~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 9 ~~~ Nog 3 meiden

hey hey hoe is ie?

:-*

Zijn gangetje :thumbup: Mag niet klagen :wink:

Met jou?

Welkom terug Karma! Ben benieuwd naar je vakantie verhalen.

@Chelleke: leuk plaatje!

Hier alles oke. Ben alleen helemaal gaar :frowning: Ik word echt nog zo snel moe, ik zie daardoor erg op tegen het werken, ik ben al helemaal verrot als ik een uurte gewinkeld heb. Hoe moet dat als ik over 2 weken drie hele dage achter elkaar moet werken?

Morgen gaat V.eraatje voor het eerstwennen op het kdv.

Dan ben je kapot of misschien krijg je wat energie. Misschien een tip jose. Ik zet al een tijdje mijn wekker, niet dat ik dan opsta als de kids nog slapen blijf ik wel liggen, maar ik doe het omdat de overgang dan niet zo groot is en ik probeer al wat vooruit te structureren. Dus kindjes sávonds douchen en in de ochtend probeer ik binnen een half uur klaar te zijn. Vanochtend bijvoorbeeld ik ben nu al een tijdje klaar, alle kindjes zijn gevoed en ik zou zo weg kunnen rijden, nou en dat voor 9 uur. Ik slaap niet meer elke middag al zou ik dat nog wel willen, maar moet ook de dag doorkomen zonder middagdutje straks. Nou je leest het al ik zie er ook tegenop en ben ook nog veel en vaak moe. Sport je al een beetje als dat mag of als je dat wil, want dat geeft wel wat energie. Althans bij mij.

chel als er wat te klagen valt mag dat best hoor :hug: :-*

@Jose wrote:

Hier alles oke. Ben alleen helemaal gaar :frowning: Ik word echt nog zo snel moe, ik zie daardoor erg op tegen het werken, ik ben al helemaal verrot als ik een uurte gewinkeld heb. Hoe moet dat als ik over 2 weken drie hele dage achter elkaar moet werken?

Morgen gaat V.eraatje voor het eerstwennen op het kdv.

:hug: :hug:

Bedankt voor de tips Jane. Ik ben ook al een beetje aan het zoeken naar een goed ritme voor straks. Dus sinds kort gaat V.era 's avonds in bad ipv 's middags en als ik haar 's ochtends gevoed heb blijf ik wakker (ik voeed mestal om 8 uur). Ik probeer zo min mogelijk te slapen 's middags, maar zit wel regelmatig even op de bank met een tijdschriftje ofzo. Misschien moet ik maar een stapel blaadjes meenemen naar mijn werk en af en toe de deur even op slot doen :wink:

Sporten doe ik nog niet, ik wil graag zwemmen, maar het zwembad is al de hele zomer dicht omdat er een nieuwe gebouwd wordt. Die zou begin deze maand open gaan maar dat is uitgesteld naar eind deze maand. Even geduld dus nog.

V.eraatje vond het wel leuk op het kdv vandaag. Ze heeft met alle leidsters geknuffeld, alle kinderen geobserveerd en geprobeerd iedereen te vergassen met stinkwindjes :oops: Nu wel een huilerig kind dat niet kan slapen door alle prikkels :oops: :roll:

Hihi lekker stinken :mrgreen: Fijn dat het goed ging op het kdv :thumbup:

@jose: hopelijk krijg je snel terug wat meer energie! Mss helpt het terug gaan werken wel omdat het dan echt ‘moet’

Hihi, V.era dacht: ‘als ik hier stinkwindjes laat, moet ik mss niet meer terug en mag ik bij mijn mama blijven :)’

@jane: fijn dat het bij jullie vlotjes verloopt! En fijn dat je hier nog langskomt! :slight_smile:

KARMAAAAAA: waar ben jeeeeuuuuhhh???

@chel: alles goed? :hug:

ego: ik heb smorgens na het plassen soms een branderig gevoel en hele pijnlijke tepels, hopelijk is het een goed teken! Zaterdag testen!!! :slight_smile:

@jose: hopelijk krijg je snel terug wat meer energie! Mss helpt het terug gaan werken wel omdat het dan echt ‘moet’

Hihi, V.era dacht: ‘als ik hier stinkwindjes laat, moet ik mss niet meer terug en mag ik bij mijn mama blijven :)’

@jane: fijn dat het bij jullie vlotjes verloopt! En fijn dat je hier nog langskomt! :slight_smile:

KARMAAAAAA: waar ben jeeeeuuuuhhh???

@chel: alles goed? :hug:

ego: ik heb smorgens na het plassen soms een branderig gevoel en hele pijnlijke tepels, hopelijk is het een goed teken! Zaterdag testen!!! :slight_smile:

Spannend Tinka :pray:

Hier alles zijn gangetje :-*

oh tinka wat spannend zeg. ik duim al hoor :thumbup:

jose wat fijn dat je kleine meid het er naar haar zin had en ze meteen even een poepie laten ruiken haha.

Tinka natuurlijk kom ik hier nog :think: maar ik weet wel dat als ik straks 40 uur bezig ben met werk inc school ik hier helaas niet meer zoveel zal zijn. :? Ik hoop in januari af te studeren en dan heb ik weer wat meer vrije tijd het word echt een half jaar buffelen.

laters

Hallo meiden,

Even heel druk hier met mijn nesteldrang. Er MOET echt nog zoveel gebeuren. :mrgreen: Er ik

heb er niet echt de energie voor, dus ik eindig vaak op de bank waar steeds nieuwe

dingen in mij opkomen die eigenlijk gedaan moeten worden voor het zover is… :roll: Dat

maakt het volgens mij nog erger. :think: :mrgreen: Zucht :shifty:

@Jane: Jaja, gewoon met de auto idd. En de drukte viel echt mee hoor. We hebben

allang door dat 's nachts rijden het slimste is, geen files, geen bloedhete zon op je dak,

geen jengelende kids, dus we vertrekken pas tegen 20:00, dan slapen de kleintjes

heerlijk en de grote kids kijken vaak nog 1 dvdtje en gaan dan ook slapen. Tegen de

ochtend dan zijn we er al weer (13 uur rijden). Man en ik rijden om en om, dus dan wil

het best. Dus de reis was echt relaxt. :wink:

Jouw jongste is ook alweer bijna 3 maanden… Wat gaat dat snel he? Ik ben wel benieuwd

hoe hij er nu uitziet. Ook blonde krullen net als O.? Had je al weer wat gespamt in ons SF?

Ik zal straks eens gaan kijken daar. :wink:

@José: Fijn dat het met V.era zo goed ging op het kdv. Jammer dat ze er wel wat huilerig

door geworden is, maar ze went vast heel snel daar en dan heb je daar geen last meer

van, of eigenlijk heeft zij daar dan geen last meer van. :wink:

Oh en veel vakantie verhalen heb ik niet hoor. Hihi… Ik heb hoofdzakelijk bij mijn familie

gezeten, praten en koffie/thee drinken (en eten :mrgreen: ) onder de walnotenboom.

@Tinka: Jij inmiddels weer een IUI achter de rug en weer op de wachtbank… Ik duim

dat het deze ronde gewoon goed raak is. Je kwaaltjes klinken wel erg “zwanger”. :pray:

Spannende dagen weer hoor!

@Chelleke: Hoe gaat het met jou? Aan je berichtjes te zien gaat het wel een stuk beter

met je, al ben je er nog niet helemaal. :hug: Maar je bent een vechter, dus komt helemaal

goed! :wink: Daar heb ik het volste vertrouwen in. Wat een vaag gedoe trouwens met die

reactie op hyves. Maf mens! :roll: :mrgreen:

@Manouk: Jullie gaan er ook weer voor!?! :dance: Super zeg! Spannende tijden dus voor

jullie. Heel veel suc6 de komende ronde. Ik zal duimen! :wink:

@Desiree: Nog even reageren op de foto’s van je kleine mannetje… Wat een droppie

zeg! :inlove: En wat lijkt hij op zijn zus. Echt een mooi stel samen! :inlove:

@Bontje: Jouw NOD is morgen? Heeft duimen deze ronde zin of hebben jullie het veilig

gedaan? :think: Gelukkig is het zo 4 september. Ik ben erg benieuwd wat dat allemaal zal

gaan opleveren. Ook erg spannend dus. Fijn dat het trouwens ook weer wat beter gaat

met jou. Het is ook niet niks wat je allemaal op je bord heb gekregen de laatste tijd. :hug:

Nou, volgens mij was ik weer bij. :mrgreen:

Ik ga maar eens even naar het SF… Ben benieuwd! Zal meteen even een nieuwe buikfoto

plaatsen. :mrgreen:

Liefs! :-*

Jaaaa buikfoto :dance:

Verder alles goed?

Hihi… Ja hoor. Ik voel mij heerlijk. De kleine groeit lekker en beweegt

goed. En met de andere kids gaat het ook super. Ik heb niks te klagen

dus. :wink: Wel veel last van harde buiken, maar dat had ik bij de andere

kids ook. Ook af en toe indalingsweeën. AU! Ook niet vreemd. Volgens

VK komt dit door mijn kleine buik en het feit dat het kindje vroeger wil

indalen door ruimtegebrek. Ik ben ook erg benieuwd of meneer al in de

bekken ligt. Ik moet echt elke 5 min. plassen… Mini-plasjes… Erg flauw!

Ach, ik mag morgen weer naar de VK en dan hoor ik het allemaal wel. :mrgreen:

hey die karma wat voor een autu hebben jullie dan? een busje of iets.

oh en al indalingsweeen spannend hoor. ik kannietw achten tot zich weer een beepje aankondigd.

Het kost dan ook een ochtendje maar ik heb via vakantie veilingen een weekej in het belgische lommel geboekt, lekker impulsief, maar wil na al die maanden thuis lekker er even tussenuit. Ik hoop dat vriend een paar dagen vrij kan krijgen anders ga ik alleen :eh:

Normaal kost zo’n 6 persoons plek wel 500 euro en ik boek hem nu voor 100 haha was wel even spannend dat veilen.

tot laters oh en de kleine beep is hartstikke zwart voor mijn bergip dan :wink: zal foto spammen

@jane wrote:

hey die karma wat voor een autu hebben jullie dan? een busje of iets.

oh en al indalingsweeen spannend hoor. ik kannietw achten tot zich weer een beepje aankondigd.

Het kost dan ook een ochtendje maar ik heb via vakantie veilingen een weekej in het belgische lommel geboekt, lekker impulsief, maar wil na al die maanden thuis lekker er even tussenuit. Ik hoop dat vriend een paar dagen vrij kan krijgen anders ga ik alleen :eh:

Normaal kost zo’n 6 persoons plek wel 500 euro en ik boek hem nu voor 100 haha was wel even spannend dat veilen.

tot laters oh en de kleine beep is hartstikke zwart voor mijn bergip dan :wink: zal foto spammen
lommel is mooi! :slight_smile:

Zeker eens gaan wandelen in ‘de sahara’ :wink:

even gauw langs waaien

met de kleine gaat het goed. we beginnen steeds meer regelmaat in de dagelijkse dingen te krijgen. helaas zijn mijn bekkenklachten weer terug. en rustig aandoen is er nu helemaal niet meer bij. ben dus weer onder behandeling van de fysio en hopelijk gaat het gauw weer beter.

@ karma, fijn dat je er weer bent! en het schiet echt op voor jou hé? indalingsweeën zijn niet fijn :cry: :hug:

@ jose en jane, al weer bijna aan het werk :hug: ik heb vandaag mijn rooster voor de rest van het jaar gekregen. 5 oktober is mijn eerste werkdag weer. lijkt nu nog erg ver weg maar voor ik het weet is het alweer zover…

@ chelleke, :hug: mooie foto’s in het sf.

@ tinka, heel veel :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ manouk, tof dat jullie er weer voor gaan. voor jullie ook heel veel :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ bontje, ook voor jou veel :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

zo, ik geloof dat ik weer een beetje bij ben :oops:

spam in het sf.

ga nu even eten koken (nou ja, opwarmen dan. restje lasagne van gisteren met zelfgemaakte komkommersalade)

:-*

@Jane: Wij hebben een Toyota Previa (8pers.). Even van het www geplukt, maar zo eentje dus:

Bevalt prima. :thumbup: Rijdt ook lekker. :thumbup:

Tja, indalingsweeën… :roll: Die had ik bij de andere kids ook al vroeg, rond de 30 weken, maar de kids

zelf kwamen gelukkig niet te vroeg. :mrgreen: Een met 38.4 weken, een met 37.1 weken, een met 39.4 weken

en een 38.6 weken. Het kan bij mij dus alle kanten op. Hihi… Vanaf 19 september mag ik in principe al

bevallen, dan ben ik 37 weken. Dat is al over een kleine 6 weken alweer. :dance: Ik heb er ook zin in… :inlove:

Mooie deal trouwens, 100 euro voor een reisje van 500! :wink: Das altijd extra genieten dan. :mrgreen: Wanneer

gaan jullie dan eigenlijk? Hoop dat vriend mee kan. Lijkt mij wel veel gezelliger.

Enne kleine beeb staat inmiddels in het SF? Ik ga meteen even neuzen daar. :smiley:

@Desiree: Ja, echt wel. Vandaag nog precies 2 maandjes tot de uitgerekende datum. :dance:

Jij toch weer last van je bekken… :hug: Das ook echt een vervelende pijn. :frowning: Had je daar na de bevalling

van E.lize ook last van? Wel balen hoor! Hoop dat fysio wat helpt.

Liefs! :-*

@ Karma

Fijn dat het goed gaat :dance:

Wel :silenced: van die harde buiken :hug:

@ Jane

Leuk naar de Lommel :dance:

@ Desiree

Fijn dat het met de kleine goed gaat :thumbup:

:hug: voor je bekkenklachten :frowning:

@Tinka: ooooh wat spannend meis, ik hoop zooo dat dit echt goede voortekenen zijn :pray: :pray: :pray: :pray:

Met mijn conditie komt het uiteindelijk wel weer goed hoor. Werken gaat zeker wel helpen denk ik, omdat ik dan gewoon inderdaad wel moet. En als het goed is gaat binnenkort eindelijk het nieuwe zwembad open … :dance:

@Bontje: vandaag NOD? Hoe is het nou met je?

Mooi auto Karma, lijkt me handig met zo’n groot gezin :smiley:

:hug: voor de harde buiken en indalingsweeën en het vaak moeten plassen. Het hoort er bij maar is toch niet leuk.

Klinkt goed, die vakantie van jou :smiley:

@Desiree: Wa vervelend dat je nu weer last hebt van je bekken, hopelijk wordt het snel beter :hug:

@Jane: leuk dat je een weekje geboekt hebt, zou inderdaad fijn zijn als je vriend ook mee kan. Lekker met z’n vieren er even tussenuit. Mooie deal ook trouwens :thumbup:

V.era is gisteren weer naar het kdv geweest en volgens mij vind ze het erg leuk daar. Ze werd net verschoond toen ik binnen kwam om haar te halen en ze lag lekker tegen de leidster te kletsen. Ze heeft ook nog kunnen slapen in een van de bedjes daar, dat is een goed teken. Ze was wel weer helemaal afgedraaid gisteren, heeft echt heel veel geslapen. Aan het eind van de middag moest ze ook nog mee naar mijn werk omdat ik haar wilde showen. Het arme kind :wink: