~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

@ manouk :hug: balen van je lange cyclus.

@ chelleke, s6 bij de fysio. wat goed van damian :clap:

hier nog niet echt met zindelijkheidstraining bezig. dat komt wel als de baby er is. al laat ik haar buiten wel regelmatig in de blote bips of alleen in een onderbroekje lopen zodat ze er al wel wat benul van krijgt. heb nu echt geen geduld en puf om er echt mee bezig te zijn.

nog steeds bib.

gisteren weer goed gekeurd door de vk. strippen wil ze volgende week pas doen :roll: had gehoopt dat ze dat deze week wilde doen maar helaas.

ga zo even op de koffie bij mijn ouders, andre is de hele dag weg omdat hij training en examen van ehbo/bhv heeft.

een lekker rustig dagje weer.

fijne dag iedereen :-*

@manouk: als ik zo’n foto’s zie, heb ik ook dat gevoel :slight_smile:

Stom dat je cyclus weer zo lang is geworden! ik weet dat ik me er beter aan overgeef dat ik dingen zal moeten opgeven, maar dat is dus net hetgeen waar ik niet echt vrede mee kan nemen…

@chel: fijn dat je kan beginnen revalideren, en ik denk dat Rob wel ns gelijk zou kunnen hebben he :slight_smile: Ik zit hier ook met m’n brace aan voor een peesontsteking in mijn pols en ik heb al vaak aan je gedacht hoor. Dat van mij is peanuts want doet geen pijn ofzo, is enkel wat lastig om sommige dingen te doen. Ben ook wel wat bang dat ik niet meer ga kunnen tennissen…

Hoe doet je mannetje het nog op het potje?

@karma: alles lekker daar?

@jane: jou mannetje doet dat ook goed met het potje he!

@fran: hoe gaat het met jullie en met fleur?

@desiree: wat stom dat ze nog niet wil strippen, heeft dat een reden?

ego: net follikelmeting gehad en er zit één follikel van 17mm… De IUI is dus v oor vrijdag, of zoals ik al vreesde, mss voor zaterdag… Heb aangegeven dat als er te kiezen valt, ik veel liever op vrijdag al kom :slight_smile: Hopelijk lukt dat ook! Als het op zaterdag is, dan is het exact hetzelfde als vorige ronde!

oja, nog vergeten: Frannetje is klaar!

@ Desiree

Hier ook nog niet echt bezig hoor met zindelijkheidstraining maar omdat het zo mooi weer is laat ik 'm in de duin ook in zijn blote billen lopen en dan kan ik hem mooi af en toe naar zijn potje sturen. Maar hij doet het zelf wel.

Gisteren was het 1 keer ergens in de tuin en later in het potje. Verder draagt hij gewoon nog een luier binnen en als we weg gaan.

Balen dat ze je nu niet wou strippen :hug:

Wel fijn dat je weer goedgekeurd bent.

@ Tinka

Maandag gaat de revalidatie echt beginnen, vandaag was alleen intake. Had beetje gehoopt dat we al meteen wat deden :oops:

:pray: dat het vrijdag kan

@Tinka wrote:

oja, nog vergeten: Frannetje is klaar!

Hihi leuk :inlove:

leuk frannetje :thumbup: is de stress wat minder, lukt het om het wat los te laten.

Manouk balen van je cyclus, maar betekend het ook dat jullie het weer gaan proberen. ben niet nieuwschierig hoor :liar:

Chel ik denk dat Rob gelijk heeft :wink: succes en top dat je mag starten met revalideren. Nieuwe fase :thumbup:

desiree balen dat ze je niet wilde strippen heeftz e ook niet even gevoeld of er al iets van verweking is. Wanneer moet je weer, misschien was het wel de laatste keer :pray:

manouk ik vind het een wonder dat een kindje zo kan groeien op bv, met fv weet je wat er in gaat en hoeveel een kindje drinkt. Met bv is dat allemaal wat gevoelsmatig. Als ik dan zie wat voor een reus ik heb. En hij drinkt helemaal niet zo vaak heel netjes om de 4 a 5 uur, (ik moet trouwens op passen want als er meer als 4 uur tussen zit is de kans aanwezig dat er een ei springt)

We gaan zo naar duitsland mijn auto halen als we het over de prijs eens kunnen worden. Ik heb mijn mini verkocht dus zit al een tijdje zonder auto.

tot laters

goh ja, nu weet ik wel al met meer zekerheid wat er gaat komen, dus wordt de stress al iest minder… Maar zit natt nog wel met het feit dat het 9/10 morgen en zaterdag zal zijn… :roll:

@Tinka wrote:

ego: net follikelmeting gehad en er zit één follikel van 17mm… De IUI is dus v oor vrijdag, of zoals ik al vreesde, mss voor zaterdag… Heb aangegeven dat als er te kiezen valt, ik veel liever op vrijdag al kom :slight_smile: Hopelijk lukt dat ook! Als het op zaterdag is, dan is het exact hetzelfde als vorige ronde!

:shifty: :shifty: ik snap je niet helemaal… Wat bedoel je dat het dan exact hetzelfde is als vorige ronde?? :think: :think:

:thumbup: dat er een follikel zit!!!

Wat een schattig Frannetje!

@Jane, is het gelukt met de auto? Wat heb je voor auto gekocht?

Wat grappig wat je zegt over je ei, kijk maar uit ik ken meer van dat soort verhaaltjes :wink:

Of we er weer voor gaan? :eh: :eh: :think: nee…

Ik heb nog steeds heel vaak m’n twijfels, dus ik durf niet. Heel gemeen, want ik wil zo graag :oops: :oops:

Soms denk ik: ach, ga er gewoon voor. Het is ook niet zo dat ik een punt achter onze relatie zet. Andere keren denk ik weer, nee, ik wil wel zeker zijn! Of in ieder geval er gerust op zijn.

:roll: :roll: soms voel ik me een verwend nest dat ik niet blij ben met wat ik heb en aan de andere kant vraag ik me af of ik mezelf niet te kort doe door in deze relatie te blijven. Die twijfels zijn er toch niet zo maar?

In ieder geval zie ik het wel als voordeel dat mijn lichaam wat langer kan ontpillen. Nooit geweten dat je lichaam zo heftig kan reageren op die hormonen. Hopelijk is mijn cyclus snel weer terug naar 30 - 32…

:hug: :hug: :hug:

@manouk: :hug: :hug: :hug: We kunnen je jammer genoeg niet helpen met de twijfels…

Ik bedoelde dat ik vorige maand ook op dag 13 IUI had…

Nu, ik denk dat mij vraag geholpen heeft, want ik moest vandaag al prikken en vrijdag IUI! :slight_smile:

Hai meiden,

Daar was ik weer even. :mrgreen:

@Desiree: Jeetje, wat zal jij er zat van zijn inmiddels, steeds dat gerommel

dat niet doorzet. :hug: Ik hoop dat meneer gauw besluit dat het tijd is. :pray:

Het zijn nu echt de allerlaatste loodjes he! Nog heel even volhouden dus… :hug:

@Chelleke: Damian krijgt nu echt die leeftijd, uitdagen en grenzen opzoeken…

Erg vermoeiend idd. Hier nog zo’n opdonder. Gelukkig is mijn peuter die fase

aan het afsluiten en heb ik dus alleen mijn kleinste dondersteen die mij de

dagen af en toe behoorlijk lastig maakt. Zucht… :roll: Maar ze blijven lief. :inlove:

@José: Hoe was het gegaan met de reis naar Drenthe?

@Tinka: Vrijdag de IUI, morgen dus al! :dance: Ik ga superhard voor je duimen! :-

Enne Frannetje is superlief trouwens! Echt mooi geworden! :inlove: Wat is nu je

volgende project? :smiley:

@Zindelijkheid: Mijn peuter van bijna 3 is er nog helemaal niet mee bezig…

Luiwammes! :mrgreen: Mijn andere kids waren met 2,5 goed zindelijk, maar deze

wurm… :naughty: Maar knap hoor van Damian en O.!!! :clap: :clap: :clap: Zijn jullie zo

van de luiers af! :dance:

@Manouk: Het gaat prima met de kleine in mijn buikkie hoor! :inlove: Hij doet

het super en groeit als kool.

En jouw cyclus is lekker bezig. :roll: Ach, tegen de tijd dat jij weet wat je wilt

is die hoogstwaarschijnlijk mooi stabiel. :wink: Wel erg lastig dat je steeds zo

blijft twijfelen over je relatie. Lijkt mij erg vermoeiend. Kan je daar met je

vriend over praten. Misschien dat jullie er samen uit kunnen komen. Iig.

dikke :hug: . Die onzekerheid is niet fijn…

@Jane: En heb je de auto inmiddels voor de deur staan? Of zijn jullie het

niet eens geworden over de prijs? Ben benieuwd hoor.

Nou, hier gaat het lekker. De kleine meid slaapt steeds beter gelukkig en

ik dus ook. :dance: Wat een genot is dat om pas tegen 6 uur 's ochtends

wakker te worden. Ik hoop dat dit zo blijft, want mijn peuter is pas net

echt goed door gaan slapen. Mijn twee oudste sliepen met 1 jaar al super.

Ik ben benieuwd wat mijn kleine mannetje straks van plan is. :mrgreen:

Verder is het bijna vakantie!!! :dance: :dance: :dance: Heerlijk hoor! Ik heb er enorme

zin in! Tja, en dat was het eigenlijk wel weer. Nu maar eens een kop koffie

halen. Daar heb ik ook zin in. :drool:

Liefs! :-

Haj haj,

@Tinka wrote:

Nu, ik denk dat mij vraag geholpen heeft, want ik moest vandaag al prikken en vrijdag IUI! :slight_smile:

Fijn :thumbup:

@ Karma

Ow het is alleen buiten als hij in de bloten billen loopt, en dan ook nog niet altijd hoor :mrgreen:

Hij geeft het verder ook niet aan als hij kleren enzo aan heeft. Alhoewel mijn moeder gisteren zei dat ie moest poepen en wees naar zijn billen maar dat mijn moeder niet zo snel die luier uitkreeg enzo. Ik weet het niet :think:

Fijn dat het met de kleine goed gaat in de buik :inlove:

En dat de kleine meid steeds beter slaapt :thumbup:

@ All

Een fijne dag :-*

Wij zijn gisteren weer teruggekomen uit Drenthe. De kleine meid heeft het heel goed gedaan :smiley:

Mijn opa heeft een mooie begrafenis gehad.

Tinka ik duim voor je morgen!

Fijn dat je kleine meid het goed heeft gedaan :thumbup:

En dat de begrafenis mooi was :kaars:

Middagje Hemelrijk :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4539168#4539168

Fijne avond allemaal :-*

Leuke foto’s weer Chel!

@karma: fijn dat de kinders, incl de buikjongen het zo goed doen! :slight_smile:

zo meteen om half 1 de 3e IUI! Het gaat wel snel, maar das fijn. ik heb niet echt het idee dat ik aan het ovuleren ben, maar of dat erg is…

SUCCES Tinka!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-*

@Tinka wrote:

zo meteen om half 1 de 3e IUI! Het gaat wel snel, maar das fijn. ik heb niet echt het idee dat ik aan het ovuleren ben, maar of dat erg is…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hai hai,

@José: Fijn dat het allemaal gewoon rustig is verlopen. Je zal

wel kapot zijn na zo’n periode. Merk je ook iets aan je meisje?

Teveel prikkels en daardoor erg uit haar doen? Dat hadden

mijn ukkies vaak.

@Tinka: Ik duim mij ook suf voor je, meid!!! Dit moet 'em worden!!!

@Manouk: Hoi! :mrgreen:

@Jane: Hoi! :mrgreen:

@Desiree: BIB? Of inmiddels al BIA? Ik hoop het laatste. Mijn duimen

draaien hoor!

Enne Chel, super foto’s weer idd. :thumbup:

Verder weer heerlijk geslapen. :zzz: Ik heb nu echt zeker een nacht

of 3 achter elkaar heerlijk geslapen. Ik merk dat mijn lichaam daar

enorm van opknapt. Fijn idee dat ik even goed kan bijtanken voor de

kleine geboren wordt. Hopen dat dit gewoon zo blijft. :wink:

Liefs! :-*

:dance: :inlove: Nog 100 Dagen Te Gaan!!! :inlove: :dance:

:dance: :dance: :dance: :inlove: