~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

Allemaal :-* vanuit ons tuintje :smiley:

Hier middagje Best Zoo:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4531548#4531548

leuke foto’s weer Chel!

Leuke foto’s Chel! Zoals altijd weer mooie foto’s van de dieren, maar wat eigenlijk nog het leukst om te zien is, is het plezier dat jullie hebben. De lachende gezichten :mrgreen: Het gaat echt wat beter met je he? :smiley:

Hier gaat het weer beter dan gisteren! Heb nu bijna geen last meer van mijn buik en al sinds gisterenmiddag een normale temperatuur. :dance:

Tinka, hoe gaat het nu met je? Ben je al wat minder verdrietig? Als het niet zo is dan geeft dat ook niks hoor. :hug:

Heeft je popje al een broekje aan? :wink: Hoewel, met dit weer is dat misschien een beetje te warm :think: :wink:

Ik ben idd al minder verdrietig, maar als het er over gaat, kan ik het wel nog lastig krijgen… Vooral opn m’n werk dan.

Ze vonden daar dat ik er vorige week precies tegen mij zin was :shock: Neeeuh joh, ik heb net een ‘miskraam’ gehad maar zal vrolijk blijven lachen :roll:

Klinisch gezien ben ik ook niet echt ‘zwanger’ geweest zei de klinisch bioloog heel voorzichtig, en dat is ook zo, maar gevoelsmatig was het nu zo dichtbij, dat het toch hard aankomt…

Ach, het zijn daar voor 80% onbetrouwbare mensen, maar ik trek me op aan die 20% die echt menen wat ze zeggen…

Popje heeft nog geen broekje aan nee, pas dinsdag weer les dus ze moet tot dan in haar blote kont zitten :mrgreen:

Dank jullie wel :-

@ Jose

fijn dat het weer wat beter gaat :thumbup:

@ Tinka

:-
:hug: :-*

Hoi Meiden

Sorry voor de late reactie maar onze dochter is maandag 21 juni om 12:02 geboren via een keizersnee.

Heftige bevalling eerst en daarna spoed keizersnede. We zijn gister thuis gekomen en alles gaat goed.

En haar naam …FLEUR :smiley: :smiley: :smiley:

Het is een flinke dame van bijna 8 pond. Ze zit nu nog wat onder het geboorte gewicht maar komt al lekker aan.

We zijn super trots en blij.

Hier nog een leuke foto

Ik zal er nog niet zo heel vaak zijn maar wanneer ik kan kom ik even kijken en reageren.

Lieve groet voor iedereen

Hallo en goedemorgen meiden,

Allereerst natuurlijk:

Fran, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fleur. :inlove:

Prachtige meid trouwens! :inlove: Geniet er maar van! :wink:

@José: Hihi… Das idd. goed gegroeid! :clap: En wel vreemd dat ze niks konden

vinden. :think: Natuurlijk wel goed dat je weer opgeknapt bent, maar het blijft

vreemd… :roll: En als laatste gecondoleerd met je opa. :kaars: Naar dat hij de

laatste dagen toch nog zo heeft geleden. :cry: Ik kan mij ook voorstellen dat

je er wel tegenop ziet om met een kleine meid die hele reis af te leggen.

Sterkte! :hug:

@Chelleke: Mooie foto’s idd. Prachtig dierenpark ook. En lekker genoten

dus helemaal super! :wink:

@Tinka: Niemand kan begrijpen wat jij meemaakt, dus laat die mensen

idd. maar kletsen. :hug: Jouw dag komt heel snel! Let maar eens op! :wink:

Hier gaat alles super! De nachten gaan nog steeds lekker, wel is mijn

jongste weer een paar keer wakker geworden, maar gelukkig meteen

verder geslapen steeds, dus ik mag niet klagen. :wink:

Nou, geniet ze van de mooie warme dag!

Liefs! :-*

Jeah daar is onze Fran met meisje :inlove:

Wat een plaatje :inlove: :inlove: :inlove:

Knuffel voor de heftige bevalling :hug: :-*

@ fran, gefeliciteerd met jullie

geniet lekker van jullie mooie meisje :inlove:

hier nog bib.

al rommelt het al een tijdje. afgelopen donderdag weer goed gekeurd bij de vk. bij haar aangegeven dat ik er een beetje doorheen zat. ze vond het nog te vroeg om te strippen (had ook niet verwacht dat ze dat zou doen) maar gaf me wel wat ‘alternatieven’ mee. acupunctuur wil wel eens helpen en ze gaf me ook nog een naam van een homeopathisch middel.

dat van de acupunctuur wilde ik wel uitproberen en ik had geluk. ik kon nog diezelfde middag bij een acupuncturist terecht. heb nu twee ‘behandelingen’ gehad en heb zometeen nog een. elke keer na een behandeling rommelt het wel maar het zet nog niet door.

sinds vanochtend rommelt het weer en misschien helpt de behandeling straks wel zodat het doorzet :pray:

als ik nog niet bevallen ben moet ik dinsdag moet weer naar de vk en dan gaan we het hebben over eventueel inleiden. de vk gaf wel aan dat ze me niet te lang zou laten doorlopen met mijn bekkenklachten dus dat is wel een fijn vooruit zicht.

zo, een heel ego verhaal.

hoe is het met jullie?

@ karma, fijn dat je jongste (bijna de hele nacht) doorslaapt. en de vakantie komt in zicht, nog twee weekjes :dance:

@ chelleke, leuke foto’s weer. hoe bevalt het nieuwe gips? en kun je je vingers/pols al weer goed gebruiken?

@ jose, gecondoleerd met je opa :kaars: fijn dat het goed gaat je kleine meid. en mooi dat het ook weer wat beter gaat met jou.

@ tinka, :hug:

iedereen een hele fijne dag :-*

@Karma wrote:

Hier gaat alles super! De nachten gaan nog steeds lekker, wel is mijn

jongste weer een paar keer wakker geworden, maar gelukkig meteen

verder geslapen steeds, dus ik mag niet klagen. :wink:

Fijn dat alles goed gaat :thumbup:

Hier weinig nieuws. Alles zijn gangetje.

Eergisteren wezen zwemmen op Hemelrijk. Alleen viel het weer wel een beetje tegen, erge bewolking.

Gisteren zijn we naar een opendag van de brandweer gegaan.

Wil mijn hobby weer een beetje oppakken. Heb 2 jaar geen zin meer gehad om naar opendagen oid van de brandweer te gaan. Maar wil het nu wel weer wat vaker doen. En even een nieuwe site maken voor alle foto’s. Mijn vorige site is een beetje boel doodgebloed.

Vandaag gaan we naar mijn dinnetje in Waalwijk :smiley:

Met Damian alles goed, hij is echt stront vervelend, ontzettend ondeugend en daagt ons constant uit :naughty:

Maar hij is ook nog wel eens lief hoor :mrgreen: :inlove:

Dat was het wel weer :wink:

@ Desiree

Ik hoop dat het snel bij je doorzet :hug:

Mijn nieuwe gips bevalt super, ik heb 'm veel af :oops:

Mijn pols zal ik nooit meer kunnen gebruiken

maar met mijn vingers gaat het wel. Die hebben nodig therapie nodig.

En ik heb nog heel weinig kracht in die hand/arm. Kan niet eens mijn nagels knippen met rechts :roll:

Maar ik mag zonder spalk nog niet te veel doen, alleen maar hele lichte dingen zoals de muis bedienen, haha :mrgreen:

joehoe fran wat een prachtig meisje zeg.

jose gecondeerd met je opa. ga je beide dagen naar drenthe? voel je je fit genoeg. is je temp laag gebleven?

hier is borstontsteking over dankzij ab kuur.

chel mooie foto’s hoor. en wat doen julllie toch veel leuke dingen zeg :thumbup: tsja pols zal er wel goed uitzien en ik ben blij dat het beter gaat, maar ik vind het er toch heftig uitzien allemaal hoor. zo’n hele ritssluiting getuigd van de heftige ingreep. Nou fijn dat het gips er af is en dat je het lekker in de buitenlucht kan houden.

En Rob de er na 12 jaar trouwe dienst uitgeknikkerd word. Belachelijk! goed om de vakbond in te schakelen. succes.

Karma wat heerlijk dat je nachten er beter op worden al kun je er maar kort van genieten zo’n 15 weken om precies te zijn :wink: geniet er van. Ook lekker dat je kinders uit de lappenmans zijn.

Tinka wat een schattig halfnaakt popje. en nog maar eens een dikke knuf.

Bontje hoe is het met jullie en jou. Ook nog maar een dikke knuf :hug:

Desiree wat een last heb jij zeg met je bekken en niet goed kunnen slapen. Zware laadste loodjes voor jou. Misschien een lekkere massage. Rustig aan maar doen.

tot laters

ik sta dus momenteel echt stijf van de stress door de nieuwe ronde en doordat het mss wel eens allemaal op de verkeerde dagen zal vallen.Ook dan nog dat ik op m’n werk wel opt matje zal geroepen omdat ik een stapje hoger ben gegaan met mijn probleem…

Pff, tzal geen goede ronde worden vrees ik…

@Tinka wrote:

ik sta dus momenteel echt stijf van de stress door de nieuwe ronde en doordat het mss wel eens allemaal op de verkeerde dagen zal vallen.Ook dan nog dat ik op m’n werk wel opt matje zal geroepen omdat ik een stapje hoger ben gegaan met mijn probleem…

Pff, tzal geen goede ronde worden vrees ik…

:hug: :hug: :hug: :-*

Ik laat Damian nu al 3 dgn in zijn bloten billen lopen in de tuin en heb het potje in de tuin gezet.

1e dag:

steeds aangegeven toen hij plaste dat het in het potje moest. Nouja dat is niet 1 keer gelukt dus

2e dag:

1 keer nog niet in de buurt, 2e keer een beetje en de 3 keer staand naast het potje

3e dag, ging hij op het potje zitten en plaste een flink plasje in het potje :inlove:

Voor het poepen was hij te laat, hij kon door de stoelen er niet bij en moest omlopen, precies op dat padje wat hij gelopen had lag zijn drolletjes, was zo goed bedoeld van hem :inlove:

Damian heeft weer lekker in het badje gespatterd vandaag samen met papa en mama.

Vanmorgen heeft hij diploma Guppy 3 gehaald :inlove: :inlove: :inlove:

Vanmiddag na zijn dutje deed ik zijn luier uit om te zwemmen en hij liep zo na zijn potje en plaste erop :inlove:

Helaas de 2e keer moest perse in het badje :roll: :wink:

Zooo, flinke Damian! :slight_smile:

oh chel wij zijn precies zo bezig zo schattig wacht zal even een foto plaatsen van een glote dlollie haha. Maar nu kan ik zeggen dat owen eigenlijk zo goed als zindelijk is, maar hij kan zelf zijn broek niet aan of uit doen. Het lukt alleen als hij bloot is.

Tinka joh wat een voor stress. Niet teveel druk maken over de zaken waar je geen invloed op hebt meid. Jouw kinderwens is sterk ga ervoor en doe wat je kan om het op je werk werkbaar te houden. :hug:

zie sf voor foto’s ik laat ze er 1 dagje op staan :wink:

Hihi zo lief :inlove: Ik ga gauw spieken :mrgreen:

Jeetje wat vliegt de tijd, ik ging even kijken wanneer mijn laatste berichtje was… Alweer meer dan een week geleden :oops: :oops: Sorry meiden. Ik lees wel trouw, maar ik heb 't enorm druk steeds :naughty:

@Fran, van harte gefeliciteerd met je meisje!! Mooie naam Fleur! En een prachtig meisje :inlove: :inlove: :inlove:

Als ik dit zie… dan wil ik ook!!

@Bontje, hoe gaat het met jou meid? Heb je 't een plekje kunnen geven, of ben je nog erg verdrietig? Alle lichamelijke klachten nu weg? En ben je nog bij de fertiliteitsarts geweest??

:hug: :hug:

@Jane, fijn dat 't zo goed gaat met groeien! Je schrijft ‘en dat op bv’, is het meestal juist met flesvoeding zo? Ik zou juist denken dat bv voor de beste groei zorgt!?

Oeh… en nu borstontsteking?? AU! Dan kun je niet meer bv geven, of wel? Beterschap!

@mama_desiree, wat een schattig foto’s in sf!

@Jose, hoe is het met jou? Nog steeds zo’n veeleisend meisje? Elk uur, dat lijkt me zooo zwaar! :hug:

Gecondoleerd met je opa :hug:

@Chel, wat een goed nieuws van je pols!!

Wat grappig dat potjeverhaal! :lol: :lol:

Oja, je krijgt morgen waarschijnlijk post :wink: Ik heb 't dichtgeniet, want de plakband was op :roll:

@Karma, dus het gaat goed met de kleine spruit daarbinnen? 't Gaat wel snel he?

@Tinka, nog niet helemaal lekker in je vel dus? Het lijkt me ook een hele teleurstelling, je leeft er zo naar toe! En dan is het eindelijk zo ver… niet eerlijk! Heb je afleiding met knutselen en met Tinka?

Waarom word je zo gestresst van de aankomende ronde? Ik zou proberen je er aan over te geven dat je er waarschijnlijk dingen voor moet laten, maar je weet waar je 't voor doet… :hug:

Hier weer een cyclus van 38 dagen :roll:

Dat is wel raar. Vorig jaar begon ik met 40 en dat is langzaam teruggelopen naar 32. Nu heb ik de vorige cyclus een paar dagen de menstruatie uitgesteld met hormonen vanwege mijn vakantie. Ik heb nog nagevraagd of dat gevolgen kan hebben voor mijn cyclus, dat zou niet zo zijn. Maar helaas… nu zit ik dus weer op 38.

:-*

Dat is balen (zachjes uitgedrukt) :thumbdown: :hug:

Maar goedemorgen allemaal :slight_smile:

Ga zo dadelijk naar de fysio, kan revalideren eindelijk beginnen.

Maak me beetje zorgen om mijn vingers en de rotatie van mijn onderarm.

Maar Rob zegt dat ik alles te snel wil en dat het wel goed komt :roll:

Fijne dag :-*