Hai Manouk zwaai
Goed om te horen dat het goed met je gaat Manoek
@MB: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne!
@Karma: fijn da het afbouwen van de bv goed gaat en dat je kleintje begint te ontdekken dat de fles toch echt meer te bieden heeft.
@Jane: soms heb je zo’n dag. Gewoon aan toe geven meid, morgen kun je weer druk aan de slag.
Hier alles oke, behalve dan dat ik om 4.15 aan mijn ontbijt zit :roll: Mijn maag knorde zo hard dat zowel ik, als de baby er niet meer van konden slapen, dus nu maar even een koude pannenkoek weggewerkt :mrgreen:
Ik krijg trouwens een beetje last van “baby-stress”. Ik ben echt bang dat ik niet genoeg kleertjes, lakentjes, hydrofielluiers enz in huis heb. Ik kan mezelf dan wel geruststellen door te denken dat ik dan altijd Roel of mijn moeder/schoonmoeder even naar de winkels kan sturen, maar die gedachten blijven steeds terugkomen. Ik heb besloten dat ook dit er gewoon bijhoort
Hallo meiden,
Zijn er nog babies bij? :mrgreen:
@Tinka: Hoi! :mrgreen:
@Chelleke: Hoi! :mrgreen:
@Bontje: Hoi! :mrgreen:
@Desiree: Hoi! :mrgreen:
@Jane: Hihi… Het begint nu echt spannender en spannender te worden
met de dag… :shifty: Wie o wie zal als eerste de baby werpen!? :mrgreen:
@Manouk: Hai meis, wat leuk om weer eens wat van je te horen! :-
We missen je hier wel hoor! En alleen een HOI MEIDEN is genoeg hoor!
Hoe gaat het trouwens met jou en je gezinnetje?
@José: Ja, echt een opluchting idd. Afbouwen met dwang is zo zielig,
maar gelukkig accepteert ze het steeds beter dus. Ze drinkt nog 2x per
24 uur, dus das al een hele verbetering. Dit kan ik wel volhouden.
En jij krijgt last van baby-stress?! :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Heel herkenbaar hoor!
Het begint ook steeds dichter bij te komen. Is de babykamer al klaar?
Heb je geen spam voor ons nieuwsgierigen? :mrgreen:
Nou, ik ga weer verder.
Kom straks nog wel weer even aanwaaien!~
Liefs! :-
oh Bontje, ik lees ff terug omdat ik wat zie vliegen over een hond :mrgreen:
Leuk zeg, hopelijk gaat het door! Foto’s posten he, als ie er komt!
@karma: fijnd at ze nu wel vaker de fles wil aannemen! Hopelijk zal ze niet te jaloers zijn als het baby’tje aan de borst mag drinken en zij niet meer. Of denk je dat ze dat tegend an vergeten is?
Verder: goeiemorgen iedereen! zwaai
Goedemurgen allemaal :mrgreen:
@ Manouk
Zwaai zwaai
@ Jane
Luiwammes :mrgreen: :hug:
@ Jose
Fijn dat het oke gaat, op je babystress na dan :hug:
@ Karma
Hoi :mrgreen:
@ Tinka
Zwaai
Geplaatst: Do 22 Apr 2010, 18:30
@MB1976 wrote:
Dank jullie wel dames!
Alles gaat goed hier, wel druk hoor een baby en een peuter en dan hebben we nog wel kraamzorg.
Even in het kort:
Gisteren een hele dag rug- en buikweeen gehad, niet fijn, maar nog redelijk houdbaar. Om 16.00 naar de vk en gestript (had 3 cm, maar nog niet helemaal verweekt). Om 18.00 stonden we weer terug want toen had ik rugweeen die niet houdbaar meer waren. Toen nog steeds 3 cm, maar wel verweekt. Om 20.00 uur 6 cm en om 20.45 volledige ontsluiting, daarna nog 20 minuutjes geperst en toen was onze Sanne er.
3940 gram en 52 cm. Borstvoeding gaat ook al super.
Mijn bezoek is er, kom later terug.
@Tinka wrote:
@karma: fijnd at ze nu wel vaker de fles wil aannemen! Hopelijk zal ze
niet te jaloers zijn als het baby’tje aan de borst mag drinken en zij niet
meer. Of denk je dat ze dat tegend an vergeten is?
Grote kans dat ze dat tegen die tijd vergeten is hoor. Hoogstwaarschijnlijk loopt
de BV vanzelf af en ik geloof niet dat ze nog langer dan 1 maand door zal drinken.
Ik vermoed dat ze al veel eerder helemaal stopt. Haar zus wist na een aantal weken
niet eens meer hoe ze melk uit de borst moest krijgen. Was de hele techniek alweer
vergeten terwijl ze die toch zo’n 16 maanden heeft gebruikt. Komt vast wel goed!
yep o weet de techniek ook niet meer na 2 jaar en 3 maanden, maar wel dat baby uit borsten drinken want soms dan ziet hij mijn borsten en dna doet hij alsof hij gaat drinken. Dus de betekenis is wel blijven hangen zo schattig. Ben benieuwd hoe hij er straks op gaat reageren.
Hier BIB hoor en ik ben bang dat beep nog wel even blijft zitten hier. Die beweegt nog goed en veel en ik voel me redelijk goed alleen zo lui :oops:
Geen nesteldrang of iets. Jammer want er mag wel wa geberuen hier.
Jose zie reactie mei mama’s nachtbraker…
Manouk leuk weer wat van je te lezen. hoe is het?
@Karma wrote:
@José: En jij krijgt last van baby-stress?! :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Heel herkenbaar hoor!
Het begint ook steeds dichter bij te komen. Is de babykamer al klaar?
Heb je geen spam voor ons nieuwsgierigen? :mrgreen:
Nog niet, kamertje moet eerst helemaal af zijn voor ik een fotootje ga showen. Maar ik heb goede hoop dat dat dit weekend gaat gebeuren :D
De kleertjes zijn in ieder geval helemaal gestreken, nu alleen de lakentjes nog. Eerst ga ik een gordijnrail halen zodat Roel morgen de gordijntjes op kan hangen.
tot later!
@Jane: Hihi… Hier ook een peuter die ook wel eens wilde proberen, nadat ze haar zusje
had zien drinken. :lol: Tepel in de mond… En wachten… Hmmm… :think: Niks… Ze snapte er
niks van. :inlove: Druif! :mrgreen:
En dat “lui” kan wel eens een manier zijn van je lichaam om energie op te sparen voor
de bevalling. Dus misschien komt beeb sneller dan je denkt. :mrgreen:
En ook nesteldrang heb ik niet elke zwangerschap gehad, dus dat zegt ook niks. :naughty:
Maar oh wat is dat handig zeg! Mijn huis was nog nooit zo schoon geweest.
@José: Bijna klaar dus! :dance: Das mooi nieuws! Ik ben nieuwsgierig! :inlove:
Oh, jullie allemaal een…
Hey lieffies allemaal, kom even zwaaien…erg druk geweest met de voorbereidingen voor morgen. Ga nu mijn bedje opzoeken en jullie zien me wel weer verschijnen. Fijn weekend :-*
Goeiemorgen! Ik werk met de vroege vandaag, dus mss kom ik wel ns langs als het werk het toelaat :mrgreen:
zwaaizwaai
Veel voorbereidplezier Chel! En spaar je pols wat he
Goedemorgen allemaal,
@Tinka: Werk ze! En misschien tot straks!
@Chelleke: Jullie vandaag alvast en hele fijne dag toegewenst en verwen
jullie bijna 2 jarige maar flink!
Hier eindelijk een nachtje echt heerlijk geslapen, van 22:00 tot 8:00 en
dat terwijl ik vaak voor 7:00 eruit ben. :dance: Ik ben wel een aantal keren
wakker geworden door de kids, maar gelukkig sliepen die meteen weer
verder. :inlove:
Nou, verder niet veel nieuws. :roll: Saai! :mrgreen:
Liefs! :-*
goedemorgen!
@karma, fijn dat je meisje de fles accepteert. en voor je het weet heb je weer een ander frummeltje aan je borst hangen :inlove:
@ chelleke, heel veel plezier morgen en alvast hartelijk gefeliciteerd met je grote vent. heb je een mooie taart voor hem? we zullen morgen vast wel de foto’s zien
@tinka, werk ze. wat jammer trouwens dat ze op je werk niet zo met jullie meedenken wbt de pogingen tot zwanger worden. ik snap best dat daar wel de nodige tijd in gaat zitten maar toch. een beetje flexibiliteit én collegialiteit is niet teveel gevraagd. s6 iig woensdag bij de meting
@jane, geniet lekker van die luie dagen. straks als de baby er is ben je wel weer druk genoeg
@jose, het wordt wel spannend hoor! ik dat beebje gauw komt.
@ manouk, hoi!
wat een heerlijk weer dit weekend! wordt er helemaal vrolijk van.
en een goede afsluiting van deze week. deze week was André vrij dus hebben we allerlei leuke en nuttige dingen gedaan. de kamer van Elize is behangen en geschilderd. alleen nog wat leuke decoraties die ik af moet maken en dan is haar kamer klaar. de commode staat nu ook op de babykamer dus die moet ik ook alleen nog afstylen en dan is die ook klaar. weet alleen nog niet wat ik doe. heb wel een stoere wandsticker met naam besteld voor boven het ledikantje en heb al wel wat blauwe mandje enzo. maar ik zoek nog iets voor op de andere muur. anders is het nog zo kaal. zal er nog eens hard over nadenken. als het klaar is zal ik zeker showen
de geboortekaartjes zijn besteld, André heeft de voortuin weer gefatsoeneerd, gisteren bijna alle was weg kunnen werken en gisteren hebben we Elize uit logeren gebracht en zijn we lekker naar de bios geweest. was alweer zo lang geleden dat we met zijn tweetjes eruit waren. vanochtend dus geen mama-geroep en heerlijk relaxed aan mijn dag kunnen beginnen. straks lekker ontbijten en douchen. dan even boodschapjes halen en dan komt mijn moeder Elize weer terug brengen.
vanavond gaan we genieten van het mooie weer en lekker bbq-en. morgen gaan we nog lekker een dagje weg, naar de dierentuin of zo dus dat komt wel helemaal goed dit weekend.
dikke :-* voor iedereen en een heel fijn weekend allemaal!
Chelleke, als je nod in die week valt, dan is het ziekenhuis dus dubbel zo spannend voor jou!denk dat we een paar dagen schelen mijn nod is 8 mei.
Je moet echt lang in het gips zeg pff :hug:
Jose, ik krijg 3 mei een 24-u ph zuurtest, zie er erg tegenop,maar ik wil ook verder komen.
Ik hoop ook echt dat het met de hond doorgaat en alles kopen we er sowieso een als we een kindje zouden hebben.
Fijn dat het wat beter gaat met je opa en nu duimen dat hij er nog bij zal zijn. Nog een paar weekjes, spannend zeg!!
Ik hoop dat je die laatste weken nog wel een beetje kan slapen.
Jij hebt vroeg ontbeten zeg!En het komt vast goed met de kleertjes en luiers, ik denk dat ik er ook over zou gaan piekeren
Karma, Hoi! :inlove: wat kunnen ze het al vroeg zien dan. Van de week had een vriendin de combi-test, rond de 12 weken ong en zij dacht al
een klein jongetje te kunnen zien,dat is toch wel erg vroeg dacht ik zo…
Goed dat je dochter het accepteert dat je aan het afbouwen bent!
3 mei komt nu wel snel dichterbij he!
MB Gefeliciteerd met jullie dochter,geniet ervan!
Jane, het lijkt me weer heerlijk om een hond in huis te hebben, denk dat de katten er minder blij mee zullen zijn hehe.
Tinka, als alles doorgaat dan ga ik gelijk foto’s posten!Ik duim weer voor je deze maand en natuurlijk ook coor chelleke
Mama desiree, leuke dingen gedaan dus en een heerlijk weekend voor de boeg, denk dat wij morgen ook gaan bbq-en, fijn weekend.
Ik geloof dat ik rond m’n ei zit, dag 14 en een beetje buikpijn. Met het klussen is het niet zo gegaan zoals ik het gepland had.
Wilde om de dag klussen,maar heb gister ruzie gehad met vriend en dus niet geklust. Denk dat we het zo maar goed gaan maken hihi.
Fijn weekend allemaal!
:-*
Haj haj
Heb nog even tijd :mrgreen:
Zijn glijbaan viel helemaal in de smaak :inlove:
@ All
Dank :-
@ Karma
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad :dance:
@ Tinka
Werk ze :-
@ Desiree
Vandaag hebben we het feestje :mrgreen:
Zijn taart is niet geworden wat ik eerst wou.
Niemand hier in de buurt maakte zo 1.
Ik wil 'm volgend jaar zelf maken, nu kon dat niet ivm die hand :thumbdown:
Maar ik heb wel versiersels gekocht voor op de taart.
Foto’s gaan zeker volgen :mrgreen: :oops:
Ben benieuwd naar jullie harde werken op de kamertjes :inlove:
Lekker genieten van het weekend (geldt voor iedereen trouwens )
:-* :-* :-*
Bontje suc6 met je ei
@desiree: das flink doorgewerkt wel! Fijn als je dan terugdenkt he, geeft een heerlijk gevoel end an kan je lekker ontspannen genieten!
Komt er een jongetje bij jullie, dat je blauwe mandjes hebt?
@chel: jij, foto’s nemen?! Nee joh, dat geloof ik neit :mrgreen:
@karma: hoi!
@bontje: maak het maar gauw goed, zodat je eitje zich niet eenzaam voelt :mrgreen: ik duim hoor!
En die test, moet je dan 24h je urine collecteren in zo’n grote pot? Jakkie :shifty:
@ tinka, ja, wij krijgen een jongetje :inlove: had ik geloof ik wel verteld nadat we de 20 weken echo hebben gehad, toch :think:
de basis van de babykamer is wit, witte meubeltjes en witte muren. op de twee lange muren hebben we over de hele breedte een brede paarse streep/baan geverfd. en met blauwe accessoires wil ik wat meer kleur in het kamertje brengen.
@ chelleke, veel plezier dan vandaag!!! jammer dat het niets geworden is met de taart. ach als hij maar smaakt toch
@bontje, ik
zo, ik ga weer lekker in de tuin zitten en genieten van het mooie weer.
:-*
Gauw even 2 filmpjes van zijn cadeautje :inlove:
Let vooral op onze pyjama’s haha…heerlijk hè
http://www.youtube.com/watch?v=AXlgjvaowiU
http://www.youtube.com/watch?v=sksXqPHL7pY