~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

Hoihoi,

ff een kort berichtje van mij.

Heb niet echt de puf om op alles te reageren, maar ik lees het wel allemaal met aandacht hoor…

Thx allemaal voor de steun!

Ik heb de foto’s van Damian gezien, wat leuk weer! En wat leukd at je je toch al terug goed vermaakt meid!

@fran: nog geen beeb?

@all: :hug:

:-* :-* :-*

hoi hoi hier borstontsteking en flinke koorts. duik mijn bed weer in. Kom net terug van ha. Baal er flink van krabbel net een beetje op en dan dit.

Later meer :-*

@jane wrote:

hoi hoi hier borstontsteking en flinke koorts. duik mijn bed weer in. Kom net terug van ha. Baal er flink van krabbel net een beetje op en dan dit.

Later meer :-*

:frowning: Beterschap :hug: :hug: :hug:

Vandaag naar de St Maarten geweest

Het zag er goed uit :dance:

Bot groeit mooi aan elkaar vast.

Was erg gek om die plaat in mijn pols gewoon te voelen, haha.

Ik hoefde geen vast gips meer :dance: :dance: :dance:

Heerlijk een afneembare gips, lekker douchen zonder gips :dance:

Therapie kan beginnen :dance:

Helaas weinig keus voor afneembaar gips, wit word zo vies, rood past niet overal bij, nu heb ik donkerblauw met fel oranje klitteband, haha :mrgreen:

Ik ben zo opgelucht dat het bot zijn werk doet :dance:

Heb nog even gevraagd wat voor donorbot er nog meer in zit, behalve die van mezelf, een heupkop, haha

Kunnen niet veel mensen zeggen dat zijn/haarpols uit een stukje bekken en heupkop bestaat :lol:

Ik moet over 6 weken nieuwe foto’s maken en dan ga ik ze weer bestellen, kunnen jullie ook meegenieten :mrgreen:

Duimen we nog even door, vriendlief moet eerder op het werk zijn…waarschijnlijk uitslag van zijn aanvraag voor fase 3 op zijn werk. Dat betekend dat hij dan een contract krijgt voor onbepaalde tijd, anders word hij met 35 jaar defensie uitgeschopt :pray:

Rob belde net met slecht nieuws :cry:

Fase 3 gaat niet door, ze kunnen niet kiezen tussen hem en R :frowning:

Dus kiezen ze voor niemand. Grote kans dat Rob nu met 35 jaar op straat staat (hij word in aug. 33) :frowning:

chelleke wat fijn dat je afneembaar gips hebt nu. en heel fijn dat het goed gaat met je pols :dance:

wat enorm balen dat rob niet zijn vaste contract krijgt. wat gaat hij nu doen?

@ jane, :hug: hoop dat je gauw van je borstontsteking af bent :pray:

vannacht weer een rot nacht gehad. heb steeds meer last van mijn bekken. heb het idee dat dat komt doordat beebje verder ingedaald is en de boel verder aan het verweken is. heb al een paar dagen wat gerommel, er is dus al wel voorwerk bezig. maar voorlopig nog bib.

op zich komt het ook nog niet zo goed uit, we willen nog gaan behangen dit weekend en andré moet de box nog schilderen :roll:

de schilders zijn vanochtend voor het laatst geweest en ons huis ziet er weer uit om door een ringetje te halen. behalve de voortuin dan want die ligt nog bezaaid met kapotte dakpannen en de meeste planten zijn platgetrapt, en de ramen zijn ontzettend vies maar goed.

al een paar dagen niks van francis gehoord :think: zal ze bevallen zijn dat ze even geen tijd heeft :pray:

ga lekker genieten van het mooie weer en mijn ‘vrije dag’ . elize is lekker met mijn ouders op stap, ik kan bijna niks meer zonder dat ik harde buiken of last van mijn bekken krijg :?

voor iedereen een dikke :hug: :-* en een fijne dag!

ow Chel, wat leuk dat je nu een losse gips hebt!

Maar dat nieuws van Rob, das niet fijn! Hopelijk komt er toch nog wat uit de bus he!

@mamaelise: niet leuk dat de laatste loodjes zo zwaar zijn :frowning:

@Jane: een hele dikke knuffel :hug: Hopelijk knap je snel op meid!

@Chelleke: goed nieuws van je arm, ziet er goed uit! Maar wat ontzettend balen voor Rob zeg :hug:

@Desiree; pas op he, kindjes houden er geen rekening mee of het voor jou wel of niet uitkomt :wink: En een dikke :hug: voor je slechte nacht en de last van je bekken.

Tinka en Bontje: :hug: :hug: :hug:

Hier sinds maandag buikpijn en koorts. Vandaag bij ha geweest, maar die wist eigenlijk niet goed wat het zou kunnen zijn. Getest op blassontsteking, maar de uitslag was niet duidelijk. Net maar weer eens naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Net als Jane word ik hier lichtelijk gek van.

Beterschap :hug: :hug: :hug:

@ Desiree

We hebben de vakbond gemaild.

We vinden dit zo stom.

Rob heeft 12 jaar ervaring op diverse velden en R maar 4 jaar op 1 veld.

Zijn collega’s snappen er ook niks van.

:hug: voor je rot nacht

Hier lekker middagje Hemelrijk gehad met Damian, mams, broer Pascal en 3 andere kids

op een broekje na is mijn popje klaar!

Jeuj!!!

Hallo meiden,

Goh, ik ben jullie echt aan het verwaarlozen he?! :oops: :roll:

@Chelleke: Antwoord op je vraag had je al zag ik. Leuk idee, dat gedichtje

met die handjes. Die ga ik onthouden! :wink:

En die pols ziet er heel netjes uit zeg! Super! Ook helemaal te gek natuurlijk

dat het allemaal gewoon goed gaat en de botten netjes aan elkaar groeien.

Nu dus lekker afneembaar gips! :dance: Nog 5 weken en 6 dagen! Aftellen maar! :mrgreen:

Wat een rotnieuws zeg! Ik heb nog heel hard geduimd gisteren. Maar tervergeefs

dus… Sht zeg! :hug: Klopt idd. helemaal niks van dat hele verhaal. Goed dat

jullie er werk van gaan maken hoor! Ik duim nog even door! :wink:

Heerlijke foto’s trouwens! :inlove:

@Bontje: Wat een mooi liedje zeg! Ik zat ook met tranen in mijn ogen

ernaar te luisteren. Wat zijn ze nu trouwens van plan, qua onderzoeken?

@Jane: Au! Oh, borstontsteking is echt ontzettend k. Ik heb twee keer

een beginnende borstontsteking gehad… Wat een ellende! Beterschap!!!

Jouw beertje groeit wel lekker he? Heerlijk hoor! :inlove:

@Desiree: Ik ben zo benieuwd wanneer jullie kleine mannetje zich gaat

laten zien. :inlove: Spannend! Kan mij voorstellen dat je nu echt helemaal

klaar bent met zwanger zijn en het liefste meteen aan de bevalling begint.

Hoe gaat het met E.lize? Is die al zenuwachtig aan het worden?

@José: Doe maar heel rustig aan en neem de tijd om goed aan te sterken.

Wij blijven hier wel hoor! :wink: Maar mevrouw komt elk uur? Tja, das

wel wat vaak. Doet ze dat al heel lang? Zwaar hoor! :hug:

@Tinka: Jeuj! Wat een lief popje is dat zeg! :inlove: Knap gedaan! :clap: Hoe

gaat het verder trouwens met je? De teleurstelling al een plaatsje

kunnen geven? Het blijft natuurlijk gewoon zwaar kl
te. :cry:

@Fran: Ben je aan het genieten van jullie meisje? Je houdt ons wel

in spanning hoor! :cry: :lol: Spannend!

Nou, mijn meiden zijn weer helemaal de oude gelukkig. :dance: Ik voel mij

heerlijk, al begint de kleine boef streken te krijgen hierbinnen. Ik krijg mij

af en toe een paar schoppen… Dat beloofd wat! :roll: Wel heerlijk hoor! :inlove:

Verder gaat het lekker hier en tellen we de dagen af… Nog even en dan

vertrekken wij! :dance: Ik heb er zin in!

Nu even langs de maandmama’s, want die heb ik nog veel meer verwaarloosd. :oops:

Liefs! :-*

wat een schatje tinka. ze is heel leuk geworden.

weinig nieuws hier. bib en mijn bekken blijft pijnlijk. heb voor vanmiddag een afspraak bij de fysio gemaakt. misschien kan ze nog iets voor me doen.

straks weer naar de vk, kijken of we weer goed gekeurd worden.

@ jose, ik weet dat beebjes zelf beslissen wanneer ze willen komen :wink: gisteravond zei ik nog tegen hubbie dat alles me nu niks meer uitmaakt. dat behangen kan ook wel later zolang hij de box maar schilderd. dat vind ik nu het belangrijkste. ik heb er onderhand wel genoeg van en wil ook zo graag mijn mannetje in mijn armen kunnen houden

@ chelleke, ik hoop voor je dat de vakbond wat voor jullie kan betekenen :pray:

ga zo het badje opzetten voor elize, fijne dag iedereen :-*

Haj haj

@ Tinka

Wat een leuk popje :inlove:

@ Karma

Fijn dat je meiden weer helemaal de oude zijn :dance:

En een boefie in je buik :mrgreen: :inlove:

@ Desiree

:hug: :hug:

Weet iemand al iets van Fran?

@Karma: jemig, ben jij alweer 24 weken zwanger? :shock: Wat gaat de tijd hard! En het wordt een pittig ventje dus blijkbaar :wink:

Fijn dat het met de dames weer helemaal goed gaat.

@Desiree: succes bij de fysio vanmiddag, ik hoop ook dat ze iets voor je kan doen!

@Tinka:je popje is echt heel leuk geworden! Maar inderdaad nog een beetje bloot :wink: Geef dat arme kind eens een broekje joh! :stuck_out_tongue:

Ik voel me vandaag een ietsiepietsie beter dan gisteren. Gelukkig maar, want ik sta er vandaag weer alleen voor. Roel is 2 dagen thuis gebleven om me te helpen zodat ik meer tot rust kon komen, maar moest vandaag echt weer een de slag. Vanmiddag kan ik de huisarts bellen voor de uitslag van het onderzoek.

Voor die tijd eerst even met V.era langs het cb om te meten en te wegen :slight_smile:

Hallo meiden,

Vannacht heerlijk geslapen! :dance: Voor het eerst sinds hele lange tijd van half 11 tot 7:00 geslapen,

zonder gestoord te worden door kids, man, wc of wat dan ook. :dance: Mijn peuter slaapt pas sinds

kort echt door. Ik denk nu een maandje ongeveer. En mijn dreumes heb ik sinds 2 maanden van de

borst af en in haar eigen bedje geknikkerd. Ze sliep al redelijk, maar werd toch wel 2x per nacht

wakker steeds. Vannacht dus niet. :dance: Oh heerlijk zeg! Hopen dat ze dat vaker zal gaan doen,

zodat ik nog even wat van de nachten kan genieten voordat meneer zich aandiend. :wink:

Verder ga ik zo even lekker naar de markt met mijn jongste, peuter eerst even droppen bij juf. :mrgreen:

@Chelleke: Neuj, niks gehoord van Fran. Ik ben benieuwd hoor!

@José: En was ze lekker gegroeid? Moet haast wel als ze elk uur drinkt. :wink: En inmiddels de uitslag

gekregen van de huisarts?

Jaja, bijna 25 weken. Dan nog 15 weken maar. :mrgreen: Ik ben al begonnen met aftellen. :mrgreen: Gaat snel he!

@Jane: Hoe gaat het ermee vandaag? :hug:

Ik ga hier eens wat kinderen een paar schoppen onder de kont geven, want die zitten hier met zijn

4-en Diego te kijken. :lol: :lol: :lol:

Ik kom later nog wel even aanwaaien.

Liefs! :-*

Lekker Karma :dance: :dance:

@ Jose :hug:

@ Allemaal :hug:

Zo ga zo mijn kleine man naar de psz brengen.

Hij heeft gisteren echt bijna heel de middag in het zwembadje in de tuin gezeten, waterrat :inlove:

Fijn dat je zo lekker hebt geslapen Karma!

@Karma wrote:

@José: En was ze lekker gegroeid? Moet haast wel als ze elk uur drinkt. :wink: En inmiddels de uitslag

gekregen van de huisarts?

515 gram aangekomen in 3 weken en 6,5 cm gegroeid in 4 weken, oftewel ze is nu 4635 gram en 57,5 cm :smiley:

Verder heb ik gisteren weer een paar uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht omdat er in mijn bloed aanwijzingen voor een ontsteking werden gevonden. Ben volledig doorgelicht op de afdeling gyneacologie en de spoedeisende hulp maar er is eigenlijk niks gevonden. Nou ja, een heel pijnlijke plek in mijn buik, maar geen enkele dokter kan daar een logische verklaring voor vinden :? Maar omdat mijn klachten minder worden en mijn temperatuur zakt vanmiddag 36,6 :dance: ), mocht ik naar huis en moet ik gewoon afwachten, waarschijnlijk gaat het vanzelf over.

Verder is gisteren mijn opa overleden, voor hem wel fijn, want hij was toch wel heel erg ziek en heeft de laatste dagen behoorlijk geleden. Ik ben blij dat hij Vera wel nog heeft kunnen zien. Nou moet ik dus woensdag naar de begrafenis en dinsdagavond kan ik hem nog zien in het rouwcentrum… In Drenthe :roll: Dat wordt dus nog een heel gedoe om met kleine Vera daarheen te reizen en ergens te overnachten enzo. Zie het eigenlijk helemaal niet zitten, maar wil toch wel erg graag naar mijn opa.

oh jose, sterkte!

En wat goed van je meisje dat ze zo is gegroeid en aangekomen, toch een teken dat je het goed doet he! :-*

@karma: fijn dat je zo’n goede nachtrust had! Hopelijk houden ze het zo aan he! En dan over een aantal weken terug een kleine dreumes erbij :slight_smile:

@chel: Hoe gaat ie vandaag?

Hier niks te melden…

@ Jose

Gecondoleerd :cry: :kaars:

Sterkte :hug:

@ Tinka

Hier alles zijn gangetje :thumbup:

Lekker proberen te genieten van het mooie weer :smiley:

@ all :-*