~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

@Bontje: Wat lief!!! Bedankt voor de felicitatie! :-*

En goed nieuws dat de hormonen flink hun werk doen! :wink:

Dikke :hug: !

Kies maar een stoeltje uit Karma! Maar zie wel dat hij past bij onze roze zetel he :mrgreen: Staan is nogal lastig he :slight_smile:

@Karma wrote:

Is er dan misschien ook een leuk stoeltje voor mij bij? Als jullie met zijn tweeën op de bank zitten, kan ik niet de hele tijd blijven staan, toch? :stuck_out_tongue: De andere wachtbanken zijn nu vervangen…

Ja hoor, blijven staan is ook zoiets :mrgreen:

Deze goed genoeg?

Bontje :hug:

:dance: Jaaaaaaaa!!! :dance:

:inlove: Die vind ik mooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :inlove:

Helemaal mijn stijl!
:liar:

gaat meteen heerlijk lounchen

Hij zit/ligt echt super! :inlove:

Mijn dank is groot! :-*

Hihi mooi zo :thumbup: :wink: :-*

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ging net even zoeken hoever sofietje99 is… Maar die is vandaag

uitgerekend, alleen niet meer actief… Sinds juli of zo. :mrgreen: Wel grappig!

Grappig inderdaad :thumbup:

Damian spam :inlove:

Dit doet papa voor straf als je niet lief bent

Mafkees

Meneer kan niet slapen, wel kroelen

Hahahaha, in de lego-emmer!

Als ik toch een kindje krijg die op Damian lijkt dan ben ik volmaakt gelukkig, wat een ontzettend knap kindje is hij toch! :inlove: :inlove:

@Karma: gaat goed he! Ik duim nog steeds, hoewel ikme afvraag of het nog nodig is :thumbup:

@Chelleke: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: Wat een lieve foto’s weer! Damian met

zijn kont in de legobak! :mrgreen: Die glunderoogjes! :inlove: Dat slaperige

koppie! :inlove: LIEFFFF!!! :inlove:

@José: Het gaat echt goed! gauw afkloppen :wink: En stop maar

even met duimen voor mij en zet je duimen maar aan het werk

voor Chelleke en Tinka. :wink:

Thanks dames :-* :-*

Daar is Damian weer! Mijn favofotokindje! Hij is echt zo fotogeniek he!

En die Dirkjes, ik wil die ook :inlove:

Hihi… Die Dirkjes zijn echt lief he! :inlove: Vooral omdat hij er zo gek op is. :inlove:

Goedemorgen trouwens :mrgreen:

Hier een fantastische nacht gehad… Mijn spookjes hebben aan

een stuk door geslapen. :dance: Ik dus ook! En nog ben ik moe… :roll: :mrgreen:

Ik heb echt een paar nachten in te halen! :wink:

Thanks meiden :-

Hier gaat het beroerd, ik dacht gisteren op te knappen maar helaas pindakaas, mijn neus zit nu ook steeds dicht en mijn keel is weer helemaal rauw :? Blegh. Nouja we blijven braaf pcm slikken en we zien wel waar het schip strand :wink:

Damian bleef gisteren netjes op 38 graden hangen :thumbup:

Verder weinig nieuws, ben bang dat mijn lichaam deze ronde zeker ging vruchtjes in wil laten nestelen nu het zo bagger gaat :frowning: :pray:

Maarja ook dat is afwachten maar :wink: Duurt nog wel ff als ik mijn banner zie op pag. 1 :wink:

We zouden vandaag weer aan de gang gaan in huis, even kijken of ik dat trek, nouja Rob is eigenlijk degene die aan het werk moet met schilderen. Ik wou de badkamer even goed schrobben, die heb ik verwaarloosd door mijn pols. Alleen maar steeds gauw een lappie erover en de wc. Maarja nu moet ie toch echt even flink geschrobd worden. Niet dat ie bijna wegloopt hoor :mrgreen: Kijk vanmiddag wel even wat ik doe :slight_smile:

:-
:-* :-*

@Chelleke: Nee toch, nog beroerder… Damian ook… :doh: Echt niet fijn.

Een :hug: voor jou en een :hug: voor Damian.

En ik weet uit eigen ervaring dat een bevrucht eitje zich niet laat stoppen

door een griep of zo. Ik ben zwanger geraakt van de oudste toen ik dus

hartstikke ziek was, beroerd, koorts, overgeven, diarree, de hele mikmak.

Door de pil heen ook nog! En zo’n twee weken erna heb ik positief getest.

Niet opgeven hoor! :wink:

Tja, die badkamer zou ik toch niet te grondig gaan aanpakken nu. Doe echt

maar even rustig aan met jezelf en vooral je pols. Kan je niet iemand,

moeder/vriendin/Rob vragen het een keer voor je te doen? Ik zou dat zelf

niet willen, dus ik begrijp dat je het misschien liever zelf doet, maar ga

jezelf nou niet pushen. :naughty:

Beterschap maar! :-*

Pffff meiden wat voel ik me Kom Uit Twente

Ook hallo :oops:

@Karma wrote:

@Chelleke: Nee toch, nog beroerder… Damian ook… :doh: Echt niet fijn.

Een :hug: voor jou en een :hug: voor Damian.

Met Damian valt het gelukkig tot nu toe nog mee, hij heeft wel een beetje een snotneusje, maar zijn temp was netjes 37.8 en hij oogt ook niet ziek. Hopen dat dat zo blijft :pray:

@Karma wrote:
En ik weet uit eigen ervaring dat een bevrucht eitje zich niet laat stoppen

door een griep of zo. Ik ben zwanger geraakt van de oudste toen ik dus

hartstikke ziek was, beroerd, koorts, overgeven, diarree, de hele mikmak.

Door de pil heen ook nog! En zo’n twee weken erna heb ik positief getest.

Niet opgeven hoor! :wink:

Ow dat is goed nieuws :mrgreen:

@Karma wrote:
Tja, die badkamer zou ik toch niet te grondig gaan aanpakken nu. Doe echt maar even rustig aan met jezelf en vooral je pols. Kan je niet iemand, moeder/vriendin/Rob vragen het een keer voor je te doen? Ik zou dat zelf niet willen, dus ik begrijp dat je het misschien liever zelf doet, maar ga jezelf nou niet pushen. :naughty:

Beterschap maar! :-

Je bent een schat :-

Ik heb het niet gedaan vandaag, voelde me iets te belabberd :oops:

En Rob ging niet schilderen :evil: Hij wil het huis niet af hebben ofzow.

Hij wou een dag niks doen :roll: Morgen is ie toch echt aan de beurt hoor en dan ga ik ook wat doen :thumbup:

Mijn mams heeft een tijd geleden de badkamer al eens goed geboend. Ik wil haar niet te veel belasten, ze mankeert ook iets aan haar nek en schouder (en daardoor arm). Vriendin heb ik hier niet in de buurt en Rob is te lui :naughty:

Komt goed :-

Ga zo mijn bed opzoeken, wat lezen en tukkie doen :mrgreen:

:-
:-* :-*

voel je je vandaag al beter chelleke? Ik hoop ht hoor!

goeiemorgen allemaal! niet veel nieuws hier, ja, dat de klusdagen eraankomen denk ik, al voel ik NIKS! (dat was met de clomid wel anders, dus ik vraag me af of er dus wel een ei aankomt, maar we zien wel…

De foto’s zaten in mijn mailbox! Jeuj! Ik ben ze aant uploaden! Straks allemaal naar het SF gaan kijken! 8)