Nee hij heeft er niks aan overgehouden :thumbup:
Hij had een matige start en kwam overstrekt ter wereld en had last van veel tremoren, maar ze kunnen me niet vertellen of dat daardoor komt.
phoe ben best een beetje geschrokken vandaag van het telefoontje van mijn arts :roll:
Ik had hem gemaild omdat mijn fysio niet precies wist wat ze wel en niet mocht doen.
Ik ging er ook al vanuit dat het kei goed zat van binnen (in mijn pols) en heb mijn spalk meer af als om :oops:
Maar ik moet hem nog zo veel mogelijk omhouden en mag hem alleen met kleine frutsels en douchen af doen. Dat heb ik dus al weken niet meer gedaan, ik til zelfs Damian wel eens op :oops: Ik voel het wel maar doet niet echt pijn ofzo.
Het bot groeide al wel een beetje aan elkaar en hoopt dat dat helemaal doorzet, maar dat is nog niet zeker.
Ook is het niet zeker dat mijn vingers weer goed worden (ik kan met moeite een korreltje of geld van de grond rapen, kan geen vuist maken enzo)
Telefoontje viel me toch even vies tegen :oops: :shifty:
Nu gauw een afspraak maken voor een nieuwe spalk want door deze spalk heb ik een dood gevoel in mijn duim. En nu ik hem toch maar weer meer om moet, dan toch maar een nieuwe.
Gevoel bij mijn wond bij mijn bekken is ook nog niet terug, is trouwens een flink gebied wat doof is terwijl dat sneetje niet eens zo heel groot is.
Ben nu toch wel heel benieuwd naar de foto’s van 9 sept.
Kan niet meer doen als afwachten…
:hug: Dat valt wel even tegen zeg!
Wel goed dat je hem nu meer gaat dragen en hopelijk bevalt een nieuwe spalk beter. Klinkt alsof er bij je bekken een zenuw geraakt is ofzo, heb je dat al eens nagevraagd bij de arts?
Oh ja, dat Damian zo ter wereld kwam had je inderdaad al eens gevraagd. Das ook zielig he, maar hij is echt leuk opgedroogd hoor (ik vind hem nog steeds zo’n scheetje! :inlove: ).
Niks mis meer met Damian :mrgreen:
Nee nog niet gevraagd aan de arts,
heb mijn eigen arts ook niet meer gezien na het ziekenhuis :roll:
Ik ga 9 sept ook nog even vragen.
Hun vragen niet eens naar mijn bekken gedeelte :eh:
aj Chel, das geen fijn nieuws, logisch dat je wat geschrokken bent!
:hug: :hug: :hug:
hier is morgen weer de eerste pillendag… Normaal dan volgende vrijdag op fm…
Spannend Tinka, ik duim weer voor je!
Ik ook
hm dat is niet heel goed nieuws chel :hug:
jose v. era is wel lekker gegroeid en inderdaad hoofdje wat in de gate houden. Heeft ze last gegahd van de prikjes. Hier ging het heel goed gelukkig iets verhoging, maar hij heeft gewoon lekker geslapen na de prikjes.
Tinka weer een spannende periode voor jou.
Bontje slik je die al lang of heb je ze gekregen vanwege je verlies. :hug:
tot laters meiden ik kom hier weer wat vaker hoor, ik heb net ruim een week zonder vriend overleefd en ik zat er wat doorheen, nu is hij gelukkig weer terug en kan ik de zorg wat verdelen, met name in de avond ben ik hier aan toe.
:-* :-* :-*
Welkom terug Jane!
V.era heeft korts gehad de avond na de vaccinaties, maar met een zetpilletje was dat gelukkig zo weer verholpen Verder heeft ze die dag meer geslapen en minder gedronken dan normaal, maar de volgnde dag was ze weer helemaal de oude.
Morgen gaan we voor het eerst met z’n drieën shoppen, lekker nog even genieten van de uitverkoop :mrgreen:
Hoe is het nou Tinka, heb je gisteren een fm gehad?
Jose veel plezier met shoppen :thumbup:
Allemaal fijn weekend :-*
ja fijn weekend allemaal. P komt net uit de nachtdienst dus ligt lekker te slapen.
Jose super veel plezier vandaag geniet er lekker van is toch heerlijk met zo’n klein baby meisjes shoppen. :inlove:
Tinka hoe is het gegaan?
:-*
hoihoi,
de fm is pas volgende vrijdag hoor! Zit nog maar aan dag 5 nu
Grrrrrrrrr Heb ik weer
Weten jullie nog??
Nu zit ik er weer zo bij :evil:
Zachte kaneelstok noemen ze het dan :roll: :?
oh tinka meid wat stom nou waar het hart vol van is… ik hoop gewoon dat het je mag lukken :-*
chel je brokkelt af, niet te geloven wat een pech heb jij zeg BAH :hug: :hug: :hug:
Ja altijd met dat gebit van me :roll:
Heb al van jongs af aan heel erg slecht gebit.
Lag maandelijk gerust een uur a 1,5 uur bij de tandarts,
record was geloof ik 2,5 uur.
Veel tanden/kiezen waren/zijn dood, de helft is allemaal al nep.
Vroeger slikte ik al veel medicatie enzo en ik zal ook wel laks zijn geweest met poetsen (dat herinner ik me niet meer) maar mijn blijvend gebit was al versleten voordat ze erdoor waren.
Eerst gaf ik er niet zo om, om zo lang daar te liggen, maar nu met de reuma piep ik na 10 min al, dan heb ik zo’n pijn aan mijn kaakgewrichten :shifty:
Maarja maandag moet ik een uur (die afspraak stond al) dat zal wel 1,5 uur worden. Die week erop moet ik ook een uur, dan meten ze weer een kroon aan, 2 weken later gaan ze die goede plaatsen, dat duurt maar een min of 30. Volgend jaar willen ze weer een brug plaatsen, maar dat zullen we nog wel eens zien. De vorige keer moest ik de techniekkosten (ondanks dat ik hoog verzekerd ben) zelf betalen, mocht ik even 700 euro ophoesten :shock: En het is zo ver achter in mijn mond, dat ik daar erg tegen op zie vanwege de pijn :shifty:
jeetje chel, hebben de gebitsproblemen ook met je reuma te maken. Jij zal zeker wel een goed verzekeringspakket hebben, wat gek dat ze dan niet alles vergoeden 700 euro is veel. Ik ga eigenlijk nooit naar de tandarts ben bang, maar twee maanden was het dan zover ik ben geweest met het hele gezin en na al die jaren had ik gelukkig 1 gaatje, maar heel erg weinig glazuur. Daar heb ik ook veel last van drink door een rietje om tanden te beschermen, maar ja daar kunnen ze niets aan doen he. Door mijn vechtsport heb ik wel een tandbreuk en ook een kaak die vaak uit de kom gaat. Ik ben bang dat ik ook nog wel eens goed aan de beurt kom.
Kl’ten is dat hè z’n gebit :naughty:
Mijn glazuur is ook ver te zoeken :roll:
Maar valt dan niet tegen 1 gaatje :thumbup:
@ chelleke, :hug: het zit je niet mee… heel veel :hug: voor je
@ tinka, ik me suf voor je
sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen :oops:
hier een emotionele week achter de rug. ik heb met pijn en moeite besloten om te stoppen met de borstvoeding. ik begon meer en meer met tegenzin Sebastian te voeden en voelde me eigenlijk erg ongelukkig als ik met hem bezig was. toen vorige week de verpleegkundige van het consultatiebureau er was dit met haar besproken en dus besloten om te stoppen. hoewel bv natuurlijk het beste is heeft Sebastian meer aan gelukkige moeder die een flesje geeft dan een ongelukkige moeder die de borst geeft. ondanks dat ik in eerste instantie heel blij en gelukkig was dat de bv deze keer wel lukte blijkt het toch niet bij me te passen.
ben nu dis bezig met het afbouwen van de bv en Sebastian is nu bijna helemaal over op fv. hierdoor heeft hij wel wat meer last van krampjes en zijn ontlasting. hopelijk gaat dat snel over want elke keer als hij last heeft voel ik me schuldig dat ik hem dit heb aangedaan
met mijzelf gaat het elke dag wat beter, elize begint ook al aardig te wennen aan haar broertje en wil nu zelf ook af en toe meehelpen.
langzaamaan begint er weer een beetje regelmaat te komen.
zal even wat foto’s spammen in het sf
:hug: en :-* voor iedereen