valt niet mee he desiree, goed dat je een besluit hebt gemaakt probeer daar ook helemaal achter te staan, ik bedoel te zeggen niet te schuldig voelen. Fijn dat elize ook haar draai wat heeft gevonden. Is niet mis een klein broertje erbij.
Succes :-*
chel hoe doe jij dat dan met fruit en sap drinken. Dat raden ze bij mij af, maar dat kan toch niet. Ik drink nu zo veel mogelijk door een rietje, maar ja om dat nu mijn hele leven te doen. Ik heb wel wat minder last van mijn tanden.
@ Desiree
Dikke knuffel :hug: Je hebt je best gedaan :-*
@ Jane
Ik drink en eet gewoon wat ik wil, vandaar die vele gaatjes denk ik, waar nog plek is voor een gaatje ten minste, haha.
Komt ook nog eens bij dat ik verkeerd drink, door mijn slikprobleem spoel ik vaak eerst het drinken nog eens door mijn mond :oops: Zo heb ik er na mijn gevoel controle over…ik weet het, ik ben kei gek :mrgreen: Vandaar ook een GGZ klantje
Ach zo langzaam aan heb ik dadelijk alleen maar kronen en bruggen.
Ik heb nu 1 brug (zijn 3 kronen) en 1 kroon. Mijn voortanden is ook meer nep als echt hoor, ten minste aan de bovenkant.
Volgende week beginnen we met de volgende kroon.
Haj haj
Zwemmen ging vandaag prima met de kleine man, heb lekker zelf weer een keer peuterzwemmen gedaan, met spalk
Heb niet te gek gedaan met mijn pols :thumbup:
Bij de tandarts ook alles goed, ik had Damian meegenomen voor zijn tand. Hij is inderdaad grijs en het kan nog erger worden. We moeten in de gaten houden dat het tandvlees niet gaat ontsteken, zoja moet die tand eruit. Maar ik denk dat het wel mee valt. Mij valt die tand pas 3 of 4 dagen op, Rob heeft het over 2 weken (niet dat hij dat eerder aangeeft :eh: ) maar als ie dan wou ontsteken had ie dat allang gedaan. Maar goed, we houden het natuurlijk in de gaten.
Ik moest vandaag sowieso naar de tandarts voor 3 tanden en kiezen. Bleek de afgebroken tand ook op het programma te staan omdat er een scheur in zat (ja dat klopte wel, ik ergerde me er al aan) en die heeft het dus begeven. Nouja die 2 kleine gaatjes waren zo gedaan en mijn tand ook, stond na een half uur alweer buiten :shock:
Maar ik kan weer lachen :mrgreen:
[/color][/b]
Fijn dat het zo snel voor elkaar was Chel. Je ziet er weer mooi uit hoor :thumbup:
@Desiree: een hele dikke :hug: voor jou. Je hebt een moedig besluit genomen en op den duur zul je er ook erg blij mee zijn. Maar nu zit je nog met het dubbele gevoel, aan de ene kant ben je opgelucht, aan de andere kant voel je je schuldig. Moeders :roll: Maar het komt goed meis, echt waar :hug:
Ik herken het overigens heel erg. Ook ik was de eerste weken dolblij dat het met de borstvoeding zo goed ging, want ik wilde het zo graag lang volhouden, maar al snel ontdekte ik dat borstvoeding helemaal niet altijd even praktisch is en kolven vind ik een waar drama, dus ook ik heb het besluit genomen om in ieder geval te minderen met bv. V.era krijgt nu per dag 3 flesvoedingen en nog 2 keer de borst.
@Tinka; oooh, ik dacht afgelopen vrijdag! Dan duim ik nog even door voor mooie rijpende eitjes voor jou
@Jane en Chel: :hug: voor de slechte tanden.
Mijn gebit is ook niet erg joepie. Heb inmiddels 2 dode kiezen, beiden zijn flink aan het afbrokkelen. De tandarts heeft ze provisorisch gerepareerd door vullingspul eromheen te smeren en vorlopig blijft dat nog goed zitten :thumbup: Op termijn zullen dat ook wel kronen worden denk ik.
cheld at ziet er weer goed uit, dat is echt een vakman je ziet er niets van. Ik spoel het drinken ook door mijn mond is een soort tik. Ik heb geen slikproblemen, maar ik doe het wel. vandaar ook een rietje dan doe ik het minder want dan let ik er op. Als ik gewoon drink heb ik het niet eens door dat ik het doe.
Hoe kan dat met damian dan kan een tand zo grijs worden.
Jose dode kiezen klinkt ook niet fraai. zwangerschap is ook niet goed voor je tanden.
tot laters
Damian is er waarschijnlijk op gevallen,
schijnt erg vaak te gebeuren met die tandjes van de kindjes, helaas. :thumbdown:
Ik heb ook een tijdje met een rietje gedronken omdat ik zo’n moeite had met drinken, maar eigenlijk is dat nog eens zo gek nog niet omdat steeds te doen.
Vandaag naar Nijmegen geweest ivm spalk die mijn duim afknelde, had net zo goed niet kunnen gaan, ze zouden een nieuwe maken maar ik geloof niet dat ze daar zo zin in hadden en hebben ze er een stuk uitgeknipt, nouja dat hadden we zelf ook wel kunnen doen. Hadden we niet 45 min heen en 45 min terug hoeven rijden. Nu is ie nog niet goed, dus Rob gaat zelf knippen :mrgreen:
Jane, ik slik nog niks, maar heb heb in het verleden 6 jaar anti-d gebruikt door een (traumatische)ervaring.
Nu ben ik er bijna een jaar vanaf en dacht dat het goed ging, dat ging het ook tot een maand geleden.
Fijn dat je vriend weer thuis is,kan je alles delen :hug: .
Chelleke, wat rot dat je een zwak gebit hebt, vooral ook omdat je elke keer zoveel kosten maakt.
Je gebit ziet er weer prima uit hoor!En succes met het knippen van je gips haha.
Mama desiree, ik vind het heel goed dat je aan jezelf denkt. Je hebt de borstvoeding geprobeerd en wat niet wil, dat wil niet.Met de krampjes zal vast snel overgaan, mijn neefje heeft het ook gehad met de overstap, maar na een week was hij er aan gewend.
Jose, ik loop bij de psycholoog en zij geeft cognitieve therapie. Vind het best moeilijk om alles positief te zien en probeer het nu als een uitdaging te zien ipv probleem. Ik probeer ook alles positief te formuleren en probeer
erop te vertrouwen dat alles goed komt.
Fijn dat Vera het zo goed doet,ben jij zelf ook aan de kleine kant?
Ik ben al wel een beetje uit de put, maar het gaat nog niet helemaal goed.
Mijn tong blijft 24 u p/d zo branden heel vreemd en mijn maagzuur is ook redelijk heftig op het moment. Dat kan natuurlijk ook met spanning te maken hebben of misschien door de wijn die ik de afgelopen weken die ik wat meer nuttig. Ik heb iig besloten dat we er de volgende ronde weer voor gaan,want ik kan wel wachten tot alles overgaat, maar ik wil mn leven niet op de rem zetten.En mocht ik het echt niet gaan trekken,dan wil ik na de 3 mnd aan de anti-d gaan,als ik dat uberhaupt al haal…
Zo heb ik wel weer genoeg geklaagd voor vandaag :naughty: en ga het weer als een uitdaging bekijken!
:-*
Je klaagt zeer zeker niet hoor vrouwke :-* :hug:
Na alles wat jij hebt meegemaakt de afgelopen tijd vind ik het niet raar dat je nu en dip hebt meid :hug: Maar dat betekent niet dat het nu voor altijd slecht gaat he, het komt echt heus weer goed met je!
Vera is niet klein hoor, ze is juist heel groot, net als mijn man en ik. Ze heeft alleen een klein hoofdje (waardoor ik overal de reactie krijg: oh, wat een lief klein babietje! hahaha). Dat kleine hoofdje heeft ze van mij, ik heb het ook en mijn vader ook. Het staat niet raar hoor, ik moet alleen even opletten als ik een hoedje koop wat ik nooit doe maar dat terzijde
@Chel: wat stom dat je nou voor een stukje knippen zo’n end hebt moeten rijden! En dan doen ze het nog niet goed ook :naughty: Is het gelukt met zelf bijknippen?
Hier alles oke. V.era is een beetje huilerig, al sinds gisteren. Niks is goed :roll: Geen idee wat er aan de hand is, misschien een sprongetje in de ontwikkeling?
Gisteren had ik een afspraak met een paar meiden van de zw.yoga. Was echt ontzettend gezellig. Iedereen had de baby meegenomen, 4 meisjes en 1 jongetje. Erg leuk om al die verschillende babies bij elkaar te zien.
Wat leuk zo’n meeting :thumbup: :inlove:
V.era :hug:
Knippen is gelukt door vriendlief :thumbup: Ik geloof dat het nu wel goed moet komen
2 rijpende follikels! Ben benieuwd wanneer ik zal moeten teruggaan of pregnyl spuiten!
Verder ook te horen gekregen dat ik volgende rond, als het nu dus niet gelukt zou zijn, moet starten met Menopur ipv verder met clomid. Mijn baarmoederslijmvlies wordt te dun door de clomid.
Weer iets nieuw en onbekend… :?
dat het eens mag slagen
Hier zijn gangetje, ups en downs
Wat ik gisteren toch hoorde, een meiske wat ik ken van verjaardagen, is toch gewoon weer zwanger :shock:
Niks bijzonders zou je denken…nou :think:
Dit is haar 3e kindje, ongeplant (allemaal door de pil heen, waarschijnlijk door andere medicatie) en ze is al 20 weken :shock:
Komt ze net even achter.
Ik heb haar vorige week nog gezien en toen dacht ik nog, sjee, 2 kinderen en dan zo’n figuurtje nog :o Is ze gewoon nog 20 wkn zwanger ook van nummer 3.
Maar haar oudste is 18 mnd en haar jongste 6 mnd, allebei 3 mnd te vroeg geboren. Dat meiske heeft dadelijk in 2 jaar tijd 3 kinderen gekregen en dan ben je 23 :o
Phoe moet er toch niet aan denken hoor, liet mijn muts dichtnaaien :oops: :mrgreen:
wat een verhaal chel! 20wk zonder iets te zien :?
3 op 2 jaar zou mij ook wel wat veel van het goeie zijn, maar ze had er gerust wel ééntje aan ons kunnen schenken he :mrgreen:
Gaat het een beetje met je?
Ik ben hier wat stiller de laatste tijd, omdat het zwanger willen worden, mij een beetje de keel begint uit te hangen…
Ik wil het nog steeds, maar ik wil al de prul er niet meer bij
@Tinka wrote:
3 op 2 jaar zou mij ook wel wat veel van het goeie zijn, maar ze had er gerust wel ééntje aan ons kunnen schenken he :mrgreen:
Goed idee, het zijn wel donkere kindjes, haar vriend is donker.

@Tinka wrote:
Gaat het een beetje met je?
Ja het gaat wel oke, de oxa heb ik weer wat afgebouwd en heb wat meer dipjes, moet ik even weer doorheen. En naderende ongi, geloof dat ik begin volgende week weer aan de beurt ben :think:
Ooit zal het wel weer goed komen

@Tinka wrote:
Ik ben hier wat stiller de laatste tijd, omdat het zwanger willen worden, mij een beetje de keel begint uit te hangen…
Ik wil het nog steeds, maar ik wil al de prul er niet meer bij![]()
Kan ik me heel goed voostellen meis :hug:
@Chelleke wrote:
@Tinka wrote:donkere kindjes zijn :inlove:3 op 2 jaar zou mij ook wel wat veel van het goeie zijn, maar ze had er gerust wel ééntje aan ons kunnen schenken he :mrgreen:
Goed idee, het zijn wel donkere kindjes, haar vriend is donker.![]()
@Tinka wrote:Gaat het een beetje met je?
Ja het gaat wel oke, de oxa heb ik weer wat afgebouwd en heb wat meer dipjes, moet ik even weer doorheen. En naderende ongi, geloof dat ik begin volgende week weer aan de beurt ben :think:
Ooit zal het wel weer goed komen![]()
@Tinka wrote:Ik ben hier wat stiller de laatste tijd, omdat het zwanger willen worden, mij een beetje de keel begint uit te hangen…
Ik wil het nog steeds, maar ik wil al de prul er niet meer bij![]()
Kan ik me heel goed voostellen meis :hug:
Goed dat je de medicatie wat kan afbouwen, het bijhorend dipje kom je wel te boven, je bent een sterke meid! :hug:
owkee, de IUI is voor morgen al :shock:
@ tinka, heel veel
@ chelleke, :thumbup: mooi dat het steeds beter gaat :thumbup:
ben blij dat het weekend is, kan andré weer wat meehelpen in huis. is best pittig een hele dag alleen met een baby’tje en een puberende peuter. vanavond maar op tijd naar bed, mag andré vanavond en vannacht de fles geven en kan ik even bijslapen (hopelijk).
iedereen een prettig weekend :-*
:-*
wat een leuk biggetje,
tinka snap je goed, maar morgen al iui is toch weer hoopgevend niet.
desiree ja druk he ik vind het soms ook zwaar. vooral peuter.
bontje een hele dikke knffel voor jou. :hug:
chel wat stom daar in nijmegen :roll:
tot laters