@Tinka: Hihi… Leuk idd. Maar ik heb nog steeds niks. :think: Vanavond als
de kids slapen zal ik eens gaan struinen op het www .
@Bontje: Jammer, maar ik voelde ook niks deze keer. Sowieso de eerste
10 dagen na mijn ei niet en daarna weinig en veel konden ook gewoon
pms dingen zijn. Er is nog hoop dus!
En die muisjes zijn ook heel leuk idd. maar die heb ik niet in huis en hij
vertrekt al voordat de supermarkt open gaan. :?
Ik zat zelfs nog even te overwegen hem te vertellen dat de kleine niet
meewerkte, maar ik zou dat zelf ook niet zo heel aardig vinden. Hij is
echt heel nieuwsgierig. :roll:
En je hebt nu dus een hond logeren? :inlove: En je neefje van 7 weken? :inlove:
Super zeg! Hoe is de hond verder (op het poepen van vannacht na dus)?
Klinkt het wel?
En hoe gaat het met voetbal? Aftrap was om 14:30? Heel veel suc6!
Hopelijk is er reden voor een feestje vandaag! :dance:
YEAH…2-0 TWENTE :dance: :dance: :dance:
ja bontje kun je feesten zal nu wel afgelopen zijn.
Karma is toch erg he die zwangerschapsdementie van mij, nee ik ga voor f’house een jongen dus toch :think: of zit ik er nu weer naast haha. Ik vind die yatzee blaadjes wel leuk hoor ook die van four of a kind. gaat toch niet om de punten waardering.
Leuke voorpret hoor.
Nou ik voel nog helemaal niets hoor dames dus ik ga vanvond nog met vriendlief de hort op kind is al onder de pannen even een avondje eruit. Misschien dat dat helpt.
chel :hug: dat wachten is ook niets als je in spanning zit. Als je er eenmaal bent is beter ze zullen je straks als kind aan huis vast goed opvangen. Ben don nog naar school geweest en ik heb daar een klasgenoot die werkt bij de m kliniek en dat is zo’n schat van een knul. heb niets over jouw gezegd hoor, maar als ze daar allemaal zo zijn zit je helemaal goed.
Tinka ja best een dillemma zeg maar die sperma celletjes vernieuwen zich toch eens in de drie dagen dan heb je vers spul dus dat kan weer geen kwaad toch…
nou dames tot later. Ik neem tel met internet mee voor als ik vanavond meteen doorkan naar ziekenhuis :mrgreen:
Van harte bontje en wie nog meer voor twente is. :thumbup:
Dank u dank u :mrgreen: :-*
Heb een update in mijn zielige hoekje gezet :mrgreen: (Chelleke ook beetje zielig topic)
@Karma wrote:
Zou trouwens wel erg
grappig zijn als beeb er de 19de uit komt!
Op basis van de eerste dag van mijn laatste menstruatie kwamen we in eerste instantie op de 19 als uitgerekende datum! Dat was echt heel grappig toen! Alleen was de eisprong en de positieve test later en bij de echo werd bevestigd dat het beebje inderdaad 4 dagen “achterliep” op de uitgerekende datum, vanaar dat het toen de 23e werd. Stiekem hop ik wel dat hij/zij op de 19e geboren wordt. Zou een tof verjaarscadeau zijn :mrgreen:
Morgen heb jij de echo he? Spannend meid! Ik hoop dat jullie het geslacht goed duidelijk kunnen zien

@Desiree: ik denk dat je een verstandige beslissing hebt genomen dor te stoppen met werken. Hopelijk ga je je snel wat beter voelen. :hug:
@Jane: fijn dat jullie (bijna) een jongensnaam hebben. Staat het inmiddels wel vast?
Waar gaan jullie heen vanavond?
@Chelleke: fijn dat jullie uiteindelijk gewoon zwanger zijn geworden, ondanks het slechte zaad :thumbup:
Heel veel sterkte morgen, ik zal duimen voor een goede operatie en ee snel en goed herstel

@Tinka: de pregnyl zit erin, nu is het

@Bontje: dus je moet nog een paar dagen wachten voor je kunt testen! Wat spannend zeg, ik duim ook zo hard voor jou

En je kon lekker schoonmaken vanmorgen begrijp ik

@jane wrote:
Karma is toch erg he die zwangerschapsdementie van mij, nee ik ga voor f’house een jongen dus toch :think:
of zit ik er nu weer naast haha. Ik vind die yatzee blaadjes wel leuk hoor ook die van four of a kind. gaat
toch niet om de punten waardering.
Leuke voorpret hoor.
Hihi… Toch een full house! Ik ben benieuwd! :mrgreen: En die 4 of a kind is idd. ook best leuk. Het gaat idd. niet om
de puntenwaardering. Maar… :mrgreen: Ik heb een leuk ideetje, moet alleen kijken of het wel kan.

@jane wrote:
Nou ik voel nog helemaal niets hoor dames dus ik ga vanvond nog met vriendlief de hort op kind is al onder
de pannen even een avondje eruit. Misschien dat dat helpt.
Heel veel plezier! Enne ik

@jane wrote:
nou dames tot later. Ik neem tel met internet mee voor als ik vanavond meteen doorkan naar ziekenhuis :mrgreen:
Is goed! Hou ons op de hoogte! :-*
Ik ga even de kids op bed werken. Kom zo verder reageren!
@jane: m’n ei komt normaal morgen pas denk ik, dus als we vandaag klussen is er niet een 24h tussen de twee zaadlozingen, dat kan mss geen kwaad bij mannen met goed zaad, maar met Joris zijn zaad lijtk sparen me een beter idee… Maandagavond, dan kunnen we zeker nog klussen, maar ik heb de late… (moeten ruilen dus he :doh: )
@karma: ik ben benieuwd naar je kadootje voor je man!
@jose: ik hoop ook idd dat we binnen twee weken een mooie test in handen hebben, maar daar ga ik toch maar niet van uit, kwestie van niet te ontgoocheld te zijn
@chel: we gaan je echt superhard missen hier hoor, als je weinig post! :hug:
@bontje: hoe gaat het met de hond? En je neefje? Ging je foto’s nemen?
Hai meiden,
Was ik weer! Kids op bed, dus mama heeft even tijd voor zichzelf! :dance:
Allereerst even: :dance: Yeah!!! Twente!!!
:dance:
@Chelleke: Ik zal zo eens op zoek gaan naar je zielige hoekje.
@José: Dan zou het echt wel heel bijzonder zijn, de 19de! Ik help je mee hopen!
Ja, natuurlijk kom ik het jullie vertellen! :mrgreen:
@All: Ik heb inmiddels al een leuke manier gevonden. :dance: Niks spectaculairs, maar gewoon wel grappig.
Mijn man deelde na de geboorte van elk kind sigaren uit en ik bedacht mij opeens dat er een echtpaar
hier in de buurt woont voor wie ik vaak boodschappen doe als de vrouw ziek is en dat is de laatste maanden
echt geregeld. Ik weet toevallig dat deze meneer (net als mijn man af en toe) sigaren rookt, van die
dikke pafsigaren :mrgreen:, en dat hij altijd een mooie voorraad heeft liggen, dus ik ben even die kant op gelopen
en heb hen uitgelegd wat er was en gevraagd of hij heel misschien twee doosjes sigaren kon missen tot
morgenmiddag. Ze vonden het een prachtig idee en gaven zonder problemen de dozen mee. Wilden ze
ook absoluut niet terug. Wat een schatten he! :inlove:
Nu ga ik (sneaky) even op internet zoeken naar een mooi plaatje om te printen, een voor een jongen en
een voor een meisje. De doosjes wil ik mooi “kaften” en de plaatjes erop plakken. Ik moet het alleen heel
sneaky doen dus, want mijn schat zit op de bank en kan zo kijken naar het scherm. En het printen doe ik
morgenochtend wel of straks even op mijn zoon’s pc. Die is toch uit logeren. Inpakken kan ook straks
op mijn zoon’s kamer. De pakjes (A en B) zal ik eerst alleen inpakken en daarna nog 1x samen met een
sticker erop met heel groot: “AFBLIJVEN!!!” De kans is groot dat hij toch niet in de tas komt voor 15:00,
maar just in case…
Dan bel ik hem wel op zodra ik het weet en vertel hem welk pakje open te maken. Wel goed onthouden
wat in wel pakje zit!
Ik heb er zo’n zin in!!!
Nou, ik ga gauw op zoek!
Tot morgen! :-*
wat een leuk idee karma.
als ik morgen oke voel, zal ik gelijk komen spieken.
Ik ben gelukkig al om 7.30 uur aan de beurt :dance:
dikke :-* allemaal
voor Chelleke!
@Karma: vandaag is de grote dag! Veel plezier Is het nog gelukt met je cadeau? Lief van die mensen om je 2 doosjes sigaren te geven
