~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

@ Jane klinkt gezellig :thumbup:



@ Jose vind eigenlijk helemaal niet gek dat je al muisje hebt gedaan, maakt toch helemaal niks uit

Je bent iig lekker aan het aftellen naar je verlof :dance:

Karma is de laatste tijd wat rustig hier in het topic, misschien druk met de kindjes en/of het mooie weer?



@ Bontje

Tuurlijk mag je dat vragen. Ik krijg de omeprazol.



@ Karma

Aaah daar is ze :mrgreen:

Ben inderdaad wel blij met mijn nieuwe gips maar mijn hand/vingers werken nog niet zo mee. Doet erg veel pijn, maarja ik ga gewoon door :mrgreen:

Wbt zwanger worden dat gaat alweer wat sneller. Deze maand is de kans erg klein want we hebben maar 1x geklust voor mijn eisprong. Volgende ronde klussen we wel maar niet gericht ofzow, dus die kans is ook klein en met een beetje geluk kan ik die ronde erop er weer voor gaan :pray:



Ik hoop het heel erg. Gisteren naar de dierentuin maken we natuurlijk wat foto’s en daar hoor ik dan ook bij maar als ik mezelf dan zie voel ik me even doodongelukkig, wat erg zeg zo’n kop :oops: Ik wil niet zeggen dat ik altijd knap ben geweest, maar ik vond mijn smallere toet een stuk beter :shifty:



Maar ik wil ook dat geklooi aan mijn lijf achter de rug hebben, dus gewoon de zwangerschap en dat gedoe met medicatie. Alles weer bij het oude en dat mijn lichaam weer een beetje stabiel is. Ik weet dat het voor een goed doel is, dat ik zelf voor die kinderwens kies, maar soms is het wel een gedoe hoor :oops:



Maar gaat allemaal wel goed komen :-*



@ Jose

Inderdaad belachelijke tijd :naughty: :wink:

Balen van dat programma zeg :hug:



We hebben gisteren een heerlijke dag in de Zoo gehad. Het was prachtig weer en we hebben lekker genoten. Mijn foto’s zijn er heel veel van mislukt. Had mijn instellingen op automaat staan, wat ik dus nooit meer doe, en met zo’n hand ging het niet zo geweldig :mrgreen: Camera bewoog alle kanten op. En door de instellingen zijn veel foto’s zwaar overbelicht :oops: Gelukkig had Rob de camera ook bij :wink:

Vandaag gaan we waarschijnlijk even naar de bossen in Son, heerlijk met de hondjes en Damian eruit :dance:

Kan het denk ik niet laten foto’s te maken. Slim is het niet want gisteren was het al veel ste veel van het goede :oops: Maarja ben nou 1maal eigenwijs :mrgreen: Eigenwijs is ook wijs :stuck_out_tongue:

oh jose wat een ancht heb jij gehad niet leuk. Gaat h et weer wat beter nu, is het gelukt met dat programma, kun je niet inloggen via je vriend of andere computer. Misschien op je werk het afmaken. Nou succes :hug:



chel klinkt als een heerlijk dagje balen van die foto’s zeg. En vandaag ook weer lekker eruit. Heerlijk weer hebben jullie. Geniet er van, je hebt het verdient met al die toestanden.



Tinka druk met de pups, heb je net als Jose er vanacht over gedroomd. Nog even en ik ga er ook over dromen over die pups, maar ik droom momenteel over alles.



Karma daar ben je haha, als jij er een dag niet bent mist iedereen je. Je bent hier onmisbaar geworden :mrgreen:



nou tot laters ga even aan school werken en vandaag spullen van zolder halen en in elkaar zetten.

@jane wrote:

Tinka druk met de pups, heb je net als Jose er vanacht over gedroomd. Nog even en ik ga er ook over dromen over die pups, maar ik droom momenteel over alles.




Het komt echt door de hormonen hoor, ik droom de meest idiote dingen! :lol: Gek genoeg droom ik vrijwel nooit over babies, tijdens de hele zwangerschap maar een keer of 4 ofzo :think:



Wat dat programma betreft, ik ga het nog eens downloaden met een ander emailadres, of onder de naam van mijn man. Ik kan daar dan zooo van balen, vooral 's nachts want dan lijkt alles 10 keer erger.



@Chelleke: leuk, een dagje naar de dierentuin! Is voor mij al weer even geleden maar ik vind dat ook altijd erg leuk! Wel jammer dat je foto’s niet gelukt zijn :frowning:

Hai meiden,



Gaap Ik heb heerlijk geslapen zeg! :dance: De laatste nachten heeft mijn jongste dame door

hoe je door hoe het moet. :wink: Heerlijk… Hopelijk is het geen fase! :wink:



@Tinka: Een linkje naar egel… :think: Ik ben wel een linkje tegengekomen, maar daar was egel

nog niet af… Ik ga zo nog wel eens kijken. Ben benieuwd! :smiley:



@José: Ohh, lekker irritant is dat he, die trials (vooral als ze afgelopen zijn :stuck_out_tongue: ). Is het je alweer

gelukt via een ander email adres? Meestal letten ze op IP-adressen, cookies en registerinstellingen.

Heel flauw… :roll: Maar ook wel heel begrijpelijk.



Ik doe altijd heel stout en kraak het programma…



@Chelleke: “Deze maand is de kans heel klein?” Je mocht toch drie maanden niet zwanger raken?

Doen jullie het wel gewoon onveilig dan? :naughty: :mrgreen: Wel spannend hoor!



Ik hoop iig dat de hele ellende snel voorbij is en je kan gaan genieten van je zwangerschap…

Jij, Tinka en Bontje zijn nu echt aan de beurt hoor! :-



@Jane: Jij alweer 36 weken (en 1 dag)!!! :shock: Jeetje, je mag over 6 dagen al gewoon bevallen… :dance:

Spannende tijden… :inlove: :inlove: :inlove:



Nou, ik zal straks eens even kijken of er nog nieuwe foto’s in ons SF-tje staan…



Tot later! :-

Goedemorgen meiden

Fijn dat je dochter zo goed doorslaapt! Dan kan je nog even genieten van heerlijke nachten voor de volgende zich aandient :wink:



Ik ben er lekker vroeg bij op mijn vrije dag :roll: Maar ik kruip straks stiekem nog even terug, nu kan het nog :wink:

Ik heb vanmorgen een lekkere boterham met muisjes gegeten en nou is er een groot stuk van mijn kies afgebroken :frowning: Die kies was al helemaa dood en een keer eerder gebroken en toen weer provisorisch gerepareerd, dus ik ben wel wat gewend en het doet echt helemaal geen pijn, maar het is wel irritant want nou moet ik een kroon. Toevalig moet ik volgende week naar de tandarts dus dat komt goed uit. Zal eerst wel weer even gerepareerd worden ivm de zwangerschap en dan daarna vervangen. Beetje suf begin van de dag zo.



@Karma: ik ben niet zo handig met kraken :oops: Het ligt in dit geval echt aan mezelf want ik had het programma maar een paar dagen nodig dus een trial was genoeg geweest, maar ik heb na de installatie de computer te snel uitgeknalt. Dat doe ik normaal dus echt noooooit, waarom nu dan wel?? :roll:

Gelukkig ben ik gisteren op het werk heel ver gekomen met mijn administratie, dus misschien heb ik morgen wel tijd om deze klus af te ronden :pray:

@karma: hier nog snel de link opnieuw



deze is een nieuwe, met canicrossfoto’s

http://www.facebook.com/album.php?aid=100900&id=1279877434&l=cd90a588a4



en deze is van egel:

http://www.facebook.com/album.php?aid=122460&id=1279877434&l=d52eff96fe

Haj haj



Wat een triest weertje vandaag :frowning:



@ Karma

Er is nooit echt gezegt dat ik niet zwanger mag raken :mrgreen:

Maar verstandig is het niet :oops:

Ik ging van 3 maanden uit omdat een nieuwe prothese 8 weken kon duren. Maar nu word ik met spoed geopereerd en kan het allemaal wel weer wat sneller :pray:

Maar inderdaad we doen het niet veilig, word toch niet zo snel zwanger :mrgreen:

Handig zeg als je zelf programma’s kan kraken :thumbup:



@ Jose

Balen van je kies :hug:



@Tinka wrote:

deze is een nieuwe, met canicrossfoto’s

http://www.facebook.com/album.php?aid=100900&id=1279877434&l=cd90a588a4




Leuk :thumbup: Jij liever dan ik…

ik ben liever lui als moe :oops: :mrgreen:



@ Allemaal

:-*



Hier alles oke. Veel last van mijn duim rechts en kan dus even niet zo veel meer :oops:

Gisteren gebeld door de St Maarten. Dinsdag alweer op preoperatiefonderzoek komen :dance:

Want ik moest met spoed de OK op. Helemaal top natuurlijk :thumbup:

sorry, heb jullie weer verwaarloosd :oops: :oops: :oops:



heb de laatste dagen weinig puf en ben soms wat duizelig. moet van de vk nu mijn hb laten controleren. verder was gisteren alles weer goed bij de vk. bloeddruk was mooi gedaald naar 121/70 (was 142/81) de weegschaal gaf +8 kilo aan en weer het hartje gehoord :inlove: de bay was ook gedraaid, ligt nu met het hoofdje naar beneden. dat had ik zelf ook al gemerkt. een paar dagen geleden was frummel zo druk 's nachts voelde hem overal. had mijn hand op mijn buik en voelde echt zijn lijfje onder mijn hand ‘doorschuiven’



fijn dat het met iedereen weer goed gaat! en chelleke wat spannend! fijn dat alles zo snel gaat, wel jammer dat ze nu al je pols moeten vastzetten.



hier is het ook prutweer, was nog van plan om met Elize naar de kermis te gaan maar dat zit er niet meer in denk ik.



tot later :-*

@chel: fijn dat het allemaal wat sneller kan he! Maar het mag ook wel, als je al zoveel ellende er mee hebt!



Ik zou denk ik net zo doen als jullie, en er van uit gaan: ik raak toch niet zo snel zwanger :mrgreen:



@desiree: wat speciaal, als je je beebje zo kan voelen draaien!



@jose: nu kan het nog ff ja, terug in je bedje kruipen, maar binnenkort kruip je samen met de baby ff in bed he, lekker knus!



Lukt het nog voor het programma opnieuw af te halen?!



@karma: ik was nog op de rest van je post vergeten te reageren! Wat fijn dat je kleinste frummel doorslaapt!, hout vasthouden dat ze dat blifjt doen he!

@ Desiree

Fijn dat alles goed was bij de vk :thumbup:



@ Tinka

:-



Hier een WODje vandaag :wink:

Dadelijk met Damian naar de oogarts en dan komen mijn so op de koffie.

Tot snel :-

Ondanks dat het wel verwacht is, is het toch ook wel weer jammer :hug:



@Desiree: fijn om te horen dat alles weer oke was op controle :thumbup: Hopelijk is je hb ook gewoon in orde.



@Tinka: leuke foto’s. Canicross ziet er wel vermoeiend uit zeg! :wink: En egeltje is echt leuk, vooral liggend vind ik hem superschattig.



@Chelleke: ik hoop dat alle operaties snel achter de rug zijn voor je, zodat je kunt revalideren. Kun je nog wel alles doen met een vastgezette pols?



Hier alles oke. Ontdekte vanmiddag dat het toch een andere kies is die is gebroken, mijn gebit brokkelt blijkbaar langzaam af. Kon de tandarts niet bereiken, dus morgen nog maar eens bellen.

Verder flink geshopt vanmiddag. Wat moet er veel gekocht worden voor zo’n baby :shock: Maar ik ben een heel eind gekomen en heb de belangrijkste dingen nu toch wel in huis. Volgende week nog een keer shoppen en dan is alles er wel. Dan ga ik het kamertje uitsoppen, alle textiel wassen en dan het kamertje inrichten :dance:



Morgen trouwens laatste werkdagje! :dance: :dance: :dance:

Jeah nog 1 dagje :dance: :dance: :dance:



Ik kan dadelijk nog heel veel hoor :thumbup:

Ik kan mijn pols dan alleen helemaal geen kant meer opbuigen.

Mijn arm kan ik nog wel draaien omdat mijn ellepijp niet vastgezet word.

Ze maken mijn spaakbeen (voor zo ver daar nog wat van over is :mrgreen: ) dmv donor bot en een stuk bot uit mijn bekken aan mijn hand vast met platen.

Dat moet dan zo allemaal vastgroeien en kan ik mijn hand/pols niet meer buigen.



Ik heb ook een vastgezet gewricht in mijn voet, onderste spronggewricht, ik kan daardoor mijn enkel niet meer verzwikken zeg maar omdat ik omdat ik mijn voet niet meer kan kantelen. Heb ik verder helemaal geen hinder van hoor. Beste operatie ooit :dance:

oh Chel, gisteren een WOD dagje :frowning:



Hopelijk volgende ronde weer meer geluk he!



Ik kom ff melden dat wij zo meteen voor een weekendje naar zee vertrekken!



:dance: :dance: :dance:

Vind het dit keer niet zo heel erg, wel raar hoor :mrgreen:

Maar lekker genieten van je weekend!!! :-* :dance:

wat is wod :think:



chel dat gaat snel zeg s maarten staat ook erg goed aangeschreven, zit in de klas met een leidingegevende van daar. Dus er bestaat kans dat jij zwanger bent nou dan is het weer duimen draai tijd.



jose wat ben je toch lekker voortvarend bezig. Ik ben nu aan het wassen ongeveer 3 weken later dan jij :oops: Ik moet zeggen dat ik er ook niet de puf voor had toen ik nog werkte hoor. Nu doe ik elke dag een beetje. Ons baby hoekej in onze kamer is ook bijna af. We maken geen kamertje omdat huis toch te koop staat.



Karma heerlijk dat je wat nachten mag doorslapen. Ik hoop dat het nu voor je doorzet.



desiree jij gaat ook snel zeg en beep al gedraaid nog even en jij zit ook op de dertig weken, wat vliegt de tijd toch.

Ja tinka super foto’s trouwens lekker sportief hoor. en geniet van je weekendje weg aan zee.

WOD = Wel Ongesteldheids Dag :mrgreen:



Ja de St Maarten is goed, kom er alweer 11 jaar. De eerste 7 jaar heb ik daar 6 zomers opgenomen gelegen (4 weken) Ben onderhand kind aan huis, haha.

oh dat wist ik nou dan duimen we maar voor een goede operatie :hug: balen chel.



Nou dan ben je er indedaad kind aan huis zeg. pff wat heb jij een geschiedenis zeg. :hug:

Hihi geeft niks. Bedankt voor het duimen :-*

Gaat helemaal goed komen :thumbup:

Hai hai meiden,



Nou, het slapen gaat nog steeds super gelukkig. Echt heerlijk om hele

nachten te kunnen doorslapen… :zzz: :zzz: :zzz:



@José: Lekker van je kiezen! :? Gelukkig kan je er al snel weer iets aan

laten doen. Die muisjes zijn ook verraderlijk hard… :naughty: Ik herken het

wel trouwens. Ik merkte wel degelijk dat mijn gebit het moeilijker had

tijdens de zwangerschappen. Balen… Of heeft het bij jou weinig met de

zwangerschap te maken?



Hoe is het afgelopen met je programma? Al opnieuw kunnen vinden?



@Tinka: Hihi, daar was egeltje dus… :inlove: Wel heel liefff hoor! :wink:



Canicross ziet er ook erg gezellig uit. Ik begrijp uit de foto’s dat het een

soort joggen met hond is… :think: Moet je verder nog dingen doen? Of klopt

daar niks van? Ik dacht bij canicross steeds aan op een terrein een soort

parcours afleggen enzo. Vertel eens… Hoe zit dat allemaal… :mrgreen:



Veel plezier aan zee!



@Chelleke: Balen van je WOD zeg… Had een positieve test toch leuker

gevonden, al is dat voor de komende operaties niet erg handig… :roll:



Dinsdag alweer een afspraak? Super zeg! Dat schiet alweer op. :dance:



@Desiree: De kleine mooi met zijn koppie naar beneden gaan liggen!

Super! :inlove: Mooi dat verder alles er ook goed uitzag, bloedruk weer

netjes, nu HB laten prikken of had je dat inmiddels al gedaan?



@Jane: Hihi, dat doorslapen gaat nog steeds lekker. Had het ook echt

nodig. Ook de BV is weer op peil, dus dat gaat ook weer lekker… Maar

mijn peuter heeft net de boel eronder gespuugd, dus dat wordt toch vast

een gezellig weekendje hier met veel nachtrust. :liar: :roll:



Nou, hier net terug van de VK… Bloedruk was prima, gewicht ook. Nog 1 kg

en dan sta ik weer op mijn beginstand. Ik was namelijk 3 kilo afgevallen.

Verder was mijn ijzer 8,3, dus ook heel mooi en ging het voor de rest prima!

Ik mag 12 mei weer terugkomen voor controle…



En dat betekent dat nu de geslachtsbepaling op 3 mei de eerstvolgende

afspraak zal zijn… :dance: :dance: :dance: Ik kan niet wachten, ben zo verschrikkelijk

nieuwsgierig. :mrgreen: Nog 23 nachtjes slapen… :shifty:



That’s it 4 now…



Ik kom later en anders morgen nog wel even aanwaaien…



Oh, ik zag trouwens dat Francis (Bombariegirl) een meisje krijgt… Ze is

niet zo heel actief op KOK, maar ik vind het toch leuk om te weten hoe

het verder met iedereen van ons clubje gaat. Dus mochten er stille

meelezers zijn… :wink: Updates zijn welkom!



Bye Bye :-*