~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

@Tinka: heel veel succes vandaag, ik zal voor je duimen! Ik ga er net als karma vanuit dat ze aan je cyclus kunnen zien dat er echt wat is, maar zelfs als ze tegen jullie gaan zeggen dat jullie niet vaak genoeg vrijen of niet op de goede momenten dan is dat nog geen “fout” he! Mischien kunnen ze jullie daar wel heel waardevolle tips geven om je seksleven te verbeteren :mrgreen: Ik hoop in ieder geval dat jullie na vandaag iets meer weten en dat er een traject in gang gezet wordt, sterkte! :hug:

@Karma: hoe gaat het nu met je peuter? En heb je vannacht beter geslapen?

@Bontje: fijn dat het meegevallen is in de mri scan. Wanneer krijg je nou de uitslag?

Hier alles oke, ben nog steeds hondsmoe (waar komt die uitdrukking toch vandaan?), maar dat moet ik nu toch echt maar gaan accepteren denk ik, want met 35 weken zal dat niet meer echt gaan veranderen :frowning:

Verder heb ik gisteren te horen gekregen dat het met mijn opa erg slecht gaat. Hij was al langere tijd ziek maar kon desondanks goed leven. Nu is hij bedlegerig en kan niet veel meer. Hij wil geen zware medicijnen meer. Ik had niet echt een goede band met mijn opa, zag hem maar heel weinig, maar toch vind ik het naar dat hij nou misschien de geboorte van zijn eerste achterkleinkind niet mee gaat maken :frowning:

Hoe regen! :shock: hier gelukkig nog niet!

Om 14.00h hebben we de afspraak :slight_smile: Nja, ze zullen wel vriendelijk zijn zeker… ‘klant is koning’ he :mrgreen:

Weer bagger geslapen? Das wel sneu!

Maar wie weet wat voor leuks brengt de dag!

@all: goeimorgen!

Hier reget het gelukkig niet, wel bewolkt, maar het zonnetje begint al wat te komen :smiley:

@Karma: weer een slechte nacht dus :hug:

Even knuffelen en strooien:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Haj haj

@ Karma

Hier alles zijn gangetje :wink:

Betere nacht gehad?

@ Jose

Wat naar van je opa :hug:

en :hug: voor de vermoeidheid

@ Tinka

Heel veel suc6 :hug:

@ Klaproos

:-*

Damian is vandaag even wezen spelen bij de psz. Hij had het reuze naar zijn zin en wou niet meer naar huis. Dus dat komt wel goed 18 mei :wink:

We hebben hem nu even gedropt bij pa en ma, kunnen Rob en ik dadelijk even een glijbaan halen in E’hoven voor zijn verjaardag :slight_smile:

@jose: zo moe, das ook niet leuk! Maar het kort af he! :slight_smile:

Voor jou kort het ook wel af Klaproosje!! Je houdt ons toch wel up to dat he :slight_smile: ?

@chel: leuk zeg, een glijbaan! En fijnd at het zo graag naar de psz gaat! :inlove:

We zijn terug!

Terug starten met Clomid en volgende woe moet ik dan voor een echo en bloedname gaan.

Kheb ook een voorschrift voor Pregnyl meegekregen, dus ik denk dat het ovulatie-inductie gaat worden, om zeker juist te kunnen timen…

Joris moet dinsdag potje gaan afleveren en nog een gewone bloedname bij mij, met wat hormonen enz.

Dan gaan we, afhankelijk of de zaadkwaliteit goed is, zo een paar maanden proberen, of als de zaadkwaliteit niet ok is, dan moet er iets anders gebeuren… Ben benieuwd!

Goed om te horen dat ze niet allee jou onderzoeken maar ook Joris, dan weten jullie ook meteen waar jullie op dat gebied aan toe zijn. Heel veel succes Tinka en fijn dat alles nu een beetje gaat lopen! :thumbup: :hug:

@Chelleke: fijn dat Damian het zo naar zijn zin heeft op de psz. En een glijbaan is leuk! Gewoon zo eentje voor in de tuin neem ik aan?

ja idd, dat vond hij ook wat vreemd dat dat nog niet gebeurd was…

Hallo meiden,

@José: Peuter is nog steeds best ziekjes. :frowning: Dus heel lekker heb ik niet geslapen helaas. :frowning: Ach,

ik lig vaak overdag even een uurtje met mijn peuter tv te kijken als mijn dreumes ligt te slapen. :wink:

Zo kom ik de dag ook wel door. :mrgreen:

@Klaproos: Dank… Dank… Dank… :-

@Chelleke: Oh, leuk dat hij even mocht kijken en helemaal super dat hij zich zo vermaakt heeft.

Hij is al bijna jarig he! :inlove:

@Tinka: Gelukkig dat ze nu echt actie gaan ondernemen en je niet meer zo hoeft af te wachten. :dance:

Dan zal het ook niet zo heel lang meer gaan duren voordat er een kleine Evelien of een kleine Joris

in de buik zit… Of van alletwee een… :mrgreen:

Nou, ik ga ook weer even verder…

Tot gauw! :-

BIB

Nou Tinka het gaat echt beginnen inderdaad goed dat ze partner ook onderzoeken. Had je er een beetje een goed gevoel aan over gehouden.

Karma beterschap voor je kleintje en niet fijn dat slaap tekort.

chel inderdaad damian bijna twee. o vindt het ook zo leuk op de psz lekker spelen. Hij gaat er met veel plezier heen, is ook weer blij als ik hem ophaal hoor. maar het is precies goed twee ochtenden :thumbup:

hier wat krampen vanmiddag dan denk je toch meteen oh het zou toch niet haha, maar het zal ongetwijfeld afzwakken. Bij vk was alles goed volgende week weer terug.

Tot laters :-*

Ik had er wel een goed gevoel bij, ook al stonden we met een half uur al weer buiten :mrgreen: Om half drie waren we al op onderzoek uit naar het ZH waar de onderzoeken gebeuren, aangezien Joris daar zijn potje moet gaan inleveren volgende week :mrgreen:

Dan nog ff terug voor een briefje voor mijn werk wat ikv ergeten was :slight_smile:

@jane: oh spannend! Mss voorweeën?

@karma: oh toch nog een zieke peuter, jakkes toch! Hopelijk ziekerdje snel beter!

@chel: wanneer verjaart damian net? Groot feest dan?

Hihi karma, ik wil best van elk twee, en dan binnen een paar jaar nog ééntje bij :mrgreen:

@ Tinka

Spannend allemaal hoor. Hopen dat het allemaal iets opleverd :pray:

Groot feest valt wel mee :wink:

Gewoon een feestje met opa’s, oma’s, 4 ooms, 3 tantes, 2 nichtjes, 3 neefjes, mijn vriendin en vriend, vriend van Rob, zijn vrouw en kind(eren) en mijn moeders vriendin, man en 3 kinderen.

@ Karma

Niet leuk dat peuter nog ziekjes is :hug:

Knuf voor jou ook

Ja mijn kleine boef word maandag alweer 2.

Zaterdag hebben we zijn feestje. :smiley:

@ Jane

Fijn dat alles goed was bij de vk :thumbup:

@ Jose

Inderdaad zo’n 1tje voor in de tuin, niet te groot en niet te klein :thumbup:

Deze:

oh maandag al!

en das toch een aardig feest in mijn ogen hoor! :slight_smile:

Nou ik moet eerlijk zeggen toen ik het net bij elkaar optelde dat we inderdaad niet mogen klagen :mrgreen:

@Chelleke wrote:

Nou ik moet eerlijk zeggen toen ik het net bij elkaar optelde dat we inderdaad niet mogen klagen :mrgreen:
:mrgreen:

BIB ja waren wat voorweeen is goed ik hoop dat dat voorwerk de boel wat verweekt en dat het makkelijker gaat dan bij o. Dus ik ben blij met al dat gerommel. :thumbup:

Dat valt bij mij onder de noemer van GROOT FEEST haha. die glijbaan is super ook die kleur of wordt het zo’n knalgeel ding. Ik weiger namelijk om zulke objecten in mijn tuin te plaatsen, al vinden de kids het wel heel erg leuk. Maar deze kleur is het overwegen waard.

Jeetje Tinka dan leef je er weken naar toe en sta je binnen 30 minuten weer buiten. tsja zo gaat het wel vaak wij keken naar de 20 weken echo uit en beide keren duurde het nog geen 15 minuten. Maar toch blij hoor.

Nee nee het is precies dezelfde als op het plaatje :mrgreen:

Ik vind knalgeel prima maar Rob niet, haha

Ik hoop met je mee dat de voorweeën wat doen, dat zou fijn zijn :pray:

Owja goedemorgen allemaal :mrgreen:

@MB1976 wrote:

BIB

Heb wel sinds vanochtend regelmatige buik- en rugweeen en slijm en bloedverlies. Dus :pray: dat het doorzet.

Ga maar weer even onder de douche staan, want die rugweeen zijn best wel pijnlijk aan het worden.

jij ook goedemorgen. Ik ben het helemaal met Rob eens moet geen kinderdagverblijf in je tuin worden haha.

oef spannend bij mb :pray: