~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

Mama desiree, fijn dat je goed geslapen hebt, kan me voorstellen dat je schrikt als je je beeb een tijdje niet voelt.

Gelukkig is alles in orde!

Karma, hier gaat het goed :slight_smile: op alle kwaaltjes na hihi, ik ben moe, enorm zere borsten vooral als ik me snachts omdraai aiaiai.

En ik ben heel snel licht in het hoofd als ik niet om de 2 uur eet. Hoe is het met jou?

Jose :hug: voor je prutdag, ik hoop dat ze vannacht weer rustig is en dan jullie allebei lekker kunnen slapen.

Heb je ijzertabletten gekregen van de dokter?Bij mij duurde het ook minimaal 3 weken voordat ze echt aansloegen en

helemaal na een bevalling dan zal het wel dubbel zo heftig zijn. Houden ze je hb gehalte in de gaten?

Tinka, de test is vast helemaal goed hoor, je kan het misschien nog moeilijk geloven en dat is ook logisch.

Ik hoop dat je vanaf donderdag na die uber positieve test lekker kan genieten op je roze wolk.Mijn duimpjes heb je!

En misschien is de test morgen al een stuk donkerder, ooh geniet helemaal met je mee.

Chelleke je doet leuk dingen, goed hoor, zo ben je lekker bezig en je klinkt al een stuk positiever.

ZIet er inderdaad netjes uit :thumbup:

Pff lekker die ggz , vorige keer hadden ze je toch ook al laten zitten met de medicijnen. Nog een paar nachtjes en dan heb je je mannetje weer thuis.Slik je nog steeds dezelfde hoeveelheid medicijnen?

Hier op het moment nogal last van kwaaltjes, kan ook helemaal geen strakke kleding meer aan, daar wordt ik kriegelig van en van lange mouwen ook, stom eigenlijk hihi.

Donderdag mag ik voor controle en ga haar dan vragen (smeken :wink: ) of ik een echo mag. Nu snel even onder de douche en optijd naar bed.Weltrusten allemaal.

hoi meiden,

Ben gelukkig weer wat beter. De verkoudheid ebt langzaam weg. Gelukkig is mijn bloeddruk weer dik in orde en mag ik otrivin gebruiken tegen de verstopte neus. Dan slaap ik tenminste wel lekker.

@ Tinka, GEFELICITEERD. Ik begrijp je onzekerheid maar wat ze allemaal al zeggen onderling verschillen de testen allemaal. Ikzelf had in het begin ook niet tot geen kwaaltjes hoor. Ben heel benieuwd naar het bloed onderzoek donderdag. Er zijn toch 3 eitjes bevrucht?? Misschien zijn het er wel 2 of zelfs 3 :shock: :smiley:

@ desiree, Ik begrijp je onzekerheid, wij hebben donderdag nacht ook in het ziekenhuis gelegen aan de ctg, ik voelde me ook niet goed door de verkoudheid en de kleine reageerde nergens op. Zelfs niet op de stem van mijn man. Gelukkig mochten we ook direct komen en hebben ze alles goed bekijken en alles was idd goed. Gelukkig wordt je wel serieus genomen met zulke symtomen he. :stuck_out_tongue:

@ karma, Ben je al een beetje klaar voor de vakantie??

@ chelleke, Wat een mooie vakantie foto’s. Ook al was deze kort je hebt er weer een hoop mooie foto’s erbij zeg. En je voor tand ziet er ook weer super uit zeg. Ze hebben er nu een kroon van gemaakt??

@ jose, Jammer van de prutdag. Ik hoop dat V.era er goed op reageert door om de 2 uur te voeden. Dat is wel makkelijk he met borstvoeding. Dat mag je toch gewoon vaker geven als de kleine erom vraagt.

@ bontje, ik ken het gevoel van die kleding. Heb het eigenlijk de hele zwangerschap door gehad. Nu kan ik ook niks straks aan.

Nu ga ik lekker slapen!! manlief staat voor me neus en wil ook in bed en aangezien ik languit over het hele bed lig zal ik moeten stoppen.

Slaap lekker voor iedereen en tot morgen

@ Bontje

Ik zit nu op 3 x 25 mg

:hug: voor de kwaaltjes

@ bombariegirl

Fijn dat je weer wat beter bent :thumbup:

Nee dit is geen kroon, gewoon allemaal vulling om een stifje heen.

Dat was het eigenlijk al.

Aan mijn boven voortanden is nog maar weinig echt aan, zeg maar.

Allemaal welterusten en een dikke kus :-*

Ik zie enkel een kruisje Chel…

Hier ben ik in paniek bloed gaan laten nemen vanmorgen, want de streep op de test, was er echt niet volgens mij…

Maar gelukkig, mijnw aarde is bijna verdubbeld tegen maandag. Ik had nu een hcg van 30.6 (de grens voor zwanger is 25)

@Tinka wrote:

Ik zie enkel een kruisje Chel…

Hier ben ik in paniek bloed gaan laten nemen vanmorgen, want de streep op de test, was er echt niet volgens mij…

Maar gelukkig, mijnw aarde is bijna verdubbeld tegen maandag. Ik had nu een hcg van 30.6 (de grens voor zwanger is 25)

JEAH GEFELICITEERD

Tinka en wat een mooie indicator :smiley: :smiley: :smiley: :dance: :dance: :dance:

eerst ff dit :wink:

BIB

@ tinka, waar blijft je banner??? pffff, heb er helemaal over heen gekeken :oops:

gefeliciteerd hoor!!!

een lekker rustig dagje vandaag. nog een paar babywasjes gedraaid en lekker aan het genieten van het mooie weer. (voor zover dat lukt in de verflucht :roll: )

@ francis, ja dan schrik je wel even als de baby niet reageert. gelukkig is bij jou ook alles weer ok.

nou had gisteren gereageerd op iedereeen maar het bericht staat er niet :roll:

even kort Tinka van Harte ik ben echt super blij voor jullie geweldig zeg.

chel wat een lekker weekendje hebben jullie gehad. is je vriendlief nu al weg? ik hoop zo dat jullie ook weer een kleintje mogen krijgen.

karma druk met voorbereidingen vakantie?? schiet al lekker op jouw zwangerschap zeg.

Desiree je eerste BIB :dance:

jose alweer appelwangetjes. ging goed die eerste keer alleen. rustig aan he.

vandaag een loopbaangesprek met een recruiter. spannend, voelt toch als solliciteren.

ik ga er van tussen :-*

Danku allemaal!

Ik dierf de banner niet goed zetten, maar ik deed het toch maar puh Als het misloopt, heb ik er tenminste één gehad! :slight_smile:

Ik heb een Bola (zo’n zwangesrchapsbelletje) gekocht, dat zou zorgen voor een voorspoedige zwangerschap… En dat wil ik maar al te graag geloven :mrgreen:

Een oranje met paarse bollen :slight_smile:

Nou Tinka je bent gewoon lekker zwanger :-*

Zodra ik weer thuis ben pas ik het lijstje aan :smiley:

Mooie banner :inlove: :inlove:

@ Desiree

BIB :inlove:

Ik heb helemaal niet mogen BIBen van Damian, flauw hè

@ Jane

Weekendje was niet zo heel leuk.

Rob is al vanaf donderdag weg. Hij komt morgen weer terug.

Hoe ging je loopbaangesprek?

Vandaag bij de kinderboerderij geweest, Damian heeft zich goed vermaakt.

oja, Broekie zit ook bij de februari 2011 mama’s! Van de eerste keer raak bij hun dit maal!

Joehoe Tinka, wat een mooie banner en nogmaals gefeliciteerd!! :smiley:

@Bontje1983 wrote:

Joehoe Tinka, wat een mooie banner en nogmaals gefeliciteerd!! :smiley:
dankje :smiley:

Dagje Boerenbondmuseum :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4517487#4517487

@Chelleke wrote:

Dagje Boerenbondmuseum :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4517487#4517487
heerlijk (weinig :liar: :mrgreen: ) foto’s weer :slight_smile:

Genietende Damian met een genietende mams oma en opa :wub:

Hallo meiden,

Hier alles prima. Alles staat klaar voor de vakantie, dus nu is het gewoon

aftellen tot we vertrekken. Ik heb er zin in, al zal het wel vreemd zijn nu

mijn oma er niet meer is. :cry:

@Desiree: Jeah!!! Jij mag ook BIB-ben!!! :dance: Ben heel benieuwd wanneer

je kleine man besluit dat het BUB gaat worden. :wink: Spannend hoor!

@José: Het klinkt idd. als een regeldagje. Hoe gaat het nu met jullie?

@Chelleke: Ik duim deze ronde voor een heerlijk lui eitje! En een actieve

Rob! :stuck_out_tongue: Vandaag komt hij alweer terug? Das snel gegaan zeg!

En wat ontzettend balen van die medicatie. Dat is idd. niet netjes van het

GGZ. Is het inmiddels al opgelost?

@Tinka: Zie je wel! :dance: Het zit gewoon prima bij jou! Mooie banner trouwens! :inlove:

@Bontje: Tekst verwijderd

@Fran: Waar blijft beeb!? :mrgreen: Ben je er al een beetje zat van of valt dat

mee? Ik hoop iig dat de kleine dame zich snel komt showen. Ben erg

nieuwsgierig hoor! :mrgreen:

@Jane: Ja, gaat snel he. Alweer 23 weken voorbij! Hoe was het gesprek?

Ik ga even een kop koffie halen en dan de foto’s van Chelleke eens op

mijn gemakje bekijken. :wink:

Liefs! :-*

Goedemorgen allemaal, wat een heerlijk weer he :smiley: :smiley:

Helaas nog steeds BIB. Ik kan haar er wel uitkijken. Ben het inderdaad al aardig zat. Gister rommeld het wel iets meer maar dat is dan ook vooral omdat zij zo beweegt…of zou dat door het samentrekken juist gebeuren.

Mijn slijm kleurde wel iets donderder gister vlak erna maar is nu alweer wit. Heb ook een hele goede nacht gehad dus ben benieuwd wat vandaag brengt. Misschien moet ik even gaan springen in de tuin ofzo.

Stiekem hoop ik nog steeds dat ze morgen komt. Ze is namelijk vernoemd naar mijn oma met haar 2de naam. En mijn oma was 18 juni jarig. Dat zou het wel heel speciaal maken. Maar mocht ze vandaag komen hoor je me niet klagen hoor.

Ik ga even lekker ontbijten en van een kopje koffie genieten.

Fijne dag!!

@Tinka wrote:

heerlijk (weinig :liar: :mrgreen: ) foto’s weer :slight_smile:

Genietende Damian met een genietende mams oma en opa :wub:

Weinig hè :mrgreen:

Mijn papa en mama zijn zo trots op/met Damian :inlove:

@ Karma

Ja is best snel gegaan hè :slight_smile:

Ik denk dat ik geen lui eitje heb, had gisteren mijn slijm al volgens mij,

maar ja, dat geeft niet, niks aan te doen :slight_smile:

Wbt die medicijnen, ik heb ze, al hebben ze het niet goed gedaan. Staat 1 maal daags half tabl. Terwijl het 3 maal daags moet zijn. Dus heb ik maar 1 stripje gekregen wat natuurlijk zo weer op is :roll:

Ik heb ook nog geen afspraak gehad voor mijn therapieën, terwijl dat 2 weken zou duren, we zijn onderhand 3 weken verder.

Fijn dat verder alles goed gaat

:hug: wbt je oma :kaars:

@ bombariegirl

Dat je snel mag BUB-en :hug: :-*