@ Karma
Fijn dat het slapen goed gaat :thumbup:
En fijn dat het goed was bij de vk
Leuk dat Francis een meisje krijgt :inlove:
@Karma: Hoe is het nu met je meisje? Is ze erg ziek? Fijn dat alle controles bij de vk goed waren, houden zo :thumbup:
ik weet niet of het echt aan de zwangerschap ligt, vorig jaar heb ik ook al eens een kies gebroken. Ik heb al 15 jaar een aantal hele grote vullingen in mijn onderste kiezen, dus het zat er waarschijnlijk al een keer aan te komen. Ik hoop dat de tandarts het nog een beetje fatsoenlijk kan repareren en ik niet meteen een kroon hoef, dat is vorig jaar ook vrij goed gelukt. Ben overigens wel vergeten te bellen, leker snugger :roll:
Tinka lekker een weekendje weg, jaloers!!!
@Jane: ik heb het voornemen om de kleertjes te gaan wassen, aar dat betekent niet dat het ook heel snel gebeurt hoor :lol: Eerst maar eens een beetje bijkomen, ben hondsmoe
Chelleke dan moet ik dat misschien ook eens gaan proberen.
6 zomers :shock: ik hoop dat dit de laatste keer is dat je er er naar toe moet
Wat houdt dat in preoperatiefonderzoek ?dat ze kijken of het goed te opereren is ofzo?Wel fijn als alles weer helemaal goed gaat, kunnen jullie ook weer goed aan het klussen
Karma, ik mis je ook meteen als je er even niet geweest bent haha, jij en Chelleke zijn er namelijk bijna altijd,
Fijn dat je nu ook lekker door kan slapen en dat je waardes goed zijn.
Jose wat sh*t van je kies, maar goed dat je al naar de tandarts moet. Ik moet zelf ook nog een afspraak maken,maar stel die het liefst zo lang mogelijk uit brrr.
mama Desiree, wat bijzonder lijkt me dat om je kindje te voelen draaien hihi, +8 kilo is dat wat je nu bent aangekomen tijdens de zwangerschap?
Jose,heerlijk,geniet lekker van je verlof!
Hier: ik denk dat ik morgen ong ga worden heb de tekenen al, de kans is ook eigenlijk heel klein deze maand, we hebben 1 x onveilig gedaan.
En het was ook de bedoeling om de volgende ronde weer serieus te beginnen.
Volgende week vrijdag mag ik door de mri voor mn maagklachten, ben claustrofobisch dus ik mag gelukkig door de open mri.
Vind het wel erg eng :shifty: , heeft er hier iemand ervaring met mri?
@ Bontje
Het zal niet de laatste keer zijn. Er staan eigenlijk nog schouderprotheses op het programma, maar dat laat ik voorlopig nog maar even voor wat het is :mrgreen:
Bij pre onderzoek, onderzoeken ze conditie van je lichaam en of je fit genoeg bent.
Wat fijn dat je door een open mri mag :hug:
Ik heb geen ervaring met zo’n mri
Mijn moeder en sm wel en die konden ook niet door zo’n tunnel door hyperventilatie meer en hebben de andere mri scans door zo’n opending gedaan en dat was wel te doen.
Word weer flink duimen vanaf de volgende ronde
Ik moest een nieuwe foto maken voor een recratiepas van Hemelrijk, en dat kon nu digitaal thuis. Zie hier :mrgreen: haha
Hai hai
Ohh, wat is slapen heerlijk zeg! :lol: Mijn peuter heeft vannacht gelukkig verder
geen last gehad van overgeven enzo, dus de nacht was lekker rustig. Ze zit nu
wel wat sipjes op de bank, dus echt lekker voelt ze zich nog niet. Sneu hoor…
@José: Hihi, das niet slim nee… Maandag gewoon bellen… Bij jou heeft het dus
niet echt verband met de zwangerschap. Hier is mijn gebit ook niet heel sterk,
maar ik merkte wel dat het tijdens zwangerschappen sneller mis ging. :?
Het grote zwangerschapsverlof is inmiddels begonnen voor jou he? Heb je
al een lijstje met de dingen die moeten gebeuren? :lol: Ik kreeg steeds meer
last van nesteldrang en had hele lijstjes van dingen die moesten gebeuren,
zoals hele huis even opnieuw latexen en de schuur uitmesten… :shock:
Het werd steeds erger, hihi… Leuk hoor, die hormonen… :roll:
@Chelleke: Ja he, dat zijn dus twee meiden en 1 jongen. Ben benieuwd
wat er verder nog bij komt.
En ik lag echt dubbel om die collage van je! Gestoord mens! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
@Bontje: Vandaag je NOD! Ik duim toch even door, you never know. In
principe kan 1x onveilig genoeg zijn. Het zou wel super zijn. :inlove:
Maar mocht je toch ongi worden, dan wens ik je alvast heel veel suc6 met de
volgende ronde en ik ga superhard voor jou, Chelleke en Tinka duimen…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
En met de mri heb ik ook geen ervaring. Wel lastig als je daar niet zo goed
tegen kan. :hug: Hopelijk is het snel gedaan en kan je dat ook weer achter
je laten.
Hoe gaat het nu trouwens met jou? Na de miskraam? Hebben ze nog iets
kunnen vinden bij het vruchtje of hebben ze er niet naar gekeken verder?
Als je het vervelend vindt dat ik erover praat, gewoon zeggen he!
Hier inmiddels het grote nieuws aan iedereen verteld en tot onze grote
verbazing reageerde ze deze keer juist weer heel positief. Bij mijn vierde
zwangerschap waren de reacties best vervelend. “Alweer?” “Zo snel?”
Gelukkig deze keer weer heel anders dus. :dance: Wel fijn.
Verder niet echt veel te melden… (Ook wel genoeg gekletst alweer trouwens )
Meiden, tot straks… :-*
@Karma wrote:
Gestoord mens! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
:o Ikke?? :eh:

Fijn dat iedereen heel positief reageerde :dance:
Fijne dag allemaal :-*
euh recreatieplas, waar dan :mrgreen:
tinka ik ga ook voor jou volgende ronde heel hard duimen, maar nu toch ook al een beetje. Geen ervaring met mri. Lijkt me wel goed dat ze het doen. Niet evengoed kijken naar je maag.
karma weer een lekker nachtje gehad. ik is jaloers. fijn dat het met je kleine goed ging. nog 23 nachtjes slapen dat is echt aftellen zeg. ik ben ook benieuwd… ook erg naar wat ik krijg. wat denk je? er worden erg veel meisjes geboren zou ik ook een meisje krijgen, of wordt het weer zo’n lekkere stoere jongen.
Jose gisteren zijn moeders en oma geweest en de baby kleertjes zijn zo goed als gewassen en gestreken. Maar goed dat zou dan ook wel tijd worden. Moest ze eerst nog van zolder opsnorren en ik heb super veel ben blij dat ik nog niets gekocht had. Nu dus even afwachten wat het wordt. als het een meisje wordt ga ik natuurlijk helemaal los haha. Nu is alles unisex of voor een jongen.
doeg
@Chelleke wrote:
@Karma wrote:Gestoord mens! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
:o Ikke?? :eh::mrgreen:
Hihi…
@Chelleke wrote:
Fijn dat iedereen heel positief reageerde :dance:
Ja he, dat maakt het wel veel leuker. Had er vast ook mee te maken dat
de vorige keer ik zwanger werd toen de derde nog maar 9 maanden was.
Het was ook best snel. Ook wijzelf hadden even iets van “slik”. :shock:
@Chelleke wrote:
Fijne dag allemaal :-*
Jij (en de rest natuurlijk) ook! :-*
@jane wrote:
karma weer een lekker nachtje gehad. ik is jaloers. fijn dat het met je
kleine goed ging. nog 23 nachtjes slapen dat is echt aftellen zeg.
Echt wel. Ik was ook enorm toe aan een goede nacht slaap. Nog even
van genieten, want dat zal geen maanden meer duren. :roll: En nu nog
22 nachtjes slapen he!

nieuwsgierig!
@jane wrote:
ik ben ook benieuwd… ook erg naar wat ik krijg. wat denk je? er worden
erg veel meisjes geboren zou ik ook een meisje krijgen, of wordt het weer
zo’n lekkere stoere jongen.
Ik weet niet. Ik heb bij jou het gevoel dat er een meid verstopt zit. Bij José
juist weer een jochie. Maar ik ben echt een ramp met voorspellingen, dus
pin je er niet op vast.

Inderdaad fijn dat men positief reageert op je zwangerschap. ook leuk dat iedereen het nu weet.
:dance: :dance: :dance: Ahhhhh!!! :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance: Het Vorige Berichtje Was Nr. 2000!!! :dance: :dance: :dance:
Ik heb dus 2 lichtblauwe bloempjes nu!!!
:dance: :dance: :dance: :mrgreen:
Zo en nu koffie! :drool:
:mrgreen: goedemorgen :-
Dadelijk even op de koffie bij paps en mams en vanmiddag naar een verjaardag van een vriend en dochtertje.
Fijne dag allemaal :-
goodmorning ik ben ook weer van de partij na gisteren kraambezoek wat super was helemaal leuk zo’n beep deze was wel heel rustig en veel lachen met 6 weken :thumbup: zo één wil ik er ook. en nog een verjaardag zijn o en ik om 22.00 naar bed gegaan tot half negen :thumbup:
Karma 2000 binnen een jaar jij bent een topkokker.
chel loopt al tegen de 15000 :shock: krijg je dan honderd euro :mrgreen: veel plezier vandaag chel.
groetjes
Haha als dat zou kunnen, 100 euro is altijd welkom :mrgreen:
Jullie ouwehoeren gewoon teveel
Karma gefeliciteerd met je 2000ste berichtje
Fijn dat iedereen zo positief reageerde op het nieuws van je zwangerschap Ik weet nog dat een vriendin van me vertelde dat ze zwanger was van de 2e, 5 maanden na de geboorte van de eerste. Ik moet bekennen dat mijn eerste reactie ook iets was in de trant van “waaat zo snel alweer??”. Zal voor haar waarschijnlijk ook niet leuk zijn geweest
maar ik was zooo verbaasd. Gelukkig herstelde ik wel snel weer en heb ik haar alsnog heel erg gefeliciteerd, want het was voor haar wel supernieuws natuurlijk.
Iedereen een fijne dag vandaag, ik kom waarschijnlijk niet meer langs want ik ben jarig jeeee :dance: Vanmiddag komt er lekker veel visite langs
heel veel plezier vandaag :-*
hoihoi,
wij zijn terug! Fijn weertje gehad aan zee, alleen veel wind zeg!
Jullie kletsen teveel, ik kan weer niet meer volgen!
@karma: canicross is idd gewoon wat je ziet op de foto. Je hond hangt met tuigje aan een reklijn, die aan een gordel vastgemaakt is die om je middel zit. Het is de bedoeling dat de hond trekt, zodat je sneller kan lopen! De canirun is 3.5km ongeveer (doe ik) en de cross is er 6 ongeveer. Maar 6 dat kan ik niet :mrgreen:
@chel: wat een grappige foto’s zeg :mrgreen:
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad :dance: