Daar word je toch poepie ziek van
Zo is Damian nooit ziek en nou begint hij toch weer voor de 3e keer vanaf de kerst :roll:
Begint weer te hoesten en verhoging van 38,5.
Hoe kant dat toch :think: Niet leuk :snooty:
HĆĀØ jakkes⦠beterschap ermee⦠Het wordt echt tijd voor de lenteā¦
haihai allemaal!
Ik heb de indruk dat ik ongesteld ga worden, mijn buik deed zo zeurderig pijn tijdens het lopen, echte ongipijn⦠Hopelijk is het zo, alleen heb ik dan maar drie dagen om te beslissen of ik de Clomid neem of niet⦠Dilemma, maar ik wil wel door voor het beebje, dus mss toch beter wel heā¦
@chell, fijn dat het toch nog meeviel met de SO!
@karma: schuif je portie maar door, ik heb altijd honger :shifty:
Tinka; ben benieuwd wat de natuur nu doet⦠succes met je beslissing betreft clomid⦠:hug: :-*
@Klaproos wrote:
Tinka; ben benieuwd wat de natuur nu doet⦠succes met je beslissing betreft clomid⦠:hug: :-*thx!
Tot nu toe nog niks⦠Vorige weekd acht ik ook ff dat het zover was, dusja⦠En donderdag dan zoān emo dag en vrijdag⦠Doet beetje raar daarbinnen zo preciesā¦
Ik zou helemaal dol worden van onzekerheid :hug: :hug: :hug:
@Chelleke: dat is ook niet leuk voorDamian :hug:
Gelukkig was het met je so nog wel gezellig en heb je nog even kunnen genieten van je avondje
@Tinka; wat een onzekerheid! Wat doet jouw lijf gek :hug: :hug:
Nu moet ik gauw gaan want we gaan brunchen bij vrienden :drool: Fijne zondag allemaal!
@ Tinka
Even een dikke knuffel voor jou :hug:
en voor diegene die 'm ook graag wil :hug:
Verder niks te melden, ik ben knal chagrijnig :shifty:
Fijne zondag :-*
Kater Chelleke?
:hug:
Nee joh
Ik drink zelden
Voel me niet lekker, beroert en dan kan vandaag de meldingen van āik ben zwangerā wat minder hebben :oops: En dan zeggen ze, ja bij de vorige duurde het zó lang, heeft wel 10 mnd geduurd :roll:
Nou ben gewoon vandaag wat mopperig :oops:
thx!
Ze : :twisted: :twisted: :twisted: zijn er!
@Tinka wrote:
thx!
Ze : :twisted: :twisted: :twisted: zijn er!

@Chel: :hug: Ik vind het echt vervelend voor jou en ook voor Tinka dat het bij jullie zo lang moet duren :hug:
@Tinka: Wat een teleurstelling Voor jou waarschijnlijk niet, want jou gevoel bleek hartstikke goed te zijn, maar ik bleef stiekem wel een beetje hoop houden
Nou ja, Chel zei het al, je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent en als het goed is heb je nu dus zeker wel een eisprong gehad toch? Sterkte met het nemen van een beslissing met welk middel je komende maand verder gaat.
Komt goed :-*
Heb vandaag gewoon een baaldag
Zou lekker met Damian eindelijk eens naar die Hullie gaan, helaas, mannetje is ziek.
En het regent al heel de dag :roll:
Stomme voetbal heel de dag op de tv geweest met als gevolg een hoop gemopper van vriendlief.
Voel me niet zo lekker en koppijn en dan dat gemaal over het ziekenhuis.
Dus gewoon even een rotdag :mrgreen:
@Huggie wrote:
Hier ben ik!!! Met Novi op mijn arm dus dat wordt met 1 hand typenā¦
Ik heb 1001 fotoās van Novi maar die krijg ik vanavond denk ik pas, voor hier alvastā¦
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
![]()
wat een prachtig kindje!
:inlove: :inlove: :inlove:
Mja, ik denk dat ik het deze maand nog maar ga aanzien zonder pillen⦠die maand maakt de zaak niet en mss komt het nog beter op gang heā¦
Goedemorgen en een fijne dag :-*
Goedemorgen Chelleke!
Ik hoop ook voor je dat je een eenpersoonskamer gaat krijgen en dan het allemaal snel achter de rug is. :hug:
Manouk, ik heb zo nu en dan ook twijfels hoor, volgens mij is het menselijk. Had het toevallig vh weekend en vond het fijn te lezen dat meer mensen er last van hebben.
Karma hoi!Ik ga het nu toch maar een paar maandjes uitstellen,heb er nu ook een blaasontsteking bij bleghhh, hoe is het bij jou?
Huggie GEFELICITEERD!!Geweldig hoor en geniet er van samen!Wat een mooie foto, knap kind!
Tinka Wel fijn dat je ongi bent geworden, weg met de onzekerheid.Wel jammer dat het geen positieve test was.
Hier dus een blaasontsteking erbij gekregen van het weekend.
Afgelopen vrijdag moest ik voor controle naar het z-huis en mn hb is weer wat gezakt naar 5.4 schiet nog niet echt op dusā¦
Ik ga nu maar eerst een poos aansterken en dan beginnen we weer opnieuw.
Fijne dag allemaal!
Dikke :hug: voor jou Bontje