Desiree! Fijn zeg! :dance:
@all: jullie zijn lief! :-*
Haj haj
@ Jose
V lekker ding dus :inlove:
Voel me vandaag weer wat meer down, maar dat komt wel goed :thumbup: Gisteren een redelijke goede dag gehad :thumbup:
@ Desiree
Toy toy toy morgen :-
@ All
:- :-*
Vandaag was wel gezellig met de kids bij so
Morgen beetje drukjes, nouja heel erg drukjes niet maar veel aan onze dag hebben we ook niet.
Smorgens moet Damian naar psz en ik naar de fysio en smiddags om 15u moeten we naar het GGZ. Rob gaat daar even flink de waarheid vertellen. Ik durf dat nooit :oops:
@ chelleke, :hug:
BIA :inlove:
zal jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen wanneer ons knulletje er is. of het even bij de maandmama’s in de gaten houden.
nou, wij gaan richting ziekenhuis!
:hug: en :-*
Desiree, heel veel suc6! Ik zal aan je denken vandaag!
Yes! Eindelijk! :dance: :dance: :dance:
Je leest het wel niet meer…maar
SUC6 meis…nog even hard werken en dan hebben jullie je kleine in de armen :inlove: :inlove:
Toy Toy Toy :-*
vond ik bij de maandmama’s:
DESIREE EN MAN GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE SEBASTIAAN
Goed opgelet, Tinka!!!
:dance: :inlove: Yeah!!! Desiree!!! Gefeliciteerd!!! :inlove:
:dance:
Hier nog even haar eigen sms-je met alle gegevens.
@crocusje wrote:
BUB! Net een smsje gehad:
Hoera onze zoon is geboren om 11.34u. Alles goed en hij heet Sebastiaan, 48 cm en 3880 gram.
Desiree, gefeliciteerd!!
Nou, ik ga nu even eten en dan kom ik nog snel even gedag zeggen.
We vertrekken rond 20:00. :dance:
Liefs! :-*
@Jose wrote:
@karma: veel plezier in bosnie! Geniet lekker van alle verwennerij.
Hoe ist nou met je broer en schoonzus?
Oh, super! Helemaal vergeten jullie even te updaten… :oops: Kleine meid is
inmiddels thuis en mijn broer geniet volop van zijn eerste ukkie. :inlove: Met
mijn schoonzus gaat alles ook prima.
Enne bedankt! Dat genieten zal wel lukken.

@Jose wrote:
Vanmorgen even naar het cb geweest. v.era weegt nu 5230 gram en is 59.5 cm lang. Lekker op de bovenste groeicurve dus! :mrgreen:
Heel herkenbaar! Jij hebt duidelijk ook slagroom dus!

Maar helemaal super dat ze het gewoon goed doet! :inlove:
Nou meiden, ik sta op het punt te vertrekken en kwam even gedag
zeggen. Tot over een weekje of 3 dan maar. Ik zal af en toe wel
even een internetcafé induiken om mijn mail te checken enzo.
Waarschijnlijk kom ik dan hier ook wel even hoi zeggen.
Iedereen alvast een fijne vakantie!!! :dance:
Liefs! :-*
Even heel snel…
Ik was nieuwsgierig of Tweelingmoeder32 ook al bevallen was en ben
even op haar Hyves gaan kijken. Ze schreef gisteren dat ze na een
snelle bevalling een gezonde zoon heeft gekregen. De naam staat er
ook bij, maar die zal ik maar niet hier vermelden. Maar dat betekent dus…
:dance: :inlove: Dat Ik De Volgende Ben!!! :inlove: :dance:
Zo en nu ben ik echt weg! :mrgreen:
Hè ships nu ben ik te laat je veel plezier te wensen Karma :roll:
Nouja toch bij deze, veel plezier, geniet er van!!!
Desiree GEFELICITEERD :inlove: :-
Tweelingmoeder32 GEFELICITEERD (al lees je dit niet :mrgreen: )
Met mij gaat het vandaag K :silenced: T
Voel me vandaag echt depri. Ben ook bij het GGZ geweest en heb niet echt het idee gehad dat ik er vandaag wat mee opgeschoten ben, maar goed. Ik geloof dat we nu toch echt iets gaan doen?? De angstprotocol volgen (wat dat ook mag inhouden) om mijn angsten wat onder controle te krijgen, cognitieve therapie en EMDR voor mijn stikangst omdat dat nogal diep zit en waarschijnlijk heel erg vast in mijn onbewustzijn ofzoiets.
Nouja iig heb ik vandaag gewoon een kl.ten dag, veel last van de hyperventilatie en voel me gewoon wat depri. Dat maakt me gelijk weer angstig dat ik altijd zo zal blijven :shifty: Maar probeer steeds tegen mezelf te zeggen dat dat niet zo is, maarja soms heb je het gevoel niet helemaal zelf goed in de hand :oops:
Hopen dat het morgen weer wat beter gaat.
Dikke kus allemaal :-
Chel: :hug: Voor je kutdag, dat morgen maar weer een heel mooie dag mag worden! :hug: :hug:
Oei, Karma, ik ben al te laat… Veel plezier daar!!!
Mijn nacht was niet zo fijn, erg onrustig, gespannen en benauwd van de hyperventilatie.
Vandaag gaat het ook erg kl.ten en het voelt nu net alsof ik weer terug aan het glijden ben naar het begin.
Ik zit mezelf nu ontzettend in de weg, weet niet wat te doen en voel me ontzettend akelig en denk natuurlijk dat het nooit meer goed komt.
Dat gevoel overheerst nu ipv mijn volle verstand, maarja even doorbijten
Dikke :hug: allemaal
Hoi Meiden,
Desiree Gefeliciteerd met jullie zoon!! Helemaal geweldig!!
Sorry dat ik er niet ben geweest de afgelopen weken. Het is nu allemaal erg druk, maar geniet er volop van.
Weet niet of ik er weer snel zal zijn want het is druk met kraamvisite en alles erom heen.
Fleur doet het trouwens prima en groeit goed.
Liefs Fran
Fijn nieuws Fran :inlove: :thumbup:
@Chelleke wrote:
Mijn nacht was niet zo fijn, erg onrustig, gespannen en benauwd van de hyperventilatie.komaan Chel, je kan het! Positief denken meid! :hug:
Vandaag gaat het ook erg kl.ten en het voelt nu net alsof ik weer terug aan het glijden ben naar het begin.
Ik zit mezelf nu ontzettend in de weg, weet niet wat te doen en voel me ontzettend akelig en denk natuurlijk dat het nooit meer goed komt.
Dat gevoel overheerst nu ipv mijn volle verstand, maarja even doorbijten
Dikke :hug: allemaal
@fran: geniet maar volop van jullie meid!
Karma, een hele fijne vakantie geniet er lekker van!
Om nog even op je vraag terug te komen,we gaan het inderdaad nog 1 keertje proberen voordat we de mmm ingaan.
Als het goed is wordt ik eind deze week voor het eerst ongi en dan willen we er nog 1 afwachten en dan weer beginnen.
Ik wil me eigenlijk eerst wel beter voelen, dus ik ga mn best doen om me dan weer goed te voelen. Fijn dat je schoonzus weer thuis is, kan je broer er ook van genieten.
Tinka fijn dat de iui meeviel en nu wachten op de 16e om te gaan testen.Elke maand is het weer even spanned he!
Mama Desiree van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sebastiaan
Lieve Krabje, S had het me nog niet verteld, maar lijkt me erg gezellig, hebben jullie al een datum geprikt?Ik zal vaS gauw bellen over hoe en wat. :-*
Chel, wat een gedoe met die GGZ elke keer, ze kunnen toch wel de medicijnen op tijd geregeld hebben :roll: .
Dikke knuf voor jou en snap precies wat je bedoelt met dat je bang bent dat het altijd zo zal blijven.
Jose fijn dat V.era het zo goed doet zeg.
Ik probeer ook maar veel afleiding te vinden, het ene moment lukt het beter dan het andere.
En maak me ook zorgen om mijn lichamelijke pijntjes, zoals die zere tong en maagklachten ppff. De huis arts keek niet eens maar schreef een anti-candida middel voor want dat kon het wel eens zijn, naja goed en als bijwerking heeft dit medicijn maagklachten die ik ook al had,dus even dubbelop.
Ergens weet ik dat het een keer beter zal gaan,maar ben wel met grote vlagen bang dat het altijd zo rot zal blijven, dat depressieve en angstige gevoel.Maandag ga ik terug naar de huisarts en wil dat het beter onderzocht wordt,want ik ben geen proefkonijn.
Zo genoeg geklaagd ik ga het huishouden doen en dan lekker in het zwembad.
Oja en een goede wedstrijd allemaal, dat NL mag winnen!
hallo allemaal
even een berichtje. alles gaat goed met ons. Sebastian is een lekker ventje en we genieten lekker van elkaar. kom van de week nog wel even uitgebreider reageren. nu eerst even wat Sebastian spam
oh Desiree :inlove: