~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

Goedemorgen meiden

@Chelleke: Hoe was het gisteren?

@Jane: Oh heerlijk op kraambezoek gaan… :inlove: Dan gaat het helemaal

kriebelen, of niet? :wink:

@José: Ja, ergens vond ik het ook wel logisch en had ik het ook wel verwacht,

die reacties, maar ik ben dus na die opmerkingen niet gefeliciteerd of zo en dat

was wel minder. Maar goed, deze keer weer leuke reacties, dus das mooi. :wink:

En jij bent weer een jaartje ouder geworden?

Wel gezellig dagje gehad? Lekker verwend? :wink:

@Tinka: Aha, dan is dat weer duidelijk. :mrgreen: Maar 3,5 km rennen… Ik doe het

je niet na hoor! :clap:

Het is weer maandag… :roll: Ben benieuwd wat voor weer we krijgen…

Hopelijk weer wat mooier, want dit is ook niks. :?

Meiden, tot straks!

Liefs! :-*

jose leuke dag gehad…?

hier stralend weer net peuter naar psz gebracht dus even kok tijd.

oh tinka dat is nog wel te doen 3,5 km en ik vond het altijd heel gezellig met hondje rennen. Zonder hond vind ik er niets aan. ik heb veel aan survivalruns gedaan lekker door het bos klimmen en klauteren, maar na de bevalling deed ik er nog één en dacht hoe moeilijk kan het zijn, maar je verliest met zo’n zwangerschap toch wel veel spiermassa resultaat dat ik niet alle hindernissen af kon maken en dus meedeed voor spek en bonen. Vroeger altijd aan topsport gedaan, maar nu al bekaf als ik de trap oploop. Ik hoop dat ik snel weer kan beginnen als beep is geboren.

Jullie zijn dus lekker uitgewaaid, naar welk strand gaan jullie?

ja karma het kriebelt enorm met zo’n beep op schoot, zou er spontaan weeen van krijgen :mrgreen:

@jane: ohjee, verlies je echt zoveel spiermassa door een zwangerschap? Alleen omdat je wat minder mobiel bent? ajajaj! :?

Survival dat is niks voor mij, hier worden er ook enkele georganiseerd om samen met je hond te doen.

Wij zijn nu naar Oostende geweest, maar de honden mochten daar al niet meer op het strand. Zijn we maar een beetje uitgeweken naar minder drukke strooken en daar dan ff in overtreding geweest :mrgreen:

3.5km is doenbaar vind ik.

@karma: hier schijnt het zonnetje, hopelijk daar ook!

Hier is het inmiddels ook prachtig weer gelukkig. 8) Het begon erg grauw

met een stevige wind vanochtend. Blij dat dat wat is weggetrokken. Dat

wordt dus een wandeling naar de eendjes straks. :wink:

Enne spontaan weeën van krijgen… :think: Over 2 dagen mag je ook gewoon

spontaan weeën krijgen!!! :shock: :shock: :shock: Wat is het ongelofelijk snel gegaan zeg.

Ervaar jij dat ook zo of komt het gewoon omdat het niet mijn zwangerschap

is, zeg maar?

Goedemorgen meiden :smiley:

@Tinka: leuk dat je weekendje een succes was, lekker uitgewaaid :mrgreen: En wat die spiermassa betreft, ik geloof dat ik echt niks meer over heb (en het was al niet veel) :think: Na de bevalling zal ik echt moeten gaan sporten om weer wat in conditie te komen :frowning:

@Karma: je bent na die reacties helemaal niet gefeliciteerd? :shock: Dat is wel heel lullig zeg!

@Karma en Jane: jeps, leuke dag gehad :mrgreen: Ik ben weer schandalig verwend. Ik weet altijd heel veel cadeautjes te verzinnen dus aan het eind van de dag ligt heel de tafel altijd helemaal vol hier. En dan sta ik er zo blij als een klein kind bij :mrgreen: Ik merk dat de meeste volwassenen om me heen toch meestal om geld vragen, maar ik vind cadeautjes gewoon veel leuker :dance:

Het weer viel trouwens wel erg tegen, het was koud en grijs dus we hadden de woonkamer stampvol mensen, dat viel wel wat tegen.

Brr, ik moet sewwes een demo gaan geven van Tupperware. Het is weer zolang geleden dat ik eigenlijk niet zoveel zin heb :? Ik hoop dat het wat gaat meevallen en dat het niet te lang duurt en dat ik dan snel naar huis geraak, want ik heb morgen de vroege…

Morgenavond komt mijn peter dan nog voor mijn verjaardag een stukkie taart eten (wat ikn iet in huis heb :mrgreen: )

Jullie zijn zo stil? Is dat het goeie weer?

Ik heb vanmiddag wel even genoten van de zon ja :mrgreen:

Ben je pas jarig geweest Tinka? Heb ik dat dan gemist? :think: :oops: Alsnog van harte meid!

Hoe is je demo gegaan?

Chelleke, wat heftig dat je al zoveel hebt gehad en dan ook nog niet klaar bent. :hug:

Zal wel goedkomen vrijdag,hoop ik…haha

Volgens mij lopen wij een beetje samen met de cyclus, ben jij ook om de 28 dagen ong?

Karma, helaas zaterdag toch ong geworden, de kans was ook erg klein,maar er was wel een klein vonkje hoop,nu gaan we er weer echt 100% voor, ben sinds een week met puur mama begonnen.

Thnx alvast voor het duimen, ik duim ook vast hard voor chelleke en tinka:)

Het gaat op zuurbranden na heel goed na de miskraam, ben weer helemaal de oude.

Dat merk ik vooral met zumba, heb weer veel energie.

Ze hebben zo niks kunnen ontdekken,maar ze hebben dan ook niet op mijn afwijking gezocht. Was een beetje miscommunicatie geloof ik,maar het staat nu wel bij hun in de computer.

Fijn dat je positieve reacties hebt gehad!Nog een paar weekjes en dan weten jullie al wat het wordt,spannend.

Jane, spannend voor jou wanneer de kleine beeb komt en vooral ook wat het wordt!!Hier worden op het moment juist veel jongetjes geboren.

Jose,beetje telaat,maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:

Tinka, heerlijk zo’n weekendje uitwaaien!succes met je tupperware party.

De hele week blijft het zo lekker, zeggen ze tenminste op rtl4, lliefst nog een paar graadjes erbij en dan is het helemaal top!

Fijne avond allemaal.

:-*

Haj haj

@ Karma

Was gisteren wel oké hoor :wink:

@ Tinka

Suc6 met de demo van de Tupperware.

@ Bontje

Mijn cyclus is 26 a 28 dgn. Heel netjes dus. :smiley:

@ All

:-*

Vandaag een beetje voor Janpiep bij het vliegveld van Geilenkirchen gestaan. Er zou een turkse kist komen en ik denk ga een keer lief (met tegenzin) mee. Komt die kl.ten kist niet. Nu stond er ook nog een andere turkse kist die hij nog moest, maar leuk was anders :roll:

Hai!

De demo viel nog wel goed mee! Niet teveel volk, dan gaat het nog fijn vooruit en kan je veel vertellen! Leuk!

@jose: ik ben zondag verjaard! En jij? Want dat had ik ook precies gemist! Toch nog van harte hoor! :slight_smile:

@chel: lief dat je meeging, maar suf dat ie dan niet kwam!

@bontje: dat is een nette cyclus he! Fijn dat jullie er weer echt voor gaan!

Mijn cyclus is nog niet voorbij, hij is nu 44 dagen bezig :roll: Volgende week dinsdag is het zover!

Ik ook op zondag! Dan zijn we dus op dezelfde dag jarig, wat grappig :smiley:

Fijn dat je demo goed is gegaan :slight_smile:

En weer zo’n lange cyclus voor jou :hug: Ik ga zo hard voor je duimen dinsdag. Dat het maar op mag schieten en dat jij dan ook snel zwanger raakt, ik gun het je zo! :hug:

Fijn dat het weer zo goed met je gaat Bontje en ik zal voor je duimen de komende cyclus!

@Chelleke: das jammer, dat jullie voor niets zijn geweest :hug:

oh, wat toevallig Jose! :stuck_out_tongue:

Ik tel al duchtig af naar volgende dinsdag! Hopelijk weten we dans nel wat meer…

Prettige dag allemaal!

@ Tinka

Fijn dat de demo mee viel :dance:

Pfff dag 44…word je toch ook niet vrolijk van :hug:

@ All

:hug: :-*

Hier gaat alles zijn gangetje. Kom niet van mijn spanningen af en daardoor heb ik elke avond ontzettend benauwd en last van mijn hyperventilatie. De paroxetine is weer 10 mg omhoog gegaan wat als falen voelt. Maar ik probeer maar zo te denken dat als alles weer rustig is, operatie achter de rug, revalidatie en de vakantie, het wel weer wat beter gaat. Ik maak me ontzettend druk om het eten en mijn angsten in het ziekenhuis en word liever vandaag als morgen nog geopereerd.

Maarja helaas werkt dat allemaal niet zo en moeten we even doorbijten

Zou mooi zijn als ze vanmiddag al een datum mee naar huis geven bij de pre-onderzoeken :pray:

Met Damian alles goed en dat is het belangrijktste :inlove:

even een dikke :hug: voor jou angel… :-*

Hey zondag was dus een groot feest twee jarige. Toevallig zeg.

Karma ik vond deze zwangerschap niet zo heel snel gaan maar deze wacht fase duurt misschien voor mijn gevoel ook wel lang. Ik kan gewoon niet wachten ben zo nieuwschierig naar beep.

Chel gaat niet zo lekker met je he :hug: Ik hoop ook dat ze je de datum kunnen geven en dat dat wat rust geeft. Probeer je niet teveel zorgen te maken over de dingen waar je nu geen invloed op hebt meid en kijk inderdaad naar wat je allemaal wel kunt en doet en natuurlijk naar die prachtige zoon van je.

Gisterenavond kleine zonder eten naar bed gedaan. Hij heeft heel goed meegeholpen met koken (champignonnetjes schoon borstelen en in eiersnijer in plakjes snijen. Hij kan al een heel doosje zelf en ik vind het altijd een vervelend klusje dusss, maar hij wilde dus niets eten verder geen punt van gemaakt hoor, maar nu eet hij zo twee boterhammen met kaas weg en nog een met choco pasta en een volle beker melk terwijl hij nooit een ontbijter is geweest haha. tot laters oh nog iets onhandigs vriend heeft sleutels meegenomen en nu heb ik gelukkig nog ergens een reserve huissleutel, maar de auto staat zo geparkeerd dat de thuiszorg die vandaag het bed komt brenegen er nooit langs kan met dat bed.

@sweatest7 wrote:

even een dikke :hug: voor jou angel… :-

:- :-* :-

@ Jane

Lekker slim van die sleutels :naughty: :mrgreen:

En dank je wel :-

@Chelleke: Sterkte vandaag :hug: En wees niet te streng voor jezelf, ik vind het niet gek dat je even wat meer medicatie nodig hebt nu je aan de vooravond van zo’n grote en spannende operatie staat :hug:

@Jane; wat grapig datO je zo goed geholpen heeft, wel jammer dat hij er dan zelf niks van gegeten heeft. Hoewel ik me dat bij een heel bakje champignons levendig voor kan stellen :silenced: :lol:

He je de reservesleutels al gevonden?

Pomtiedomtiedom… wat is het stil hier, waar is iedereen :shifty:

Hopelijk genieten jullie net zo van het mooie weer als ik :mrgreen:

Verder heb ik eigenlijk echt niks te melden, dus ik ga maar weer. Ga even in bad zitten weken :mrgreen:

stilletjes idd, heb ook niet veel te melden eigenlijk…

Zo preoperatief onderdoek is weer achter de rug.

Pfff wat word je toch gaar van zo’n dag.

We waren er 13.45 en om 14.45 was ik bij de 1e afspraak binnen, de orthopeed. Nog een keer verteld wat die man uit Amerika had gemaild. En die vond het ook een behoorlijke moeilijke pols en een nieuwe prothese was echt geen optie. Dus vastzetten die handel.

Nou ja, daarna weer langs de onderzoeksarts, anesthesist en apotheekassistente en we konden weer naar huis. En we zaten 17.00 uur weer in de auto. Al met al hebben we meer gewacht dan binnen gezeten. Ik denk dat we 15 a 20 min in totaal bij die mensen binnen hebben gezeten.

De opname zal niet zo heel lang duren. Als de pijn te houden is en ik verder oké ben mag ik naar huis. Misschien is dat wel met een week.

Heb even gevraagd hoe het zat met die operatie van de bekken. Dat zal een week of 6 pijnlijk zijn met ademhalen, lachen, niezen en dat soort dingen. Dit omdat een paar buikspieren doorgesneden worden om er bij te kunnen. Dat moet natuurlijk herstellen en dat duurt wel even. Ik hoop niet dat, dat de zwangerschap er lang in de weg gaat zitten. Heb geen zin om weer maanden te moeten wachten. Ik wil mijn oude lijf weer terug met oude medicatie.

Ik moet 12 weken in het gips, Jezus wat een tijd, zonder dat hij af kan. Dat word brei naalden halen, haha.

We hebben ook de laatste röntgenfoto bekeken. Dat zag er wel heel raar uit die 2 cement stukken in mijn pols. Vreemde gewaarwording. Ik ga de röntgenfoto’s bestellen en dan zal ik ze weer met jullie delen, hihi.

Tja, verder weinig nieuws. We hebben nog geen datum en ik hoop dat ie heel snel op de deurmat valt. Want ik ben 1 bonk stress en frustraties. Frustraties omdat ik vrijwel niks kan met die rechterhand door mijn duim (en pols natuurlijk). En stress door spanning van de operatie enzo. Mijn angsten en hyperventilatie spelen ontzettend op en daar maak ik me misschien nog wel drukker over. Ik zal zo blij zijn als alles weer achter de rug is.

Nou ja, gaat vast allemaal goed komen.

Allemaal een dikke knuffel :hug: :-*