super dat v.era het zo goed doet.
Karma wat een fijne auto zeg en nog een vraagje uit nieuwschierigheid hoor, hebben jullie dan een kist op het dak. En zitten de kids een beetje confi in de auto. Lijkt me heerlijk met zo’n lekker groot egzin op pas.
Ik ben vandaag druk aan het pakken en het gaat helaas allemaal niet goed passen in de auto. wieg, wandelwagen campingbedje snap nog niet hoe ik het allemaal mee ga krijgen.
schoonmoeder en nichtje gaan ook mee dus zit helemaal vol.
Ik heb tegen hun gezged dat het een bungalow is haha, maar het is dus een bungalow tent. Heb nu al voorpret haha.
desiree oktober is inderdaad al snel zeg en ook nog zoveel klachten. Niet leuk.
Tinka voor jou spannende dagen, ik probeer ergens te kunnen spieken op internet.
nou tot over een weekje of zo, of misschien straks nog even :-*
vandaag trouwens ook cb en l.enn krijgt prikjes dus ik hoop dat ik hem niet al te ziek mee hoef te nemen.
ik kom ff snel duimpjes vragen…
Ik had vanmorgen getest en die was negatief, maar wel op tafel laten liggen (heb em na een half uur ook al wel bekeken gehad toen) en net toen ik thuiskwam nog maar eens gekeken en ik zie een heel dun ingedroogd streepje. Dus mss dat er toch wat aankomt…
Jane veel plezier :dance:
Hier zijn de klusdagen voorbij, dus zit op het wachtbankje, jippie :liar:
Heb deze ronde weer eens met ovutestjes gedaan, al weer iets serieuzer dus.
OEOEOEOEHHH TINKA!!! Wat spannend!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Jane, haha een bungalowtent? Boefje :lol: Veel plezier!
@Chelleke,
voor jou.
@Jose, wel fijn dat je meisje 't zo naar haar zin heeft op het kdv! :thumbup:
Ik hoop dat mijn cyclus deze ronde weer dicht bij de 30 zit ipv bij de 38 :shifty: een beetje regelmaat zou 't wel makkelijker maken. Ik weet nu niet zo goed welke dagen DE dagen zijn. :shifty: :shifty:
Ik hoop met je mee meis
@manouk: ik hoop ook met je mee! Niets zo vervelend als een lange cyclus!
@chel: fijn dat jullie er ook weer wat echter voor gaan!
Nog ff doorduimen he meiden! Ik ga vandaag niet testen, want dat lijkt me weinig zinvol, het verdubbeld maar in 48h en gisteren was het streepje (waar ik nog niet zeker van ben dat het er een is) er pas nadat de test uitgedroogd was…)
@Tinka, ik blijf duimen :lol: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Heb je er al op gegoogled of een ingedroogde test hoopvol is?? Ik heb geen idee, maar weet wel dat op die testen staat dat je alleen uit mag gaan van de uitslag na de 5 minuten wachten… :shifty: :shifty:
Maar je was sowieso te vroeg met testen toch, dus dan is er altijd hoop voor morgen!!
Spannend meid!
Jose, wat fijn dat je dochter het leuk heeft gehad op het kdv, want als ze er gehuild had, dan was je er waarschijnlijk minder gerust op.
Het gaat hier een stuk beter en we gaan dan ook vol goede moed de volgende ronde in.
Tinka,wat spannend bij jou!!Goed dat je je in kan houden met testen, ik kan dat nooit, test dan het liefst elke dag.
Ik ga heel hard duimen en morgen even spieken of je positief getest hebt. Ik weet eigenlijk ook niet of de uitslag geldig is als de test is ingedroogt?
Karma, fijn dat je er weer bent:) Het had geen zin om te duimen, we hebben het in de eerste week van de cyclus “per ongeluk” hihi onveilig gedaan en daarna weer veilig. Gister ben ik ongi geworden, dag later dan normaal, want ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. En ook nog niet zoveel ongi tot nu toe.
Ben benieuwd naar je buikfoto en naar de foto’s van anderen, dus ik ga zo gauw in het sf kijken.
Het is idd zo 4 september, maar we beginnen deze maand weer, heerlijk!!
Ik hoop dat je je nesteldrang een beetje in toom kan houden,moet er echt nog zoveel gebeuren of komt dat door de nesteldrang?
Mooie grote auto hebben jullie hoor, vroeg me al af hoe je alles meekreeg.En superhandig een dvd speler in de auto met de kids.
Je hoeft nog maar een goede 8 weken en dan is je zoon er!
jane, wat lekker dat jullie er even tussen uitgaan. Vakantieveilingen is een leuke site en er staan ook vaak goede vakanties
en andere leuke dagjes op.Haha leuke verassing dat het een tent is ipv een echte bungalow.Fijne vakantie en tot over een weekje.
Mama deiree :hug: voor je bekkenklachten.
Chelleke, spannend dus deze maand en dat je de ovulatietesten gebruikt maakt het nog spannender, kun je gerichter klussen.
Ik ga voor je duimen.
Manouk,succes ook met klussen deze maand.
Ik ben een paar daagjes weggeweest, dus niet op het forum geweest. M’n cyclus was een dagje later dan normaal, werd er wel iets zenuwachtig van of alles wel goed was.(waar een mens zich al niet druk om kan maken) Had erg last van pms deze maand en ben nu ook niet mega ongesteld, maar dat kan nog komen. Ik laat de banner wel op 28 dagen staan, want normaal is dat ook zo. :-*
goh een ingedroogde test is idd niet betrouwbaar, maar die testen zijn zo gemaakt, dat op de controlestreep iest bindt wat iedereen heeft in zijn urine om te kijken of de test goed werkt en op het andere streepje kan alleen maar beta-hcg binden, elke andere stof kan nooit de kleurreactie veroorzaken… Dus ergens geeft dat mij de hoop, als er niks was, zou er helemaal niks kunnen te zien zijn…
Nuja, nog zeker geduld tot morgen he
Oooooh Tinka wat spannend
Niet om valse hoop te geven, maar op mijn 1e positieve test was in eerste instantie nauwelijks iets te zien. Ik zag heel erg vaag een streepje, maar Roel zag het echt niet en geloofde het dus ook niet. Test weggelegd en toen hij eenmaal ingedroogd was, was het streepje veel duidelijker! Ik geloof dus wel in ingedroogde testen, ook al mag je het resultaat eigenlijk niet meer aflezen. Oh meid, ik hoop zo dat je morgen een dikke vette streep hebt
@Chelleke:
Hopelijk over 2 weken een mooie streep!
@ Manouk: dat is lastig dan he. Misschien eens ovutesten proberen? Of gewoon een tijd lang om de 2 dagen klussen, dan zit je eigenlijk altijd goed. Ook voor jou
En ook voor Bontje veel geluk, ik duim voor je meid!
V.era heeft vandaag haar eerste uitnodiging voor een kinderfeestje gehad :shock: Wel erg leuk! Ik kan eigenlijk niet, maar zit eraan te denken om mijn afspraak te gaan verzetten. Nooit gedacht dat ik zo’n muts zou worden :lol:
Hoi meiden,
Ik kom straks/vanavond even lezen en reageren.
Tinka!!! Ik duim en duim en duim en duim voor je!!!
Liefs! :-*
jullie zijn lief!
Kom nog even wat duimpjes brengen… :thumbup: :thumbdown:
Vandaag beetje drukjes geweest, vanmorgen een begrafenis, vanmiddag Damian zijn bed in elkaar gezet (nouja geholpen) en vanavond boodschapjes gedaan. Hopen dat Damian vanaaf in zijn bedje gaat slapen, hij wil er alleen nog maar in spelen. :oops: ja hij ligt nog niet in bed. Kwam er achter dat ik geen hoeslakens had voor een 1persoonsbed en die moest ik dus vanavond nog halen. Die heb ik gauw in de was gegooid want ze stonken en nu zit het in de droger. Die is zo wel klaar en dan gaat ie gauw zijn bedje in.
Morgen dagje dierentuin. We nemen de oudste dochter van Rob zijn zus mee een dagje uit. Kan ze lekker even zichzelf zijn en geen gedoe van haar broertjes en zusje. Dat meiske heeft het maar zwaar met 1 downie als broertje en 1 autistische als broertje en dan nog een peuterzusje.
Hej hej
De nacht is wel goed gegaan. Eerst heeft hij de boel bij elkaar gejankt, hij lag eerder in mijn bed dan ik :roll:
Mijn geduld was uiteindelijk op en heeft Rob het overgenomen. Die is nog een keer bij hem gaan zitten en kletsen dat het zijn nieuwe bedje was en dat die andere nu afgebroken is, zijn ze ook even wezen kijken, en dat hij nu hier in moet slapen. Hij heeft hem in bed gelegt en toen is ie lief gaan slapen tot half 8 :thumbup: Het was onderhand ook 22:30 :shock: :roll:
Fijne dag allemaal :-*
in de verste verte geen streep te bespeuren… Op naar de 31e, dan heb ik een afspraak hoe het nu verder gaat en welke onderzoeken ze gaan doen…
:hug:
@Tinka :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Owww wat balen voor je…
Heb je al een beetje een idee wat voor onderzoeken dat kunnen zijn, of heb je er nog niets over gelezen/gehoord?? Ik heb geen idee, ben leek op dat gebied.
Nog een paar dikke :hug: :hug: :hug:
Tinka :hug: bah wat balen :hug: