~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

Fijne paaszondag allemaal :-* :-* :-*

joehoe wij zijn ook weer terug, ik had vriend een weekendje weg gegeven hij is veertig geworden en dat was ik een beetje vergeten te vertellen hier. duss.



Even terug gelezen,



chel krakende pols :hug: en dure thuiszorg niet zo fraai. Maar ik vond die uitnodiging voor Damian echt heel leuk en mooi. Zou mij nog niet lukken met twee handen en twee voeten :wink:



Karma ik lees dat jullie 3 mei de 20 weken echo gaan hebben spannend ga je het ons vertellen wat het wordt… Bv is toch wel exclusief voor de vrouwen he, dat vond p ook wel eens lastig zo van het lukt me niet om te troosten omdat hij maar één ding wil.



Tinka jij bent echt al helemaal aan het fantaseren over hoe de pups er uit gaan zien of niet haha. Nou ik zou ook kieskeurig zijn, maar ik vind het allemaal wel plaatjes eigenlijk.



Jose nog 4 halve dagen lekker hoor dat aftellen zo zat ik vorige week ook. En nu is het dan zover. De deur is dicht etentje gehad en nu verder broeden. Veel klusplezier vandaag.



Bontje fijn weer wat te lezen en ook goed te horen dat het weer wat beter met je gaat. Hou je ons op de hoogte van de volgende ronde kunnen we voor je duimen.



desiree heerlijk vakantie, geniet er van hoor, je Hebt het zo te lezen echt nodig. Ook fijn dat dochter even een dagje de hort op gaat. Lekker niksen. en 26 weken al wat gaat dat ineens snel bij jou. min je vakantie nog maar twee maandjes werken :thumbup: Lekker hoor.



Nou ben ik het even kwijt :think:

haha dat vergeet jij ons zomaar even te vertellen :naughty: :wink:

Hoe was het weekendje weg?

Karma, wat leuk dat jullie willen weten wat het wordt, ga je het ons ook vertellen :stuck_out_tongue: ?

Je zit al in het tweede trimester, wat gaat de tijd toch snel.



Chelleke dat is erg veel geld zeg,dat had ik niet verwacht!Ik hoop dat jullie het zo op kunnen lossen

Lastig he, dat je niet alles kunt, ik hoop dan ook dat het gauw beter zal gaan en je weer alles kunt doen wat je wil :hug:



Jose het was ook heerlijk dat welnessarrangement,ik zie dat je nog 7 weken moet, wordt nu wel erg spannend ofniet?Beterschap

Wat erg voor je vriendin zeg, vraag me af of ze wel wat kunnen doen nu ze zwanger is, echt erg.



Tinka, wat lief!thnx voor het duimen ik zal ook weer eens een ticker plaatsen nu we er weer voor gaan.Hoe is het met jou dan?

Gaan jullie er al weer echt voor, of wacht je de afspraak af?

Wat leuk wat je aan het maken bent, is het een soort cursus?



Mama desiree, thnx voor het duimen en geniet lekker van je vakantie, het wordt weer mooier weer en de temperaturen ook aangenamer.



Jane, heerlijk, waar zijn jullei heen geweest?Leuke verassing voor je vriend :slight_smile:



Zo nu ga ik opzoek naar een mooie ticker :slight_smile:

Ik heb de laatste dagen weer veel last van maagzuur,loop er nu anderhalf jaar mee en krijg er ook nexium voor.

Half mei mag ik voor de 24u ph test naar het ziekenhuis, daar wordt dan gekeken hoeveel zuur er per etmaal omhoog komt en kunnen ze de medicatie aanpassen.

Probeer het wel zonder als ik zwanger mag raken, maar gelukkig mag ik het ook tijdens de zwangerschap gebruiken.

Verder hebben we heerlijk (lees teveel) gegeten met pasen, oh oh al die kilo’tjes ook…

Vreselijk dat zuur :hug:

Ja het is echt irritant en pijnlijk :wall:

Ja dat geloof ik, ik heb het ook heel erg gehad en met de zwangerschap nog erger. Mijn slokdarm was helemaal geirriteerd. Gelukkig heb ik er nu ook pillen voor en dat gaat heel erg goed :smiley:

@bontje: we doen gewoon onze best, maar het is moeilijk plannen als je neit weet of en wanneer er een eitje springt he…



Ben benieuwd wat ze gaan vertellen op de eerste afsrpaak!



Die cursus is wekelijks, maar je gaat wanneer je zelf wil, ga je maar één keer per maand, maakt haar dat ook niets uit. Het is helemaal vrijblijvend!



@jane: leuk, zo’n weekendje weg!

Ik fantaseer idd al over hoe ze eruit gaan zien :slight_smile: Die pupjes, het houdt me wel bezig :slight_smile:

@Chelleke wrote:

Vreselijk dat zuur :hug:
en die paas kilot’jes ook :roll:



Hier nog heel veel chocolade eieren elke dag eten we er wat anders heb ik ze volgend jaar nog.



Is het bij jullie ook lekker zonnig aan het worden. ik denk dat ik zo in de tuin ga zitten, moet nog wel veel doen vandaag. Heb alle babybedden, lakes, katoenen luiers etc verzameld. Ik hoef ze alleen te wassen, moeders en oma gaan ze vrijdag strijken :dance:



chel heb je al thuiszorg



oh bedenk me dat ik bij de thuiszorg nog een bed moet bestellen.



Nou meiden tot laters en geniet van het lekkere weer.

@Tinka: jij bent zo met die puppies bezig, dat ik er vannacht over gedroomd heb :lol: Ik droomde dat jullie bij een fokker een supermooi reutje aangeboden kregen. Julie gingen het zeker doen want hij was erg mooi en lief en jullie hoefden niet te wachten. Ma f he, dat ik daarover droom! :lol:



@Jane: welkom terug! Is het weekendje leuk geweest? Waar zijn jullie geweest?



@Bontje: vervelend zeg dat maagzuur :hug: Ik heb er de laatste dagen ook veel last van gehad (combinatie van beetje ziek en zwanger) en ik vind het echt akelig. Het lijkt me echt niet fijn om dat elke dag te hebben.



@Karma: waar ben je??? Alles oke?

Nee geen thuiszorg, we hoeven het niet :roll: :oops:



Verder even heel erg ego :oops:



Nog even snel voordat we lekker even naar de dierentuin in Overloon gaan.

Mijn orthopeed (chirurg) heeft gebeld. Hij heeft bericht gehad van die Amerikaan.

Het word vastzetten, mijn pols word vastgezet dmv donorbot en bot van mijn eigen bekken, niet uit mijn kuitbeen wat eerst de bedoeling zou zijn.

Hij probeert me binnen 6 weken te helpen. Dat is heel fijn.

Het voelt heel dubbel. Ik ben ontzettend blij dat ik weet waar ik aan toe ben maar ben ook verdrietig dat ik definitief een vastgezette pols krijg. Tuurlijk ik wist dat het ooit eens zou gebeuren maar nu is het zo “echt”

Maarja ik hoop dat snel alles achter de rug is en weer verder kan met mijn leven.



Dikke kus

@Chelleke :hug: :hug: :hug:

jeetje chel dat klinkt als een heftige operatie/ingreep en een dikke :hug: voor jou.



Jose we zijn naar duitsland geweest oberhausen en zaterdag naar moviepark voor de kindjes leuk. Toen ik vroeg wat p voor zijn verjaardag wilde zei hij een dagje met mijn gezin en dat de kindjes gelukkig zijn, nou dat is gelukt. Moeders had het overigens wel zwaar.

jose nog twee dagen werken ik las dat je een leuke traktatie hebt gemaakt. ben je er klaar voor. Heerlijk hoor verlof. Maak er maar een mooie en goede afsluiting van.



De jongeren hadden voor mij een brunch geregeld op mijn laatste dag. En ik had ook wat lekkers voor hen meegenomen. Belangrijk en fijn om het even goed af te sluiten :thumbup:

@jose: dat is wel grappig idd dat jij er over droomt, dat doe ik zelfs nog niet :mrgreen:



@chel: fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar het is wel schrikken idd als het zo dichtbijkomt! :hug: :hug:



@jane: fijn dat die jongeren ook wat voor jou hadden geregeld, leuk zeg!



En fijn dat je dagje uit zo leuk is geweest!

@jane wrote:

jose nog twee dagen werken ik las dat je een leuke traktatie hebt gemaakt. ben je er klaar voor. Heerlijk hoor verlof. Maak er maar een mooie en goede afsluiting van.



De jongeren hadden voor mij een brunch geregeld op mijn laatste dag. En ik had ook wat lekkers voor hen meegenomen. Belangrijk en fijn om het even goed af te sluiten :thumbup:




Wat leuk dat ze dat gedaan hadden :thumbup:



Ik heb ervoor gekozen vandaag al te trakteren voor collega’s omdat er op woensdag en vrijdag (mijn overige werkdagen deze week) veel collega’s vrij zijn. Ik had cakejes gebakken en die versierd met roze en blauwe muisjes. Sommigen vonden het wat gek dat ik al muisjes trakteerde voor de bevalling. Daar had ik zelf eigenlijk niet zo bij nagedacht :think: Zelf vond ik het een erg geslaagde traktatie want het zag er echt erg leuk uit! En ik heb nog wat kleine cadeautjes gekregen (schaaltje, speen, rompertje, badeend en sokjes), erg lief!

Morgen ga ik de jongeren trakteren op soesjes versierd met muisjes.

En dan vrijdag mijn latste dag :dance: Ik ben echt zo aan mijn verlof toe. Ben niet meer helemaal aanwezig op de wereld enzo en ik ben echt verschrikkelijk moe. Ik maak me alleen wel wat zorgen om de administratieve dingetjes die ik nog heb liggen. Die moet ik echt zelf even afmaken, een ander kan dat niet van me overnemen, maar ik heb zoooo geen zin en puf meer :roll:



Jammer da jij het zwaar had dit weekend, kan het me overigens helemaal voorstellen, maar het klinkt wel als een geslaagd cadeau :thumbup:



@Tinka: ik droom de meest maffe dingen, schijnt ook iets met hormonen te maken te hebben. Dat hondje in mijn droom was wel echt een dotje hoor, zo eentje gun ik je van harte!



Iemand enog idee waar karma is gebleven? Heb ik een vakantiemededeling gemist, of is ze echt gewoon verdwenen? Het is toch niks voor karma om zo lang niet langs te komen? :think:

Oh Chelleke dat klinkt erg heftig :hug:

Ik weet er niet veel van,maar het lijkt mee heel wat dat je je pols dan niet meer kan bewegen.

Mag ik vragen welke medicatie jij hebt voor de maagzuur, want mijne werken niet, ik heb nexium.

Veel sterkte :-*

Hallo meiden :mrgreen:



Ik ben er weer hoor… :oops: :oops: :oops: Onverwachts even hele drukke en vooral chaotische dagen gehad,

wel erg gezellig weer, dus :thumbup: . Sorry…



Hoe was jullie pasen verder? :smiley:



@Chelleke: Hoe gaat het met je nieuwe gips? De nieuwe situatie al een beetje kunnen accepteren?

Het niet zwanger mogen raken, enzo… Tja, je zal wel moeten he… :hug: Ik hoop dat die maanden

snel voorbij zijn en je meteen zwanger zal raken na de operatie. :pray: Mooi kaartje trouwens! :wink:



Goh, ze gaan dus echt je pols vastzetten? :hug: Dat klinkt idd. best pittig… Wel fijn dat het zo snel

zou kunnen… Af en toe verbaas ik mij er over hoeveel een mens soms op zijn bord krijgt in dit leven… :roll:

Phoe… Hele dikke :hug: nog maar!



@Tinka: Jij op puppy zoektocht? :inlove: Super hoor! Ik ben benieuwd wanneer jullie (nu nog ongeboren)

ukkepup bij jullie mag komen wonen… Hebben jullie je al op de lijsten gezet?



Hoe gaat het met de egel? :wink:



@José: Wat een naar nieuws voor je vriendin zeg… :frowning: Mijn duimpjes draaien hoor!



En jullie schieten ook al behoorlijk op met de babykamer he?! :inlove: Heerlijk om daar zo mee bezig te zijn… :inlove:



Vrijdag je laatste dag? :dance: Ik herken het “afwezig zijn” heel erg. Dat had ik ook de laatste weken van mijn

zs. Ik trok mij steeds meer en meer terug in mijn eigen wereldje…



@Jane & Bontje: Tuurlijk ga ik het aan jullie vertellen. Misschien wel via een PB, maar jullie mogen het wel

weten hoor… :wink:



@Jane & José: Het is al april he! :shock: Nog even en jullie maand breekt aan… Wat is dat eigenlijk snel gegaan

zeg! Ik ben zo benieuwd naar jullie ukjes! :inlove:



Nou, ik ben vast heel veel vergeten… Sorry daar alvast voor… Maar ik ben min of meer weer bij. Ik zal voortaan

braaf even melden dat ik er even minder ben. :mrgreen: Beloofd!



Nou, ik ga maar eens kijken bij de maandmama’s… :oops:



Liefs! :-*

hoihoi,



als je het leuk hebt, dan is het je vergeven dat je weinig komt!



Egel staat te pronken op de kast! ERgens hier staat een linkje naar FB waar ie te bewonderen is!



Hihi, puppy zal nog niet voor direct zijn, ten vroegste einde dit jaar!



We staan in principe op drie lijsten, maar de lijst van Jill is voor mij toch de prioritaire! (bij mayflowerdancers)

Jill :inlove:



@Karma: welcome back! :smiley: Ik ben er ook wel eens niet dor drkte of wat dan ook, maar van jou ben ik dat niet gewend haha. Maar fijn dat je er weer bent :smiley:



Ik zit echt zoooo te balen hier! Sowieso omdat ik op een idioot tijdstip achter de pc zit, maar daar begin ik een beetje aan te wennen (weet waar je aan begint als je zwanger wordt), maar vooral omdat ik een bepaald computerprogramma nodig had om nog een klein dingetje af te maken voor mijn werk. Gisteren had ik een gratis trial versie gevonden voor 21 dagen. Ruim voldoende voor mij om mee te kunnen werken. Heb ik gisteren uit ongeduld en chagrijn de pc niet goed afgesloten waardoor nu alles herstelt moest worden en dat programma ervan af gegooid is!!! En ik kan het niet nog eens downloaden omdat het een trial was. :wall: :wall: :wall: Ik kan wel janken nu, wat dom zeg!! Waarom moet ik altijd van die knurftige dingen doen als ik moe ben??? :wall: