~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

@Chelleke wrote:

@Tinka wrote:
Het was dus ook vanmorgen negatief en aangezien ik vorige maand op dag 14 wel een + test had, ga ik er maar echt vanuit dat het niks is. Ze zeiden in de kliniek toen zelfs dat hij duidelijker had moeten zijn op dag 14…

Hupsa, weer een volgende ronde… :doh:

Pff, mag ik het na drie rondes al kotsbeu zijn? :shifty:

Dat mag jij :hug: :hug: :hug:

Kl.ten zooi :frowning: :hug:
idd, klotezooi!

En ikkan nog steeds niet tennissen met mijn pols, heb ook zo’n lekker ding, zoals jij errond nu. Alleen is dat van mij maar piece of cake in vgl met wat jij hebt natt…

Ja Tinka, dat mag :frowning: :hug:

Wat ontzettend jammer dat het nou weer niet gelukt is zeg!

Heel veel :hug: :hug: :hug: en sterkte en :pray: :pray: :pray: voor de volgende ronde.

Ik zou het zo fijn vinden als dit topic “opgeheven” kan worden omdat iedereen een lieve baby heeft (niet dat we het dan op zouden heffen, maar het gaat om het idee he).

Balen ook van je pols Tinka! Wat heb je eigenlijk?

@Tinka wrote:

idd, klotezooi!

En ikkan nog steeds niet tennissen met mijn pols, heb ook zo’n lekker ding, zoals jij errond nu. Alleen is dat van mij maar piece of cake in vgl met wat jij hebt natt…

Ach joh het is gewoon k.t wat jij nou hebt of ik…allemaal 1 pot nat :thumbdown: :hug:

@jose: dat gevoel heb ik ook, we zouden gewoon een mamatopic moeten kunen openen he…

ik heb een ontsteking in mijn pols denken ze (de quervain tendinitis)

Ze hebbend an maandag cortisone ingespoten, maar daar heb ik erg veel last van gehad…

Maandag heb ik een MRI scan, dan gaan we wel zien of er wat meer aan de hand is of niet. Hopelijk kan ik volgende zaterdag tennissen, want daar kijk ik toch wel naar uit…

Hoop dat het snel allemaal opgelost is met je pols en dat je toch eens snel zwanger mag raken :pray:

Hier is Rob weer weg in DE dagen…dit weekend dus.

Hij is vanavond vertrokken naar Engelend met de bus.

Naar een vliegshow. Zondag heel vroeg komt hij weer terug.

Ik ben weer lekker bij paps en mams.

Ik kan niet zo goed zo lang alleen zitten, ga ik nog te veel piekeren :shifty:

Tinka, wat ontzettend balen, je hebt toch elke maand weer goede hoop.

Bah wat balen zeg, ben je ook al ongi geworden?En dan ook nog last van je pols, hoop dat het gauw over is.

Chelleke, ben je weer echt aan het klussen?Ben blij dat het met jou beter gaat dan een maand terug.

Groot gelijk dat je lekker bij je ouders gaat zitten, als je je nog niet zo goed voelt is het ook niet prettig alleen te zijn.

Wat spannend dat V.era volgende maand gaat wennen op het kdv en voor jou zal dat natuurlijk ook wennen zijn.

Wij hebben ook wel eens ouders die met de tranen in hun ogen weggaan, is toch ook even een moeilijke stap.

Heb je de leidsters al ontmoet?Meestal geeft het een goed gevoel als je weet hoe lief ze zijn.

Mijn cyclus is weer op gang en dat voelt altijd goed. Heb nu na de curretage 26 dagen en normaal 28 dagen,maar het scheelt niet veel.

Het gaat hier weer iets beter, wat minder depri enz maar heb wel sint janskruid gekocht, kijken of dat wat meeehelpt. Vandaag mooi een poetsdagje en 2 verjaardagen.Fijn weekend allemaal.

Bontje, pas op met zonlicht als je st janskruid gebruikt. Ik heb dat jaren geleden ook een tijdje gebruikt (ook tijdens vakantie in spanje) en kreeg er zonne allergie van.

Ik heb maanden geleden een aantal leidsters ontmoet toen ik voor het intakegesprek kwam. Ik weet niet of die dames ook werken op de dag dat V.era komt. Ik zal ze die maandag en dinsdag eens aan de tad voelen :wink: Ik ga vast ook in tranen weglopen. Roel wil graag mee om haar te brengen dat vind ik wel fijn :slight_smile:

Fijn dat je je beter voelt Bontje :slight_smile:

Chelleke Rob weet het wel te plannen he :roll:

Tinka :hug: Hopelijk is de ontsteking snel verholpen en kun je gauw weer tennissen!

@Bontje1983 wrote:

Chelleke, ben je weer echt aan het klussen?

Nou echt klussen doen we nog niet. Maar we doen gewoon wanneer we willen, onveilig, ook in de vruchtbare periodes.

@Bontje1983 wrote:
Mijn cyclus is weer op gang en dat voelt altijd goed. Heb nu na de curretage 26 dagen en normaal 28 dagen,maar het scheelt niet veel.

Het gaat hier weer iets beter, wat minder depri enz maar heb wel sint janskruid gekocht, kijken of dat wat meeehelpt. Vandaag mooi een poetsdagje en 2 verjaardagen.Fijn weekend allemaal.

Fijn dat het weer wat beter gaat :hug:

@ Jose

Gaat helemaal goed komen met de kdv :hug:

Middagje ZooParc Overloon

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4567009#4567009

We hebben een leuk dagje gehad in de Boerenbondmuseum, jeetje wat was het druk daar zeg :shock: Maar wel leuk :thumbup:

Er was nu nostalgisch kermis. Damian heeft weer in de draaimolen gezeten, paardje gereden, touwtje getrokken, ballen gegooid en met de kar/pony een rondje gereden :thumbup:

Kwam nog ouders tegen van een oude vriendin van mij, wij waren toen echt zussen, ik heb daar toen nog zo min of meer gewoond, alle weekenden, vakanties en vrije dagen sliep ik bij hun. Was leuk om even te babbelen. Ze vonden erg leuk dat ik al een kindje had. Hun hadden al ineens 4 kleinkinderen, ik had wel even grote ogen. Die kindjes zijn van de 2 oudste zonen. Daaronder komt er nog een zoon en dan mijn oude vriendin. Ik begreep dat zij geen kinderen wil. Nouja dat kan hè. Wie weet in de toekomst.

Maar ons contact is verbroken toen zei heel jaloers gedrag ging tonen toen wij echt in de puberteit kwamen en ik reuma kreeg. achter mijn rug om zei ze allemaal gemene dingen over mij en iedereen liep met haar weg.

Ze heeft mij veel beschadigd qua vertrouwen in de mens, maar heb ook leuke tijden met haar gehad. Toevallig dat ik nog over haar gedroomd heb vannacht :eh:

Maar goed iig heel erg leuk mijn ex 2e papa en mama weer gezien te hebben, haha

Balen chel dat Rob net weg is tijdens DE dagen…

@jose: hopelijk bevalt het v.era op het kdv he! zodat je toch met een beetje een gerust hart haar kan achterlaten…

@bontje: hoe gaat het nu met jou meid? Vol frisse moed deze ronde in?

er was niks te zien op de MRI! ik mag weer tennissen!!! :smiley:

Dat is goed nieuws Tinka, veel plezier alvast! :smiley:

@Chelleke: jij verveelt je absoluut niet zo te zien! :slight_smile:

Ik heb vandaag echt een beetje een :silenced: dag. Verveel me dood en heb nergens zin in. Thuis zitten is niet echt mijn ding, op een gegeven moment kak ik dan helemaal in en dan komt er echt niks meer uit mijn handen. Moest mezelf zelfs dwingen om een stukje met V.era te gaan wandelen en zelfs dat vond ik niet echt leuk (tsja V.era is nog niet echt een interessante gesprekspartner). Hoewel ik echt nog geen zin heb om te gaan werken is het wel beter voor me, dan word ik weer wat actiever.

Hier vandaag ook zo’n dagje :roll:

Damian was met mijn ouders mee en ik maar alleen thuis te chagrijnen :roll:

@Tinka wrote:

er was niks te zien op de MRI! ik mag weer tennissen!!! :smiley:

Dat is fijn :dance:

ik ken het Jose, ik heb vandaag ook werkelijk niks uitgevreten, er moet iets in de lucht hangen blijkbaar :think:

Jose, bedankt voor de tip van het zonlicht, ik wist niet dat je er last van kan krijgen.

Goed jullie haar met zn tweeen naar het kdv gaan brengen, dan kan hij jou een beetje troosten.

Maar het komt vast goed en het went vaak heel snel voor ouders. :hug: voor je rot dag

Chelleke wel spannend dus,want je hebt wel gewoon kans.

Jullie doen allemaal leuke dingen zeg!En leuke foto’s.Ook leuk dat je die oude vriendin tegen kwam, is altijd wel leuk om een beetje bij te kletsen.Wel jammer dat de vriendschap op die manier verbroken is.

Tinka, het gaat aardig op het moment, maar nog niet helemaal de oude, dus we wachten nog een ronde en dan willen we wel weer.Ik wilde beginnen met sint janskruid ,maar ik lees dat je terughoudend moet zijn bij een zwangerschap, maar even met de huisarts overleggen die mij aan de anti-depri wil hebben.Ik wil nu zelf niet aan de anti-d ben er juist al een poos vanaf en vond dat het goed ging.Goed nieuws van je pols!!

Ik kwam de ouders tegen van mijn oude vriendin, haarzelf niet :wink:

Damian is lekker naar de psz, hierna nog 1 keer en dan heeft hij ook vakantie. Daarna gaan we even met zijn allen naar de kapper. Bij mij ook weer hoog nodig, mijn punten zijn me toch een partij dood en gespleten. Hoop dat mams mijn haren vanaaf even opnieuw wil verven want dat is ook weer hoog nodig, die grijze haren worden toch wel weer erg duidelijk :oops:

Allemaal dikke :hug:

:hug: voor je grijze haartjes, balen dat je daar nu al last van hebt zeg!

@Bontje: Lastig dilemma zeg! Je wilt graag zwanger worden maar antidepressieva zijn dan niet aan te raden. Ik wist niet dat je je zo depressief voelt. Dikke :hug: voor jou meisje. Heb je al eens (cognitieve gedrags)therapie geprobeerd ipv medicatie?

@Chel en Tinka: ik denk dat het benauwde weer ook wel meespeelt.

Vandaag met V.era naar het cb geweest voor de eerste controle en prikjes. Controle was helemaal goed! Wel is haar fontanel al bijna dicht, dus even opletten dat de groei van haar hoofdje nu niet af gaat buigen. Qua gewicht en lengte zit ze nog steeds helemaal bovenaan (nu 5595 gram en 60,5 cm), hoofdje zit juist onderin de curve (nu 37 cm) net als haar mama :mrgreen:

De prikjes waren zielig joh! Ik hou al niet van naalden en dan steken ze hem ook nog in je kind! :silenced: Maar het is beter voor haar, dus heb me groot gehouden. V.era ligt nu nog lekker te slapen, hopelijk krijgt ze niet veel last van die prikjes.

Wow die is snel met haar fontanel :shock:

Dat hoor je wel eens vaker. Die van Damian moet nog een klein stukje.

Die is heel lang best groot gebleven.

Fijn dat de controles verder goed waren :thumbdown:

:hug: voor de prikjes.

Hier wel antidepresiva’s en zwangerschap gehad met Damian.

En dat zal nu weer gebeuren.

Ja snel he, vanavond mijn moeder maar eens bellen of ik dat ook had. Fontanel is overigens nooit groot geweest, dat was me al opgevallen. Grote fontanel zou ook niet passen in dat mini hoofdje :wink:

Ik weet dat jij ook AD geslikt hebt tijdens de zwangerschap Chel, soms is dat beter dan het niet gebruiken. En Damian is toch een heerlijk ventje geworden, ik geloof niet dat hij er iets aan over gehouden heeft he :smiley:

Een kennis van mij heeft meegedaan aan een groot onderzoek naar het gebruik van AD tijdens de zwangerschap, zij moest het ook slikken omdat ze zich anders zoooo depressief voelde.