~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 8 ~~~

Even snel: Chelleke van harte met de verjaardag van Damian! :-*

@Damian, HAPPY BIRTHDAY!!!

Hier gaat alles z’n gangetje. Wat het gezinnetje betreft, dat staat nog steeds op pauze… Ik weet niet zo goed wat ik wil :frowning: Dus we doen maar even rustig aan.

:-*

even gauw

@ chelleke, gefeliciteerd met Damian!

@ manouk, :hug:

@ tinka, :hug: en :pray: dat alles goed gaat

@ bontje, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Joe hoe Damian 2 jaar…

Van harte

en mèn wat is dat jong verwend. Super foto’s en wat een weertje ziet er super gezellig uit en ik vond die taart heel leuk hier één die stik jaloers zou zijn op zo’n taart :thumbup:

hier BIB

Ik ben zo nieuwsgierig zeg! Nog 7 nachtjes slapen en dat weet ik of
ons laatste kindje een jongen of een meid zal zijn. Ik heb er zo'n zin
in! Ik zit echt de dagen af te tellen hier.

Hier idem Karma ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht van ons kindje. Misschien weet je het wel eerder dan ik :?

Manouk waar twijfel je aan, loopt de relatie niet zoals je zou wensen, of ben je onzeker over het moederschap :hug:

Bontje dat klinkt niet fijn met zo'n slangetje zou ook voor die urine gaan, mag je nog terug kiezen.
We hebben geen babykamer er is ruimte genoeg op onze kamer en ons huis staat te koop dus we hebben de kamertjes indeling van zoon en stiefdochter even zo gehouden anders was het een heel geschuif geworden en je weet nooit of je je huis niet ineens verkoopt. Beep slaapt dus voorlopig bij ons. Ik zal als dat stomme kraambed weg is eens foto's maken want we hebben wel een heel leuk hoekje voor baby gemaakt in onze kamer. Heel neutraal net als bij de eerste.

Yep tinka beep zit goed. Dus jij bent zo'n dirkje fan nou damian ook zag ik zijn eerste ritje op de glijbaan was met dirkje... dat is toch dat draakje.....Wat bijzonder dat je je Nijn zelf gekocht hebt en nog steeds hebt bewaard, super voor de kleine straks.

Tot laters

Hai hai,

@Chelleke: Oehh, dat wordt dan een hele spannende week volgende

week! :shifty: Ik hoop een week vol goed nieuws! :wink: :pray: :pray: :pray:

@Bontje: Ik hoop ook zo dat eitje en zaadje een frontale botsing hebben

gehad en nu heel eerlijk de chromosoompjes aan het verdelen zijn. :pray: :pray: :pray:

Wel ontzettend spannend weer!!!

@Manouk: :hug:

@Jane: Hihi… Wel een raar idee… :smiley: Dat we alletwee aan het wachten

zijn om erachter te komen wat er zich schuil houdt in onze buikjes. Alleen

jij kan meteen de rest ook mooi bekijken… Daar moet ik nog een paar

maandjes op wachten. :roll:

Nou, ik ga weer verder…

Haha, Jane weet wat je vraagt :wink:

Lang ego-verhaal :oops: :

Nee het moederschap twijfel ik niet over. Ik twijfel of vriendlief de juiste is voor mij. Ik kan je vertellen hoe geweldig hij is en dat ook zo voelen, maar ik kan je ook vertellen dat we erg verschillend in het leven staan en dan grote vraagtekens hebben of wij samen de juiste match zijn. Dat schiet bij mij alle kanten op, heel irritant en zoo vermoeiend.

Zo voel ik me goed bij hem, ik voel me veilig, hij zorgt voor me. Hij zou voor me door 't vuur gaan. Hij werkt eraan zijn aandeel in het huishouden te verbeteren. Hij werkt hard aan het verminderen van z’n schulden. Hij zou leuk zijn met een baby/kind.

Anderzijds is hij erg op zichzelf gericht, minder goed in rekening houden met mij, veel minder met ons bezig dan ik. Thuis is hij bijna altijd iets voor zichzelf aan het doen. Een hobby-vakantie is voor hem belangrijker dan een vakantie met mij. Hij is erg gesloten, deelt weinig met me. Gesprekken over ons bijv. komen van mijn kant. Werken is voor hem een noodzakelijk kwaad. Hij heeft niet zoveel met persoonlijke ontwikkeling. Voor mij zijn werk, ambities en persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk.

Ik zou willen dat ik voor 100% achter ons zou kunnen staan en me kunnen richten op de goede dingen en de mindere dingen accepteren. Ik weet alleen niet zo goed hoe.

Dat is een lastig dillemma Manouk. Voor wat het waard is ik heb een schat van een vent, maar toen wij net bij elkaar waren voldeed hij aan niets van wat ik belangrijk vond. Wat ik belangrijk vindt sluit toevallig erg aan bij jouw tweede rijtje. Ook had mijn omgeving forse bedenkingen, maar gevoelsmatig was ik helemaal om ook al dacht ik verstandelijk dit is geen goede combi. Ik ben zelfs nog stiekem met een andere jongen die wel voldeed aan wat ik dacht dat belangrijk was een weekendje weg geweest, maar toen bleek dat ik me zo niet tot die jongen voelde aangetrokken. Eigenlijk heb ik die jongen en dat weekendje gebruikt om definitief te kiezen voor mijn huidige vent, ik had net dat zetje nodig. Toen ben ik er ook helemaal voor gegaan en nu zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, maar soms… want ook wij verschillen heel erg qua persoonlijkheid in doen en laten. moraal van het verhaal volg je gevoel diep van binnen weet je of iemand de juiste is en het kan ook helpen om even uit elkaar te gaan of een leuk reisje te boeken voor jezelf. succes :thumbup:

Ja Karma jij moet nog even wachten, maar geduld wordt beloond. Wij hebben overigens nog steeds geen jongens naam :oops: nu maar hopen op een meisje anders hebben we echt een probleem straks.

nou hier is dus weer een fase van intensief duimen aangebroken :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor bontje en chel :-*

en natuurlijk voor Tinka :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@jane wrote:

…Wij hebben overigens nog steeds geen jongens naam :oops: nu maar hopen

op een meisje anders hebben we echt een probleem straks.

Hihi… Ik zou daar dus de zenuwen van krijgen. Ik had dat bij mijn tweede… :wall:

We konden het maar niet eens worden over de namen. :roll: Echt een paar dagen

voor de geboorte hadden we eindelijk de perfecte naam gevonden. :dance: Maar

wat een stress!!! :mrgreen:

@Jane, thanks!

Het is bij mij ook m’n verstand die de twijfels oproept. M’n gevoel zit wel goed. Dat is ook de reden dat ik niet de stap kan zetten om uit elkaar te gaan. Dus ik zou graag de knop om willen zetten om er vol voor te gaan, maar ik heb de knop nog niet gevonden.

Misschien helpt 't om even wat afstand te nemen. Morgen ga ik op reis, de eerste week ben ik zonder vriendlief, een week later komt vriendlief ook.

Meiden, ik ben dus even niet online. Heel veel succes iedereen met alle spannende dagen -> afspraken/behandelingen/BUB

@Jane, wel grappig dat jullie stiekem voor een meisje gaan, zo zonder jongensnaam! :stuck_out_tongue:

Haj die haj,

We hebben een leuk dagje gehad. Het ging om 10u open en wij waren er 10:05 uur. Mooi op tijd dus. We wilden eigenlijk eerst de ronde lopen en dan de safaribus pakken, maar we kwamen om 17u pas weer bij het beginpunt aan en toen ging de tent alweer dicht. Volgende keer beter.

Wel jammer dat we paar dieren dus alleen meer in de verte hebben gezien.

Ik ben te veel aan het klooien geweest met de instellingen van mijn camera dus veel foto’s zijn er niet gelukt. Ik heb er 822 gemaakt en er 500 al weggegooid en van de overgebleven foto’s gaat er nog eens de helft van weg. Baal wel dat die van Damian ook niet zo mooi zijn :roll:

Achja volgende keer maar weer beter :shifty:

@ Bontje

Dank je wel :-

Fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad.

@ Tinka

:pray: voor goede uitslag van je mannetje, spannend

@ Jose

@ Manouk

Dank je wel :-* en een dikke :hug:

Moeilijke situatie :hug:

Goede reis :-

@ Desiree

@ Jane

@ Karma

:-

Goedemorgen dames!

@Manouk: even een reactie op je berichtje, je schreef: Anderzijds is hij erg op zichzelf gericht, minder goed in rekening houden met mij, veel minder met ons bezig dan ik. Thuis is hij bijna altijd iets voor zichzelf aan het doen. Een hobby-vakantie is voor hem belangrijker dan een vakantie met mij. Hij is erg gesloten, deelt weinig met me. Gesprekken over ons bijv. komen van mijn kant.

Hou er rekening mee dat dit voor een groot deel van alle mannen geldt he. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die van mij is net zo. Als ik hem er niet aan herinneren dat we af en toe ook eens iets samen moeten doen denkt hij er gewoon niet aan. En als ik dan iets voorstel om iets te gaan doen zegt hij vaak: ja leuk, zullen we die en die ook meevragen? :roll: :roll: Ehm nee, ik wilde iets samen doen :roll:

Wat je schrijft over dat hij heel weinig met persoonlijke ontwikkeling bezig is zou ik denk ik ook wel moeilijk vinden. Lastige situatie meid :hug: Maar vertrouw op je hart!

@Jane: ach, als het toch een jongetje blijkt te zijn en hij is geboren schiet je vast een mooie naam te binnen die echt helemaal bij hem past :smiley:

@Chelleke: fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, maar balen van de foto’s. Maar jee he, 822 foto’s :shock:

Ik duim weer voor alle meiden die binnenkort een eisprong of NOD hebben :pray: :pray: :pray:

@Manouk: even een reactie op je berichtje, je schreef: Anderzijds is hij erg op zichzelf gericht, minder goed in rekening houden met mij, veel minder met ons bezig dan ik. Thuis is hij bijna altijd iets voor zichzelf aan het doen. Een hobby-vakantie is voor hem belangrijker dan een vakantie met mij. Hij is erg gesloten, deelt weinig met me. Gesprekken over ons bijv. komen van mijn kant.

Hou er rekening mee dat dit voor een groot deel van alle mannen geldt he. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die van mij is net zo. Als ik hem er niet aan herinneren dat we af en toe ook eens iets samen moeten doen denkt hij er gewoon niet aan. En als ik dan iets voorstel om iets te gaan doen zegt hij vaak: ja leuk, zullen we die en die ook meevragen? :roll: :roll: Ehm nee, ik wilde iets samen doen :roll:
Wat je schrijft over dat hij heel weinig met persoonlijke ontwikkeling bezig is zou ik denk ik ook wel moeilijk vinden. Lastige situatie meid :hug: Maar vertrouw op je hart!

@Jane: ach, als het toch een jongetje blijkt te zijn en hij is geboren schiet je vast een mooie naam te binnen die echt helemaal bij hem past :D

Nou dat klopt helemaal Jose, wij hadden gisteren nog even een verschilletje omdat ik natuurlijk nu de hele dag met de baby bezig ben kan ik het soms niet zo goed verdragen dat hij gewoon doorgaat met al zijn dingen en terwijl ik zo bezig ben met iets van ons. Nou dikke tranen en uiteindelijk valt dan wel het kwartje en belooft hij beterschap, Hij is ook een typische man beetje ego, al is dat vaak ook schijn want alsik wat doorvraag zoals gisteren zegt hij dat hij zich hartstikke druk maakt om de bevalling dat hij liever wil dat we meteen naar het zkh gaan dat hij opgelucht zou zijn als het achter de rug is en dat hij dan het gevoel heeft dat hij wat kan gaan betekenen.

Manouk heel veel plezier met je reis en neem lekker de tijd en de rust om er over na te denken.

chel wat een foto's heb jij gemaakt heb je ook naar de beestjes gekeken zonder dat er een lens tussen zat. :mrgreen:
wel enorm balen dat er een hoop niet goed zijn. Is dat overigens iets wat alleen jij vindt of zijn ze echt slecht :wink:

Vriendlief keurt momenteel alle jongens namen af en heeft zoiets eerst maar eens die bevalling, maar het lijkt mij toch wel vreemd om na de geboorte geen naam te hebben. Bij een meisje hebben we nog steeds geen tweede naam terwijl ik dat eigenlijk wel wil. Karma ook pas een paar dagen voor de bevalling een naam.

voor wie een leuke naam weet bij o.wen...voor een stoere niet nederlandse jongen voel je vrij...

Ja ik hoor mijn schatje het liedje van cars zingen hij is dus net wakker. :inlove:

@jane: een leuke jongensnaam, mmz…

Hier stond Mauro een tijd op het lijstje, maar die is er bij ons wel weer afgegaan. Alexander of Xander vonden we ook leuk, maar dat is er al in Joris zijn familie.

Oja, mijn favoriet: Wout! (maar Joris wil dat niet, omdat hij Wouters noemt met zijn familienaam :mrgreen: )

En idd, mannen zijn allemaal een beetje hetzelfde hoor! Die van mij kan ook zo’n stoten doen.

Belde die net ook nog, nadat ie z’n potje had afgegeven. Je houdt het niet voor mogelijk. Was die droes vergeten dat hij een aanvraagformulier had gekregen. Ik was het vergeten te zeggen vanmorgen (ja duh, ik sliep nog) en gisterenavond ook niet meer aan gedacht. STeekt ie natuurlijk de schuld op mij dat dat weg is want hij wist van niks :wall:

Ik heb hem terug binnengestuurd en dan konden ze het blijkbaar wel in de computer zien.

Die man achter de balie vroeg wel of ie echt alles in het potje had gedaan watn dat het wel weinig was :? Die reageerde:’ is het voor inseminatie, dan is het wel te weinig hoor, wil je nog is proberen?’

Lijkt me niet zo goed, maar hij zag er wel zwemmen als hij snel even keek…

Nou daar zit je ook niet op te wachten op zo’n reactie snap dat hij snel naar buiten is gegaan. Nou hopen en duimen dat er genoeg zwemmers in zitten want daar draait het toch immers om.

Dat is echt een lullige reacte Tinka! Ik zou daar als man niet blij van worden :evil:

Beetje flauw trouwens van Joris om jou de schuld te geven van dat formulier. Wel heel herkenbaar overigens :roll:

@Jane: hier idem. Ik ben heel veel met de baby bezig en wil er graag over praten, maar Roel zegt er haast niks over. Mannen gaan daar zo anders mee om. :roll: Gelukkig zijn ze wel lief :lol:

@jane wrote:

Nou daar zit je ook niet op te wachten op zo’n reactie snap dat hij snel naar buiten is gegaan. Nou hopen en duimen dat er genoeg zwemmers in zitten want daar draait het toch immers om.
goh, hij leek niet op z’n teen getrapt hoor, die mensen doen ook maar hun werk. Twas eerder informatief, voor het geval het voor inseminatie was he… (konden ze niet weten dat dat niet was, aangezien meneer zijn formulier niet mee had :roll:

Maar zou het volume een belangrijke rol spelen vraag ik me dan af… Anderzijds, ik heb ook al is een potje van hem meegenomen op m’n werk en er zaten zwemmers in, maar als ikv ergelijk met andere potjes die soms toekomen, waren het er niet zoveel…

@ All

Mannen :roll: :lol:

dikke kus en knuffel iedereen :-*

Owja die foto’s waren echt mislukt :mrgreen:

dus geen foto’s? Jammer zeg! Had Rob zijn toestel niet mee dan? :slight_smile:

Hello every1!

@Manouk: Fijne vakantie!

@Chelleke: Zo te horen hebben jullie je wel goed vermaakt! Wel jammer van de foto’s idd.,

maar iig wel een aantal mooie geschoten, begrijp ik. :clap:

@Jane: Goh, namen zijn zo persoonlijk. Willen jullie korte of lange of maakt dat niks uit?

Een popi naam of juist absoluut niet? Of maakt dat ook niet uit? :think: Hier wat namen die

ik mooi vind:

Aiden

Kane

Quinn

Keanan

Tyler

Josh

Joshua

Tycho

Ryan

Nathan

Maar ik wil en moet ook alle namen in orde hebben hoor voor de geboorte. :mrgreen:

@Tinka: Klinkt idd. best een beetje beledigend, al zal dat zo niet bedoeld zijn. Misschien

kon het toch wat tactischer gevraagd worden. :think: Maar goed…

Hier gaat het zijn gangetje… Nog 6 nachtjes slapen! :dance:

Liefs! :-*