~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

Hallo meiden, :mrgreen:

Vannacht waren de kindjes allemaal lief :inlove: en heb ik best goed kunnen slapen. Ik

moet er sowieso 1 a 2 x uit voor mijn nachtelijke wc bezoek, dus das minder alleen

slaap ik normaal meteen verder en dat lukt op de een of andere manier vannacht

niet. :? Maar ik mag niet klagen… :mrgreen:

@Desiree: Bedankt! :-* Vervelend he die duizelingen?! Ik had er ook last van, had

met de baby te maken die op bepaalde zenuwen drukte soms, vertelde de vk. Of

dat bij jou ook de reden is weet ik natuurlijk niet.

Jane: BIB!!! Waar blijft de melding? :mrgreen: Dit was niet de afspraak he! :stuck_out_tongue: Of is het

inmiddels BIA of BUB… :wink:

@José: Jij ook bedankt! :-* Flauw he dat je achteraf vaak de prijs betaald voor

te druk doen!? :?

En ik duim heel hard door voor je vriendin hoor, maar 95% kans dat het goed

gaat is echt heel groot. Idd. hopen dat ze bij die groep hoort. Wat een stress!

Veel plezier vandaag!

@Tinka: Jij bloed? :evil: Wel grappig dat het steeds vlak voor je gynbezoekje begint. :roll:

@Chelleke: Wauw! Mooi hoor die foto’s. Echt bijzonder blijf ik het vinden. Jammer

dat het er zo slecht uitzag, veel botverlies enzo. Wel knap hoor, die technologie! :clap:

En lekker dat Rob een dagje vrij had! :smiley: Meteen even gebruik van gemaakt, lees ik.

Hoe ging het met Levi? Geen foto’s? Wat is dat nou? :stuck_out_tongue:

Veel plezier vandaag bij de geitjes!

Nou hier vandaag 15 weken! :shock: Nog 5 weken en ik zit alweer op de helft! :shock: Het

gaat echt snel deze keer. Ik ben er ook bijna niet mee bezig. Ik voel mij ook heel

anders deze zwangerschap, heel onwerkelijk. Ik merk bijna nergens aan dat ik

zwanger ben. Gelukkig begin ik de kleine steeds vaker te voelen, dus ik ben mij

er steeds vaker van bewust dat er een kindje zit. :inlove: Echt grappig hoe elke

zwangerschap weer anders is. En…

Ik ben zo benieuwd wat er verstopt zit! :smiley: Nog 15 nachtjes… :dance:

Meiden, ik ga verder… Tot later maar weer!

Liefs! :-*

Morgen,

Fijn dat de kindjes vannacht lief waren :thumbup:

Balen dat je na je wc bezoek niet snel door kon slapen :thumbdown:

Geen foto’s van Levi nee, die maak ik niet meer. Toen ik die ene keer bij mijn ouders foto’s had gemaakt kreeg ik commentaar dat ik dat niet zo veel mog maken, iets met flits enzo. Sindsdien maak ik er geen 1 meer van hem. :shifty:

Maar met Levi gaat het tegenwoordig wel goed. Hij heeft heel veel gehuild en gespuugd. Veel verkouden geweest. Maar hij is nu 3 keer naar de ostheopaad geweest en nu gaat het wel goed.

Nog 5 weekjes en je zit inderdaad alweer op de helft :shock:

Nog even geduld en je weet wat je kleine boef is :inlove:

Goedemorgen!

Karma,dit is een vertraagd bericht: :stuck_out_tongue: gefeliciteerd met je b-day!!

wat gaat de tijd snel,nog 5 weken en dan weet je al wat het wordt!Heb je een leuke verjaardag gehad?

De mri is 100% meegevallen,thank God.Ik was zo zenuwachtig voor de tijd.

Ik heb er 45 minuten onder gelegen,maar naar mijn gevoel was het 20 tot 25 minuutjes.Ik heb de hele tijd naar rechts gekeken en dat was erg prettig,omdat het een half open mri is.

Ik krijg de uitslag ongeveer met een week denk ik. Ondertussen gaan we wel door met klussen hoor, want de kans dat daar iets uitkomt met mijn maagklachten is niet zo groot.

Jane, 3 weken…wat spannend ik duim voor een goede bevalling.

Tinka, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik was even aan het bij lezen en zag dat je nog niet ong was geworden,ik wilde al voor je gaan duimen,maar helaas las ik bij een van je laatste berichten dat je ong was geworden,balen zeg.

Succes dinsdag.

Chelleke, 3 mei is opzich aardig vlot, maar kan me voorstellen dat je het zo snel mogelijk achter de rug wil hebben.

Moet je deze maand klussen nu overslaan door de operatie?

Wat apart om de foto’s te zien, vooral met die schroeven…

Mijn leeftijd mag ook aangepast worden, ben inmiddels 27 geworden in februari.

Gister lekker een terrasje gepakt met vriendinnen,was erg gezellig en heb hopelijk mn laatste wijntjes gehad.(van de week weer klussen)

Niet dat ik vaak drink hoor, zo 1 a 2 keer per maand een paar wijntjes.

Vandaag wordt het ook weer een heerlijke dag en ik ga lekker wandelen met een vriendin bij het luttezand :slight_smile:

Fijne dag allemaal.

Fijn dat de mri is meegevallen :hug:

Het is niet verstandig om te klussen, maar ik ben eigenwijs en heb gisteren gewoon zonder cd gedaan :shifty:

:naughty: chel :wink:

bib, jose heeft me gevonden :oops: zal braaf komen melden.

bij gyn was alles dik in orde kindje is ingedaald en ligt vast :dance: voel me daardoor een stuk beter op dat kokosnoot gevoel na dan.

mag het ook fijn thuis proberen. afgesproken dat er geen vacuum pomp aan te pas komt en dat als het niet soepel (voorzover dat kan) loopt het een ks word. kindje werd geschat op 6 pond hoofdje op 38 weken buikje op 40 weken en benen op 37 weken. hij of zij is dus af :thumbup:

kom morgen ochtend uitgebreid op jullie reageren, ga buiten spelen

karma nog van harte met je verjaardag :-*

jose wat een super nieuws over je dinnetje :dance: blijft wel spannend, maar toch :thumbup:

Fijn dat alles goed was bij de gyn :dance: :inlove:

We zijn even naar de kinderboerderij geweest, maar viel een beetje tegen. We mochten niet bij de diertjes in de wei ivm q-koorts. Ze zijn wel allemaal geënt maar als preventie mag je niet in de weides. Dus kon ze alleen langs het hekje aaien maar de meeste beesten waren midden in de wei. Helaas. Hij heeft daarna nog wel even in het speeltuintje daar gespeeld.

fijn dat alles goed was Jane!

@bontje: gelukkig is de MRI meegevallen! Ik heb dat altijd met de tandarts, en achteraf bedenk ik me dan dat het toch beter meeviel dan verwacht :slight_smile:

@chel: leuk de kinderboerderij! alleen jammer idd dat je er niet bij mocht! Maar als hij zich vermaakt heeft, is het goed he!

@karma: fijn dat je kinders allemaal braaf zijn geweest vannacht!

Ik ben vandaag met vriendinnen naar PAradisio geweest. er was ook een baby, een peuter en twee grote kleuters bij. Was heel leuk!!

Zeker 200 zwangere vrouwen gezien! :shock: ongelooflijk! En dan te zeggen dat wij er twee bijhadden waar je het nog niet aan ziet :lol:

BIB

Chel balen van die geitjes niet leuk voor Damian. En die foto’s van je pols meid :hug: wat een werk zit daar in zeg en gaat daar nog in zitten.

Tinka wat is dat paradisio :think:

hier is o drie keer uit bed geweest vanacht (kon ik vast even wennen) en hij was natuurlijk vanochtend niet vooruit te branden naar de psz. Stront chagie was hij. Ik vermoed dat hij gisteren middag te lang heeft geslapen. Hij was vanacht klaarwakker en ik dus ook.

tot laters

Paradisio is een dierenpretpark. Maar toch anders dan de zoo, er zitten nl veel minder grote dieren.

Er waren olifanten en giraffen, ook zebra’s, emoes, kangoeroes (die stonken :mrgreen: ) maar bij hun gaat het vooral om roofvogels, andere vogels, vleermuizen ed.

oh haha ik dacht dat je naar een baby beurs of zo was gegaan ivm die 200 zwangere vrouwen, maar ik begrijp dus nu dat heel zwanger belgie een dagje uit was. hm trok je dat een beetje.

Klinkt als een leuk park.

Knuffel allemaal :-*

@jane wrote:

oh haha ik dacht dat je naar een baby beurs of zo was gegaan ivm die 200 zwangere vrouwen, maar ik begrijp dus nu dat heel zwanger belgie een dagje uit was. hm trok je dat een beetje.

Klinkt als een leuk park.
zo leek het echt! We hopen nu maar dat dat daar zeer vruchtbare grond is en het voor ons ook snel raak mag zijn. Ik vond het wel lastig op sommige moment, maarja…

Vooral vandaag heb ik het precies wat lastig ermee…

Hello every1, :smiley:

Hier weer bagger geslapen… Mijn peuter werd gisteravond tegen 11en wakker met hoge

koorts. :frowning: Arm kind! :hug: Gelukkig gaat het nu weer wat beter, wel hangerig en huilerig,

maar ze speelt wel en lijkt zich wel ok te voelen.

@Chelleke: Wat jammer dat je geen foto’s meer mag maken van Levi of iig niet veel dan.

Nog even en dan mag je lekker foto’s maken van je eigen wurm. :inlove:

Jammer dat de kinderboerderij niet echt leuk was. Gelukkig niet helemaal voor niks geweest,

maar toch wel jammer.

Knuffels terug! :smiley:

@Bontje: Bedankt voor de felicitatie! :-* Nog 5 weken en dan zit ik op de helft, nog 2 weken

en dan weet ik wat er verstopt zit. :wink: Ik heb 3 mei al een pretecho gepland… Veel te nieuws-

gierig! :mrgreen:

Fijn dat de mri zo meeviel. Nu hopen dat ze iets kunnen vinden en dat dat iets makkelijk te

verhelpen valt. :pray: Enne veel suc6 de komende dagen hoor. Hopelijk heeft dit eitje er zin in! :wink:

@Jane: Jij ook bedankt voor de felicitatie! :-* Fijn dat alles goed was bij de gyn. Kreeg meteen

een flashback van dat kokosnoot gevoel… Echt een irritant gevoel zeg. Hoop dat het een

superthuisbevalling gaat worden. :pray:

@Tinka: Lekker genoten gisteren met je vriendinnnen. Het was ook echt heerlijk weer. Morgen

de grote dag he! Spannend hoor, of niet?

Nou, ik ga even de kleinste dondersteen op bed gooien en zelf even op de bank ploffen. Hopen

dat mijn peuter dat ook ziet zitten.

Ik kom straks nog wel even aanwaaien. :wink:

ik vind het echt spannend voor morgen! Ben ook wel beetje bang (dat ze bijv gaan zeggen dat we niet genoeg klussen ofzo en dat het onze eigen fout is) en nog van dat dus…

En morgen komen ze Maya halen, onze oppastoller :frowning:

Kan mij voorstellen hoor. Ik zou het ook spannend vinden. En ik denk niet dat ze gaan beginnen over het

feit dat jullie niet vaak sexen. Je kan gewoon eerlijk vertellen dat jullie over het algemeen niet zo vaak zin

hebben, maar toch een aantal maanden daarop gelet hebben en echt gebruik hebben gemaakt van de

vruchtbare dagen. Maar ik denk dat jouw cyclus al genoeg laat zien dat het daar in principe niet aan ligt.

Als je nou een hele stabiele en vruchtbare cyclus heb en het lukt niet… Tja, dan zouden ze daar misschien

over kunnen beginnen, maar dat is niet het geval, toch? Niet te druk maken daarover. Het is gewoon niet

jullie fout. Je cyclus werkt niet mee.

En Maya gaat weg. :hug: Waren jullie een vakantieadres of zo? Ik heb het even gemist, denk ik.

Oh, voor de geìnteresseerden onder ons… :mrgreen:

Tweelingmoeder32 (Silvia) krijgt er een jochie bij. :inlove:

Ze had al twee jongens, een tweeling (DUH :roll: ).

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar Tinka, het ligt echt niet aan jullie hoor, ik bedoel jullie doen niks fout :hug: :-*

Karma beterschap voor je peuter :hug: :hug:

Bedankt! :-*

@Karma wrote:

Kan mij voorstellen hoor. Ik zou het ook spannend vinden. En ik denk niet dat ze gaan beginnen over het

feit dat jullie niet vaak sexen. Je kan gewoon eerlijk vertellen dat jullie over het algemeen niet zo vaak zin

hebben, maar toch een aantal maanden daarop gelet hebben en echt gebruik hebben gemaakt van de

vruchtbare dagen. Maar ik denk dat jouw cyclus al genoeg laat zien dat het daar in principe niet aan ligt.

Als je nou een hele stabiele en vruchtbare cyclus heb en het lukt niet… Tja, dan zouden ze daar misschien

over kunnen beginnen, maar dat is niet het geval, toch? Niet te druk maken daarover. Het is gewoon niet

jullie fout. Je cyclus werkt niet mee.

En Maya gaat weg. :hug: Waren jullie een vakantieadres of zo? Ik heb het even gemist, denk ik.

Mja, ik hoop het, dat ze het zo bekijken zoals jij het nu vertelt, maar het kan ook anders. Hopelijk zijn ze wat lief voor ons :lol:

Maya was idd een vakantiehondje, ze staat in het fototopic :inlove:

Hihi, met je post eronder over tweelingmoeder moest ik ff lachen :mrgreen: Niet dat dat grappig is, maar je zei het zo grappig :mrgreen:

@chel: thx :slight_smile:

Goedemorgen meiden,

@Tinka: Vandaag de grote dag! Ik ben ontzettend benieuwd naar het gesprek en wat ze

te zeggen hebben. Hoe laat heb je eigenlijk de afspraak?

En praat jezelf geen schuldgevoelens aan hoor! Jullie kunnen er toch niks aan doen dat

jouw cyclus niet wil meewerken. Je heb verdorie van alles al geprobeerd, van tempen,

ovutesten en vaker sexen tot dure homeopathie en clomid. Het is echt niet jullie schuld.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze er niet hetzelfde als ik over denken, dus geen stress! :mrgreen:

Enne die opmerking… :lol: :lol: :lol:

Ik zal zo even kijken in het SF. :wink:

@Chelleke: Hoe gaat het met jou deze morgen? :smiley:

@Bontje: Hoi! :mrgreen: Hoe gaat het met ei?

@Jane: BIB? BIA? BUB? Welke is het? :mrgreen: Het is echt heel spannend bij jou nu… :shifty:

@José: Lekker aan het genieten van je verlof? Druk met babykamers enzo? :inlove:

@Desiree: Jij ook inmiddels bezig met de babykamer? Wanneer kunnen we de eerste

foto’s verwachten? :wink:

@All: Hier bagger geslapen… En het regent… Wat een heerlijke dag! :liar: :mrgreen:

Nou, op naar het SF.