~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~







Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:

Onze kiekjesforum

Het 1e deel
Het 2e deel
Het 3e deel
Het 4e deel
Het 5e deel
Het 6e deel
Het 7e deel

meld! :mrgreen:

meld!



kroamschudd’n was leuk vanmiddag. heerlijk zo;n klein frummeltje in je armen :inlove: de cursus was ook leuk maar ik ben nu helemaal op van dat geren en gevlieg. zo nog even wat drinken met hubbie en dan lekker douchen en mijn bedje opzoeken :zzz:



welterusten alvast!



:-*

Fijn dat het leuk was :thumbup:

Alvast welterusten.



Ik dacht vanavond mijn zoon kwijt te zijn :frowning:

Hij verslikte zich in een chipje en kreeg geen lucht meer.

Rob heeft 'm op de kop gehouden en alles uit zijn mond gevist en zo

Uiteindelijk begon hij te huilen. En ik ook.

Pfff nu weet ik weer waarom ik bang ben voor eten (o nee dat wist ik al :wink: )

ooo chelleke wat naar :hug: gelukkig is het goed gekomen.



vanochtend enigszins uit kunnen slapen :dance: Elize riep me iig niet meer om 6 uur wakker. heb zowaar tot 7.45 in bed kunnen liggen. toen moest ik er wel uit omdat beebje mijn blaas als boksbal gebruikte :roll:



vandaag een rustig dagje. even weer bijkomen van de afgelopen dagen. morgen nog een dag werken en dan heb ik bijna twee weken vakantie :dance: :dance: :dance:



zo eerst maar even wassen en aankleden. dan nog wat boodschapjes doen en dat was het dan wel zo’n beetje. als ik nog zin heb misschien nog wat was wegwerken :oops:



fijne dag :-*

Jij ook fijne dag. Lekker even wat langer gelegen



Beetje beroerde nacht gehad, damian bleef ontzettend hoesten tot kokhalzen aan toe.

Om half 2 komt iemand van de thuiszorg. Dingen afspreken. Ik krijg 15 uur per week, 3 uur per dag. Na 3 maanden moet hij naar het kdv. Nou dat doen we dus even niet :roll:

Maar eerst maar afwachten wat dit gaat kosten aan eigen bijdrage :think:



Fijne dag allemaal :-*

Hai hai



Ik heb jullie weer gevonden hoor! :mrgreen:



@Jane: Je vroeg hoe het was met de productie… Inmiddels weer helemaal

goed gelukkig. Mijn kleine meid is ook weer blij. :wink: En man vind het allemaal

wel best. Hij had bij de oudste twee af en toe wel zijn bedenkingen hoor,

maar hij weet inmiddels hoe het werkt bij de kids. Hij had wel zoiets van

jammer dat BV toch echt beter is dan fles, want hij had die ervaring ook wel

eens willen hebben, zeg maar. En kolven zie ik niet zitten… :naughty: Dus de laatste

krijgt ook mooi BV, als het allemaal gaat zoals het hoort natuurlijk. :wink:



Hebben ze nou even bij je naar binnen gespiekt gisteren ivm de grote

buik? Hoe was het verder? Weer goedgekeurd? :mrgreen:



@Tinka: En sta je al op de wachtlijst? Hoe lang moet je wachten dan? Heb

je daar al wat over gehoord/gelezen? Wel spannend. Een pupje erbij. :inlove:



@Chelleke: Echt zwaar balen is het “klusverbod” zeg! Kan mij heel goed

voorstellen dat je daar enorm van baalt. Wat een :naughty: pols! :frowning:



Ohhh, eng is dat he, als die kleintjes zich verslikken?! :shock: Goed dat Rob

meteen reageerde en het allemaal met een sisser is afgelopen… :clap: :dance:



Maar donderdag krijg je dus anders gips heb ik begrepen, dus dat kan je

weer veel meer zelf. :dance: Das al mooi nieuws en de thuiszorg is inmiddels

ook geweest. Wat hadden ze te bieden? En was het haalbaar?



@Desiree: Leuk he, snurkende mannen!!! :liar: :liar: :liar: Ik weet er alles

van. :roll: Hoe was de zwangerschapsgym? leest verder Leuk geweest

dus! Waren er nog leuke meiden?



Nou, ik ga mijn wasje ophangen…



Ik kom misschien vanavond nog wel even langswaaien…



Liefs! :-*

Meld!!Ik ben er nog, las de laatste tijd mee door drukte op het werk en wellness arrangement niet veel gereageerd…

Wat overigens heerllijk was en was er ook echt effe aan toe!

Ik voel me sinds 2 weken ook weer helemaal de oude, weer energiek en stabiel.



@ Chelleke,dikke knuf :hug: wat erg van je pols,ik hoop dat het gauw goed zal komen.Dat komt het toch wel uiteindelijk? :pray:

Wat de thuiszorg betreft ik neem toch aan dat de eigenbijdrage laag zal zijn, aangezien je echt die hulp nodig hebt, of werkt dat niet zo?

Poe wat schrikken met Damian ofniet :shock: , denk dat ik van opluchting ook zou huilen.



Mama desiree fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad, ik las dat je daarvoor zo slecht geslapen hebt.

Ik heb ook echt mn rust nodig, als ik een nacht niet goed geslapen heb, dan heb ik daar nog de hele dag last van.

Denk dat het nog een tikkeltje erger is als je al zwanger bent en die energie nodig hebt. :zzz:



Karma, hoe is het met de zwangerschap :slight_smile:

bv is ook het beste voor je kids toch?Vind het wel heel goed dat je het zolang vol houdt hoor, de meesten

die ik ken hebben er na een paar maand wel genoeg van (en eerder)

Ik zou het zelf ook proberen iig en zolang mogelijk!



Mijn menstruatie is al weer aardig normaal, al heb ik zondag wel een tussentijdse bloeding gehad, hield met een paar uurtjes weer op.

Na deze menstruatie willen we er weer voor gaan, het kriebelt weer en ik denk dat ik er weer klaar voor ben!

Heee Bontje! :smiley:



Fijn te lezen dat je je weer stukken beter voelt! :wink: Lichamelijk weer helemaal

de oude. En na deze “ronde” gaan jullie er weer voor?! Super! Kan mij heel

goed voorstellen dat het kriebelt. :wink: Lieverd, ik ga je alvast heel veel suc6

wensen en we gaan duimen dat 3 maal recht scheepsrecht is bij jullie! :pray: :pray: :pray:

Spannend weer!



En met mij is het super. Ik voel mij heerlijk, het hele 1ste trimester zo goed als

geen last gehad van kwaaltjes. Hopelijk blijft dat zo. :wink: En ik heb gewoon ook

heel veel mazzel gehad dat de BV eigenlijk vanzelf ging, kind deed wat het moest

doen en mijn lichaam ook. Dat scheelt wel veel. Ook dat ik gewoon thuis ben met

ze en dus niet hoef te kolven helpt ook wel. :smiley: Maar af en toe is het wel even

doorzetten… Die van mij slaapt nog steeds niet door 's nachts en vraagt nog

steeds 1x BV. Das weer minder. Gelukkig is niet elk kind hetzelfde en slapen

sommigen wel al snel de hele nacht door. :wink: Hopen dat er zo een in mijn buik

zit nu… :lol:



@Chelleke: En hoe was het gesprek met de thuiszorg?



@All: Hier is besloten dat we het wel willen weten… :oops: :mrgreen: De nieuwsgierigheid

heeft gewonnen. :wink: We hebben dus een afspraak gemaakt voor een geslachts-

bepaling. Op 3 mei worden we verlost van de onwetendheid. :dance: Als de kleine

meewerkt natuurlijk. :wink: Aftellen dus… Nog 1 maand… :shifty:



Nou, ik ga weer verder…



Liefs! :-*

Fijn dat het goed gaat met jullie :thumbup:



Wat betreft de hulp, dat slaan we waarschijnlijk af, we moeten bijna 250 euro per maand zelf betalen voor de thuiszorg. Misschien word dat 170 euro omdat ik chronisch ziek ben. Ik vind het veel. Ze zeiden aan de telefoon dat het alleen voor Damian was. dus aankleden, eten en in bed stoppen. We moesten niet vewachten dat ze het huishouden ook gaan doen. Kdv doen we ook niet, dat is 7,50 per uur :roll: We rooien het zelf wel.

Wat kost dat veel he! Hebben jullie mensen in de omeving die kunnen helpen? Vraag ze hoor en sla een aanbod om te helpen ook echt niet af, want je kunt het gebruiken nu en je hebt het verdient :hug:

Wat schrikken trouwens van Damian z’n stikactie! Dat zal jouw eigen eetprobleem geen goed gedaan hebben. Gelukig is het helemaal goed afgelopen :hug:



@Karma: de t12 weken grens gepaseerd, gefeliciteerd! :dance: Succes nog met het bedwingen van je nieuwsgierigheid tot 3 mei :wink:

Fijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt gehad tot nu toe. Ik hoop dat de rest van je zwangerschap ook zo voorspoedig zal verlopen.



@Bontje: goed om te horen dat het weer goed gaat met je! Goed idee om een welnessarrangement te boeken, het klinkt als iets wat je goed kon gebruiken :smiley:



@Desiree; fijn dat je even uit hebt kunen slapen en dat je vandaag een rustig dagje hebt gehad. Alvast veel plezier voor je vakantie, hebben jullie nog plannen om weg te gaan?



Hier alles oke Ben wel weer erg moe, ik merk dat het werken toch steeds zwaarder gaat vallen, ondanks dat ik halve dagen werk. Nu speelt ook wel mee dat ik in deze baan heel moeilijk af kan bouwen omdat er momenteel elke dag wel weer iets nieuws gebeurt waar ik nog eeeeeven naar moet kijken :roll: Nou ja, morgen lekker een dagje naar een congres, dus geen gezeik en dan in totaal nog vier dagen. Dan trek ik de deur dicht en zie ik over vier maanden wel weer verder :dance:

Verder met de baby gaat alles goed. Net als mijn moeder heb ik een klein babietje en veeeee vruchtwater in mijn buik. Ben wel blij om dat te weten want in de familie van mijn man hebben ze allemaa reuzenbabies gekregen. Dat hoeft voor mij toch niet zo.

Nog eventjes :dance: Fijn dat met de kleine goed gaat :inlove:

Krijg veel hulp van mijn lieve mams en paps :inlove:

Haihai allemaal!



KArmaaaaaaaaaaaaaaaa, ik had je al gemist hoor!



Net zoals ik Bontje ook had gemist!!! Ik dacht laatst nog naar je te vragen!



@bontje: fijn jdat je je terug zo goed voelt! En ook dat jullie er weer voor gaan! Ik duim voor jou hoor!



@karma: wat goed dat ook deze zwangerschap tot nu toe goed gaat, zo zonder kwaaltjes! En je kleine meid weer volop tevreden met haar maaltijden! Das leuk :slight_smile: Mogen wij na drie mei ook weten wat het wordt? :mrgreen: :-* Wij zijn niet nieuwschierig hoor :liar:



Voor het pupje; ik ga nog voor dilemma’s komen te staan vrees ik :slight_smile: We staan op 3 wachtlijsten inmiddels. ééntje waar de teef hopelijk dit najaar gedekt wordt, maar mss ook pas volgend jaar… ééntje voor een teefje dat ten vroegste zomer 2011 gedekt wordt (en waar we derde zijn voor een teefje)

En dan die in Duitsland, maar daar zal een teefje veel moeilijker worden… Dus dan zouden we voor een reu moeten gaan.



De twee andere teefjes: http://www.mayflowerdancers.be/ en dan doorklikken naar foto’s en naar Jill



Het andere teefje: http://www.darwin-hina.be/ Daar moet je kijken naar Hina

De reu op de laatste site: Darwin dus, die gaat Jill dekken normaalgezien, dat is een nestherhaling van vorig jaar in het najaar :slight_smile:

@ chelleke, jeetje wat een gedoe met die hulp. jammer dat het zo duur is :naughty: fijn dat je hulp van je ouders krijgt.



@ jose, nee er zijn geen plannen voor mijn vakantie. andré is namelijk niet vrij, alleen tweede paasdag. hij heeft pas over twee weken een week vakantie :? op de afdeling waar hij werkt is het krap met personeel, dus ze moeten heel strak plannen en zijn verlof aanvraag was afgekeurd.

voor mijzelf heb ik in mijn vakantie een ‘vrije dag’ gepland. dan gaat Elize een dagje naar mijn ouders en kan ik een dagje lekker niksen en bijtanken.

verder staan er bezoekjes aan de kermis gepland. met pasen is er bij ons altijd een grote kermis en Elize is gek van de draaimolen. dus die gaat lekker verwend worden met veel ritjes op de draaimolen (uiteraard niet te vaak achter elkaar :wink: )



nu maar lekker aftellen naar je verlof. nog eventjes en je hebt een beebje in armen :inlove:



@ karma, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap en goed van je meisje dat ze de bv weer op peil heeft weten te krijgen :clap:

en toch een geslachtsbepaling, die nieuwsgierigheid hé. weet er alles van :oops:

en die snurkende mannen zijn niet fijn, nee. hij heeft al een tijd last van een verkoudheid en dan gaat hij direct snurken : roll: ik slaap nu al slechter door de zwangerschap en dan zo’n ronkende man naast je is geen pretje. eerlijk gezegd slaapt hij ook al een tijdje op de bank maar ik dacht dat het nu al wel beter ging maar helaas :roll: gisteren hebben we maar een logeerbed gekocht, dat ligt toch wat beter dan de bank en zo’n bed komt altijd wel van pas.



@ bontje, fijn dat het beter met je gaat! lekker hoor zo’n wellnes arrangement. een beetje verwennerij doet een mens goed en had je ook wel verdiend. ik :pray: dat nu alles beter gaat.





zo, ik ga zo maar eens Elize uit bed plukken. ze slaapt nog steeds :shock: pff ze valt in het ene uiterste in het andere uiterste. ach ja, ze moeten altijd weer even wennen aan die zomer en wintertijd. nu ikzelf nog want ik wordt zelf standaard elke ochtend rond half zeven wakker :?



vanmiddag nog een dienstje werken en dan vakantie :dance: :dance: :dance:





fijne dag iedereen :-*

oh leuk Desiree: bijna vakantie! En als Elize nog wil slapen, profiteren he :mrgreen:



@chel: ik was vergeten reageren daarstraks. Wat fijn dat je ouders willen helpen! Die hulp is idd meestal heel duur he… En zeker als ze je daarna verplichten je kindje weg te brengen! :o



En die stikactie, ik las net hetzelfde op het hondenforum, ook een mama die haar kindje zich verslok in, ik denk een koek. Kindje ondersteboven gehouden en alles uit het mondje en keeltje gepeuterd…

Brrr niet leuk voor die mama :hug:

Hai meiden



@Chelleke: Wat een geld! :shock: Wel enorm balen hoor! :frowning: Toch wel fijn

dat je ouders kunnen helpen dan. :inlove:



@José: Vandaag naar het congres? Vertel, hoe was het? En nu nog 4 dagen

en dan heb ook jij al zwangerschapsverlof?! :shock: Wat gaat dat snel

allemaal zeg! Sjeee… Wel lekker hoor. Daar ben je vast en zeker echt

aan toe inmiddels. :hug: En een kleine baby? Hebben ze dat met de echo

gezien of is dat een gok van de vk? :think:



@Tinka: Gelukkig maar. :-* Ik jullie ook hoor! :mrgreen: En dat zijn nog best

pittige wachtlijsten zeg! :? Wel allemaal prachtige honden! :inlove:



@Desiree: Jij een logeerbed gekocht? Ik knikker mijn man het bed uit. Hihi…

Gelukkig heeft hij het ook alleen als hij verkouden is, dus dat scheelt wel.

Maar leuk is anders. :wink: Veel plezier op de kermis en geniet van je vakantie!



Nou, de schoolfoto’s zijn binnen hoor! Zie SF… :inlove:



Liefs! :-*

Moet even wat kwijt, sorry dat ik niet zo veel reageer en alleen met smilies aan kom zetten. Maar dat typen gaat nog zo moeizaam zonder mijn rechter hand dat ik er kriebelig van word als ik hele teksten moet/mag typen :oops:

Ik heb met heel veel moeite en frustratie maar ook liefde een uitnodingingskaartje kunnen maken voor Damian :inlove: , met 1 hand.



Maar goed ik vind het heerlijk om weer thuis te zijn, moet alleen oppassen dat ik niet te veel doe. Wil eigenlijk alles al zelf doen.



Kreeg vanmiddag trouwens een afspraak binnen voor orthopedie, weer bij 1 in opleiding. Dat vind ik niet zo fijn nu omdat zij verder niks van de situatie afweet en er stond ook niet bij waarvoor die afspraak is.

En nu komt het, hij staat pas voor 19 mei :shock: Je denkt toch niet dat hun mij zo een hele tijd kunnen laten lopen zonder dat ik weet hoe en wat. Je kan toch niet verlangen dat ik maanden met zo’n pols rond ga lopen. Heb ook nog een hummel die ik heel graag zelf wil kunnen verzorgen :roll:

Nee ik ga morgen verhaal halen hoor :frowning:



Phoe stop weer even met dat getyp :mrgreen:

Nogmaals sorry en dikke :-* :hug:



Hij is niet heel spectaculair maar is met bloed, zweet, tranen en heel veel liefde gemaakt (en veel uren :mrgreen: ) :inlove:

@ chelleke, :hug: we verwachten echt niet dat je hele verhalen verteld hoor! doe maar lekker rustig aan en dat geklets kun je later wel weer inhalen.

wat belachelijk dat je pas zo laat bij de orthopeed langs kan en dan ook nog in een in opleiding (op zich is daar niks mis mee) pff, nou leef je lekker uit morgen aan de telefoon :evil:



wat een mooie uitnodiging :clap: vind hem erg geslaagd :thumbup:



zo, morgenavond alleen nog twee uurtjes deskundigen overleg en dan heb ik echt vakantie :dance:



@ karma, ik slaap niet op dat logeerbed hoor :wink: heb het bed heerlijk voor mijzelf.

ga nu even naar het sf en dan ga ik ook zo naar bed.



o, en vandaag kon ik ook de schoolfoto’s van mijn meisje ophalen. zal hem er morgen opzetten, hij is echt heel leuk :inlove:





trusten :-*

Hoihoi,



Desiree: ook benieuwd naar die foto hoor! Ik denk spontaan terug aan dat feetje in haar nieuwe bed :slight_smile:



@chel: doe maar rustig, van mij mag je alles vertellen met een smiley, kan nog leuk worden :mrgreen: en dan hoef je alleen maar te klikken :mrgreen:



@karma: ja, zijn wel wachtlijsten, maar het is niet zo, dat als je een toller wil, je altijd zo lang moet wachten, maar wel als je zo kieskeurig bent als ik :mrgreen:

Welk teefje vindt jij het mooist? Die duitse, of Hina of Jill? Ik vind ze allemaal anders, maar allemaal ook mooi.



Bij de reuen vind ik de reu voor Caylee (de amerikaanse) het leukst. Darwin is nogal groot, nogal licht van kleur en een veel te groot hoofd :mrgreen: