~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

super dat jou beebje het ook perfect doet! En dat ie al goed ligt!

fijn nieuws desiree, succe smorgen en geniet van je vrije dagen straks.

Nee hier nog geen jongens naam

@Tinka: waarom heb je bij meer dan 1 folikel een probleem?

@Jane: volgens mij vroeg jij of wij al namen hebben toch? We hebben al een tijdje 2 amen uitgekozen, maar dat hebben we eigenlijk vrij snel gedaan. Zo van, die twee namen zijn wel leuk, oke dan worden die het. En nu krijg ik een beetje twijfels of we er wel goed genoeg over na hebben gedacht :roll: Vanavond nog maar eens bespreken.

@jose: bij meer dan twee mag ik geen Pregnyl spuiten want dan is de kansop een meerling te groot!

Hallo meiden,

Nou, ik heb even de tijd. :wink:

@Tinka: Au! Verstandskiezen… :frowning: Hier zijn ze ook meteen weggehaald toen ze doorkwamen,

geen ruimte… :roll: Vage dingen! :mrgreen:

En er was een mooie rijpende follikel te zien… :dance: Zo hoort het! :wink:

@Jane: Veel suc6 met het namen zoeken. Hihi… Door jou ben ik ook eens bij namensites gaan

neuzen. Ik kreeg het een beetje benauwd. :mrgreen: Wij hebben namelijk de eerste en derde een naam

gegeven beginnend met “Sha-” en de tweede en vierde een naam beginnend met “Ty-”. En omdat

deze uk de laatste is en we (lees: ik) het toch netjes willen afsluiten ( :mrgreen: hoezo ik perfectionistisch? :stuck_out_tongue: )

moet deze wurm een naam krijgen beginnend met “Sha-” en de tweede naam beginnend met “Ty-”,

anders klopt mijn rijtje niet. :lol: :lol: :lol:

Maar tot mijn verbazing heb ik eigenlijk meteen mooie namen gevonden. :dance: Ik heb voor een jongen

alle drie de namen uitgekozen en manlief heeft ze inmiddels goedgekeurd en voor een meisje heb ik

de eerste naam al en ben ik helemaal verliefd op die naam, manlief trouwens ook, dus daar moet ik

alleen nog de twee laatste voor vinden.

@Desiree: Ik ga nu maar eens even naar het SF! :wink:

Ik ga ook nog maar eens de tuin in (na het SF natuurlijk :mrgreen:).

Liefs! :-*

@ Desiree

Fijn dat alles oke was bij de vk :thumbup:

Dames suc6 met de namen :wink:

@Tinka: hm, oke en dat risico willen ze liever niet nemen dus? Wat doet pregnyl eigenlijk want ik heb er helemaal geen verstand van hoor.

Dat namen gebeuren is nog een heel gedoe, zeker als je aan je vijfde ind toe bent en voor elk kind drie namen wil verzinnen :shock: Tof dat het al zo goed gelukt is Karma! Die twee latste meisjesnamen komen er vast ook wel :smiley:

Pregnyl doet het ei springen!

Aha, is dat het! Dus clomid zorgt ervoor dat er 1 (of meerdere) eitjes rijpen en vervolgens krjg je pregnyl om ervoor te zorgen dat het ook springt. Ik snap het.

Ik :pray: :pray: :pray: voor jullie!

@Jose wrote:

Aha, is dat het! Dus clomid zorgt ervoor dat er 1 (of meerdere) eitjes rijpen en vervolgens krjg je pregnyl om ervoor te zorgen dat het ook springt. Ik snap het.

Ik :pray: :pray: :pray: voor jullie!
zo is het!

En waarschijnlijk moet ik dan nog Utrogestan nemen, en dat zorgt ervoor dat de laatste fase lang genoeg duurt, zodat het ook kan innestelen :shifty:

Tinka, bleh ik ben ook zo dol op de tandarts, moet nog een afsraak maken want ik heb ook last van een doorgekomen verstandskies.

Ik wist niet dat ze geen foto mogen maken als je zwanger bent…ik denk dat ik eerst even mijn nod afwacht,wordt het niks dan maak ik een afspraak.

Ik duim hard voor zn zaad en je clomid, mogen jullie ondertussen gewoon verder klussen?En heb je de uitslag van het zaad al?

Jane, als je toch wilt verhuizen zou ik ook niet een hele babykamer gaan inrichten en zo op de kamer lijkt me ook wel gezellig

Wat spannend met die naam, ik zou denk ik de naam al maanden van te voren klaar hebben staan, ben dan ook een aardige controlfreak. :stuck_out_tongue:

Karma, ik hoop ook dat ze een frontale botsing hebben gehad haha en dit keer eerlijk verdelen idd.

Nog 4 nachtjes!!Ben benieuwd naar je namen en leuk dat je alles bij elkaar laat passen :slight_smile:

manouk, :hug: l, ik hoop dat het toch nog goed komt, iig een fijne vakantie gewenst

Jose,wat goed van je vriendin!Ik duim nog even mee tot de 12 weken en dan moet het gewoon goed gaan met de beeb.

Wat duren de 2 wachtweken toch lang als je er mee bezig bent…normaal als je er niet zo mee bezig bent vliegt de tijd en nu…

Nou geniet allemaal van het lekkere weer, ik ga nu ook aankleden en genieten.

:-*

@bontje: ik duim ookd at ze gebotst zijn en dan vooral niet gestorven zijn in het accident he :mrgreen:

Wij mogen gewoon klussen hoor, maar zonder ei heeft dat nog niet veel zin he… Ik denk dat ze wel gaan zeggen wanneer we moeten klussen of wanneer er IUI zou zijn.

Morgen hoop ik de uitslag van het zaad te weten :pray:

Hallo meiden,

@José: Ja, dat komt helemaal goed met de namen. Het verbaasde mij

eigenlijk hoe makkelijk ik de namen heb gevonden. Ik ben er echt niet

langer dan een uurtje mee bezig geweest. :smiley:

En hebben jullie het nog gehad over jullie gekozen namen? Nog steeds

goedgekeurd of zijn er nu twijfels?

@Tinka: Ze helpen jullie nu de hele cyclus door, dus dat gaat helemaal

goed komen. Het zal echt niet lang meer gaan duren nu. Ik duim en duim

en duim voor je hoor! :-

@Bontje: Ik ben heel hard aan het duimen dat er nu iets heel moois aan

het gebeuren is in je buikje. :wink: Spannende dagen weer! :shifty:

Hier idd. ook echt spannend aan het worden… Nog 4 nachtjes slapen… :shifty:

Ik ben zo nieuwsgierig. Man ook trouwens. Die is er nu van overtuigd dat

het toch een meisje is. En ik heb echt geen idee meer. Het ene moment

denk ik dat het een meisje is en het volgende moment weer een jongen.

Als de kleine wurm meewerkt, dan weten we het maandag gelukkig al. Ik

ben blij dat ik dit niet tot oktober moet volhouden. :wink:

@Chelleke: Voor jou begint het ook steeds wat spannender te worden he!

Hebben jullie trouwens goed gebruik gemaakt van het eitje? :pray: Ik duim

natuurlijk ook keihard voor jou! :wink:

Ik ga maar eens verder…

Liefs! :-

zo spannend Karma!

en dankjewel voor het duimen! :-*

Nog even geduld Karma :wink: :hug: :-*

We hebben wel geklust maar of we het eitje goed benut hebben weet ik niet. Was er deze maand wat nonchalanter in enzo. :shifty:

Ik tel de dagen af naar maandag want ik ben er helemaal klaar mee met die pols. En ik wil er vanaf zijn, ik maak me zo ontzettend druk om de tijd in het ziekenhuis. Maarja we moeten even doorbijten :wink:

@Tinka: Echt wel spannend! :shifty:

@Chelleke: Geduld? :think: Wat was dat ook alweer? :mrgreen:

Ik zal ook zo blij voor je zijn als die hele ziekenhuis/operaties periode

weer achter de rug is (voor nu iig). :pray: En nog veel blijer als je na de

operatie je meteen mag storten op het zwanger zijn enzo.

@Jane: Nog steeds BIB of inmiddels toch BIA? :pray:

zucht

Het is weer feest geweest vannacht, dusse…

Maar…

:dance: Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover!!! :dance:

Jullie allemaal een fijne dag vandaag en veel plezier! Ik weet niet of ik iets

ga doen. Ik voel mij echt gaar. Daarbij heb ik last van mijn keel. Dat zal

bij de kleintje ook wel spelen, denk ik. :roll: Hopelijk is dit snel weer voorbij. :wink:

Nou, nog maar een bakkie troost zoeken. :wink:

Liefs! :-*

hai Karma! Weer een rotnacht eropzitten, wat sneu!

Drink nog maar een kopje, doe ik ook, maar dan omd e stress voor sewwes te minderen!

Ach ja, ik had met mijn oudste 2 amper onrustige nachten, af en toe even

een nare droom of een virusje, maar verder sliepen ze vanaf 1 jaar netjes

van 7 tot 7. Deze twee zijn gewoon heel anders wat het slapen betreft. :roll:

Elk kind is weer anders. :wink: Vanavond lekker vroeg erin! :mrgreen:

Ik ben ook ontzettend benieuwd wat de uitslagen zijn van Joris zijn potje. :wink:

Spannend he! Hoe laat hoor je het of is het gewoon wachten op nieuws?

oh spannend tinka :thumbup: :thumbdown:

karma das niet leuk om zo deze feestelijke dag te beginnen. Ga je nog wat doen met de kids.

chel :thumbup: :thumbdown: dat eitje nonchie is bevrucht.

Ik ga zo even de markt op kan o nog even wat speelgoed uitkiezen. En dan vanmiddag ga ik hem als indiaan laten schminken en dan maar weer plat p heeft late dienst dus zit hele avond alleen.

BIB trouwens :mrgreen: