Zwaai zwaai
Zo pfffff ben gebroken. Ik heb voeg voor voeg moeten schrobben in de badkamer met een sponsje :shock:
Viel niet mee, zat te steunen, kreunen en te zuchten als een oud wijf :mrgreen:
Had niet verwacht dat het alweer zo erg was :oops:
Rob is nog aan het schilderen.
Ik kan niet meer, moest eigenlijk nog de woonkamer en de wc beneden doen, maar dat doe ik morgen wel hoor
Verder nog geen verbetering in de verkoudheid, begin ook meer te hoesten nou, droog hoesten, doet auwie in de longen (denk ik, nouja in die streek iig :mrgreen: )
@ Jose
Gefeliciteerd :dance: :dance:
Die praktijkgedeeltje komt ook vast wel goed :thumbup:
@ Tinka
:hug: :hug:
@Chelleke wrote:
@ Jose
Dank je :-*
Praktijkgedeelte komt zeker weten goed, is gewoon nog een kwestie van drie weekjes werken :dance:
Alle voegen met een sponsje geschrobt? Hoe komen ze zo vies dan? Als er schimmel op zit moet je het eens proberen met schimmel, vocht- en weerplekken reiniger van HG. Je spuit het erop, tijdje in laten werken, afspoelen, nog even met een doekje nasoppen en dan zien je voegen er weer prachtig uit. Scheelt je heeeeel veel tijd en energie. Wel oppassen met je kleren want er zit bleekmiddel in.
Balen van je verkoudheid zeg! :hug:
Hoe ziet het schilderwerk van Rob eruit, is het een beetje netjes geworden?
@Tinka: die foto in je onderschrift is leuk!
Godzijdank, weekend
@Jose wrote:
@Chelleke wrote:dankje! Is zo wat minder kaal he :mrgreen:
@ Jose
Dank je :-*
Praktijkgedeelte komt zeker weten goed, is gewoon nog een kwestie van drie weekjes werken :dance:
Alle voegen met een sponsje geschrobt? Hoe komen ze zo vies dan? Als er schimmel op zit moet je het eens proberen met schimmel, vocht- en weerplekken reiniger van HG. Je spuit het erop, tijdje in laten werken, afspoelen, nog even met een doekje nasoppen en dan zien je voegen er weer prachtig uit. Scheelt je heeeeel veel tijd en energie. Wel oppassen met je kleren want er zit bleekmiddel in.
Balen van je verkoudheid zeg! :hug:
Hoe ziet het schilderwerk van Rob eruit, is het een beetje netjes geworden?
@Tinka: die foto in je onderschrift is leuk!
Godzijdank, weekend
@ Jose
Ik had mijn badkamer verwaarloosd, ging alleen maar snel een doek overheen :oops:
Ik zag op tegen het grondig schoonmaken ivm mijn pols :oops:
Hier in Uden hebben we ontzettend hard water en dus ontzettend veel kalk. Alles was al geel van de kalk. Viel me eerst niet zo op totdat ik vanmiddag met het sponsje er over heen ging :oops:
Ik ben aan de gang geweest met professionele badkamer reiniger van HG
Zit wel schimmel op het plafon wat we steeds wegschrobben maar dat is niet meer wit te krijgen. Dat moeten we dus elk jaar eigenlijk witten.
Schilderwerk ziet er geloof ik wel goed uit, kon het niet meer goed zien
@ Tinka
Hele mooie banner :inlove: , ben alleen bang dat je die dadelijk kwijt bent als Ruud of andere moderator er achter komt
Je mag alleen maar een banner van het forum in je onderschrift
@José: :dance: :dance: YEAH!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
@Chelleke: Ach mens, ik zei nog zo… RUSTIG AAN! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Nou hij is wel weer schoon, dus !
En dat dacht ik ook al, over die banner… Ze zijn daar erg streng in.
@Tinka: Mooie banner! En zolang ze hem niet zien…
Slaap Lekker!!! :-*
oh, dat mag hier niet of wat :? Nja, dan halen ze hem maar weg :mrgreen:
Nee mag inderdaad niet Maar my lips are :silenced: :mrgreen:
De nieuwe regels mbt onderschriften:
- Animated gifjes mogen alleen als avatar, deze zijn dus niet meer toegestaan in het onderschrift.
- Voor het onderschrift geldt dat er maximaal 2 tickers in mogen staan of
- 1 ticker en maximaal 4 regels tekst. (lege regels worden meegeteld)
- Gebruik je geen ticker dan mogen er maximaal 4 regels tekst staan.
- In elke regel tekst mag je vier KoK smileys gebruiken
- Er worden alleen tickers toegestaan van Kindje op Komst en geen externe tickers of andere afbeeldingen. Foto’s kun je tonen in het showforum!
- Externe tickers, andere afbeeldingen of links hierheen worden zonder bericht vooraf geblocked of verwijderd. Na het verwijderen ontvang je wel een PB van het beheer. Hierin zal gewezen worden op de regels m.b.t. tot avatars en onderschriften.
- Alleen het gebruik van de standaard forum font afmeting is toegestaan.
- Het is niet toegestaan om in het onderschrift verwijzingen naar commerciële websites/webshops op te nemen
@ Karma
:mrgreen: :mrgreen: Ik moet eerlijk bekennen dat mijn lichaam me niet tegenvalt :dance: De consequenties vallen reuze mee en kan vandaag gewoon even de woonkamer en wc doen :dance: Dat is zo gedaan want dat houd ik natuurlijk wel goed bij
En als ik tijd over heb die ik de keuken, moet nog alle kastjes soppen. Dat zou ik vorig jaar al doen maar toen werd ik ziek, daarna feestdagen en toen weekje weg. Nu kan het wel
Ja eigenlijk best jammer hè dat ze zo steng zijn in die banners
Verder geen nieuws hier, we leven nog :-*
Kwam gisteren filmpjes tegen :inlove:
Wat mis ik dat wijffie zeg
http://www.youtube.com/watch?v=kS3Z5BNIVH8
http://www.youtube.com/watch?v=A7gHugYFOHA
http://www.youtube.com/watch?v=vIyMTzycqKU
(flimpjes uit 2004)
Damian net getemd na zijn :sick: luier
Alweer 38.4 :roll: :thumbdown:
@Chelleke wrote:
@ Karma
:mrgreen: :mrgreen: Ik moet eerlijk bekennen dat mijn lichaam me niet
tegenvalt :dance:
Gelukkig maar! Nu hopen dat je er morgen ook geen klap van krijg als je
vandaag weer zoveel doet.
@Chelleke wrote:
…, we leven nog :-*
:dance: YEAH!!! :dance:
Enne wat een leuke filmpjes! Mooi dier trouwens, prachtige kleur! :inlove:
Ook grappig om de 22 jarige Chel in actie te zien.
Wat is er met haar gebeurd? Was ze je eigen paard trouwens?
Ohh, goedemorgen trouwens! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Karma wrote:
Wat is er met haar gebeurd? Was ze je eigen paard trouwens?
Nee ze was niet mijn eigen paard, al mocht ik haar voor een vriendenprijsje hebben (maar 1500 euro), maar dat geld had ik niet.
Ze stond bij de mensen waar ik al 10 jaar deed paardrijden,
dat zijn die mensen waar ik de dierenbescherming op af heb gestuurd ivm ernstige verwaarlozing van de honden.
Ik was uiteraard niet meer welkom, al wou ik dat ook niet meer, ik moest wel mijn Ambertje achter laten
Wij waren echt een leuk team samen :inlove:
02-05-2004
16-06-2004
30-08-2005
Goedemorgen dames
ik heb weer even asociaal uitgeslapen nu het nog kan :mrgreen:
@Chelleke wrote:
@ Tinka
Hele mooie banner :inlove: , ben alleen bang dat je die dadelijk kwijt bent als Ruud of andere moderator er achter komt
Je mag alleen maar een banner van het forum in je onderschrift
Zo ben ik mijn draakje ook kwijt geraakt
Ooooh, veel kalkaanslag, dat is ook erg irritant. Hebben we hier ook, daar worden de muren zalmroze van :roll: Ik gebruik altijd kalkreiniger, maar dat is inderdaad niet voldoende. Op een gegeven moment moet je toch schrobben. Goed dat het weer gedaan is! :thumbup:
Mooie foto’s trouwens. Ik heb de filmpjes niet bekeken, maar neem aan dat het om hetzelfde paard gaat? Wat jammer dat je haar op zo’n manier hebt moeten verliezen. Wel heel dapper van je trouwens om de dierenbescherming te waarschuwen :thumbup:
@Jose wrote:
Goedemorgen dames
ik heb weer even asociaal uitgeslapen nu het nog kan :mrgreen:
Groot gelijk heb je :thumbup:
@Jose wrote:
Zo ben ik mijn draakje ook kwijt geraakt
:hug:
@Jose wrote:
Mooie foto’s trouwens. Ik heb de filmpjes niet bekeken, maar neem aan dat het om hetzelfde paard gaat?
Ja was hetzelfde paard incl moi erop :mrgreen:
@Jose wrote:
Wel heel dapper van je trouwens om de dierenbescherming te waarschuwen :thumbup:
Ja dat was een pittig besluit Ik zou mijn paarden verliezen, maar de honden laten leiden kan natuurlijk niet, ik ging steeds huilend naar huis
Ik heb hem uiteraard eerst een paar keer gewaarschuwd e.d. Maar hij fraudeerde gewoon met nep dokterverklaringen bij de puppies, de ene na de andere pup ging dood en hij hielp ze zonder pardon ook nog eens een handje
De 1e keer toen de db daar ging kijken kreeg hij alleen een waarschuwing, 2 weken later waren er nog meer honden dood en toen hebben ze alle honden in beslag genomen.
Simba woont nu gezellig bij ons :inlove:
@Tinka :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat een geweldig hondje!!! Super mooie foto’s!
Leuke banner!! Snap niet waarom dit niet mag, is toch hartstikke onschuldig??
@Chelleke, leuke filmpjes en foto’s van jou en Amber! Wat erg dat je haar achter hebt moeten laten… Waren ‘ze’ wel goed voor haar?
@Jose, je kunt nu echt aftellen met je opleiding!! Lekker!
:-*
@Manouk wrote:
@Tinka :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat een geweldig hondje!!! Super mooie foto’s!dankje! Ja, ik vind het ook raar dat het niet mag, is het eerste forum waar ik dat meemaak…
Leuke banner!! Snap niet waarom dit niet mag, is toch hartstikke onschuldig??
@Chelleke, leuke filmpjes en foto’s van jou en Amber! Wat erg dat je haar achter hebt moeten laten… Waren ‘ze’ wel goed voor haar?
@Jose, je kunt nu echt aftellen met je opleiding!! Lekker!
:-*
hey beep heeft weer de hik ik voel het grappig hoor.
tinka voor nu nog even genieten van je banner misschien hebben ze het niet door, hij is prachtig
chel wat een mooie foto’s en wat een moeilijk besluit. hij zorgde wel goed voro zijn paarden zo te zien, maar niet voor de honden. belachelijk. was dus zo’broodfokker.
tot laters
@ Manouk
Voor de paardjes was hij best goed, al had ik soms een andere mening met bepaalde omgangen. Hij is echt nog zo’n oude boer :roll:
@ Jane
:inlove: de hik
Hij was inderdaad zo’n broodfokker geworden. Hij begon ineens allemaal honden te verzamelen en mee te fokken. Het begon met Simba, die heeft 2 nestjes gehad. Daar is het gelukkig allemaal goed mee afgelopen. Maar met de andere honden ging het van kwaad tot erger :naughty:
Dames ik zit ergens mee en is een beetje gênant.
Ik weet niet meer wanneer, kan een week geleden zijn maar ook 2 weken, veegde ik mijn vagina af na het plassen en had ik het idee dat ik ergens op stuite om het zo maar te noemen.
Na de bevalling is mijn euh…gat wat groter geworden, duh en met afvegen verdwijnen mijn vingers wel eens mijn gat en nu zat er dus een blokkade ik heb daar verder niet over nagedacht en bij stilgestaan.
Ik had van de week ook steeds lijk wel of ik iets voel als ik hoest in mijn vagina, ook daar verder niet over nagedacht.
Nu waren Rob en ik even gezellig aan het doen onder de douche :mrgreen: Maar het voelde niet fijn toen hij met zijn vingers bij mij aan het spelen was. Ik vond het maar raar voelen en ging zelf even voelen.
Voel ik heel mijn vaginawand opgezwollen of uitgezakt.
Aan allebei de kanten is dat dus, dus aan de buik kant en kont kant. Spiegel erbij :oops: Het hangt/zit dus inderdaad voor mijn vaginaingang :eh:
Ik ben dus gelijk zo iemand die gelijk in de angst schiet :oops:
Iemand enig idee hoe dat kan? Of wat het is? :oops:
Ik ga maandag gelijk de ha bellen, ik wou dat het al maandag was
Ik ben bang dat het een prolaps is (verzaking)
Ik heb dat van de week nog wel door mijn hoofd laten spoken,
maar dat ik dat nu ook daadwerkelijk serieus denk te hebben had ik niet verwacht.
Kan je daar wel mee zwanger worden?
ooh ik wou zo graag dat het al maandag was
ow chel, klinkt als niet leuk! Ontstoken ofzo? Geen idee wat het kan zijn, maar maar best dat je er mee naar de dokter gaat idd!