog naar je vriendin haar vrijgezelle geweest?

@Bontje, wat een nare ervaring heb je gehad. Gelukkig mocht je wel naar huis. Ook voor jou veel :hug: voor jullie verdriet.

Misschien een rare vraag en misschien niet zo gepast, je hoeft niet te antwoorden natuurlijk, ik stel 'm toch maar gewoon… Weet je wat de oorzaak kan zijn dat het 3x mis is gegaan? Of hebben jullie ‘gewoon’ dikke pech?

@all :-*

Ik ben iddn aar de vrijgezelle geweest en het was nog wel meegevallen. Ik ben wel doorgegaan voor ze een café zijn binnengegaan om 12 uur snachts…

Ik ben maar bang dat ik volgende ronde vanalles zal moeten laten vallen van hobby’s omdat ik mss op dat moment naar Leuven moet…

Allemaal :-* :-* :hug: :hug:

Pff, ik dacht dat ik er wel zou overzijn, na een dagje huilen vrijdag. Maar ik merk dat ik er toch meer last van heb dan ik had gehoopt…

Joris is er wel al meer over en wil mij opbeuren, maar het lukt niet echt…

Ik zit hier maar te wachten tot ik begin te bloeden om dan een nieuwe ronde te starten. :frowning:

Hoi Meiden,

Lieve Tinka, een dikke :hug: voor je.

Even ego

Ik ben zojuist rond 19:45 mijn slijmpropje verloren. Heb wat lichte krampen en een drukkend gevoel op mijn onderrug. Toch even het ziekenhuis gebeld en we mogen nog even afwachten tot er wat meer ontwikkelingen opgang zijn.

We zitten nu nog heerlijk aan een kopje koffie en voel me verder prima. Ik hoop dat het wel doorzet want we zijn zeer nieuwsgierig.

We houden jullie op de hoogte.

Liefs Fran

Weeën komen nu om de 12 min. Voelt nog goed, niet echt zware pijn maar heel goed uit te houden.

:dance:

Dus ik hoop te zeggen BIA

Succes!!

:thumbup:

Whoe spannend :dance: :dance:

Toi Toi Toi meis :-*

Tinka :hug: :hug: :hug:

Oehhhh, spannend zeg, Fran!

Suc6 en ik ben benieuwd! :smiley:

@All: Tot straks!

Fijne dag allemaal :-*

Middagje zwemmen :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4523478#4523478

Chelleke,bedankt voor je knuffels.Met jou gaat het echt de goede kant op he, ben blij voor je, je bent weer veel waker

op het topic en plaatst weer allemaal mooie foto’s van je knappe mannetje.Echt leuk in het zwembad en ook een heeeel

stoer zwembroekje.

Karma, die kwaaltjes zijn inderdaad vervelend, wordt nog wakker snachts door die pijnlijke (.)(.)

Heb vergeten een foto mee te vragen van de laatste echo,wat stom van mij, het was juist de mooiste echo.

Ik ben wel een stuk rustiger en kan het ook accepteren.Alleen als ik verdrietige muziek hoor dan komen de tranen wel.

Dit nummer is op het moment een favoriet, heb hem op mn hyves staan:

http://www.youtube.com/watch?v=KwC0RTAC2Pg

Fijn dat je peuters opgeknapt zijn, 2 zieke kindjes is ook niet leuk.

Jane,bedankt voor je lieve medeleven.Het zag er zo mooi uit op de echo, dat je ik haast niet geloofde dat het hartje niet

klopte.

Jose dankjewel lieverd.Heb je veel leuke kadootjes voor Vera gekregen?

Lieve tinka, voor jullie is het net zo erg, je hebt de test in handen gehad en je hebt er lang op gewacht, dus het is een

hele klap dat het dan toch misgaat. Hoe moet je nu verder?AFwachten en dan weer iui ofzo?

Ik hoop dat je mk doorzet, zodat je dat af kan sluiten en kan verwerken.

Bombariegirl wat spannend bij jou, al 2 dagen overtijd!

Manouk, dat is helemaal geen gekke vraag hoor, ik heb een chromosoomafwijking 13/14 en daardoor meer kans op een miskraam

en zwaar gehandicapt kindje. Ben ook benieuwd wat de fertiliteitsarts zegt en of ze mijn vriend eens gaan onderoeken.

Poe wat spannend met die weeen…hoe is het nu?Succes iig!

super foto’s weer en wat een prachtig zwembad is dat een speciaal zwembad of zo, lijkt wel op center parks of iets. leuk hoor.

jeetje wat een verdriet en ook weer blijdschap hier in dit topic. Ik leef erg mee met het verlies van bontje en de teleurtsellingen en verwachtingen van Tinka en dan ook weer de leuke spanning voor Fran.

Nou voor ieder die het nodig heeft een dikke knuf.

Vandaag naar cb geweest en we hebben echt een reuze baby.

ruim 5 weken 6150 gram en 60 cm. Hij is enorm, zei ook de arts, maar wel mooi in verhouding, niet dik. Wordt een hele grote jongen. :shock: en dat op de bv. Ook mijn andere zoon is fors boven het gemiddelde alleen iets kleiner dus die moet op de pondjes gaan letten. Maar hij heeft de bouw van vriend lief, kort gedrongen en super breed en dat zie je dan weer niet in zo’n curve.

Peuter liet even goed zien hoe driftig hij kan worden sloeg zelfs bril van de neus van de arts en smeet een puzzel door de ruimte.

tot later

@ Bontje

Ja het gaat met ups en downs…zitten goede dagen bij, zoals vandaag

Gisteren en eergisteren had ik echt dipdagjes en zag het even niet meer zitten.

Zolang ik maar bezig blijf gaat het goed :thumbup:

Hebben ze die echo misschien nog in je dossier?

Nogmaals een dikke :hug: hoor, die kan je nu niet genoeg krijgen :hug:

@ Jane

Nee is gewoon een golfslagbad in Oss. Hun hebben de kleintjes afdeling gewoon super aangekleed/ingericht

Zo flinke jonge :inlove: Fijn dat verder alles wel goed was.

Boef die peuter van je :naughty: :wink:

Hebben wel al een BUB??? Fran…kom eens even vertellen :mrgreen:

joehoe francis, is er al een bub???

bib

gisteren had ik een ongelooflijke k*tdag. was doodmoe, ontzettend pijnlijke buik, het hele huis was weer vies en stoffig (nadat ik zondag alles gepoetst had) en elize was erg vervelend. het huilen stond me nader dan het lachen…

gelukkig heeft hubbie gisteravond een beetje schoongemaakt. ik kon echt niet meer.

vannacht iets beter geslapen dus we beginnen weer met frisse moed.

@ chelleke, :thumbup: fijn dat je steeds meer goede dagen hebt. heel goed van je dat dingen blijft ondernemen. en wat een mooie foto’s weer. je hebt een heerlijk ventje hoor.

@ jane, fijn dat het zo goed gaat met jullie ventje! en dat is idd al een flinke :shock:

tot later, ik moet nodig een luier verschonen :sick:

o, zie sf

:hug: voor iedereen die er een nodig heeft

Ik ben een beetje aan het eind van mijn latijn momenteel. Ben nog steeds erg moe door de bloedarmoede en ik merk dat bv toch wel erg veel energie kost, zeker als mevrouwtje 's avonds zo’n beetje om het uur komt. Vandaar dat ik wat minder actief ben en de komende dagen ook niet zoveel zal reageren.

:hug: :hug: :hug:

@ Desiree

Balen van je k*tdag. :hug:

Heb hier een vraagje:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90505

oh desiree nat is niet fijn zeg, ik hoop dat vandaag een betere wordt. het is in ieder geval prachtig weer.

chel succes met knutselen niet te moeilijk doen hoor.

Jose dat is vermoeiend doe maar rustig aan en als je wat wil weten over de bv, misschien kan ik iets betekenen. Ben inmiddels een pro net als Karma dus hier kun je vragen. Bij de mei mama’s zijn er niet meer zoveel die bv geven en ik lees daar ook wel eens advies… nou ja kijk maar. succes

tinka en bontje nog maar eens :hug:

fran al nieuws… :thumbup: