Goedemorgen meiden
@Chelleke: Hoe was de nacht? Gelukkig dat Damian niet zo ziek was/is!
Ik dat dat zo blijft! Ik hoop ook dat jij je vandaag weer wat beter voelt!
En als je vandaag de badkamer gaat aanpakken… Gewoon kleine beetje
doen en veel pauzeren!
@Tinka: Jammer dat je niks voelt, dat maakt het wel een stuk makkelijker.
Zou je niet de gyn kunnen vragen of je toch bloed mag prikken? :think: Maar
dat zou je natuurlijk ook op je werk kunnen doen. :mrgreen:
SF, here I come!
Tot later…
@Karma wrote:
Goedemorgen meidennog ff geduld voor het SF, ben net gaan joggen en ga toch eerst douchen voor ik verderdoe :mrgreen:
@Chelleke: Hoe was de nacht? Gelukkig dat Damian niet zo ziek was/is!
Ik dat dat zo blijft! Ik hoop ook dat jij je vandaag weer wat beter voelt!
En als je vandaag de badkamer gaat aanpakken… Gewoon kleine beetje
doen en veel pauzeren!
@Tinka: Jammer dat je niks voelt, dat maakt het wel een stuk makkelijker.
Zou je niet de gyn kunnen vragen of je toch bloed mag prikken? :think: Maar
dat zou je natuurlijk ook op je werk kunnen doen. :mrgreen:
SF, here I come!
Tot later…
Bloed prikken zegt me zelfs niks deze maand, werkt het dan toch :think: dat middeltje…
Hier nog het zelfde
Verder weinig nieuws, we wachten en wachten en wachten
Zo ook op de foto’s :mrgreen:
hey daar ben ik ook weer eindelijk weer vrij. pff de weken worden wel zwaarder nu hoor. sleep me van weekend naar weekend haha.
Maar wat is het toch fijn om dan hier te lezen dat KARMA zwanger is JOEHOE :dance: Van harte hoor, ik ben echt super blij voor jullie. Kan vriendlief het ook al een beetje geloven. Of is er nog wat vrees.
Chel wat een prachtige foto’s van damian weer en jee wat lijkt hij op levi. zouden echt twins kunnen zijn. precies zo’n bekkie. OOk die pyama foto’s schattig, maar slapen ho maar.
Hoe is het met jou vandaag? :hug:
Tinka is dus echt een maandje rsut zo te horen, geen tekens, geen gevoel. Misschien is dat wel goed even voor deze ronde. Ik vind het heel verstandig van je om een ornde te stoppen met de clomid. Misschien is je lichaam wel even wakker geschud en is dat genoeg.
Jose ja moet inderdaad rustiger aan gaan doen, maar dat lukt me eigenlijk niet zo goed. laat het werk ook niet goed toe. Ik ben afgelopen week begonnen met het inwerken van mijn vervanger dus ik hoop wat dingen af te kunnen stoten.
Hey wat super dat je gesaagd bent met je wagen. geniet van je vrije weekend.
Ik las het lijstje van Chel en we hebben vanaf deze maand elke maand een baby :dance: tot en met oktober als alles goed gaat. :dance:
tot laters
Ja grappig hè :mrgreen:
Vandaag voel ik me nog steeds blegh :wall:
@Tinka: Aha, en ik maar wachten… Nee, geen behoefte aan bloed
prikken. Alleen maar beter, meid! Dat geeft veel meer rust.
@Chelleke: Nog niet beter?
@Jane: Jaja! :inlove: Ik ben zwanger! :inlove: En vriend begint er ook steeds
meer vertrouwen in te krijgen gelukkig. Dus dat is ook mooi!
hoihoi allemaal!
Fris gewassen na de loopsessie! De fotootjes staan erop! Zijn er we veel hoor :oops: En dan zijn ze dat nog niet ALLEmaal
Ja, ik voel me er deze maand ook wel rustiger bij, maar hopelijk is er nu ook wel een ei he… Anders kan ik me nog zo rustig voelen, dan zal er geen beebje van komen. Als ik zeker weet dta ik deze maand geen ei gehad heb (hoe ga ik dat te weten komen :oops: ) Dan zou ik volgende maand terug voor de clomid gaan… Zonder ei heeft het geen zin he…
@Tinka: SF… Ik kom er zo aan! :mrgreen:
En was het niet de bedoeling dat je dit 2 maanden ging proberen? :think:
Of heb ik dat verkeerd begrepen… :eh:
@All: Weten jullie nog dat ik vertelde dat mijn broer en zijn vrouw hun
1ste kindje verwachten? Zij was al wat ouder en ze zouden allerlei testen
gaan doen… Rinkelt het belletje? :mrgreen:
Nou…
Alles was goed en het kindje is helemaal gezond! :dance:
Het is trouwens een meisje! :inlove:
Nu… Op naar het SF! :mrgreen:
Goed nieuws :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd
:dance: :inlove: :dance: :inlove: Dank Je!!! :inlove: :dance: :inlove: :dance:
AAAAAAHHHHHHH!!!
Ik zie pas net dat ik mijn 5de bloempie heb gekregen!!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: Een Bloempie Erbij!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Nu wil ik alle bloempjes net zo mooi roze als die van Chelleke! :inlove:
oh super Karma! Een gezond meisje! :inlove:
mja, ik moet pas eind maart terug naar de homeopaat, eigenijk weet ik niet goed wat ik moet doen. Maar als ik een menstruatie krijg, denk ik dat ik het nog wel een maandje uithoudt zonder clomid, maar als ze wegblijft en de testen zijn negatief, ja, dan ga ik mij moeten bedwingen om niks te nemen…
@Tinka: Ja, wacht eerst maar even af wat er rond NOD gebeurt. Dan kan
je altijd nog even kijken wat slim is.
@Karma wrote:
AAAAAAHHHHHHH!!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: Een Bloempie Erbij!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Chelleke wrote:
@Karma wrote:AAAAAAHHHHHHH!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hihi… Ik ben nu een KIDDO!! :inlove:
Je bent al goed bezig :mrgreen:
Ga mijn meiden eens uitlaten en wat eten
Daarna naar de winkel verf halen en dan aan de slag boven :thumbup:
@Chelleke: :hug: voor het ziek zijn, hopelijk ben je gauw weer helemaal beter. Succes met verven!
@Karma: alles gaat nog steeds goed! Ik echt nog even door en dat gaat echt niet ten koste van het voor de andere dames
Fijn dat het met het kindje van je broer goed is! :dance:
@Tinka: wat lastig allemaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je nu al loopt te piekeren over wat je verder moet doen, maar Karma’s advies is wel verstandig. Wacht gewoon even je NOD af en kijk dan hoe het verder gaat. Ik denk wel dat als je ergens voor kiest dat je het langere tijd vol moet houden om het ook een kans te geven. Zeker homeopathische middelen hebben natuurlijk wat langer de tijd nodig voor ze volledig werkzaam zijn. Probeer dit een paar maanden uit, als het dan niet gewerkt heeft kun je altijd terug naar de clomid en blijf dat dan ook weer een aantal maanden vol houden. Anders blijf je van het een naar het ander switchen en weet je lichaam ook niet meer waar het aan toe is.
@Jane: lastig he, om rustig aan te doen :hug: Ik ken het hoor, dat werk doet zo’n groot beroep op je verantwoordelijkheidsgevoel :hug:
@Allemaal: ik heb gisteren de bespreking van mijn eindopdracht gehad en ben geslaagd!!! :dance: Het theoriegedeelte van mijn opleiding is nu dus afgerond. Aankomende donderdag rond ik het praktijkdeel af met een eindgesprek
@Jose wrote:
@Chelleke: :hug: voor het ziek zijn, hopelijk ben je gauw weer helemaal beter. Succes met verven!welja, dat is het dus he. Ik vind ook dat ik lang genoeg moet volhouden, maar soms werkt mijn verstand niet goed mee op dat gebied :mrgreen:
@Karma: alles gaat nog steeds goed! Ik echt nog even door en dat gaat echt niet ten koste van het voor de andere dames
Fijn dat het met het kindje van je broer goed is! :dance:
@Tinka: wat lastig allemaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je nu al loopt te piekeren over wat je verder moet doen, maar Karma’s advies is wel verstandig. Wacht gewoon even je NOD af en kijk dan hoe het verder gaat. Ik denk wel dat als je ergens voor kiest dat je het langere tijd vol moet houden om het ook een kans te geven. Zeker homeopathische middelen hebben natuurlijk wat langer de tijd nodig voor ze volledig werkzaam zijn. Probeer dit een paar maanden uit, als het dan niet gewerkt heeft kun je altijd terug naar de clomid en blijf dat dan ook weer een aantal maanden vol houden. Anders blijf je van het een naar het ander switchen en weet je lichaam ook niet meer waar het aan toe is.
@Jane: lastig he, om rustig aan te doen :hug: Ik ken het hoor, dat werk doet zo’n groot beroep op je verantwoordelijkheidsgevoel :hug:
@Allemaal: ik heb gisteren de bespreking van mijn eindopdracht gehad en ben geslaagd!!! :dance: Het theoriegedeelte van mijn opleiding is nu dus afgerond. Aankomende donderdag rond ik het praktijkdeel af met een eindgesprek
Mijn doel was eigenlijk om eerst de homeopathie te proberen en dan pas de medische toer op, maar toen was het zo lang wachten eer ik naar de homeopaat kon, dat ik toch gestart ben met de Clomid… Maar nu ga ik het idd ff aanzien wat het doet, die homeopathie, kwaad kan het zeker niet, en tis niet dat we haast hebben (tenzij in mijn hoofd dan)
tinka wat een prachtige foto’s van je hond zeg. heel mooi. :thumbup: