~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

@Chelleke: Ik heb er alle begrip voor dat typen nu niet je favoriete bezigheid is! Doe rustig aan en eis niet teveel van jezelf he! :hug: Probeer goed je grenzen aan te geven en om hulp te vragen anders heb je straks echt jezelf ermee meis :hug:

Die uitnodiging van Damia is echt heel leuk, met die foto’s van 1 en 2 jaar geleden erbij. Zo kun je goed zien dat Damian al een heel binkie geworden is he! :inlove:

Wat betreft die afspraak bij de orthopeed, ik zou inderdaad meteen bellen. Zo lang kunnen ze je echt niet laten tobben.



@Desiree: wat leuk dat de schoolfoto van Elize zo goed gelukt is. I ben benieuwd :smiley:



@Tinka; ik heb de toller websites die je geplaatst had eens bekijken en moet zeggen dat ik Jill het mooist vind. Ik heb de indruk dat zij net wat donkerder is dan Hina en ik vind het wel mooi dat ze helemaal egaal van kleur is. Omdat Tinka een witte aftekening heeft zou ik het leuk vinden om dan nu een hondje zonder aftekening te nemen, maar dat is wel heel persoonlijk natuurlijk. Bovendien moet je nog maar afwachte of er dan wel pups zonder aftekening geboren worden.

Oh als ik dit zo zie krijg ik meteen ook zin om me op een hondje te gaan orienteren :smiley:



@Karma; het congres gisteren was erg interessant, ik heb weerleuke ideeën opgedaan voor mijn werk. :smiley: Helaas heb ik hiet niet de hele dag volgehouden, maar dat had ik eigenlijk al wel verwacht.



De baby is niet echt klein hoor, maar we in vergelijking met de reuzenbabies van mijn schoonmoeder. De verloskundige schat de baby aa de kleine kant van het gemiddelde en gaf daarbij aan dat dat nog kan veranderen (door bijv groeispurt) en dat alleen een echo echt uitsluitsel kan geven. Maar ik ben geneigd haar wel te geloven, omdat ik zelf als baby klein was (2800 gram, 48 cm) en ik qua zwangerscap sowieso al erg op mijn moeder lijk, dus zal ikook wel zo’n snoezig klein popje krijgen :inlove:



Vandaag weer mijn vrije dag, gelukkig maar, want ik ben een beetje ziek :frowning: Ik voel me al de hele week niet lekker (keelpijn) en sinds gisteren ben ik echt verkouden, met verstopte holtes, loopneus, hoofdpijn en misselijkheid erbij. Niet leuk :frowning:

zie sf!



kom later nog even langswaaien :-*

Zo daar was ik weer.

Heerlijk mijn vingers kunnen weer ademenen :dance:

Nu nog buigen en we zijn weer een stappie verder, nu zijn ze nog zo stijf als een plank :roll:

De arts zou eigenlijk niet langs komen bij mij op de gipskamer, maar ik had geluk, hij moest naar de overbuurman en is daarna even bij mij gekomen :thumbup:

Hij had nog niks van zijn collega in Amerika gehoord maar zou het me zsm laten weten. Hij laat me niet tot dan wachten. Dit was gewoon de standaard procedure die ze volgen.

Helemaal toppie natuurlijk :thumbup:

Vroeg gelijk ook maar even of dat gekraak van binnen verder geen kwaad kan als ik een klein beetje beweeg. Dat is gewoon het cement en kan geen kwaad. Blijf het maar raar vinden :mrgreen:

Als dadelijk de wond wat beter is, wat er erg netjes uitzag vond ik, mag ik douchen zonder gips, nu nog even het lef ergens vandaan halen :mrgreen:

Tja verder nu veel oefenen met mijn vingers dan doen die het dadelijk ook weer en dan zal de pijn ook langzaam aan wel minder worden en maar afwachten.

Owja die blauwe plek komt vanuit mijn pols, alles is naar beneden gezakt omdat ik steeds met mijn pols/hand omhoog liep :mrgreen:



@ Desiree

Lekker vakantie :dance:



@ Tinka

Hoop dat jullie snel een leuk hondje kunnen vinden, wat jij graag wil :inlove:



@ Jose

Bterschapjes :hug:

:-*

Chelleke: gekraak :shock: Eng zeg!



@desiree: ga zometeen checken voor de foto!



@jose: schattig he, zo die hele kleine baby’s!



Ik vind Jill zelf ook wel de mooiste, ook qua bouw is dat echt wel mijn type, ze is lichter gebouwd dan de andere twee en idd donkerder van kleur, wat ik ook mooier vind. De witte aftekening bij Tinka is leuk, maar als er een aftekening is, wil ik graag dat ze ook echt mooi is, dus niet één wit pootje en de rest niet ofzo…

Ik ben nogal kieskeurig :mrgreen:

Je hebt groot gelijk :wink:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1218626&l=ff60939763&id=1279877434



mijn bezigheden van de laatste di-avonden :slight_smile:



Nu ga ik een pop leren maken met zo’n gezichtje.



Binnen twee weken is het weer les, dan moet ik weten of ik een blank, een mulatje of een zwartje wil maken :slight_smile:



Goeiemorgen allemaal trouwens!

Hihi hij is grappig :inlove:



Ook goedemorgen :mrgreen:

@Chelleke wrote:

Hihi hij is grappig :inlove:



Ook goedemorgen :mrgreen:
veel mensen vinden het dus op een aapje lijken, terwijl het een egel is :mrgreen:



Ik ben heel benieuwd hoe mijn popje gaat worden! :slight_smile: Maar dat zal meer dan 3 lessen inhebben eer die klaar is :shifty:

Haha ik las het ja…ik durf er geen uitspraak over te doen :angel: :mrgreen:

@Chelleke wrote:

Haha ik las het ja…ik durf er geen uitspraak over te doen :angel: :mrgreen:
mja, hij heeft vooral niet de spitse snuit an een egel he :mrgreen:

Dat zal het zijn :mrgreen: :wink: Toch is ie leuk :inlove:

@ chelleke, hoe gaat het nu met je pols en vingers? het klinkt wel doodeng dat je ‘geen’ pols meer hebt en het kraakt vanbinnen :silenced: ik hoop dat je gauw positief bericht krijgt over je ‘nieuwe’ pols :pray:



@ tinka, ik vind hem schattig hoor!



ik heb nu heerlijk vakantie :dance:

hij begon goed want ik kon een beetje uitslapen. Elize had een nachtje bij mijn ouders gelogeerd. ik had gisteravond nog een bespreking op het werk en andré kon niet op tijd thuis zijn.

het is hier heerlijk weer en heb vanochtend heerlijk in de stad geshopt met mijn moeder. weer veel gekregen en ook zelf wat gekocht. helaas niet kunnen slagen voor schoenen maar ik ga het morgen nog wel even proberen in het w.c. had een jurk en rok voor mijzelf gekocht maar moet ik nog even passen. ik voel me onderhand een walvis in zo’n pashokje dus dat doe ik lekker thuis :shifty: schattige babykleertjes van mijn moeder gekregen, wat shirtjes voor Elize gekocht en nog wat babyspulletjes zoals slabbers, hydrofiele washandjes en aankleedkussenhoezen gekocht.

ook nog twee shirts voor André, maar moet vanavond eerst kijken of hij ze leuk vind en of ze goed passen.



ben nu ook behoorlijk op na zo’n dagje shoppen.



morgen ook nog een drukke dag. boodschappen halen, andré moet naar de pearle, heeft nieuwe brillenglazen nodig, Elize moet nieuwe schoenen en ik ook. als we nog tijd hebben willen we nog bij de drukker langs om door te geven welk geboortekaartje we willen en een proefdruk te laten maken en dan is er nog het huishouden :roll:

maar goed, nu gaan ik even de kast induiken om te kijken wat we gaan eten, heb geen puf om naar de supermarkt te fietsen :oops:





sorry voor het egoverhaal,



iedereen nog een hele fijne avond :-*

Geen sorry hoor :naughty:

Lekker geshopt dus :dance:



Ik ben wat ongeduldig met mijn vinger.

Wil dat ze alla minuut weer functioneren en dat kan natuurlijk niet, flauw hè :roll:

Ben me suf aan het oefenen met buigen enzo. Spieren en alles zijn nog mega stief en alles is nog wat dik. Het doet dan ook nog wat pijn.

Maar komt goed :-*

@Chelleke: ik kan me je ongeduld helemaal voorstellen :hug:

En krakend cement in je pols? :shifty: Dat klinkt echt een beetje eng brrr.



@Desiree: Ehm, vakantie is toch om uit te rusten? :think: :wink:

Lekker da je zo geslaagd bent met shoppen, hopelijk vind je morgen snel mooie schoenen.



@Tinka: wat schattig, zo’n aapjes egel :mrgreen:

Ik vind dat soort poppen ook zo leuk. Vorig jaar heb ik een sneeuwpopje gemaakt met zo’n gezicht. Wel een heel kleintje hoor, maar ik vond het toch erg leuk om te doen. Van een collega heb ik nu een kopie gekregen van een poppenboek, dus als de baby nou een beetje lang op zich laat wachten kan ik misschien nog wel een pop in elkaar knutselen voor de geboorte :mrgreen:



Ik heb een hele rare avond gehad. Ik kreeg vanavond te horen dat een vriendin van me, die al een tijdje bezig is voor kindje nr 2 woensdag een positieve test had, maar geen :dance: voor haar, want een dag later kreeg ze de uitslag van het uitstrijkje en dat was foute boel. Pap4, het laatste stadium voor kanker. Ik ben er helemaal kapot van en hoop zo dat ze iets voor haar kunnen doen en tegelijkertijd het babietje kunnen redden. Het is nu nog “maar” een bultje cellen, maar mijn vriendin heeft zo’n groot moederhart dat ze er echt aan kapot gaat als er iets gebeurt. Donderdag krijgt ze meer te horen. Duimen jullie met me mee voor goed nieuws voor haar?



Verder ook echt goed nieuws te horen gekregen, een kennisje van mij is vanavond bevallen van een gezonde zoon :smiley:



Beetje dubbel nieuws dus allemaal voor mij :?

Oh wat erg, ga heel hard duimen :thumbup: :thumbdown:

Hè bah wat is het toch een kloten ziekte :cry:

Echt he :cry:

Gelukkig is het nog geen kanker en wat ik ervan begrijp uit de info die ik op internet gevonden heb is pap4 goed te behandelen, maar ja, dat kleine babietje he :pray:



Jullie nog leuke plannen voor vandaag en de rest van het paasweekend?

Wij hebben morgen een paaslunch bij de schoonfamilie, iedereen moet iets meenemen, dus ik ga vandaag focaccia bakken. Hopelijk lukt het ook :wink: Tweede paasdag gaan we even naar mijn ouders, want dan komt mijn oma daar.

Verder gaat er weer geklust worden dit weekend. De vernsterbank en radiatorombouw op het kamertje moeten geschilderd worden, waarschijnlijk even 2 keer. Als da gebeurd is kan er schoongemaakt worden en dan kunnen we eindelijk de meubeltjes halen :dance: :dance:

oh José, dat is echt naar! Hopelijk kan ze het babietje houden, of zou dat dor de behandeling echt niet gaan? :frowning:



Wel fijn dat de andere haar babietje geboren is! Beetje dubbel idd!



Die popjes zijn zo leuk om te maken he… Je begint met niks en krijgt echt zo’n zelfgemaakte pop!



Ik ben al aant denken of ik voor de doopsuikertjes zo niks kan doen… Als dat al niet ver vooruit gedacht is :roll:



Mijn afspraak in het fertiliteitscentrum ligt ook vast! 20 april om 14.00h moeten we daar zijn! Spannend!



@chel: ik zou ook zo ongeduldig zijn denk ik, maar haasten heeft geen zin he… :hug:

Heel spannend Tinka! Wat gaat er gebeuren? Gaan ze meteen allerlei onderzoeken doen, of wordt er eerst alleen maar gepraat? Ik hoop echt dat ze jullie snel kunnen helpen :pray:

Het lijkt me een leuk idee om kleine poppetjes te maken voor de doopsuikertjes. Wel veel werk, maar je hebt nog wel alle tijd. Als je nu iets leuks verzint kun je meteen beginnen met knutselen als je zwanger bent en dan ben je mooi op tijd klaar :smiley:



Focaccia nummer 1 is gebakken en ziet er heel goed uit en ruikt zelfs nog beter :drool: Helaas moet ik tot morgen wachten voor ik hem op mag eten. Nr 2 staat nu te wachten tot hij de oven in kan. Morgen nog wat kruidenboter erbij en hopelijk maak ik dan weer een goede indruk op de schoonfamilie :wink:



De radiatorombouw en vernsterbank zijn helemaal geschilderd en het ziet er goed uit.Morgen, als het helemaal goed droog is even kijken of het nog een keer moet of niet en dan zijn we echt klaar met klussen :dance:

@ Jose

Hier geen plannen met pasen.

Rob moet gewoon werken en is van 9 tot 17u van huis en ik ga naar mijn ouders.



Allemaal

@jose: we hebben een vragenlijst toegestuurd gekregen die we moeten invullen. Ik denk dat het eerst praten is en orienteren naar wat ze zullen zoeken… Ben ook zo benieuwd, hopelijkl kunnen ze ons snel helpen!



Mmmmz, Foccacia! En een goed indruk op de schoonfamilie is zeer belangrijk! :slight_smile: