~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

Haj haj

@ Jose

Wij zijn gewoon zwanger geworden. 2 dokters zeiden dat het heel erg slecht was en zwanger worden erg moeilijk ging lukken en de gyn zei dat het allemaal wel mee viel en we gewoon zwanger konden worden. Dat zijn we na de hsg ook gewoon geworden :inlove:

Fijn dat alles oké gaat en leuk dat het kamertje zo goed als af is :inlove:

Veel plezier vandaag :thumbup:

@ Karma

Fijn dat je je weer goed voelt

Ik begin er een beetje doorheen te zitten qua spanning en heb gisteravond ook helemaal overstuur in bed gelegen :oops:

Nu gaat het wel weer. :slight_smile:

@ Desiree

Geslaagd voor de lamp :dance:

Goed dat je voor je rust kiest en je kindjes :thumbup:

@ Jane

(Bijna) een jongensnaam :dance:

thx allemaal voor de bemoedigende woorden!

Ik wist niet dat Rob geen goed zaad had Chelleke!

Op zich moet er maar ééntje de race winnen he!

@chel: het komt wel dichtbij nu he! Hopelijk gaat alles mooi vlot verlopen!

@jane: ngo mooi BIB, zal de komende dagen wel beweging in komen he! :slight_smile:

En je man druk gehad gisteren, gelukkig dat het dan niet opeens in gang geschoten is :mrgreen:

@desiree: dat kort eigenlijk ook wel af he, zeker als je ook al mag thuisblivjen van werken! :slight_smile: Dan kan je nog wat exclusieve aandacht in Elize steken :slight_smile:

@karma: fijn dat je zo’n goede nacht hebt gehad! Je kan vandaag lekker rondstuiteren, want van Stuiteren worden tijgetjes vrolijk he :mrgreen:

Ik weet neit goed hoe erg Joris het vindt, hij laat uitschijnen dat hij er neit zo mee inzit, maar diep vanbinnen mss…

@chel: de foto’s van de Beekse bergen vallen heus nog wel mee he! En die van Rob zijn ook erg mooi! :slight_smile:

:-* :-* :-*

Oh chel nog twee dagen in spanning :hug: Ga je wat doen voor afleiding. :-*

Neu niks bijzonders. Spullen bij elkaar rapen.

Morgen de hondjes wegbrengen en dan om 14u melden in het ziekenhuis.

Kan ik me daar verder opvreten :wink:

Owja Tink mocht je interesse hebben, hier een iui topic

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65499

:-*

Hello,

@Desiree: Tja, jammer dat je minder moet gaan werken vanwege je gezondheid, maar op zich

wel lekker dat je het straks echt wat rustiger aan kan doen.

@Jane:

@Jane wrote:

karma waar moesten jullie namen nu mee beginnen. shy en nou eerst maar even wachten

totdat je weet wat het is…

De eerste en derde hebben een naam beginnend met Sha-. De tweede en vierde een naam

beginnend met Ty-. En het had mooi geweest als we 6 kids hadden gekregen, want dan hadden

we het rijtje af kunnen maken, maar aangezien we het echt bij 5 houden had ik bedacht dat

dit kindje dan een naam moest krijgen met Sha- en Ty-, dus de 1ste naam begint met Sha- en

de tweede naam met Ty-.

Maar we hebben de 3 namen al voor een jongen en de 1ste naam voor een meisje al gevonden.

Maar jullie zijn er ook al bijna, met een jongensnaam. Het zal wel lachen zijn als het gewoon

een meisje is. Al die stress en moeite voor een jongensnaam… :lol:

@Chelleke: Ik hoop ook dat het snel voorbij is. Dit is gewoon niet leuk meer. :hug: Nog heel

even volhouden. En je mag hier komen “klagen” hoor! Als dat je helpt, doen!!! :-

@Tinka: Jaja, tijgertjes houden van springen… Eigenlijk houden tEIgertjes van springen. :inlove:

Jaja, ik voel mij ook behoorlijk stuiterig. :mrgreen:

Tja, het blijft wel pijnlijk natuurlijk. Ah, zodra je zwanger bent is dit hoofdstuk gesloten.

En voor een evt. volgend kindje is het misschien helemaal niet nodig. De MMM. Je hoort

genoeg verhalen dat de 1ste met hulp kwam en de 2de gewoon spontaan. Gewoon

vertrouwen hebben. Alles komt goed! :-

Nou, ik ga even mijn jankkind op bed gooien. Dat krijg je als je om 6:00 opstaat he! :stuck_out_tongue:

Tot gauw! :-*

@chel; ik heb al een paar keer willen schrijven in dat topic, maar ik hou nu de twee topics al veel te slecht bij vind ik, dus ik ga het maar houden op dit en de hormoonmeisjes…

@karma: stuiteren is leuk :slight_smile: :smiley: En laat die tEIgertjes maar komen! :mrgreen:

Mijn spuitje is gelukt, er was een vrouw opd e demo die verpleegster was, en zij heeft het ff snel gezet bij mij! Dikke oef

Goedemorgen meiden,

Hier weer heerlijk geslapen! :dance: Wel weer 6:00 eruit, maar daar ga ik niet over klagen na

zulke goede nachtrust. :wink:

@Tinka: De 1ste spuit gehad? Heb ik daar overheen gelezen? :think: Nou, iig supernieuws! :dance:

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat allemaal. Bij clomid krijg je dus 5 pillen die je vanaf dag

1-5 slikt en dan kijken ze met fm hoe eitje groeit. Zodra ei op springen staat dan moet je

dus pregnyl spuiten. Ook een paar spuitjes of maar 1? En ik zie dat de eerste IUI op 3 mei

gepland staat, morgen dus? :shock: Dat gaat best snel zeg! Spannend hoor!

@Chelleke: En meid, hoe ben jij de dag gisteren doorgekomen? Beetje kunnen relaxen? :hug:

Verder is het nu echt bijna zover!!! Nog 1 nachtje slapen en dan weet ik of we zullen eindigen

met 1 zoon en 4 dochters (wat klinkt dat mooi! :inlove: ) of 2 zonen en 3 dochters (full house zoals

mijn man het noemt! :mrgreen: ) Ik ben ontzettend nieuwsgierig… :shifty:

Oh, man kreeg gisteren te horen dat hij toch maandag de hele dag moet werken… :? Hij kan

dus niet mee naar de echo. zucht Maar nu wil ik hem het geslacht op een leuke manier

vertellen met een cadeautje of kaartje ofzo. Iemand een leuk idee?

Maar het is dus een ontzettend spannende dag morgen voor ons drietjes! Ik hoop dat 3 mei

goed nieuws heeft voor iedereen! :pray: :pray: :pray:

Nou, ik ga maar eens kijken bij de maandmama’s. :wink:

Liefs! :-*

Chelleke, ik wil je vast heel veel succes wensen voor morgen!

Ik hoop dat het je een beetje mee gaat vallen en dat je maar weer gauw naar huis mag gaan :hug:

En daarbij hoop ik ook dat je een goede uitkomst krijgt van je klusdagen :mrgreen:

Hoeveel dagen moet je ong in het ziekenhuis liggen?En heb je daar ook internet voor een beetje afleiding?

Tinka wat klte dat het zaad niet goed is, bah geen leuk nieuws…

Fijn dat die vrouw je geholpen heeft met het spuitje, lijkt me niet makkelijk jezelf te prikken.

Als ik het goed begrijp dan is je ovualtie na het spuiten?

Ik hoop dat het met een beetje hulp deze maand raak zal zijn. :pray:

Karma, ooeh spannend!Ik gok op een fullhouse :stuck_out_tongue:

Jammer dat je man niet meekan, misschien een idee om hem een rose of blauwe speen kado te doen.

Fijn dat je goed geslapen hebt,ondanks dat je al weer om 6 uur wakker was.

Ben ook al weer optijd wakker, de twente-fans stromen hier langzaam de garage in, daar heeft vriend namelijk een barretje staan om daarna naar de stad te gaan en een cafe te “veroveren”

Hoop dat ze ook echt in de garage blijven, want ik zit nog lekker in m’n pyjama…

Fijne zondag allemaal!

:-

goeiemorgen!

@karma: wat sneu dat je man niet mee kan naar de echo! Hopelijk werkt beebje wel mee he, want anders weet je et mss nog niet?

@bontje: ojee, ook een voetbalman in huis? hier ook zo één, maar dan natuurlijk voor een Belgische ploeg (Anderlecht) en ja,d ie zijn al kampioen :mrgreen:

Gezellig nog wat pyamazitten :slight_smile:

Jaja, 3 mei moet hier iedereen zijn D-Day worden!

Ik heb het hier mss vergeten te vertellen, ik was vrijdag nogal een warhoofd :oops:

Ze belden vrijdagavond, dat ik zaterdag tussen 6 en 8 savonds mijn pregnyl moest spuiten of laten spuiten, maar ik had om 6 uur een demo gepland, en ik kan dat moeilijk afzeggen. Om half 6 moet ik dan terplaatse zijn en duurt langer dan tot 8 uur.

Aan die vriendin gevraagd of er een verpleegster was op haar demo, en ja hoor! oef dus!

Ik heb van dag 4 tot dag 8 Clomid genomen (begint nooit voor dag 3) (5 pilletjes zijn dat van 50mg bij mij)

Dan kijken ze idd hoe snel de eitjes rijpen en adh daarvan zeggen ze wanneer je pregnyl moet spuiten. Blijkbaar komt je eisprong wel redelijk stuk na de PRegnyl. Moest het zaad goed geweestz ijn, dan moesten we binnen 36 uur na spuiten, klussen. Nu doen ze IUI op zo’n dikke 40 uur na spuiten, omdat datn ongeveer het ei zou komen… Kvnid het vreemd, maar ze zullen wel gelijk hebben he! :slight_smile:

Gaat best snel, en komt ook beetje omdat ik er wel wat achter zit :oops: Een verloren cyclus, daar ben ik niks mee he… Ik ken m’n cyclus goed genoeg om te weten wat het doet.

@Bontje:

@Bontje wrote:

Karma, ooeh spannend!Ik gok op een fullhouse

Ik hoop dat je gelijk krijgt, al is het geen ramp als je ernaast zit trouwens. :wink:

Alletwee is helemaal :inlove: :inlove: :inlove: !

@Bontje wrote:
Jammer dat je man niet meekan, misschien een idee om hem een

rose of blauwe speen kado te doen.

Leuk idee idd., alleen zijn de winkels dicht en heb ik die niet in huis. :frowning:

Waarom is het nou zondag!!! :wall: :lol:

@Bontje wrote:

Ben ook al weer optijd wakker, de twente-fans stromen hier langzaam

de garage in, daar heeft vriend namelijk een barretje staan om daarna

naar de stad te gaan en een cafe te “veroveren”

Hoop dat ze ook echt in de garage blijven, want ik zit nog lekker in m’n

pyjama…

Joepie!!! Oh, echt helemaal te gek zo op de vroege zondagmorgen! :lol: :mrgreen: Ach,

er zijn ergere hobbies! :wink:

En hoe gaat het met jou? Voel je je al “zwanger”? :mrgreen: Ik hoop echt dat het

meteen raak is en goed raak! :pray: :pray: :pray:

@Tinka: Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor. Dat de uk mooi niet gaat

meewerken. :? Ik heb dat zeker in mijn achterhoofd hoor. :wink: Maar ik ga er

gewoon maar vanuit dat uk graag zijn/haar geheimen bloot geeft! :mrgreen:

Goed dat je er wat druk achter zet hoor! Geef je groot gelijk! Kom op zeg,

voor jou telt elke dag mee, voor hun is dat gewoon anders. Maar ik zal keihard

voor je duimen dat het meteen raak is.

En misschien is vers zaad gewoon beter houdbaar en kan het daarom al

voor de eisprong die kant op worden gestuurd en het zaad wat zij hebben

klaargemaakt sterft misschien veel sneller en moet daarom ook alleen

gespoten worden als het ei echt zeker al gesprongen is of zo… Kweet nie…

Wel ontzettend spannend hoor!!!

@Karma wrote:

Hier weer heerlijk geslapen! :dance: Wel weer 6:00 eruit, maar daar ga ik niet over klagen na

zulke goede nachtrust. :wink:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@Karma wrote:
Verder is het nu echt bijna zover!!! Nog 1 nachtje slapen en dan weet ik of we zullen eindigen

met 1 zoon en 4 dochters (wat klinkt dat mooi! :inlove: ) of 2 zonen en 3 dochters (full house zoals

mijn man het noemt! :mrgreen: ) Ik ben ontzettend nieuwsgierig… :shifty:

Spannend :inlove:

@Karma wrote:
Oh, man kreeg gisteren te horen dat hij toch maandag de hele dag moet werken… :? Hij kan

dus niet mee naar de echo. zucht Maar nu wil ik hem het geslacht op een leuke manier

vertellen met een cadeautje of kaartje ofzo. Iemand een leuk idee?

Wat balen zeg :frowning: :hug:

Houd hij van snoepen?? Je hebt bij Jamin veel leuke dingen met blauw of roze :thumbup:

@ Bontje

Dank je wel :-

Ze verwachten dat ik er een week moet liggen. Ik heb er internet, maar vorige keer was het een heel gedoe om te typen. Ik kan alleen dan met links typen maar omdat de schermen boven je hangen moet je in de lucht typen en daar krijg je toch een lamme arm van :shock:

Maar ik wip nog wel eens even binnen hoor :mrgreen:

Yeah…goed volk twente fans :inlove:

Wij moeten het helaas missen :evil:

@ Tinka

:hug: :-

Tinka misschien ben ik een leek, maar en klussen en spuiten dan heb je er toch alles aan gedaan :wink: spannend hoor.

Karma oh ik vind het ook spannend voor jou zeg en ik ben bang dat jij eerder het geslacht gaat weten dan ik, maar ik hoop ook nog steeds dat 3 mei D-Day wordt.

Ik denk ook fulhouse omdat je de namen al hebt voor een meisje.

Voor de jongens naam heb ik wel water bij de wijn moeten doen hoor, maar de meisjes naam is echt door mij gekozen ook daar moest ik van mijn eerste wens afstappen, maar die hebben we al een tijdje en zul je zien al dat gestress voor die jongensnaam voor niets. Ik hou het ook bijna niet meer.

Karma zijn de winkels bij jullie op maandag dicht. Misschien raadseltjes sms’en. Of even langs zijn werk met een lunchpakketje met roze of blauwe muisjes :wink: Leuk :thumbup:

Chel hoe is bij jullie? Hou je het nog een beetje uit.

ik ga ook even naar de maandmama’s is daar spannend.

Hier gaat het wel oke, beetje gespannen :slight_smile:

oh ja twente jeetje nou als je daar woont dan heb je wel een spannende dag voor de boeg. Veel plezier bontje.

Ja chel je komt toch wel even spieken of ik al bevallen ben en dan doe je gewoon telegramstijl en vrolijken wij je wat op en doe jij alleen maar ja of nee typen :hug:

Ik kom zeker wel spieken :mrgreen: :inlove: Elke dag :smiley:

@jane wrote:

Karma oh ik vind het ook spannend voor jou zeg en ik ben bang dat jij eerder

het geslacht gaat weten dan ik, maar ik hoop ook nog steeds dat 3 mei D-Day

wordt.

Ik hoop met je mee hoor! Vannacht begint het en morgenochtend lig je heerlijk in een

schoon opgemaakt bedje met jullie pasgeboren beeb! :inlove:

@jane wrote:
Ik denk ook fulhouse omdat je de namen al hebt voor een meisje.

:lol: :lol: :lol: Ik heb al een paar keer geschreven dat ik voor een jongen alle namen klaar

heb en voor een meisje alleen de eerste naam. :lol: :lol: :lol: Je lijkt wel zwanger ofzo! :stuck_out_tongue:

Maar dan ga je dus voor de 4 meiden als ik je gedachtengang goed begrijp. :wink: :mrgreen:

Maar jullie zijn er inmiddels uit, begrijp ik! :dance: Gelukkig maar! :wink:

En de winkels zijn wel open maandag, maar vanaf 13:30… Hoe verzinnen ze

het he! :roll: En langs zijn werk gaan wordt ook moeilijk… :roll: Lastig he!

En hij is geen snoeperd, Chelleke… Jammer! :roll: :mrgreen:

Ik had al bedacht dat ik hem twee cadeautjes meegeef in zijn tas. A en B

of zo en ik hem dan bel en vertel welke hij mag openmaken. De kans is

heel groot dat hij die tas niet opent voor 15:00 en dus niet eens weet dat

er iets inzit. :wink: Ik kan de twee cadeaus altijd nog 1x samen extra inpakken

en daar groot “AFBLIJVEN!!!” schrijven. :mrgreen:

Maar nu welke cadeautjes… :think: Ik brainstorm nog wel even door. :wink:

Ik zit ook te denken om zijn baas erbij te betrekken, maar dan moet ik

het hem eerder vertellen als mijn man… :think: En of hij dat leuk zal vinden?! :?

Nou, komt wel goed. Iemand bij de maandmama’s had het idee van een

Yahtzeespel blaadje en dan Full House een kruisje geven voor een

jongetje. En dan 4 of a kind voor een meisje. Maar dat voor een meisje

vind ik minder omdat dan het “aparte” getal niks speciaals betekent. Dat

wil ik mijn zoon niet aandoen. :mrgreen: Die voor een jochie vind ik wel leuk dus.

Ik geniet er wel van hoor. Ik ben de hele dag al bezig met het bedenken

van manieren. :inlove: Zo vliegt de tijd ook voorbij!

zo spannend Jane en Karma!

Ik hoop dat ik morgenavond ff op m’n werk op het forum kan!

@jane: klussen en IUI samen zou geweldig zijn, maar helemaal niet voor de zaadhoeveelheid vrees ik. Aangezien het vooral ook niet te weinig mag zijn, hebben we het maar kalm gehouden… We zullen dan zien of het er nu meer of betere zijn, als dat niet het geval is, weten we dat we volgende keer ons niet meer moeten inhouden. Tis wel een beetje een dilemma :?

@karma: leuk, zo’ kadootje verzinnen!

@chel: probeer toch nog maar ff te ontspannen hoor! :hug:

@bontje: voel je al wat? :slight_smile:

Tinka, jullie club is dus al kampioen, die van ons wordt vandaag ook kampioen :stuck_out_tongue:

Hebben jullie na de eisprong geklust?Nee voel nog niks helaas.Mag van mezelf wel eerder testen. Ben gewoon te ongeduldig om tot zaterdag te wachten.

Karma, ik voel nog niks, mijn nod is zaterdag,maar ik geloof niet dat ik het kan laten om voor de tijd te testen. Ik heb 3

sensitesten besteld. Die kan je gebruiken 4 dagen voor je nod, ik heb wel met mezelf affesproken dat ik pas vrijdag mag

testen. De tijd kruipt voorbij…

Het idee van Jane met de muisjes is ook erg leuk, hoelaat heb je de echo?

Jane, thnx zal wel een groot feest worden als ze winnen, dus dan ga ik vanaaf de stad in.

Bij jou wordt het nu wel erg spannend, voel je al wat?

Chelleke fijn dat je er de bescikking over internet hebt, zal anders wel raar zijn als jij hier niet dagelijks bent. Moeten

we allemaal afkicken haha.

En idd twente fans zijn best leuk:P Ik hoop dat je de operatie gauw achter de rug hebt.

Zie nu dat je uit Uden komt, ben de laatste tijd 2 x bij jou in de buurt geweest, eerst het weekendje weg bij groesbeek

en daarna mri bij diasana.

Ik heb gister de hond op proef gekregen, zo kunnen de baasjes bekijken of ze hem echt kwijt willen en kunnen wij kijken

of we een hond willen.

Het is een lieve hond en nu wat rustiger.Vannacht heeft ze me alles onder gepoept,zullen wel de zenuwen zijn.

Ben nu aan het oppassen op m’n 7 weken oude neefje, beide zijn nu diep in slaap.