~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

@Tinka wrote:

Ik blijf maar zo’n last hebben van de (.)(.) Echt niet leuk meer! Ik ga eventueel als ik nog geen menstruatie heb dan, maandag of dinsdag nog eens testen. Normaal doen ze enkel pijn als er een ei geweest is… Het is zo’n branderig gevoel :frowning:

Spannend!!! Ik ga even wat harder duimen hier!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

@Chelleke: HOI! :mrgreen:

@karma: je mag duimen, maar ik vrees dat het niet echt gelukt zal zijn. We zijn niet zo flink geweest met klussen omdat we echt geen richtmoment hadden… Maar je weet nooit natuurlijk.

Iets in mij heeft toch hoop, anders had ik die test neit gedaan he…

(en het wil lukken, dat als het nu raak is, het een eind dec baby gaat zijn en dat wou ik ‘het minst graag’ En aangezien ik op zo’n gebied nog wel eens pech kan hebben… (wat ik nu niet bepaald als pech zou beschouwen :mrgreen: )

Gek dat je nu voor je gevoel ook echt klaar bent wat kinderen betreft he?! Maar handig dat je dat zo goed aanvoelt!

Morgenmorgenmorgen! Verjaardag Karma! :slight_smile:

Oja, een tweeling zou ik nog wel leuk vinden :mrgreen:

Duimpjes draaien Tinka :pray: :pray:

Goedemorgen allemaal,

Hier weer een fantastische nacht gehad… :liar: Heb zo lekker

geslapen… :liar: Ben ook heerlijk uitgerust… :liar:

Mijn kleine meid heeft trouwens goed geslapen… Het was mijn peuter

deze keer. :roll: Ik weet niet waar ze vannacht last van had, maar het

was iig heel irritant. Argghhhh!!! :wall:

Maar goed, ben wakker, heb koffie :drool: , dus het komt allemaal wel

weer goed. :wink: gaap

@Tinka: Klinkt wel weer spannend allemaal, vooral je borsten of borstels

zoals mijn peuter ze noemt. :lol: Ik duim me rot. Wat zou dat een grote

verrassing zijn zeg!

En ik heb gelukkig heel sterk het gevoel dat we nu klaar zijn. Ik was

ergens bang dat dat gevoel nooit kwam, omdat we misschien toch

gewoon de drang (biologisch bepaald) houden om ons voort te planten,

maar nee dus… :mrgreen: Wel grappig hoor!

@Chelleke: Hoi! :mrgreen:

Nou, ik ga maar eens kijken bij de maandmama’s…

Liefs! :-*

Meiden, helemaal vergeten dat ik jarig was. :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

@ karma

kom straks nog weer even langs, eerst even douchen en aankleden

ikw as het niet vergeten! Ik stond op en dacht: ik moet Karma feliciteren! :mrgreen:

Gelukkige verjaardag meid! Geniet er maar van en hopelijk krijg je straks wat meer nachtrust!

Voor mij dat taartje met aardbeitjes dan maar! Iemand nog een stukkie ervan?

Eerst even:

@Moon84 wrote:

bub!!!gisteren om 23:12 Is onze zoon mees geboren hij weegt 3425 Gram en ligt hier lekker te slapen als alles goed gaat mogen we vandaag naar huis!

@ Karma

-piep- van je nacht :hug:

En euh…

Hey meiden, wie zijn leeftijd moet ik ook alweer allemaal aanpassen? Karma en Tinka, en wie nog meer? :oops:

Hai meiden,

Allemaal bedankt voor de felicitaties!!! :-* :-* :-

Enne José was ook een jaartje ouder geworden. :wink:

Leuk dat er trouwens een baby bij is gekomen. :inlove:

Nu kijken wie er de volgende zal zijn…

MB1976, Klaproos of Jane. :smiley:

Liefs! :-

Oke dank je Karma :thumbup:

even ego

OK datum is binnen :dance:

3 mei lig ik weer onder het mes.

Had van mij volgende week wel gemogen, maar kan niet alles hebben, hihi :wink:

@Chelleke: Das even mooi nieuws! Op zich best snel toch? :wink:

Kunnen we samen aftellen naar 3 mei. :mrgreen: Nog 16 nachtjes slapen!

@ chelleke, fijn dat je toch (vrij) snel weer onder het mes kan. ben je tenminste weer een stap verder.

@ karma, laat je maar even lekker verwennen vandaag. en bedankt voor het gebakje, doe mij maar zo’n chocolade gebakje :wink:

:dance: weer een baby’tje, op naar de volgende. ben zo benieuwd naar al die andere baby’tjes ! (maar natuurlijk nog het meest naar mijn eigen boefje)

@ tinka :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: spannend hoor, we houden de hoop erin!

met mij gaat het redelijk goed. ben al een tijdje erg moe en ben soms wat licht in het hoofd en wat duizelig/sterretjes zien. bloeddruk en hb is goed waarschijnlijk heeft mijn lichaam wat meer rust nodig. maar ja, ik doe al zo weinig als ik nog minder zou gaan doen dan zit ik hele dagen te niksen :? heb nu maar standaard ingepland (als het lukt) om 's middags op de bank te gaan liggen als Elize aan het slapen is. dat werkt redelijk goed. kan het nu ook 's avonds wat langer volhouden, is ook wel zo gezellig voor hubbie.

maandag wordt de kamer van Elize behangen :dance: en dan kan ik van de week verder met het afstylen van haar kamer en de babykamer verder inrichten. daar heb ik best zin in :mrgreen:

iedereen een heel fijn weekend, ga nog even op de bank liggen en dan moet ik weer werken.

:-*

@Chelleke: fijn dat er een datum bekend is, maar jammer dat je nog zo lang met die cementen pols rond moet lopen :hug:

@Tinka: :hug: voor de negatieve test, wat ontzettend jammer weer :frowning:

Hier alles oke,ben alleen heel moe. Heb afgelopen week toch iets teveel gedaan (vooral leuke dingen) en dat begin ik nu te merken. Toch even een stapje terug dus.

ik bloed :roll: op dag 49 ben ik dus beginnen bloeden, net zoals vorige keer, 3 dagen voor het gynbezoekje :lol:

Volgende gynafspraak plannen over een dag of 25? :wink:

Maar bloed is goed, want dat betekent dat er een eisprong is geweest toch?

Ik ben even heel blij nu. Net vriendinnetje die pas zwanger is en slechte uitslag van het uitstrijkje gehad gesproken (ze komt morgen ook even met man en kind op visite nog voor mijn verjaardag) en maandag wordt ze in het ziekenhuis behandeld met een lisexcisie (wegschrapen van slecht weefsel). Deze behandeling geeft geen verhoogde kans op een miskraam :dance: en is bij 95 procent van de vrouwen succesvol :dance: Toch blijf ik duimen, want ze zal maar net bij die kleine groep horen … :pray:

Verder ben ik ook blij omdat het me toch nog gelukt is dat programma wat ik per ongeluk verwijderd had weer te downloaden :dance:

leuk Jose, dat je je programma nog hebt!

En wat goed voor die vriendin! Hopelijk hoort ze idd bij die 95% he!

Goh, ik weet niet of bloed persé betekent dat er een eisprong is geweest… Maar het maakt op zich niet veel uit, dinsdag zullen we wel meer weten!

Dank jullie wel :-*

Hier de beloofde röntgenfoto’s :wink:

Mijn rechterpols in november. Daarna is ie nog meer versleten.

Zo is hij nu:

Rechterpols op een rijtje:

http://i438.photobucket.com/albums/qq106/DamianHendriks/Forum-Site/Rechterpols_02.jpg

Linker pols op een rijtje:

http://i438.photobucket.com/albums/qq106/DamianHendriks/Forum-Site/Linkerpols_02.jpg

Gisteren en vandaag niet zo heel veel gedaan.

Rob was onverwachts vrij ivm die aswolk, vliegbasis is dicht.

Vandaag zijn we even naar het dorp geweest, gewoon een rondje gelopen, niks gekocht. Gerard Joling ook nog gezien. :eh:

Daarna even koffie gedronken bij paps en mams. Roy, Kim en Levi :inlove: waren er ook.

Morgen gaan we even naar de kinderboerderij hier in Uden. Zijn we nog steeds niet geweest met Damian :oops: Daarna zal Rob wel weer moeten werken en gaan Damian en ik naar een communiefeestje.

Owja gisteren gebeld door de psz. Damian mag dinsdag even komen spelen en 18 mei gaat hij dan officieel. Zucht weer een stapje verder in het groter worden :cry: :inlove:

@Karma wrote:

@Chelleke: Das even mooi nieuws! Op zich best snel toch? :wink:

Kunnen we samen aftellen naar 3 mei. :mrgreen: Nog 16 nachtjes slapen!

HIhi is ook wel snel…ikke zeurpiet :angel: :mrgreen:

@ Desiree

Vervelend je klachten :hug:

@ Jose

:hug:

Wat goed nieuws voor je vriendin :dance:

Ik blijf ook nog duimen :pray:

@ Tinka

:thumbdown: :hug: