Ik blijf maar zo’n last hebben van de (.)(.) Echt niet leuk meer! Ik ga eventueel als ik nog geen menstruatie heb dan, maandag of dinsdag nog eens testen. Normaal doen ze enkel pijn als er een ei geweest is… Het is zo’n branderig gevoel
Spannend!!! Ik ga even wat harder duimen hier!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
@karma: je mag duimen, maar ik vrees dat het niet echt gelukt zal zijn. We zijn niet zo flink geweest met klussen omdat we echt geen richtmoment hadden… Maar je weet nooit natuurlijk.
Iets in mij heeft toch hoop, anders had ik die test neit gedaan he…
(en het wil lukken, dat als het nu raak is, het een eind dec baby gaat zijn en dat wou ik ‘het minst graag’ En aangezien ik op zo’n gebied nog wel eens pech kan hebben… (wat ik nu niet bepaald als pech zou beschouwen :mrgreen: )
Gek dat je nu voor je gevoel ook echt klaar bent wat kinderen betreft he?! Maar handig dat je dat zo goed aanvoelt!
Morgenmorgenmorgen! Verjaardag Karma!
Oja, een tweeling zou ik nog wel leuk vinden :mrgreen:
@ chelleke, fijn dat je toch (vrij) snel weer onder het mes kan. ben je tenminste weer een stap verder.
@ karma, laat je maar even lekker verwennen vandaag. en bedankt voor het gebakje, doe mij maar zo’n chocolade gebakje
:dance: weer een baby’tje, op naar de volgende. ben zo benieuwd naar al die andere baby’tjes ! (maar natuurlijk nog het meest naar mijn eigen boefje)
@ tinka spannend hoor, we houden de hoop erin!
met mij gaat het redelijk goed. ben al een tijdje erg moe en ben soms wat licht in het hoofd en wat duizelig/sterretjes zien. bloeddruk en hb is goed waarschijnlijk heeft mijn lichaam wat meer rust nodig. maar ja, ik doe al zo weinig als ik nog minder zou gaan doen dan zit ik hele dagen te niksen :? heb nu maar standaard ingepland (als het lukt) om 's middags op de bank te gaan liggen als Elize aan het slapen is. dat werkt redelijk goed. kan het nu ook 's avonds wat langer volhouden, is ook wel zo gezellig voor hubbie.
maandag wordt de kamer van Elize behangen :dance: en dan kan ik van de week verder met het afstylen van haar kamer en de babykamer verder inrichten. daar heb ik best zin in :mrgreen:
iedereen een heel fijn weekend, ga nog even op de bank liggen en dan moet ik weer werken.
@Chelleke: fijn dat er een datum bekend is, maar jammer dat je nog zo lang met die cementen pols rond moet lopen :hug:
@Tinka: :hug: voor de negatieve test, wat ontzettend jammer weer
Hier alles oke,ben alleen heel moe. Heb afgelopen week toch iets teveel gedaan (vooral leuke dingen) en dat begin ik nu te merken. Toch even een stapje terug dus.
Maar bloed is goed, want dat betekent dat er een eisprong is geweest toch?
Ik ben even heel blij nu. Net vriendinnetje die pas zwanger is en slechte uitslag van het uitstrijkje gehad gesproken (ze komt morgen ook even met man en kind op visite nog voor mijn verjaardag) en maandag wordt ze in het ziekenhuis behandeld met een lisexcisie (wegschrapen van slecht weefsel). Deze behandeling geeft geen verhoogde kans op een miskraam :dance: en is bij 95 procent van de vrouwen succesvol :dance: Toch blijf ik duimen, want ze zal maar net bij die kleine groep horen …
Verder ben ik ook blij omdat het me toch nog gelukt is dat programma wat ik per ongeluk verwijderd had weer te downloaden :dance:
Rob was onverwachts vrij ivm die aswolk, vliegbasis is dicht.
Vandaag zijn we even naar het dorp geweest, gewoon een rondje gelopen, niks gekocht. Gerard Joling ook nog gezien. :eh:
Daarna even koffie gedronken bij paps en mams. Roy, Kim en Levi :inlove: waren er ook.
Morgen gaan we even naar de kinderboerderij hier in Uden. Zijn we nog steeds niet geweest met Damian :oops: Daarna zal Rob wel weer moeten werken en gaan Damian en ik naar een communiefeestje.
Owja gisteren gebeld door de psz. Damian mag dinsdag even komen spelen en 18 mei gaat hij dan officieel. Zucht weer een stapje verder in het groter worden :inlove: