~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

@Manouk wrote:

@Tinka, spannend! :pray: :pray: :pray:

:shock: :shock: waarom hoef je dan niet meer te werken??
ik werk met bloed, urine, faeces en andere stalen van menselijke afkomst. Omdat de kans op besmetting te groot is, moet ik ofwel aangepast werk rkijgen, ofwel thuisblijven, met vergoeding van het ziekenfonds. Aangepast werk, dat hebben ze niet, dus moet ik thuisblijven. Beetje zoals mensen in het kleuteronderwijs die geen antistoffen hebben voor CMV ed…

Hoi

hier nog steeds BIB

Voel me niet zo lekker, ben weer snot verkouden dus sorry dat ik niet echt reageer op iedereen.

Mocht er iets gebeuren dan laat ik het weten.

Ik hoop zo dat ze snel komt :wink:

Nouja zoals jullie zien zijn we alweer terug :frowning:

Hier mijn dagboek(je :liar: )

11-06-2010

Nou we zitten in ons huisje op het Prinsenmeer in Hommel. Het er komen en inchecken duurde even ivm drukte op de weg en lange rij bij het inchecken maar daar waren we dan eindelijk.
Ik zat me in de auto al op te vreten omdat ik mijn pilletjes MOEST hebben, pfff en ondertussen tegen mezelf zeggen mens stel je niet zo aan, haha. :mrgreen:
Nou ja, 1 maal aan de beurt bij het inchecken en in het huisje had ik geen tijd om te denken aan mijn pilletje, die ik wel genomen heb hoor.

Goh verrassend loopt weer een mier voorbij. Stikt hier van de mieren, we komen ze overal tegen, in ons bed, in de bestek la, tussen speelgoed van Damian enzovoort enzovoort. Keer wat anders dan een huis vol spinnen, haha. :mrgreen:

Zucht Damian blijft huilen, hij wil niet slapen (= nu 21.37 uur) Nou ja, als het te lang duurt slaapt hij maar bij mij. Ik heb ook een 2 persoonbed.

Maar goed, zo goed gaat het hier dus niet. Mama begon vanmorgen al aan de waterpoep en begon zich beroert te voelen. Ik zo oh oh, je krijgt wat ik had, de fikse buikgriep. Zullen we thuis blijven? Nee was niet nodig. Heb het 3 keer gevraagd. En nu we er zijn ligt ze dus doodziek op de bank, ook constant over te geven. :roll: Al is het nu even rustig wat spugen betreft. Haar heb ik dus ook aangestoken, sorry mams. :oops:
Maar als het morgen nog zo slecht gaat, gaan we weer naar huis want dit is natuurlijk niet leuk voor haar. :hug:

Verder, op de mieren na, is ons huisje wel oké. Best een leuk park voor zover ik het gezien heb. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat hier de auto’s gewoon mogen blijven rijden en je dus goed op moet letten dat je kleintje er niet onder komt omdat stel van die aso’s of jongelui zo nodig hard moeten rijden. :roll:

Damian heeft al wat lekker gespeeld in de speeltuin en heeft al wat door het water gebanjerd, al ging dat niet helemaal goed. Hij viel om en ging koppie onder met kleren en al. Vond ie even niet zo leuk omdat hij bleef vallen en mama niet zo snel was. Was ook een beetje te koud door de harde wind dus hups gelijk terug naar de hut en droge kleren aan.
Verder nog niet zo goed rond gekeken ivm mams, maar dat geeft niet.

Met Rob was alles goed in Frankrijk, gelukkig. :thumbup:
Met mij ook alles wel oké. Gisteren wat last van hyperventilatie en wat dipjes maar verder wel oké. Vandaag, op in de auto na, ging ook alles wel oké. Te druk me opruimen, Damian spelen, mama verzorgen en dat soort dingetjes. :wink:

Mhh ga toch even mijn mannetje halen.
Zo die is weer in de kamer, bij mama aan het hangen.
Zo ga de foto’s eens bekijken van vandaag.

Dikke kus Angèl

13-06-2010

Nou helaas vandaag gaan we toch echt al naar huis. Mijn mammie is nog steeds ziek en voelt zich erg kloten. :( Gisterochtend dachten we dat het wel wat beter ging. Ze had de nacht goed geslapen en had beschuitjes gegeten. Maar helaas. :(

We gingen even naar Intratuin in Weert….mijn pa en ma hebben een Intratuin tic, niet om steeds wat te kopen hoor, nee om koffie te drinken, haha. :mrgreen: In Veghel kennen ze elkaar onderhand allemaal. Maar goed het was niet veel soeps en is deze Intratuin niet goedgekeurd door mijn ouders, haha. :mrgreen:

We zijn daarna gelijk even voor wat gaan drinken, ten minste na een tijdje Hadden we eindelijk wat. Eerst zaten we op het pleintje en kon tot 14u lunch bestellen, maar er kwam maar niemand. Dus wij vragen, ja dat moet je daar halen, helemaal aan de andere kant van dat plein. Maar die deuren gingen dus nu mooi dicht, geen lunch meer. Drinken kregen we ook niet. Moest je zelf halen, ipv dat ze dat even allemaal op de kaart zetten. Je weet echt niet waar je aan toe bent hier op dat park. Als je incheckt krijg je ook weinig info mee over hoe het hier werkt enzo en in die plaza zelf word je ook niet veel wijzer. :roll:

Dus ik had het daar wel gehad en zijn we naar het café gegaan, lekker buiten op het terras, dat was wel te doen uit de wind, en wij daar wachten. Ook daar bleek dat je het zelf moest halen. Dit keer hadden we niet zo lang gewacht hoor met bestellen, haha. :mrgreen:
Damian en ik hebben lekker een schaaltje snacks weg gegeten. Goed van mij hè…eet zomaar ergens. Smorgens ook al bij Intratuin, hebben Damian en ik een lemoncake iets weg gewerkt. :thumbup:
Maar ging echt niet goed met mijn mama dus die zijn lekker naar het huisje gegaan.

Damian en ik zijn naar dat indoor speelpaleis gegaan, zodat Damian lekker kon spelen. Moesten we nog betalen ook, was maar €3,- euro maar ik dacht als je daar toch overnacht op dat park enzo dat je dan toch niet hoeft te betalen. Nou mooi wel dus. :roll: En om eerlijk te zijn, voor Damian was het nog niet veel. Ze hadden een klein hoekje voor kindjes van 2-4 jaar en een grote gedeelte voor 4-10 jaar. Die was wel leuk maar die voor Damian viel beetje tegen. Damian snapte eerst niet hoe het werkte, dus ik voor gedaan hoe je die ballenbak in moest, ikke spaansbenauwd omdat ik dan niet 1 2 3 zomaar weg kan mocht ik paniekerig worden. Maar heb me keurig onder controle gehouden. :wink: Maar had ik Damian de glijbaan laten zien, die in de ballenbak uitkwam moest ik ‘m zelf steeds uit de ballenbak halen omdat het te hoog was zodat hij er zelf niet uit kon. Kon ik mooi blijven zitten in dat nettenhok, haha.
Ik had het na een uurtje ofzo toch wel gezien en moest met 1 hand, jassen en tas een jankende liggende peuter mee naar buiten sjouwen. Grrrrr…Damian was heel de dag al chagrijnig, behalve als hij zijn zin krijgt natuurlijk. :roll:
Hij mocht buiten nog even van de glijbaan en toen zijn we samen naar het huisje gewandeld. En daar ook nog even naar de speeltuin. Wederom wou hij niet mee, nou ja foto spreekt voor zich, hij werd meegenomen onder de arm van opa, haha. :mrgreen:

Oma lag beroert op de bank en gaf te kennen dat ze morgen, vandaag dus, toch wel graag naar huis wil. Geen probleem mams, doen we. :-*
Gaan Damian en ik nog even gauw zwemmen na het eten, hebben we in ieder geval nog het zwembadje gezien.

Na 2 borden spaghetti (ik ben echt goed bezig, volgens mij zijn die oxa echt wonder pillen, haha :mrgreen: ) zijn Damian en ik met zijn 2en naar het zwembad gereden (mooi de auto gepakt, had geen om te lopen, maar ik rij ten minste wel stapvoets). Getsiedekkie wat een vieze ranzige vloer daar zeg. :shock: Volgens mij maken ze dat de hele dag niet schoon. Kei zwart, goor, zand en weet ik veel wat er allemaal lag. Hele plukken haren in de douches. Maar goed Damian heeft zich in het zwembad wel vermaakt met andere papa’s en opa’s. Glijbaan vond hij helemaal niks want daar stond maar een eng poppetje op, schijterd, haha. :mrgreen:

Daarna zijn we nog lekker ijsje wezen eten met zijn 2en bij live muziek en toen maar weer eens naar het huisje getuft. :D Gauw de foto’s op de lap gezet en even de zwemtas uitgeladen…en ja hoor daar kwam mijn pech…wou de bandje van Damian leeg laten lopen maar je krijgt die ventieltjes er bijna niet uit en dat wou ik dus met mijn tanden doen, niet dat ik even mijn vader vraag ofzow. :roll: Maar dat ging niet zo goed, zeg maar. 1 van mijn snijtanden is nu 3kwart afgebroken en loop mooi voor joker. Maandag maar naar de tandarts en ik stelde het al steeds uit. De laatste paar keer bij de tandarts was het niet zo goed gegaan en ging ik er huilend weg, dus…. Maar nu moet ik wel. :roll: Dat word vast weer een kroon of brug :thumbdown:

Dus het weekend is een beetje een teleurstelling geworden op die paar leuke momenten na met Damian, wanneer hij niet chagrijnig was, haha. Maar het was goed en lief bedoeld van mijn ventje in Frankrijk. :inlove: Die zich daar goed vermaakt, gelukkig. Damian en ik hebben trouwens heerlijk samen geslapen. Vond dat wel knus, hihi. :inlove:

We gaan, als oma weer wat beter is, nog wel leuke dingen doen bij ons in de buurt.

Even nog over het park, huisje is prima (wat oud en daardoor wat viesjes enz., maar dat was nog te doen), ook al is het heel anders als wat ons toegezegd is. Die buitenplas is super voor in de zomer, mooie speelplekken en glijbanen. Binnen ziet het er ook mooi uit.
Alleen de service, duidelijkheid, vieze kleedhokjes enz. en dat harde rijden van auto’s zijn toch wel dikke minpunten. :thumbdown:

Nouja ik ga maar eens even afsluiten en spullen bij elkaar rapen.

Dikke kus Angèl

Foto's volgen nog :mrgreen:

@Bontje1983 wrote:

Was erg moe de afgelopen dagen

:hug: :hug: :hug:

@Jose wrote:
Maar … Vandaag bij controle niet gecatheteriseerd maar een echo gekregen en daaruit bleek dat alles goed is! Ik kan weer goed plassen, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Dus ik hoefde vandaag niet te leren hoe ik mezelf moet catheteriseren :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance:

@Tinka wrote:
Hier is het spannend (bang) afwachten. ik denk dat de teleurstelling wel eens groot zou kunnen zijn als het niet is.

:hug: :pray: :pray:

@bombariegirl wrote:
Voel me niet zo lekker, ben weer snot verkouden dus sorry dat ik niet echt reageer op iedereen

:hug: :hug: :hug:

oei Chel, das wel balen dat je mams ziek geworden is! Maar gelukkig heb je er wel ngo het beste van gemaakt he! :hug:

Ja het was sneu voor ons mam. Ik heb iig nog geprobeerd beetje te vermaken met Damian.

Normaal durf ik alleen niet zo veel, maar heb het eigenlijk best goed gedaan :smiley:

@Chelleke wrote:

Ja het was sneu voor ons mam. Ik heb iig nog geprobeerd beetje te vermaken met Damian.

Normaal durf ik alleen niet zo veel, maar heb het eigenlijk best goed gedaan :smiley:
echt super! :thumbup:

Ons mini weekendje weg:

2e filmpje van gisteren is super cute :inlove:

Ik heb een fotootje waar jullie je mening over moeten geven…

@Chelleke wrote:

nog maar ff de bloeduitslag afwachten, maar ik durf toch ook stiekem al wat hopen!

Hoe gaat het met jou Chel? En met je mams?

Nou ik vind het best een duidelijke streepie hoor :smiley:

Mama voelt zich nog wel beroert maar gaat al wat beter.

Met mij ook wel alles oké :-*

:inlove: Ik Zie Een Prachtige Streep!!! Eindelijk!!! :inlove:

:inlove: Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! Woehoe!!! :inlove:

Wat een supernieuws zeg! Ik ben zo blij voor jullie! :dance:

@All: Ik kom straks even goed bijlezen en reageren. :-*

Danku Karma! Ik ben blij dat die prentjes hier eindelijk voor mij verschijnen :slight_smile:

@chel: een buikgriepje is niet dat he:s Ik vind dat echt het allerergste om te h ebben (van de gewonen ziektes natt he…)

ik zit hier nog vrolijk martinosalade te eten, mag dat eigenlijk nog wel? Das volgens mij americain met een sausje bij… :doh:

Hcg is 16.8… Dus nog een twijfelgeval… donderdag nieuwe bloedname…

Tinka ik ben superrrrrrrrrblij voor jullie, van harte gefeliciteerd en ik zie toch ook zeker weleen duidelijke streep11 :dance: :dance: :dance:
Wat zal jij blij zijn :inlove:

goh, ik ben eigenlijk ook een beetje niet blij,w ant ik ben zo bang dat de hcg zo laag is omdat het aan het misgaan is…

Ik voel niks en ik heb ook niks gevoeld…

Brr, dat eht maar snel donderdag is hoor!

Oooooooooooooooooooooooooooooooh Tinka, wat ben ik blij voor je!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat is dit fijn nieuws zeg, dit maakt mijn toch al goede dag helemaal tot een compleet succes! Van harte gefeliciteerd, wat zul jij blij zijn! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Oh lees nu ineens je twijfels vanwege de lage hcg. Damn, waarom nou??? Een streepje is gewoon goed nieuws hoor, maar voor de zekerheid duim ik nog even voor je door :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Bombariegirl: :hug: beterschap

@Mama van Chelleke: :hug: ook beterschap

@Manouk wrote:

@Jose, goed nieuws!!! :dance: :dance: :dance: Hoe gaat het nu verder lichamelijk met je?

Best wel goed! Ik krijg steeds meer kleur, had vanmiddag zelfs rode lippen en rode appelwangetjes :dance: Wandelen gaat steeds beter, ik probeer regelmatig een stukje te lopen en ga dan steeds iets verder. Zo bouw ik voorzichtig mijn conditie weer op.

Vandaag mijn eerste dag "alleen"en die is heel goed gegaan. We zijn ook nog naar het consultatiebureau geweest voor de gehoortest en die was helemaal goed. V.eraatje is dus niet doof :slight_smile:

Fijn Jose dat het elke dag wat beter gaat!

En nog fijner van de goede hoortest, is toch weer een geruststelling he!

Nja, hier dus nog onzekerheid, al wil ik echt geloven dat het gewoon goed gaat en het nog wat vroeg was. Dus een late innesteling is geweest ofzo…

In de fertiliteitskliniek zeiden ze niets negatief en op het einde zelfs ‘proficiat’ daar zal ik me maar aan optrekken he…

Bleigh, ik had gehoopt mijn eerste mss zwangere dagje wel fijner mee te maken…