~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

hoi hoi,

ben ik ook weer.nog steeds bib.

gisteren een heftig dagje gehad. zaterdag en zondagnacht flink last gehad van voorweeën. maandagochtend ook weer maar voelde me 's ochtends niet goed. hoofdpijn, misselijk, sterretjes zien etc. de vk gebeld en mijn bloeddruk was te hoog. weer een tripje naar het ziekenhuis dus. ctg, echo en bloed en urine controle. de hele ochtend op het ziekenhuis gezeten. uiteindelijk was alles goed alleen mijn bloeddruk bleef aan de hoge kant. nu sta ik dus onder controle van de gyn. daar baalde ik flink van want ik had eigenlijk voor vanmiddag een afspraak met de vk staan die mij zou gaan strippen. dat ging nu dus allemaal niet door. en door al dat gerommel en gedoe in het ziekenhuis zat ik er echt door heen. de gyn wilde me niet op dat ogenblik strippen, donderdag heb ik een afspraak en ik wil dan toch echt dat ze iets gaan doen, want veel langer houd ik het niet vol. bovendien heeft andré nog maar een week vakantie en ik zou wel heel graag willen dat hij ook nog wat tijd met zijn zoon kan doorbrengen voordat hij weer gaat werken.

vandaag voel ik me al wel weer een stukje beter. gelukkig niet zo’n erge hoofdpijn meer en het is niet zo warm vandaag, dat scheelt.

maar goed, nog even volhouden dus en wie weet komt beebje nog wel spontaan voor donderdag :pray:

zo, einde klaagmodus.

@ karma, bijna vakantie. ik wens je alvast heel veel plezier. fijn dat het goed gaat met je. bij jou schiet het ook al aardig op!

@ tinka, jammer van de wedstrijden :hug:

ik :pray: dat de iui deze keer wel helemaal goed gaat en je gauw een goede test in handen hebt :pray:

@ bontje, ik snap best dat je tijd voor jezelf nodig hebt/had. je hebt al zoveel te verwerken gehad, het is soms oneerlijk verdeeld in de wereld :hug:

@ chelleke, :thumbup: dat het steeds beter met je gaat. :hug: voor je mindere dagen.

voor iedereen nog een dikke :hug: en :-*

iedereen vanavond voetbal kijken? ben benieuwd hoe ‘we’ het er van gaan afbrengen.

Allemaal dikke :hug:

Foto’s in SF :inlove:

@Bontje1983 wrote:

Goedemorgen en sorry dat ik een poosje niet mee heb gekletst.

Heb even een zware dip gehad, waar ik nu een beetje uit lijk te komen. Voor de dip zocht ik veel afleiding en heb ik er aardig wat alcohol doorheen gewerkt. Daarna kwam natuurlijk de klapper en zag ik het helemaal niet meer zitten, het leven niet,zwanger worden niet en eten niet. Elk nadeel heeft zijn voordeel dus wel 2 kilo kwijt.

Ik ben nu bijna elke dag aan het sporten, zodat ik me wat beter voel en gezond eten. Ik heb nog steeds dipjes en sinds een paar dagen de hele dag door een branderige tong, hopen dat dat gauw overgaat, want het is een rotgevoel.

Afgelopen week ben ik naar de fertiliteitsarts geweest en hij heeft me doorverwezen naar Maastricht voor pgd.

Het is een grote stap voor mij, maar we willen het nog 1 keer zo proberen, zo gauw het goed met me gaat.

He lieverd,

ik schrik erg van je verhaal! een hele dikke knuffel. Ik denk aan je!

Ik weet niet of S. je verteld heeft dat jij en S. met T. samen een keer bij me komen. Hoop dat je er zin in hebt!

Dikke zoen!

jeetje bontje wat een moeilijke tijd voor jullie zeg. Ik denk dat het goed is dat je lekker sport en je weer gezond mag gaan voelen. Een beetje vertrouwen terug in je lichaam :hug:

karma oh wat een heerlijke voorpret, wanneer gaan jullie.

Chel ik zal dalijk eens kijken, hoe is het met je.

desiree wat een zkh ervaring, herkenbaar en niet leuk als je misschien fijn thuis wilde bevallen, maar wel goed dat je nu kunt aangeven dat jeniet langer dan een bepaalde tijd wil blijven lopen.

Je hebt nu vast en zeker binnen een week je kleine hoor. En dan heerlijk genieten.

Jose hoe je het ook bekijkt het is gewoon best zwaar bevallen en moederschap :wink:

nou dames het wordt weer prachtig weer en ik moet nog veel voor school doen.

Volgende week is vriendlief een week weg, ik twijfel of ik iets leuks zal boeken voor mij en de kids, of dat ik dat niet alleen moet gaan ondernemen, maar om nu een week in mijn up thuis te zitten.

nou ik twijfel nog wat…

Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om thuis te blijven zitten.

Met mij is het de afgelopen dagen wat minder gegaan.

Gisteren helemaal een prutdag gehad. Mijn medicijnen waren weer eens niet geregeld door het GGZ, tig keer bellen en 3 uur te laat eindelijk mijn medicatie.

Ik helemaal over de zeik en ongesteld dus extra vatbaar voor mijn angsten enzo.

Het gaat gewoon weer even wat minder maar daar komen we ook wel weer uit :thumbup:

Ik moet echt aan de gang blijven, dingen doen, weg gaan, foto’s maken, foto’s bewerken, huishouden en dat soort dingen. :shifty:

Allemaal dikke :-*

Hallo meiden,

@Tinka: Fijn dat de IUI is meegevallen. Nu hopen dat je over een week

hier weer zo’n mooie test mag laten zien. :pray: Wanneer is je NOD? De 16de?

@Desiree: Jee, wat een gedoe zeg. Balen dat ze je niet wilden strippen

en je weer onder controle van de gyn staat nu, maar wel fijn dat alles

prima gaat met je kleine mannetje. En donderdag gewoon erop aandringen

idd. Jij loopt ermee rond en als jij het niet meer trekt, dan moeten ze dat

serieus nemen. Sterkte!

@Krabje: Ik duim me nog steeds rot voor je hoor! Het wordt voor jou ook

de hoogste tijd voor een mooie test en een gezond plakbeebje! :pray: :pray: :pray:

@Jane: Moeilijk he? Tja, hoe zit je met energie. Ik denk dat je voor een

weekje weg wel een energievoorraadje moet hebben. Misschien de middenweg.

Een dagje weg naar de dierentuin ofzo en daarna een dagje bijtanken, dan

weer ergens heen, etc. Suc6 met het twijfelen. :wink:

@Chelleke: Dikke :hug: :hug: :hug: ! Balen dat ze weer aan het klooien zijn

geweest met je medicatie. Zucht… Ook balen dat het weer even wat minder

gaat. En ook meteen ongesteld… Niet leuk allemaal! :frowning:

Nou, ik zal vanavond eens gaan kijken wat voor moois er is geplaatst in

ons SF. :wink: Nu eerst maar even eten, kids douchen en op bed gooien… :mrgreen:

Liefs! :-*

@karma: idd de 16e :slight_smile:

Is een mooie dag! Mijn peuter’s verjaardag namelijk! :inlove:

Dan wordt ze 3 jaar! :dance: Ik ben benieuwd of dat ook

een mooie dag voor jou wordt! :wink:

@Karma wrote:

Is een mooie dag! Mijn peuter’s verjaardag namelijk! :inlove:

Dan wordt ze 3 jaar! :dance: Ik ben benieuwd of dat ook

een mooie dag voor jou wordt! :wink:
ik hoop het :slight_smile:

Ik ook! :pray:

En ik ook :pray:

en ik :pray: ook mee!

foto in sf van mijn 40 weken buik

met zoveel duimers, moet het goedkomen he!

Of niet! :wink: :mrgreen:

Ik ga maar eens even naar het SF nu…

Ben benieuwd! :smiley:

en ik hoop het ook :mrgreen: 16 is een pracht dag.

chel inderdaad lekker bezig blijven meid en veel afleiding zoeken. Irri van die medicijnen dat moeten ze goed regelen daar moet je geen gedonder over hebben. bah.

Meiden wat een weer he heerlijk.

karma zo had ik het nog niet bekeken, ik denk inderdaad dat ik zoiets maar ga doen en misschien dat er dan ook een vriendin mee gaat. bedankt voor de tip.

desiree dus nog bib oh wat is het spannend :pray:

BIA

in eerste instantie wilde de gyn dus weer niets doen. inleiden zou pas volgende week worden mits de bloed en urine uitslagen goed zouden zijn. bloeddruk bleef hoog maar op het moment dat we de afspraak hadden wist ze de uitslagen van het lab nog niet. ze zou mij terugbellen daarover en dan ook vertellen wanneer ik volg. week ingeleid zou worden. een half uur later belde ze en zei dat er voor morgen een plekje vrij was gekomen en of ik morgen ingeleid wilde worden. ja natuurlijk!!!

morgen om 7 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis en dan gaan ze de vliezen breken en me aan het infuus leggen.

ik ben helemaal blij en hyper, morgen kan ik eindelijk mijn mannetje in mijn armen houden :inlove:

sorry dat ik niet op de rest reageer maar ben even met mijn gedachten ergens anders

Super :dance: :dance: :dance: :-*

@Desiree: Yeah!!! :dance:

@Jane: Hihi… Alvast veel plezier! :smiley:

Spannend Desiree! :dance: :pray: Succes morgen

@chel: wat een gedoe met die medicijnen meid :hug: voel je je vandaag wat beter?

@tinka: ik duim ook voor de 16e! :pray: :pray: :pray:

@karma: veel plezier in bosnie! Geniet lekker van alle verwennerij.

Hoe ist nou met je broer en schoonzus?

Vanmorgen even naar het cb geweest. v.era weegt nu 5230 gram en is 59.5 cm lang. Lekker op de bovenste groeicurve dus! :mrgreen: