@Tinka wrote:
dus geen foto’s? Jammer zeg! Had Rob zijn toestel niet mee dan?![]()
Jawel ik heb er wel een paar hoor

Ben ze nog aan het uitzoeken.
En inderdaad Rob had ook zijn camera bij :mrgreen:
@Tinka wrote:
dus geen foto’s? Jammer zeg! Had Rob zijn toestel niet mee dan?![]()
Oeh Aiden en Quinn vindt ik leuk bij O.wen passen!
Hoi meiden,
Kwam er weer eens aan toe om verder te kijken dan het april-mama topic en zag toen de felicitaties staan :oops: Bedankt!
Heb de laatste weken niet meer zo goed bijgelezen. Ga ik binnenkort weer oppakken. Hier verder lekker druk met 2 kids, hubby thuis en de kraamzorg. Alles gaat prima, ze groeit en drinkt goed en ik voel me goed. Dus kan niet beter.
Ik heb foto’s op mijn hyves staan, dus als je geinteresseerd bent pb me dan maar even. Heb met hubby afgesproken dat ik hier geen foto’s zou plaatsen.
Fijn dat alles zo goed gaat MB!!!
Ik baal als een stekker, ben net bij de tandarts geweest omdat ik wel erge pijn aan mijn tandvlees had thv de wijsheidstanden.
Nu moeten ze er alledrie uit die er al half doorgekomen zijn en mss die vierde die zich nog verstopt ook wel…
Liefst dan nog zo snel mogelijk want bij een zwangerschap duiken er vaak nog meer probs op met wijsheidstanden :roll: Maar ik weet niet wanneer ik het nog moet plannen hoor, ik kan niets regelen, want mss moet ik wel naar de gyn voor fm, of IUI of weet ik veel… En als ik zwanger ben, dan kunnen ze gaan foto meer maken en aaaaaaaarrrrrggghhhhhhh :wall:
Hihi bij ons heet dat verstandskiezen :lol:
Ik zou lekker nog even wachten Tinka, het zal alemaal zo’n vaart niet lopen en je bent nu zo bezig met die zwangerschap. Die kiezen kunnen er over een paar jaar ook nog wel uit :hug:
@Melanie: goed om te horen at het zo goed met je gaat :thumbup:
Haj haj
@ MB
Fijn dat alles goed gaat :dance: :inlove:
@ Tinka
Aj dat is niet fijn wbt je verstandskiezen :hug:
@ Allemaal
:-* :hug:
@Chelleke: :-* :hug: terug
Ik heb net mijn vriendin gesproken (pap4 en zwanger) en alle onrustige cellen zin weggehaal :dance: Ze hoeft dus niet opnieuw onder het mes :dance: en er zijn geen kankercellen aangetroffen :dance: en en en en met het “babietje” is alles nog in orde :dance: :dance: Het blijft nog wel even spannend, maar als ze de 12 weken grens gehaald heeft is de kans dat het nog misgaat echt bijna nul :dance: Duimen jullie nog even met me mee voor haar?
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
we duimen nog even verder :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
we duimen verder Jose!
allemaal duimen sewwes dat ik aan het reageren ben op de Clomid en voor het resultaat van Joris zijn potje!
ja ik ben begonnen met duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Jose dat is geweldig nieuws over je vriendin :dance:
hier bib,
oh ik ga nathan en aiden in de groep gooien bedankt dames wie weet…
Gisteren nog een heel ijstje namen afgewerkt, we willen inderdaad korte stoere namen.
Tsja en het is zo persoonlijk. Jose zijn jullie er al helemaal uit?
Hai meiden
Hier waren duimpjes nodig? Hier een hele hoop duimen, duimen voor Chelleke en Bontje
dat hun eitjes bevrucht zijn en netjes groeien, duimpjes voor Tinka dat haar lichaam zal
reageren op de Clomid, dat de fm er vandaag mooi uitziet en dat Joris zijn potje er super
uitzag, ook duimpjes voor de zwangere vriendin van José, dat alles vanaf nu gewoon goed
blijft gaan en als laatste duimpjes voor alle mama’s met een BIB die de laatste loodjes
moeten dragen.
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik ga even de kids helpen enzo. Kom straks beter reageren.
Liefs! :-*
even gauw, moet zo naar de vk. zie sf
Hoihoi,
dankjewel voor het duimen!
Van Joris zijn potje weten we nog niks, de pc’s konden niet op het netwerk, dus de uitslagen die er al waren kon hij niet zien, en het was nog niet volledig ook niet… Straks nog ns vragen!
Ik heb één rijpende follikel van 12 a 13 mm wat normaal was op deze cyclusdag, baarmoederslijmvlies was nog vrij dun.
Ik heb ook aangehaald dat ik een korte luteale fase heb en daarvoor gaan ze Utrogestan oid geven…
Tss 2 en 4 bellen ze met de bloeduitslag en weet ik wanneer ik een nieuwe afspraak moet maken!
Een rijpende follikel is goed nieuws toch?
Ik duim nog even verder!
Laat je het horen als je meer weet?
Hier verder alles weer oke. Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige en alles was weer netjes M’n bloeddruk is wel flink aan het zakken, maar beter wat te laag dan te hoog.
Geniet van het lekkere weer vandaag dames!
@Tinka wrote:
allemaal duimen sewwes dat ik aan het reageren ben op de Clomid en voor het resultaat van Joris zijn potje!
@jose: idd! Das goed nieuws, ook dat het er maar één is, want bij meer dan twee, dan hebben we een probleem vrees ik… Dus ben best blij!
:thumbup: :thumbup: tinka en weer verder duimen hiero :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@ tinka, fijn dat de fm goed was. nu verder duimen
@ jose, mooi dat alles weer goed was bij de vk. nog een paar dagen en dan ‘mag’ je bevallen :dance:
@ jane, al een naam gevonden?
vanochtend ook bij de vk geweest. met beebje alles goed. vk kon goed voelen hoe hij lag. lag mooi met zijn kontje omhoog en hoofdje naar beneden. qua grootte was hij ook mooi gemiddeld en het hartje was weer super, hij was lekker actief :inlove:
mijn hb en glucose was allemaal weer goed. mijn klachten van duizeligheid, sterretjes zien enzo komt waarschijnlijk door oververmoeidheid.
ik slaap erg slecht omdat ik niet lang meer op een zij kan liggen want dan gaat mijn bekken pijn doen. en 5-6 uurtjes slaap is wel een beetje weinig.
van de vk moest ik maar gaan nadenken om toch maar volledig te gaan stoppen met werken :?
maar goed, beebje doet het goed en dat is het belangrijkste :inlove:
nu ga ik nog even genieten van het mooie weer en vanmiddag moet ik weer werken. dan ben ik weer 4 dagen vrij. André is vrijdag ook vrij dus hebben we weer lekker 3 dagen samen. alleen jammer dat het weer minder wordt :naughty:
:-*