@ chelleke, ik zou me precies hetzelfde voelen als jou hoor!
triest dat zo;n kindje niet in een liefdevol nest komt terwijl er zoveel mensen zijn die dat graag aan een kindje willen bieden (mijn neef en zijn vrouw zijn al jaren bezig maar zullen waarschijnlijk nooit een kindje krijgen omdat hij praktisch onvruchtbaar is )
@ karma, die 6 dagen vliegen voorbij. je kunt het hoor, gewoon volhouden!
@ tinka, ik heel hard voor je dat de homeopathische middelen zijn werk doen.
het wordt weer tijd voor een nieuwe zwangere (een heleboel eigenlijk)
hoe zal het met huggie gaan zal het beebje er nog in zitten???
Beebje van huggie zit er nog in, wat ik begreep in haar topic :dance:
Wat kl*ten voor je neef en zijn vrouw
Mijn schoonbroer (broer van Rob) en zijn vrouw willen ook al heel lang kinderen, maar dat zal op de natuurlijke manier niet gaan. Zij heeft hele zware endo en slikt nu pillen waardoor ze in de overgang zit zeg maar.
Voor de kinderwens moet ze die laten staan en weer veel pijn gaan lijden.
Wat ze nu precies willen weet ik niet, wat het is nog een nietes welles “spelletje” :eh:
@Karma :roll: :roll: voor mij klinkt het niet logisch :roll: :think: :think: haha. Ik ben benieuwd!!
Goed dat je niet gaat testen!! :thumbup: je leert het wel!
@Chelleke, wat een naar verhaal! :naughty: :naughty: niet eerlijk he? Ik dat je snel zwanger raakt!
Leuke foto’s van jullie weekje weg!!
Deeltje 7… ik denk niet dat het ons deeltje wordt. Er zijn wat zekerheden die ik verwacht had, nog niet gekomen. Zo hebben we nog steeds 2 huizen, waarvan we hadden verwacht dat 1 nu toch wel eens verkocht zou zijn. We hebben niet allebei een vast contract en dan zijn er nog de schulden die niet zo snel aflossen als je zoveel lasten moet dragen.
Natuurlijk zouden we het wel redden als we nu wel zwanger zouden raken, maar ik heb liever de zaken echt goed op orde. Wij lassen dus een pauze in. Ik hoop ook dat deze pauze ervoor zorgt dat mijn lichaam helemaal ontpilt is op het moment dat we er weer voor gaan en we dan geen maanden en maanden moeten wachten zoals nu.
Ik blijf jullie wel volgen, want ik wil wel weten wie er als eerstvolgende positief test!!
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.) Wachtend op NOD.
Hier geen :evil: :evil: :evil: en nog steeds een hoge temp, dus das mooi! :dance:
Hoop dat ze vandaag ook niet meer komen. Meestal begint mijn
menstruatie 's ochtends, bijna altijd eigenlijk wel. Ik ben benieuwd!
zo, weer een nieuw deeltje. wat kletsen we toch weer wat af :mrgreen:
@ karma, :thumbup: voor het niet testen.
@ manouk, ik hoop dat jullie alles gauw weer op de rit hebben :hug:
pff, de dag is nauwelijks begonnen en ik ben nu al bekaf. Elize was om 6 uur al wakker, gelukkig bleef ze nog wel een tijd in bed spelen dus kon ik nog even blijven liggen…
vanochtend Elize door de sneeuwbuien naar de psz gebracht, boodschapjes gedaan en nu heb ik geen puf meer om wat te doen.
ik ga even op de bank hangen en wat tijdschriften lezen. :-*
Ben even wat minder aanwezig geweest omdat dit een erg drukke week was Vandaag een wat rustiger dagje en ik heb vanmorgen wat overuren opgenomen om even uit te kunnen slapen
@Chelleke: welcome back! Fijn dat je vakantie leuk is geweest en ik heb weer een “paar” leuke foto’s voorbij zien komen. Die vergelijkingsfoto van de vorige keer is leuk! Wat is Damian al een echt ventje geworden he! Leuk zeg
@Karma: Ga zo door met NIET testen! Echt sterk van je dat je het niet doet. :thumbup: Ik duim voor elke “bloedloze” dag, hopelijk moet ik de komende 9 maanden blijven duimen
@Desiree: ben je alweer wat bijgekomen?
@Manouk: wat balen van jullie financien zeg :hug: Twee huizen lijkt me echt geen pretje, ik hoop dat jullie huis snel verkocht wordt :hug: