Okido, ben benieuwd :inlove:
Chelleke, ik begrijp je frustraties over de hond. Alhoewel ik een vreselijke dierengek ben en denk niet in staat te zijn om een dier van mijzelf weg te doen, snap ik dat het niet werkt voor jullie. Jij hebt reuma en al meer dan genoeg aan jezelf en de hond maakt het er moeilijker op.
Ik vind de reactie dat vrouwtje dan ook nergens op slaan, ze kent je helemaal niet.
Dikke knuffel voor je ongi dag.
Tinka,spannend !Mag je deze maand de 14e testen?Of bereken ik het niet juist.
Kan me goed voorstellen dat het zwnager worden je af en toe de keel begint uit te hangen, het gaat ook allemaal niet zo makkelijk helaas. Ik heb ook momenten dat ik dat denk,maar gelukkig komt de andere kant al gauw weer boven dat ik het wel wil.
Heb nog steeds last van de tong die 24u p/d brand, snap er niets van, maar ga er maar vanuti dat het ook weer een keer beter wordt. Zuurbranden is weer minder heftig gelukkig, volg een speciaal dieet.
Volgende week ga ik gezellig een paar dagen naar m’n oom en neefje in Duitsland,kijk er echt naar uit De relatie loopt met ups en downs maar dat komt misschien ook wel,omdat we beide vakantie hebben en normaal zie ik mn vriend alleen in het weekend. En aankomende ronde gaan we er weer voor!
Oja vergeten te vertellen, 4 september hebben we het eerste gesprek in maastricht, dus dan gaan we de mmm in.
@ Bontje
Ik doe mijn hond niet weg hoor
Zal nooit een dier van mezelf weg doen, nooit
Vervelend dat je nog last heb van je tong :hug:
Fijn dat het zuurbranden minder heftig word :hug:
Lekker even naar Duitsland :thumbup:
Dankje:) Zou hem ook niet weg kunnen doen,maar snap wel dat je erg moe wordt van z;n gedrag.
Even een hele andere vraag, als je de eerste weken van je zwangerschap alcohol hebt gehad en je wist niet dat je zwanger was kan dat dan kwaad?
Want ik heb een vriendin die ongepland zwanger is geworden en ze heeft wel gedronken, omdat ze niet wist dat ze zwanger was.
Nu lees ik op internet verschillende verhalen, de 1 zegt tot 6 weken kan het geen kwaad ivm geen bloedband en de ander zegt het kan wel effect hebben.
Was nieuwsgierig hoe dat nu precies zit.
Geen idee eigenlijk. Ligt misschien ook aan hoeveel ze heeft gehad.
En ik geloof dat inderdaad de eerste 4 of 6 weken geen kwaad kan.
@bontje: daar zo ergens mag ik testen ja!
Ik hoop dat het je wat bevalt in Maastricht de 7e, het is toch belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt hoor! :hug:
Hallo dames,
Wat is het hier rustig!!
Ik denk dat ik binnenkort weer wat meer ga schrijven :lol: We willen er weer voor gaan :inlove:
:shifty: spannend!!
@Tinka, vind je 't ook spannend deze ronde, of valt 't mee?
Leuk Manouk, spannend :inlove:
Wat een goed nieuws Manouk!
Alvast een hele fijne dag Sweat en veel geluk!
@Bontje: alvast veel succes in Maastricht, ik voor jullie
:think: :think: :think:
Niks te melden?
Hallo meiden
Nou, na 4 weken vakantie zijn we weer terug op Nederlandse bodem.
Mijn man was vorige week al vertrokken, maar wij zijn een weekje langer
gebleven.
Ik ben nog wel helemaal gaar van de reis, dus het bijlezen doe ik later,
maar wilde jullie wel alvast even hallo zeggen! :mrgreen:
Hoe gaat het met iedereen? Nog iets speciaals gebeurd?
Liefs en tot snel! :-*
hallo! Fijn dat je terugbent Karma!
Karma welkom terug, hoop dat je het fijn hebt gehad :thumbup:
@Chelleke, jij ook een fijn weekend! Ik vroeg me ook al af wat je probeerde te vertellen maar kon ook niks in je onderschrift ontdekken.
@Karma, leuk gehad? 4 weken, dat gaat ook snel! Niet dat we je niet gemist hebben Welkom terug!
@Bontje, weet je al wat er gaat gebeuren/wordt besproken 4 september?
Succes de komende ronde!!
:-*
Welkom terug Karma, fijn dat je weer terug bent
Tinka, ik hoop het ook,want het is het enige ziekenhuis waar je pgd kunt
doen.Het is trouwens 2 sept heb me vergist in de datum. Ik heb al wel een brief gekregen met info over de prijzen en dat je bmi niet hoger dan 30 mag zijn, maar dat zit wel goed.Jij nog een klein weekje en dan mag je weer testen, wat kunnen die 2 weekjes dan lang duren he. :hug:
Manouk, wat leuk dat jullie er voor gaan joehoe!Ik weet nog niet precies wat er gaat gebeuren, hoop wel dat ze gelijk met onderzoeken gaan beginnen en dat het allemaal niet zo lang duurt.Spannende maand voor jou
Jose bedankt, ben ook benieuwd hoe het allemaal in zn werk gaat en of er na het intake gesprek nog lange wachtlijsten zijn,heb namelijk geen flauw idee, zo nog maar even googlen.
hey ben er een tijdje niet geweest, maar zie weer veelbelovende banners ik ben dol op die banners. Ik begrijp heel goed waarom ze een tijdje weg waren hoor, maar toch duim seizoen is weer in volle gang hoor.
Karma welkom terug meid en heerlijk 4 weken weg. Zijn jullie met de auto gegaan. Druk hoor met al die kids gingen jullie met twee auto’s.
tot laters :-*
:-* :-* :-*