~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

@Karma

:oops: :oops: :oops: stiekem begint 't alweer te kriebelen ja :oops: :oops: :oops:

:lol: :lol: het gaat ook al 2 weken zo goed hahahaha :lol:

Wanneer ga je?

Meiden wat is het hier rustig!!

:-*

Meiden wat is het hier rustig!!

lag gisteren al om 21.00 in bed. was echt moe terwijl ik helemaal niet zo veel had gedaan. straks naar de vk kom daarna wel weer even langs.

:-*

Ikke wel meelezen maar ikke niet zo veel te melden :oops:

Damian en ik logeren sinds gisteren bij mijn paps en mams.

Mams operatie is goedgegaan. Wel veel pijn. Dus 2 kneuzen in huis :lol:

Ik denk dat Rob zo’n beetje wel in Frankrijk zit :think:

Hij zal zo wel wat laten weten denk ik. Heb eigenlijk geen flauw idee hoe laat hij zou vliegen :oops:

Morgen gaan wij naar dat park, ik ben benieuwd. Heeft Rob via vakantieveiling geboekt. (of had ik daar nog niks van gezegd?)

Heb er wel zin in, even er gewoon ertussen uit maar toch in de buurt.

Hebben mijn papa en mama ook wel verdient. :inlove:

zo, alles weer goed gekeurd bij de vk. beebje lag al een beetje in het bekken en het hartje was weer :inlove: mijn bloeddruk was iets omhoog gegaan maar is niet zo verwonderlijk met dit warme weer. ben nu toch wat gevoeliger voor de warmte. de klachten die ik afgelopen weekend had kwamen waarschijnlijk ook door de warmte. genoeg rust en voldoende drinken was haar advies.

@ karma, mooi dat je zo goed geslaagd bent met shoppen. kun je je nu richten op de lange reis. alvast veel plezier!

nog 5 dagen en ik mag bibben :dance: ik moet zeggen dat ik er wel een beetje genoeg van begin te krijgen. mijn buik zit vreselijk in de weg bij alles en door het warme weer voel ik me niet echt topfit. maar goed, we houden nog even vol.

@ jane, mooi dat alles zo goed gaat :thumbup:

@ jose, hoe gaat het nu? en met jullie mooie meisje? krampjes is echt verschrikkelijk zielig. weet dat nog goed van Elize. voordat we het ‘wondermiddel’ hadden voor haar ontdekt waren we al 6 weken verder…

ik hoop voor jullie dat ze er gauw over heen is.

@ tinka, voel je al wat? wanneer kun je testen? ik :pray:

@ chelleke, veel plezier aankomend weekend :-

@ bontje, alles goed? geen bloedingen meer gehad? op naar de eerste controle bij de vk :smiley:

@ francis, nog steeds bib???

@ manouk, toch weer wat babykriebels???

fijne dag iedereen :-

Fijn dat alles goed was bij de vk :dance:

@mamadesiree: maandag kan ik testen! :slight_smile: Verder ook niks te melden eigenlijk…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hallo meiden :smiley:

Chelleke als je dit nog leest: heel veel plezier dit weekend. Geniet maar lekker van je weekendje ertussen uit. En beterschap voor je moede, hopelijk herstelt ze snel en goed van de operatie. Heb je al iets van Rob gehoord?

Tinka: Nog een paar dagen geduld hebben dus, wat spannend zeg! Ik hoop zo dat het dit keer raak is :pray: :pray:

@Desiree: weer goedgekeurd :thumbup: mooi zo! Kan me voorstellen dat je het zat begint te raken :hug: Maar hou vol, het zal nu niet zo lang meer duren :smiley:

@Karma: fijn dat het gelukt is om originele cadeautjes te vinden :smiley: Gaan jullie eigenlijk ook wel eens naar de familie van jouw man?

@Bontje: hoe is het met je, voel je je goed?

Hier alles oke. Had gisteren een enorme dipdag, zag het echt even niet meer zitten, maar vandaag voel ik me alweer stukken beter. Veel rust doet wonderen. Gisteren met man en kinderwagen naar het stembureau gelopen en hoewel ik daar in goeden doen waarschijnlijk 5 minuten over zou doen was het nu echt een enorme beproeving waar ik 's middags helemaal doodop van was. Maar ja, ik moet blijven oefenen. Maandag moet ik naar het cb voor de gehoortest en dat is net weer iets verder dan het stembureau dus dat gaan we dit weekend oefenen.

V.era doet het nog steeds super. Ik let goed op wat ik eet en de krampjes zijn nu al stukken minder. Ze heeft af en toe nog wel last van haar buikje, vooral 's avonds, maar ze is dan redelijk goed te troosten. Ik hou haar dan stevig vast en wieg haar tot de kramp voorbij is. Dat lijkt te helpen :slight_smile: Het helpt mij in ieder geval want dan heb ik het idee dat ik er in ieder geval voor haar ben als ze pijn heeft. ook al kan ik de pijn niet wegnemen.

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis, naar het bekkenbodem centrum om mijn blaas te laten controleren. Ik heb veel problemen met plassen gehad en gdoe met catheters en nu willen ze mij leren om mezelf te gaan catheteriseren. Vorige week lukte dat niet omdat mijn plasbuis dacht, ja daaaag er komt echt niks meer in! :naughty: Nu wil men het dus nog eens proberen, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Ik heb zelf het idee dat ik goed uitplas, maar de heren en dames doktoren willen het zeker weten :roll: Ik baal ervan dat ik daar weer heen moet omdat het me zoveel energie kost die ik liever aan iets anders besteed.

@mama_desiree: mooi dat alles weer is goedgekeurd!! :thumbup: Lekker dat je al kunt aftellen!

Ja, de babykriebels beginnen stiekem alweer te komen… :shifty: :shifty: ik vind 't zelf vrij vlot :shock:

@Tinka, spannend!!! :pray: :pray: :pray:

@Chelleke, veel plezier!

@Jose, ik heb je blaasproblemen niet echt meegekregen. Ik kan me wel goed voorstellen dat je je energie liever anders besteedt! Je lichaam heeft nogal wat te verduren gehad dus wel logisch dat je nog niet zoveel energie hebt… Probeer 't rustig aan te doen! :hug:

@allen :-*

Dank jullie wel :-*

Rob is goed aangekomen en heeft de eerste 2 nachten al een mede spotter als logee, daarna komen Fred en Mo (kennissen/collega’s/vrienden??).

Owja

Jose :hug:

Fijn dat V het goed doet

Sterkte/suc6 morgen :hug:

oh Jose, wat flauw dat je daarvoor moet teruggaan… Zeker als je zelf het idee hebt dat het wel goed gaat!

Fijn dat V het zo goed doet! En dat troosten door ze stevig vast te nemen, datzou ook zo’n beetje mijn reflex zijn denk ik!

@chel: ik hoopd at ik niet te laat ben, maar alvastv eel plezier!!! :hug:

Nee je bent niet te laat, Damian is nog eerst even lekker naar de psz :smiley:

Ik ga zo nog even een truitje/shirtje ruilen bij C&A

Hij zat echt veel te krap, maar 98 (is gewoon zijn maat ook)

staat op het kaartje 1 maat verschil 98-104 en zat dus wat extra korting op, nou kunnen beter erop zetten 92-98 :roll:

Fijne dag allemaal, kom dadelijk nog wel dag zwaaien :-*

@Chelleke wrote:

Nee je bent niet te laat, Damian is nog eerst even lekker naar de psz :smiley:

Ik ga zo nog even een truitje/shirtje ruilen bij C&A

Hij zat echt veel te krap, maar 98 (is gewoon zijn maat ook)

staat op het kaartje 1 maat verschil 98-104 en zat dus wat extra korting op, nou kunnen beter erop zetten 92-98 :roll:

Fijne dag allemaal, kom dadelijk nog wel dag zwaaien :-*
fijn!

Ga zo meteen eens lezen hoe de dagen nog gegaan zijn voor je!

Dom dat die maten van die shirts zo kunnen verschillen he:s

:-* :-* :-*

Zwaai Zwaai :mrgreen:

Jose, bedankt voor je bv uitleg!Fijn dat de krampjes al iets minder zijn, arme meid.Poe wat een gedoe zeg, dat je jezelf moet leren te catheriseren (of hoe je dat schrijft)had je voor V.era ook al blaasklachten?

Chelleke ik hoop dat je een leuk weekend hebt.

Karma, ze heeft nog gekeken, maar kon het beetje bloed niet verklaren en er was verder geen bloed te zien, dus dat is een goed teken volgens haar.Oh wat heerlijk dat jullie daar een eigen huis hebben, dat scheelt inderdaad veel in de kosten.

En de rit valt op zich nog mee.

Manouk,wat spannend dat het weer begint te kriebelen

mama desiree fijn dat alles goed was bij de vk :slight_smile:

Tinka, wat spannend weer, nog 3 nachtjes.

Was erg moe de afgelopen dagen, daarom heb ik even wat minder gereageerd, maar nu is het weekend dus weer de tijd.

Ik dacht vandaag de controle te hebben bij de gyn, maar heb me een dag vergist en moest gister eigenlijk, ben net een vergiet haha.

Nu mag ik volgende week donderdag komen, eerder kon helaas niet.

Nu moet ik gauw weer weg, want we gaan op visite.

Fijne avond :-*

@Manouk wrote:

@Jose, ik heb je blaasproblemen niet echt meegekregen. Ik kan me wel goed voorstellen dat je je energie liever anders besteedt! Je lichaam heeft nogal wat te verduren gehad dus wel logisch dat je nog niet zoveel energie hebt… Probeer 't rustig aan te doen! :hug:

Ik heb er ook niet heel veel over verteld hoor, werd al moe als ik er aan dacht :roll:

Waar het op neer komt is dat ik langere tijd een catheter heb gehad. Is voor de operatie ingebracht, heeft een paar dagen gezeten en daarna kon ik niet goed meer plassen. Moest ik weer een catheter. Stomme catheter mee naar huis. Bij alles wat ik deed liep ik dus met zo’n stomme piszak rond e mijn blaas raakte helemaal geirriteerd door dat slangetje. Catheter is uiteindelijk verwijderd, maar het plassen bleef lastig gaan. Thuis ging het wel goed, maar in het zekenhuis lukte het iedere keer niet, waardoor ze niet geloofden dat het goed ging en ik iedere keer voor controles heen en weer moest terwijl ik daar eigenlijk de energie niet voor had.

Maar … Vandaag bij controle niet gecatheteriseerd maar een echo gekregen en daaruit bleek dat alles goed is! Ik kan weer goed plassen, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Dus ik hoefde vandaag niet te leren hoe ik mezelf moet catheteriseren :dance: :dance:

@Bontje: nee ik had voor de bevalling geen blaasklachten. Komt echt door de bevalling.

Balen dat je de afspraak vergeten bent meid :hug:

@Jose, goed nieuws!!! :dance: :dance: :dance: Hoe gaat het nu verder lichamelijk met je?

@Bontje, tip: agenda? hahahaha. Wel jammer!

:shifty: heb niet zoveel te melden :shifty:

goed nieuws Jose!

Bontje: een controle vergeten! :shock: Nu moet je langer wachten, dan zou ik mezelf beetje voor de kop slaan :shifty:

Hoe gaat het met de rest?

Hier is het spannend (bang) afwachten. ik denk dat de teleurstelling wel eens groot zou kunnen zijn als het niet is.

Komt ook omdat er elke keer op het werk een regeling wordt uitgewerkt voor moest het gelukt zijn en dan begin je te dromen he…

Als het gelukt zou zijn, dan werk ik nog donderdag, volgende week vier dagen en het weekend en dan ben ik klaar…

@Tinka, spannend! :pray: :pray: :pray:

:shock: :shock: waarom hoef je dan niet meer te werken??