Wat een droppie, lekkere bos haar heeft hij! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Seastiaan!
Een hele dikke knuffel voor Chelleke en Bontje, allebei voor de rottige depressieve en angstige gevoelens, ik hoop echt dat jullie je snel beter gaan voelen! :hug:
Karma, je leest dit niet meer, maar ik wens je toch nog een fijne tijd in Bosnie.
Tinka hoe is het nou met jou, hoe voel je je?
Hier is alles oke. Ik vervang nu sinds dit weekend de laatste middagvoeding door een flesje en sindsdien is Vera s avonds veel vrolijker en rustiger, slaapt ze wat beter en wordt ze niet steeds boos tijdens de voeding. Ik heb dit besloten nadat ze een keer s ochtends wakker werd met een droge luier (na 8 uur slapen). Voor mij een duidelijk signaal dat ik s avonds echt niet genoeg voeding heb. Nou ja, ik heb wel melk, want als ik knijp komt het eruit, maar Vera moet s avonds zo ontzettend hard werken om het eruit te krijgen dat het meer energie kost dan het oplevert. Nu ik 1 voeding vervang heb iks avonds meer voorraad waardoor ze makkelijker kan drinken
fijn dat je zo een evenwicht vindt Jose! Een gelukkige moeder met een gelukkig kindje he!
hier gaat het goed, heb het idee dat ik er minder mee bezig ben alvast. Vind ik een goed teken ook, maar dat heb ik altijd in de wachtweken…
Als het nu weer niks is, dan begin ik te tellen en te stressen :roll:
@ Bontje
en :hug: :hug: :hug: :-
@ Desiree
Fijn dat alles goed gaat :dance:
Lekker ding :inlove: :inlove: :inlove:
Zie wel dat ik zijn naam verkeerd in het lijstje heb staan :oops:
Die ga ik zsm veranderen :-
@ Jose
Dank je wel :-
Fijn dat alles oké gaat bij jullie.
@ Tinka
:hug: :-
Mama Desiree, wat een poppetje is het en zo mooi doner haar, I’m in love!
Jose dankjewel, fijn dat het nu beter gaat nu je de voeding vervangt. Hoelaat is ze 's ochtends wakker en slappt ze al door?
Tinka, goed dat je er rustig onder bent, ik ga wel heeel hard voor je duimen, jij bent nu aan de beurt hoor!
Chel :hug:
Even een vraagje, heb mijn bloed laten testen en de waarde van hb was goed 7.7 en mijn waarde voor de b12.Nu zei hij dat dat wel normaal is, maar ik ben nogal een google fan en zie daar dat het laag is. Weten jullie wat normaal is?
:-*
hb moet voor vrouwen tussen 7.5 en 10 zitten, dus daarmee zit je goed. B12 weet ik geen waardes van
V.era slaapt meestal om elf uur / half twaalf en wordt weer wakker rond 7 uur :dance:
Ik ga even voor je kijken wbt de B12 waarde
Ergens staat dat op het reumaforum, kom zo terug
De normaalwaarden die door het lab aangehouden worden zijn meestal tussen de 150 en 700 (kan wat verschillen per lab,
staat er altijd bij op het uitslagen formulier)
die van mij was 427 :)
Bedankt Chelleke,
Dan klinkt het bij mij wel erg laag. De huisarts heeft niet gezegd dat het laag was alleen dat ik maar een multivitamine moet slikken.
Even goed in de gaten houden meis want je kan er echt heel rot door voelen, door B12 te kort of erg weinig :hug:
hb, is dat hemoglobine? Dan gebruiken jullie andere referentiewaarden, want bij ons moet dat toch wel minstens 11 zijn
Tinka Hb is hemoglobine inderdaad.
Chelleke, ja ik hou het in de gaten, vind het wel moeilijk omdat de huisarts er een beetje makkelijk over doet .
Morgen bel ik weer en zal ik vertellen dat ik me toch wel zorgen maak , pff voel me al zo gauw een zeur bij de huisarts, ik wil hem niet beledigen of iets dat ik het beter weet.
Nou je hebt groot gelijk hoor, het is wel jou lijf :hug:
En je eigen gevoel is meestel toch wel vaak het beste :-*
Wat vervelend dat je dat gevoel krijgt van je huisarts Bontje :hug: Toch maar even aan de bel trekken hoor, want als je er geen goed gevoel bij hebt zegt dat toch wat.
@Tinka; wat gek dat jullie andere waarden hanteren dan wij :think:
Vanmorgen heb ik gebeld met het kdv om een wenafspraak voor V.era te maken. Ze mag 9 en 10 augustus twee uurtjes komen. Zal wel brullen worden voor mij 16 en 17 augustus gaat ze dan de hele dag, maar dan ben ik nog vrij, dus ga ik haar lekker wat eerder halen (maar ik kan dan wel alvast even wennen aan het nieuwe ochtendritueel) en op 23 augustus moet ik voor het eerst weer gaan werken, dan gaat het echte leven weer beginnen
:-* :hug: :hug:
oh jose, dat gaat hard zijn :hug:
hier net een testje gedaan, dagje te vroeg dus, wel al een hele tijdniet meer geplast, maar het is toch negatief…
Morgen nog één maar dan smorgens en dan zaterdag bloed…
Duimpjes meis :-*
@Tinka wrote:
hier net een testje gedaan, dagje te vroeg dus, wel al een hele tijdniet meer geplast, maar het is toch negatief…
Morgen nog één maar dan smorgens en dan zaterdag bloed…
Dikke knuff meid! :-*
Staan wat foto’s in het SF :inlove: :mrgreen:
Het was dus ook vanmorgen negatief en aangezien ik vorige maand op dag 14 wel een + test had, ga ik er maar echt vanuit dat het niks is. Ze zeiden in de kliniek toen zelfs dat hij duidelijker had moeten zijn op dag 14…
Hupsa, weer een volgende ronde… :doh:
Pff, mag ik het na drie rondes al kotsbeu zijn? :shifty:
@Tinka wrote:
Het was dus ook vanmorgen negatief en aangezien ik vorige maand op dag 14 wel een + test had, ga ik er maar echt vanuit dat het niks is. Ze zeiden in de kliniek toen zelfs dat hij duidelijker had moeten zijn op dag 14…
Hupsa, weer een volgende ronde… :doh:
Pff, mag ik het na drie rondes al kotsbeu zijn? :shifty:
Dat mag jij :hug: :hug: :hug:
Kl.ten zooi