Hallo meiden,
@Jane: Spannende dagen he… Bij elk krampje springen de gedachten in
je hoofd van “Zou het? Is dit het begin?” :mrgreen: Ik ben zoooooooo
nieuwsgierig naar jouw krummeltje. :inlove:
@Krummel van Jane: Kleintje, je bent helemaal klaar, dus kom er eens
gauw uit en hou ons niet langer in spanning.
@Tinka: Twee van elk? In een keer? :shock:
@Chelleke: Leuke glijbaan hoor! En maandag alweer 2 jaar! Wat gaat dat
hard he… :roll:
Spannend hoor, MB is misschien nu aan het bevallen! :shifty: Ik ben benieuwd!
Nou, hier al wat beter geslapen. Peuter voelt zich ook alweer wat beter.
Dus we gaan weer de betere kant op! Verder weinig nieuws…
Ik kom straks nog wel even kijken of er al babynieuws is… :inlove:
Liefs! :-*
@karma: neenee, eerst een tweeling, en dan nog ééntje achterna he, dus drie in totaal :mrgreen:
@jane: het wordt wel spannend he!
Ik heb er zooooo’n baaldag opzitten! Ik vertelde op m’n werk dat we woe voor follikelmeting moeten gaan. Heeft ze mi jdaar gedwongen om met de late te werken, want zo kon zij geen werkplanning maken :shock: Ik moet dus maandag en woensdag met de late werken. Maar het houdt neit op bij één follikelmeting vrees ik, dus dat gaan nog leuke weken of maanden worden op m’n werk…
Ah zo! Hihi… :mrgreen:
Enne balen zeg van je werk… Dikke :hug: ! Gelukkig is het meestal 1 fm
per maand toch, of niet? Dat scheelt alweer. Maar leuk is anders…
Nog geen babynieuws van MB? :inlove:
@Karma wrote:
Ah zo! Hihi… :mrgreen:ik vrees dat het er net veel meer zijn per maand… Ze meten telkens of ie al rijp genoeg is, om dan te beslissen of het al tijd is voor pregnyl of niet…
Enne balen zeg van je werk… Dikke :hug: ! Gelukkig is het meestal 1 fm
per maand toch, of niet? Dat scheelt alweer. Maar leuk is anders…
Nog geen babynieuws van MB? :inlove:
Oei, das idd. minder… Maar het hoeft gelukkig maar 1 maand,
want jij raakt meteen de eerste ronde harstikke zwanger. :mrgreen:
Dat heb ik even besloten.
Maar even serieus, het is dan inderdaad wel even lastig om dat juist te
combineren met je werk. Kan je de fm wel redelijk tijding plannen, zodat
je met je werk een mooi rooster kan plannen?
@Karma wrote:
Oei, das idd. minder… Maar het hoeft gelukkig maar 1 maand,
want jij raakt meteen de eerste ronde harstikke zwanger. :mrgreen:
Dat heb ik even besloten.
Maar even serieus, het is dan inderdaad wel even lastig om dat juist te
combineren met je werk. Kan je de fm wel redelijk tijding plannen, zodat
je met je werk een mooi rooster kan plannen?
Hihi, ik hoop dat je gelijk hebt, goed besloten dan :mrgreen:
Nu heeft hij gewoon ff geteld en baf die dag was het. Maar ik denk dat ik dan volgende woe, gewoon een afspraak moet maken voor de dag erna ofzo… Het zit volgens mij op een week samengepropt…
@ Karma
Ja het gaat zeker snel met die kleine boeffies :shock:
Nog geen nieuws van MB gevonden.
Fijn dat het aan die kant weer wat beter gaat :dance:
@ Tinka
Nou ja wat een achterlijk gedoe op je werk zeg :shock: :hug:
We gaan voor een hele snelle meteen raak zwangerschap
laten we het heel erg hopen! Want dit gaat echt de sfeer wat verzieken vrees ik…
:hug: :hug:
Chelleke, ja was ook erg blij dat hij meeviel.
Bij mij zijn de klusdagen weer begonnen, volgens de berekeningen heb ik vrijdag of zaterdag mijn ei.Volgens mij heb jij het rond dezelfde tijd ofniet?
Jammer v/d kinderboerderij, want voor de diertjes kom je ook eigenlijk.
Goed dat Damian het zo naar zn zin heeft bij de psz, ik vind het erg leerzaam en ook belangrijk voor de sociale vaardigheden
Jane, fijn dat hij is ingedaald, bij mijn schoonzusje gebeurde dat pas op het laatste moment en ze was er wel erg zenuwachtig door dat hij nog steeds niet was ingedaald.Spannend!!
Tinka, haha ja dat tandarts gevoel herken ik. Wat balen dat het op deze manier gaat op je werkt, ik ben het helemaal met Karma eens dat het de eerste maand raak moet zijn Ik heb niet zoveel verstand van een folikel meting, maar moet je klussen als zo’'n folikel op een bepaalde maat is?
Karma, ik zou ook zo nieuwsgierig zijn, ze kunnen dus met 17 weken al zien wat het wordt, weer wat geleerd.
De uitslag van de mri is binnen, de lever,nieren enz zien er goed uit, dus geen afwijkingen gevonden…
We zijn vandaag weer met de klusdagen begonnen en ik duim ook voor een goed en gezond eitje. Normaal doen we het ook wel,maar nu echt om de dag
Jose,ik heb de uitslag al binnen, alles zag er normaal uit, lever,nieren enz. aan de ene kant ben ik er blij om en aan de andere kant ben ik nu geen stap verder.
Lijkt me ook niks om zo moe te zijn, lekker rustig aan doen en ik hoop dat je opa de geboorte nog mee mag maken. :hug:
Hier gaat het aardig, 3 mei de 24 ph zuurtest, zie er wel tegenop,maar dat zal net als de mri vast heel erg meevallen.
We zijn we druk aan het klussen en duimen voor een goed ei vrijdag of zaterdag
We krijgen misschien een hond :dance: ,want éen kennis wil hem waarschijnlijk weg doen en ik wil weer graag een hond.
Het is een hele lieve choco bruine labrador die goed met kids kan,ze is 2 jaar oud.
Ik hoop dat het doorgaat, want daar zit ze hele dagen alleen thuis.
Trusten allemaal! :-*
Hej hej
@ Bontje
Mijn klusdagen zitten er nu op. Gisteren nog geklust zonder cd…kon het niet laten :mrgreen: Mocht ik zwanger raken dan geloof ik niet dat het vruchtje er aan onder zouden leiden want dan zit het er net. Mijn NOD valt precies in de week dat ik in het ziekenhuis lig :roll:
Fijn dat je mri goed was :thumbup:
voor je klusdagen
Wat leuk dat jullie misschien een hond krijgen :inlove: Ik duim voor je
Ik had vanmiddag mijn chirurg gemaild omdat ik me ontzettend zorgen maakte over mijn vingers. Mailt hij me om 22u nog terug, wat een service zeg Nou ben ik wel heel brutaal geweest om hem rechtstreeks te mailen op zijn werk en niet via via :oops:
Mijn mail:
Beste dokter ....
Ik heb wat vraagjes, maar er is er 1 vooral waar ik mee zit.
U heeft mij onlangs geopereerd en ben gelukkig 3 mei weer aan de beurt.
Ben die ene met die hele "leuke" pols.
Maar ik heb nog steeds problemen met mijn vingers.
Ze willen niet meer echt buigen, de fijne moteriek is weg.
Gaat dat na de operatie nog goedkomen? Ik kan nu echt heel weinig met die hand.
Best lastig zo met een drukke bijna peuter is huis. ;-)
Nog een paar kleine vraagjes:
Wij zijn bezig voor een 2e kindje, maar hoe lang mag ik niet zwanger worden na die operatie aan mijn bekken?
Wat mag/kan ik doen met die pols na dat ik uit het ziekenhuis ben?
Mag ik 'm al weer vrij snel gebruiken?
Dit in verband met dingen regelen voor de kleine man.
Met vriendelijke groetjes,
Angèl van Schouwen
De arts:
Beste Mw. Schouwen,
De pols zal nu waarschijnlijk iets verkort en minder stabiel zijn waardoor de vingers minder functioneren. Dit zal na de operatie weer langzaam op gang komen maar de vraag is altijd weer hoe lang het gaat duren, moeilijk te voorspellen.
Uit het bekken neem ik slechts kleine stukjes bot weg, dit zal geen invloed hebben op sterkte van het bekken en staat een eventuele volgende zwangerschap ook niet in de weg.
Na de operatie zul je waarschijnlijk zo'n 2-3 maanden in het gips moeten en mag je de pols niet belasten. Dus lange tijd ben je beperkt in je doen en laten.
Hopelijk voldoende beantwoord,
Groet ....
Nouja die vraag over de zwangerschap heeft hij niet helemaal begrepen. Ik vroeg het ivm mijn buikspieren en niet om mijn bekken zelf, maar dat zal ook wel loslopen :)
Ga zo maar eens mijn bedje opzoeken :-*
Ps er is nog geen nieuws over MB
Chelleke wat een service van die dokter. En jemig wat moet jij lang in het gips zeg :shock: waarschijnlijk wist ik dat al maar door een zekere zwangerschapskwaal vergeet ik alles. :oops:
Leuk trouwens dat glijbaantje :thumbup:
@Bontje: fijn dat de uitslag goed was, maar inderdaad, nu weet je eigenlijk nog niets :hug: Gaan ze je nu verder onderzoeken ofzo?
En leuk dat jullie misschien een hond krijgen
@Karma: fijn dat je peuter weer aan de beterende hand is! :thumbup:
@Tinka: wat vervelend dat er op je werk zo gereageerd wordt zeg :hug: Ik duim mee dat al dit gedoe maar een maandje nodig is en dat je dan gewoon lekker zwanger bent :hug:
Hier alles oke, behalve dat ik niet kan slapen. Ben vanavond op de bank weer in slaap gevallen en daardoor kan ik nu weer niet sapen, waardoor ik morgenochtend weer niet wakker kan worden en veel te lang uitslaap, waardoor ik morgenavond weer niet kan slapen… enz. Ik begin de nachten echt heel vervelend te vinden nu, kan niet lekker liggen en alles doet zeer Oe, genoeg geklaagd nu, want het is voor een goed doel en het duurt nog maar een paar weekjes.
Om nog even terug te komen op mijn opa, het blijkt toch allemaal wat minder slecht te gaan dan gedacht. Mijn opa laat de moed een beetje zakken, denkt dat hij dood aan het gaan is, maar de artsen in het ziekenhuis zien dat toch iets anders. Voorlopig ga ik er dus maar gewoon van uit dat opa de geboorte van achterleinkind nog mee zal maken
Goedemorgen allemaal,
Hier weer wat beter geslapen! :dance: Ook het afbouwens van de BV gaat steeds beter.
Ze accepteert steeds vaker de fles en vraagt steeds minder vaak de borst. Ze begint te
beseffen dat het echt op is en de fles haar buikje meer vult. Eindelijk! :lol: Eigenwijze
opdonder! :inlove:
@Tinka: Ja, dat vond ik ook. Je hebt lang genoeg gewacht! :-
@Bontje: Ei op komst? Ik zet mijn duimen meteen maar even op full speed hoor!
Ik hoop zo dat jullie alledrie samen door mogen deze ronde! Dat lijkt mij echt
helemaal te gek!
Fijn trouwens dat de uitslagen goed waren, gelukkig niks eng gevonden dus.
Al zijn de klachten daar niet van afgenomen… :?
En er zijn al meiden die het weten met 14/15 weken, alleen durven de meeste
echoscopisten dat niet met zekerheid te zeggen. Het echobureau hier wil geen
geslachtsbepalingen doen voor de 17 weken om deze reden, sommige niet
voor de 16 weken, andere niet voor de 18. Ik zit er dus wat middenin. Ik hoop
dat het overduidelijk is, maar 3 weken daarna heb ik de 20 weken echo en
kunnen ze er nog een keer naar kijken.
@Chelleke: Jij inmiddels je ei gehad? Ik ga voor je duimen! Heel hard! Jij hebt
ook lang genoeg gewacht zeg!
Go eitje go! :mrgreen:
Fijn trouwens dat de chirurg toch redelijk snel heeft gereageerd! Netjes hoor!
@José: De laatste loodjes he! :hug: :hug: :hug: Klaag maar lekker hoor! :-
En wat fijn dat het toch minder beroerd met je opa gaat als in eerste instantie
was gedacht! Das mooi nieuws!
Nou, ik ga even wat doen hier!
Tot straks! :-*
Ps. Al wat babynieuws??? :inlove:
@Formally known as Vuegje wrote:
Kreeg net een berichtje van MB! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
BUB VOOR MB! Gisteravond is hun dochter SANNE geboren! ze komt straks zelf melden! Ze mogen strakjes naar huis!!
Mel & hubby gefeliciteerd met jullie dochter Sanne, een heel mooie naam!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Lekker genieten nu meid! je hebt er lang genoeg op moeten wachten!!
Hej hej
@ MB
@ Jose
Ja ik wist het al. Omdat mijn pols zo gecompliceerd is en er allemaal bot ertussen word geplaatst (tussen hand en spaakbeen) moet ik langdurig in het gips ivm aan elkaar vastgroeien.
Balen dat je niet kon slapen :thumbdown: :hug:
Mag best lekker klagen hoor :hug:
@ Karma
Fijn dat je wat beter hebt geslapen en dat het afbouwen van de bv ook steeds beter gaat :thumbup:
Dank je wel voor het duimen :-*
Ga mijn mail even verder afmaken en dan maar beetje poetsen en puinruimen. Vanavond Prowin avond (zelfde als tupperware maar dan met milieuvriendelijk schoonmaakproducten…heb ik me weer in de schoenen laten schuiven :roll: ) Jippie. :shifty:
BIB
Joehoe een BUB MB van harte met jullie dochter :dance: :dance:
chel dat is inderdaad heel netjes van die arts. En met andere woorden je mag lekker door gaan met zwanger worden :dance: en het is dus alweer duimen geblazen voor jou maar ook voor Bontje.
Wat leuk bontje een hond en ook een prachtig ras. zou leuk zijn. en ok voor jou komen er weer spannende weken aan…
kamra fijn dat kleine wat is opgeknapt en dat bv afbouwen goed gaat :thumbup:
Oh jose herkenbaar hoor dat gespook in de nacht en ik ben bang dat dat nog wel even duurt ook als beep er straks is, dus maak het jezelf maar lekker gemakkelijk lekker boekje potje thee leuke film. Dat je je niet teveel gaat irriteren aan de nachten.
zo ga even bakkie bij vriendin doen. tot laters
Yeah!!! Babynieuws!!! :inlove: Leuk dat er weer een baby bij is… :dance:
Dus nu is de beurt aan Jane! Oh, of Klaproos natuurlijk.
Gefeliciteerd MB!
Hoihoi,
beetje druk vandaag! MAar ik denk aan jullie en ik duim voor de baby’s die er moeten uitkomen, en ook heel hard voor de baby’s die er nog in moeten he :mrgreen:
En ook voor je pols Chel! Wel vriendelijk dat ie nog terugmailde
vanaf tel ben te lui om op te staan of iets te doen ja karma eerst kroos die is 3 dagen verder spannend alllemaal
ben zo lui vandaag
Hallo,
Wat spannend allemaal!
Vooral voor Jane, voor Tinka, voor Chelleke!
Ik lees af en toe nog steeds mee :lol:
Ik heb alleen niks te melden :oops:
Geen bericht is goed bericht
:-*