@ chelleke, gisteren helemaal vergeten om je sterkte te wensen vandaag (voetbalkoorts ) :oops:
ik dat alles goed gaat en je je gauw weer beter voelt :hug:
@ karma, veel plezier met de echo. ik heb straks ook een groeiecho, waarschijnlijk de laatste kans om mijn knulletje te zien voordat hij geboren wordt.
ik gok trouwens op 4 of a kind bij jullie.
@ tinka, wow vandaag al de IUI :shock: mijn duimen draaien overuren voor jullie
@ jane en jose, BIB???
iedereen een hele goede dag gewenst :-*
goeiemorgen!
Normaal ligt Chel er al onder! 7.30h was haar tijd
Chel ik denk aan je!
@desiree: leuk, zo’n groeiecho! En nog één keer spieken naar de kleine
Gaat snel he, met die IUI. Ik vind het op zich niet slecht, zitten wachten is niet zo mijn manier van werken…
Ik was net ongesteld bij onze intake, kon die dag nog starten met de Clomid, ben dan voor FM geweest en J. voor zijn zaadonderzoek. Ik had bij de start al Pregnyl gekregen en heb die dus ook maar gebruikt. Ik had al 3 verschillende artsen en telkens moeten ze zo wat vragen hoe of wat er nu net moet gebeuren… Beetje gek, maar zo gaat het wel vlotjes. Dus die laatste vroeg: ‘ging er deze ronde al wat gebeuren?’ En dan ik heb ik gezegd dat ik de Pregnyl al meegekregen had en belden ze snamiddags wanneer ikdie mocht zetten… Zaterdagavond dus! Normaal komt dan vandaag mijn ei, als ik het goed heb en brengen ze de zaadjes van Joris in! Die zal nu zijn potje al wel afgeleverd hebben denk ik… Hopen dat er toch een behoorlijk aantal goeie zwemmers inzitten dit keer!
En ik had altijd zon korte LF, dus dat ook ff aangehaald en waarsch zal ik Utrogestan moeten gebruiken nu, maar ik zal het sewwes nog maar ff zelf aanhalen, anders wordt dat vergeten denk ik :o
Goedemorgen meiden,
Nou, het is weer over met de heerlijke nachten. :doh: Vannacht weer om de
haverklap een huilend kind, dan weer de deken, dan weer een droom, dan
weer een snotneus… :roll: En als klap op de vuurpijl was vandaag blijkbaar
de beste tijd om op te staan: 5:30. :wall: :wall: :wall:
Maar het is en blijft voor mij een superdag! :dance: Als eerste mag ik hoe dan
ook even kijken naar mijn kleine tijgertje en als tweede weten we straks
waarschijnlijk ook wat het zal zijn… Een zoon of een dochter! :inlove: Ik ben
zo benieuwd!!! :mrgreen:
Nog maar 4 uur en een half uur!!! :dance:
@Chelleke: Nogmaals heel veel sterkte! Dikke :hug: !
@José: Ja, cadeaus zijn helemaal goed gekomen. Ik ben benieuwd hoe
hij het vindt! :mrgreen: Bedankt! :-
@Desiree: Bedankt! Jij natuurlijk ook veel plezier straks! Jij gaat voor een
meid? Ik had gisteren ook heel sterk dat gevoel. We zullen zien!
@Tinka: Veel suc6 vandaag! Spannend hoor! :-
Nou, ik stuiter weer verder!
Liefs! :-*
Karma er is idd nog hoop!!nog 5 dagen tot nod.
Heb je de pakjes al in je mans tas gestopt?Leuk idee hoor.
Nog een paar uurtjes en dan weet je hopelijk wat het wordt,spannend!!
Wel minder leuk dat je niet goed geslapen hebt
Met de hond gaat het nu veel beter, ze is een stuk rustiger en heeft vannacht niet gepoept joehoe. :dance:
Mn neefje werd rond 6 uur weer opgehaald, hij begint nu steeds te lachen, heerlijk.
Thnx Jane en heb je je mobiel nog nodig gehad vannacht?
Jose bedankt voor het duimen!De hond is toendertijd een beetje een impulsaankoop geweest. Maar z’n baasje belde gister al wel hoe het met de hond is en dat hij hem toch wel mist. Het is voor hun gelijk een test voor een allergische dochter. Zo proberen ze te uit te vinden waar ze allergisch voor is.
Tinka het was heel gezellig met beide, heb geen foto’s gemaakt, maar dat zal ik van de week doen. Moet ik alleen nog uit zoeken hoe ik ze hier op de site kan zetten.
Succes vandaag met de iui!!
Ben net terug van het z-huis, pff wat gedoe is dat zeg. Het eerste slangetje om de druk te meten paste ndoor beide neusgaten niet :shifty:
Uiteindelijk door de keel geprobeerd,maar heb volgens hem een snelle kokhalsrefelx en heb de boel onder gespuugd. Na een paar keer proberen gaf hij het op.
De slang die ik 24 u moet dragen was gelukkig iets dunner en paste wel.
Het is wel een naar gevoel en ik voel hem zitten. Vooral eten en slikken is pijnlijk.
Morgenvroeg moet ik terug komen, dan halen ze hem eruit en bespreken we de uitslag. Ik blijf dus lekker thuis vandaag,want het ziet er niet uit en praten is ook al niet prettig.
Klaagmodus uit.
Chelleke ik denk aan je
@Bontje: Oh ja, dat was het… :oops: Jij moest ook naar het ziekenhuis… Ik zat maar
te denken wat er allemaal was op 3 mei… Ben ik jou helemaal vergeten… Sorry! :-*
Maar je bent inmiddels geweest? Wat vervelend dat je de boel eronder heb
gespuugd. :hug: Hadden ze geen dunnere slang voor je neus dan? De andere
slang zit er gelukkig wel in, begrijp ik, tot morgen dus. Wat moet dat een vreemd
gevoel zijn zeg! Sterkte de komende uren en ik hoop dat het iets opleverd.
Ik duim trouwens heel hard door voor een mooie tweede streep op de test vrijdag!!!
pff bontje dat lijkt me geen pretje zeg succes vandaag. Fijn ook dat hondje wat rustiger is. zie je het zitten om een hond te nemen.
Karma nog een paar uurtjes en wat een leuk idee van die sigaren zeg en wat fijn dat die mensen mee enthousiast waren. oh nog iets meer als een uurtje.
Chel ik denk aan je hoor heel veel succes :thumbup:
Nou tinka vandaag dus je ei als ik het goed heb ook voor jou spannend.
En bontje bijna nod nou de duimen draaien alweer een tijdje, maar ze gaan een versnelling hoger.
Hier nog BIB. lief en ik zijn naar een boks gala geweest hebben hier ons eigen sportschooltje met wat wedstrijd jongens, vroeger deed ik zelf ook veel wedstrijden, nou ja het was in ieder geval een hele zit van 6 tot elf en met krampen kwam ik thuis, maar toen ik eenmaal in bed lag werd alles weer heerlijk rustig en heb ik ook fijn geslapen hier dus alles erg rustig. Ga maar een kopje frambozenblaadjes thee drinken.
Hallo meiden,
Hier was ik weer. :mrgreen:
Ik zit echt met een supergrijns achter de pc nu. Het was helemaal fantastisch. Ze had een
nieuw echoapparaat gekregen en was nog aan het leren ermee om te gaan. Dus ze vertelde
dat ik geluk had en de echo werd ipv een korte geslachtsbepaling een veel langere pretecho.
Ik heb veel meer foto’s gekregen en heb ongeveer 45 min. mogen genieten van mijn ukkie. :inlove:
Maar… Nu het grote nieuws… tromgeroffel It’s a…
En papa was helemaal hiephoi aan de telefoon en vond het cadeau idee ook fantastisch! :inlove:
Ik zal straks even wat foto’s scannen. Nu eerste even een kop koffie (caffeinevrij is denk ik
het slimste nu :mrgreen: ), want ik stuiter helemaal! :mrgreen:
Liefs! :-*
:inlove: :inlove: :inlove: :dance:
allemaal :-* :-* :-*