~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

nog steeds BIB. sinds woensdag rommelt het af en aan. gisteren nog naar het zkh geweest voor ctg omdat meneertje zich weer erg rustig hield. alles was goed en op het ctg kon je goed wat voorweeën zien. helaas wil het nog steeds niet doorzetten. nou ja, we rommelen maar weer verder :roll:

@ tinka, :thumbup: :pray: voor vanmiddag.

@ karma, fijn dat alles goed gaat met je :thumbup:

@ jose, sterkte nog deze tijd. weet hoe het voelt, heb het meegemaakt toen ik zwanger en bevallen was van elize. andré’s opa is een maand voor de geboorte van elize overleden. hij heeft nooit geweten dat hij een achterkleinkind kreeg omdat hij al te ziek was. en 6 weken na de geboorte van elize is andré’s oma overleden. zij heeft haar achterkleinkind één keer gezien. de begrafenis van andré’s oma was mijn eerst dag zonder mijn meisje. (moesten helemaal naar aaken in duitsland) dubbel emotioneel dus.

ik ga proberen wat verkoeling te zoeken :-*

Beebje kom nou :pray: :-* :hug:

Foto’s in SF :inlove: :mrgreen:

weer zo leuke foto’s chel!

Pff, ik zit hier te puffen, het is nu hierbinnen nog 28 graden… Boven nog meer!

Morgen wedstrijd met Tinka, en ze geven superveel kans op regen! :frowning:

Ik zal duimen dat het droog blijft :pray:

@Chelleke wrote:

Ik zal duimen dat het droog blijft :pray:
ik denk dat je duimen er dan zullen afvallen :mrgreen:

Nee, tot nu toe droog, maar het komt van over het westen… hopelijk hebben wij een plaatselijk goed plaatsje en geen zondvloed :slight_smile:

:pray: :pray: :pray: en heel veel suc6 :-

Fijne dag allemaal :-

we waren één keer 6e van de 8 :shifty: Die vijf voor mij hadden geen fouten, ik had er ééntje en die twee na mij, die hadden DK…

Tweede parcours hadden we na het tweede toestel (de paaltjes) al DK. Ze bleef maar de foute ingang nemen en das telkens een fout. 3 fouten staat gelijk aan DK…

Och wat jammer :hug: Volgende keer beter :-*

@Chelleke wrote:

Och wat jammer :hug: Volgende keer beter :-*
ach, de klassering was niet goed, maar ze was al veel minder traag dan vorige keren, dus het betert wel terug!

En zeggen dat we vorig jaar in een graad lager op vier wedstrijden drie bekers hadden :o

Fijn dat er verbetering in zit Tinka!

:pray: :pray: :pray: voor de iui!!

Hoe is het nou Desiree? Nog steeds bib?

@Bombariegirl: nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Ze is echt een heel mooi meisje om te zien :smiley:

@Karma: Wonder boven wonder hebben we na de reis naar Drenthe heel weinig aan V.era gemerkt. Ik was helemaal kapot, maar zij had nergens last van :shock: Bij mijn oom en tante kon ze slecht in slaap komen, ik denk omdat we niet thuis waren. Maar overdag toen wij weg waren en mijn tante oppaste heeftze zich keurig gedragen, goed geslapen en lekker uit het flesje gedronken dat mijn tante haar gegeven heeft.

Hier alles goed :slight_smile: V.era groeit nog steeds als kool en het is echt een liefie. Een makkelijke baby die goed eet en in principe goed slaapt. Alleen 's avonds wil ze niet in haar bedje liggen, maar ach, dan kijkt mama toch gewoon tv met een slapende V.era op schoot? De eerste tijd wilde ik dat ze netjes in bed bleef, maar dan bleef ik heen en weer lopen om te troosten. Nu hou ik haar gewoon bij me, hebben we allebei rust :smiley:

Ik ben al behoorlijk gewend aan het leven met een baby moet ik zeggen. Helaas heb ik nog steeds erg weinig energie en ik lig daardoor vaak de hele middag in bed :frowning: Meestal met V.era, das dan wel weer gezellig.

.

tot laters jose wat heeft ze het goed gedaan zeg. en hier ook nog de hele middag op bed hoor, ga onderzijl met de kleintjes. Ik heb dat ook echt nodig en sávonds ga ik ook om 9 a 10 uur naar boven. Jij hebt dan nog complicaties :oops: Ook het warme weer maakt dat ik sloom ben . Ik vind het overigens heerlijk dat weer. loop het liefst de hele dag in mijn ondergoed kan echt genieten van de warmte.

Tinka toch een knap staaltje hoor. Misschien niet de beste, maar toch heel knap allemaal.

Chel dat was een vrolijke morgen :thumbup:

Desiree :pray:

kom alleen even gauw bibben.

kom later nog wel even langs.

@jane wrote:

. Jij hebt dan nog complicaties :oops:

Ik heb complicaties, maar jij hebt twee kinderen! Dat lijkt mij dan weer mega heftig! En lichamelijk ben ik een aardig eind hersteld hoor :slight_smile:

Lekker nog even gaan liggen hoor dames smiddags, dat mag best :thumbup:

Goedemorgen en sorry dat ik een poosje niet mee heb gekletst.

Heb even een zware dip gehad, waar ik nu een beetje uit lijk te komen. Voor de dip zocht ik veel afleiding en heb ik er aardig wat alcohol doorheen gewerkt. Daarna kwam natuurlijk de klapper en zag ik het helemaal niet meer zitten, het leven niet,zwanger worden niet en eten niet. Elk nadeel heeft zijn voordeel dus wel 2 kilo kwijt.

Ik ben nu bijna elke dag aan het sporten, zodat ik me wat beter voel en gezond eten. Ik heb nog steeds dipjes en sinds een paar dagen de hele dag door een branderige tong, hopen dat dat gauw overgaat, want het is een rotgevoel.

Afgelopen week ben ik naar de fertiliteitsarts geweest en hij heeft me doorverwezen naar Maastricht voor pgd.

Het is een grote stap voor mij, maar we willen het nog 1 keer zo proberen, zo gauw het goed met me gaat.

Jose wat fijn dat alles zo goed gaat met V.era, ik hoop dat je energie gauw weer op peil komt.Gebruik je ook ijzertabletten?

mama desiree, is het nog vol te houden voor jou met dit weer?Bijna 40 weken spannend hoor!

Karma, het begint op te schieten bij jou :slight_smile: nog maar 14 weken te gaan. Fijn dat je zo’n goede nachtrust hebt, kan je ook

wel gebruiken tijdens je zwangerschap.

Tinka, is de iui meegevallen?Ik duim heeeeel hard dat het deze maand raak is en ook goed raak is.

Ik ben vast dames vergeten :oops: , maar vanaf nu ga ik weer vaker reageren.

Alle begrip Bontje, ik vind het echt heel erg rot voor je dat het tot nu toe steeds mis gegaan is en snap heus wel dat je dan even je aandacht op andere dingen richt. Fijn dat je nu zo goed voor jezelf zorgt, want dat heb je verdient meid :hug:

Ik gebruik inderdaad nog ijzertabletten en met die tabletten is mijn Hb aardig op peil nu, maar echt energieker voel ik me helaas niet.

Hallo meiden,

Was ik weer even… :smiley:

Nog een paar daagjes en dan gaan we lekker richting Bosnië. Ik heb er

zo’n zin in. Ik zal wel tonnetje rond terugkomen, want zwangere vrouwen

worden daar volgepropt uit angst dat de baby iets tekort komt. :roll: Je hoeft

maar te zeggen dat je trek hebt in iets en het wordt meteen gemaakt, echt

per direct. :mrgreen: Wel lekker hoor, alleen is de verleiding dan wel enorm groot

om je helemaal te laten gaan. Hihi… Ach, na deze zwangerschap gaan mijn

man en ik echt wat doen aan ons spekgehalte, want bij meneer mag er

inmiddels ook wel wat af. :wink: Komt helemaal goed dus. :mrgreen:

@Desiree: Het is wel goed aan het rommelen bij jou he? Ik hoop zo dat je

snel mag beginnen aan het echte werk. :pray: Hou je het nog wel vol (je moet

natuurlijk wel :roll: ) met dat warme weer? Nogmaals sterkte met de allerlaatste

loodjes! :hug:

@Chelleke: De foto’s zijn weer helemaal :inlove: !

@Tinka: Balen dat de wedstrijd niet helemaal fantastisch ging. :hug: Maar ze

gaat dus wel vooruit als ik het goed begrijp. Das wel mooi nieuws! :wink:

@José: Gelukkig dat je meisje er geen last van heeft gehad. En ook super dat

ze het gewoon heel goed doet allemaal. Gewoon een kanjer dus. :inlove: Wel weer

minder dat je nog steeds zo weinig energie hebt. :hug: Ik hoop dat je je snel

weer wat fitter gaat voelen.

@Jane: En hoe gaat het met jou? Heerlijk aan het genieten van je mannen? :inlove:

Hoe vindt O. zijn broertje nu?

@Bontje: Ach meis, heel begrijpelijk idd. dat je er even helemaal doorheen zat/zit.

Het is ook niet niks, de dingen die je de laatste periode heb meegemaakt. :hug:

Het is gewoon heel heftig. :cry:

Maar nu dus naar Maastricht voor een pgd. Ik heb pgd even gegoogelt, want ik

wist niet wat dat was, maar dat klinkt wel pittig. Het positieve is dat je wel een

goede kans hebt dat er een gezonde embryo wordt teruggeplaatst en je dus niet

nog een keer die klap krijgt. Ik zal voor je duimen. :-

Gaan jullie het trouwens nog 1x zonder MMM proberen of heb ik dat verkeerd begrepen?

Nou, ik ben weer bij. :dance:

Nu ga ik maar eens naar de maandmama’s. Daar heb ik ook nog wat bij te kletsen… :roll: :mrgreen:

Liefs! :-

hai!

Ben ik ook weer ff… Ik ben er ook wat minder, heb niet zo erg veel te vertellen eigenlijk…

@karma: fijn dat je vakantie bijna begint, als ik dat zo hoor, wil ik er ook wel heen als ik zwanger ben :mrgreen:

@bontje: helemaal te begrijpen toch dat je wat minder komt! Blij wel dat je nu terug meer gaat komen :hug: HJet is ook allemaal heftig geweest he! Probeer je positief in te stellen en vooruit te kijken!

De IUI is wel best goed meegevallen, hopelijk ook met goed resultaat he!

@all: :hug: