~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

@Chelleke wrote:

@Tinka wrote:
Ik weet niet wat ik moet doen… Wachten op de :twisted: alleszinds en dan ben ik in een dilemma of ik mijn pilletjes niet gewoon weer zou nemen, die werkten tenslotte wel en als dat na vier keer niks is, worden we tenminste helemaal nagekeken…

Ik durf het je niet te zeggen, misschien even bellen?? :hug: :hug:
mja, mijn gyn gaat zeggen edat ik de pillen moet nemen en de homeopaat gaat zeggen dati k ze niet moet nemen (hoewel ze er ook niet helemaal nega over was) Ze was eerder nieuwschierig denk ik of haar ‘troep’ werkt :mrgreen: Mss moet ik nog wel een maand op de ongi wachten en is het voor mij beslist. Ne de volgende sessie bij de homeopaat ga ik sowieso terug mijn pillen nemen, dat had ik voor mezelf uitgemaakt…

Moeilijk allemaal hoor :frowning: :hug:

Aaaah Tinka :cry: :hug:

En BIA voor Huggie?? Jeetje, onze eerste stopper bevalt al…

Ja het is eigenlijk de 2e stopper, maar van die eerste hebben we nooit meer wat gehoord

ik weet niet wat i kheb, maar ik voel me echt zo bleigh

Sewwes gaan wandelen met vriendin, maar het regent zo pokkehard en heb best nog wel werk thuis…

Nou ik weet wel waarom je bleegh hebt vandaag hoor :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@roos: ik weet het niet goed of het daardoor komt, want dat had ik heel erg hard verwacht. Tis gisterenavond al begonnen, zomaar opeens.

Ze moeten ook wel gedacht hebben op de HS :oops:

@ tinka :hug:

@ chelleke, wat balen zeg dat je zo lang moet blijven! ik zou ook zodra je je een beetje goed voelt na de operatie gewoon vertrekken. kunnen ze je bed aan iemand geven die het nog harder nodig heeft toch?!

spannend, zal de baby van huggie er al zijn?

vanmiddag weer een nieuwe mijlpaal beleeft. Elize slaapt voor het eerst in haar grote nieuwe bed! ik had verwacht dat ze wel zou gaan spoken maar na een kwartiertje brabbelen werd het verdacht stil, en ja hoor ze is heerlijk in slaap gevallen :dance: ben net even wezen kijken en daar lag mijn popje heerlijk in het grote bed :inlove: zal straks even een foto maken van haar bed.

@ iedereen :-* en tot later

zie showforum :mrgreen:

@ Tinka

:hug: :hug:

@ Desiree

Hhi ik kan niet zo makkelijk zomaar vertrekken als ik daar lig.

Waarschijnlijk moet ik al die tijd aan het infuus liggen ivm antibiotica die rechtstreeks toegevoegd moet worden.

Dat is voor als er een bacterie in mijn bot zit, dat weten ze pas na de kweek en die duurt een dag of 10 en leggen ze me preventief aan het infuus vast :roll: :thumbdown:

Wat goed van Elize :clap: :inlove:

Ik ga spieken naar showforum :mrgreen:

en kijken of kindje er al is bij huggie

Werd begin van de avond gebeld door de afdeling waar ik kom te liggen

Heb vanmiddag gemaild naar ze met de vraag of ik op een 1 of 2 persoonkamer mag ivm mijn eetprobleem en of ik het weekend gewoon naar huis mag.

Die 1 of 2 persoonskamer gaat ze proberen en dinsdag gaat ze overleggen of ik zondagmiddag mag komen ipv vrijdag.

Super fijn dat ze iets voor me probeerd.

Grappig ook werd door Gonnie gebeld die ken ik nog van de vorige keren (opnames van 1999, 2000, 2002, 2003 en 2004)

Hoop dat mijn ouders dit keer niet met rot nieuws komen, de laatste keer na de operatie kreeg ik te horen dat mijn vriendin voor de trein was gesprongen :frowning:

Toen ging ik niet zo fijn het ziekenhuis uit. :snooty:

BUB!!!!!!!!!!!!!!!!

Om 18.46 is na een zware lange bevalling onze dochter NOVI geboren, ze is prachtig en we zijn stapelverliefd!

Aldus Huggie en hub

:dance:

Hey meiden, welterusten allemaal en een dikke :-* & :hug:

oh, fijn! Het eerste kindje is er!

allemaal

Hier was het vroeg dag :zzz:

Om 4.15u moest ik naar de wc daarna kwam ik niet meer in slaap en Damian wou er om 6.15u alweer uit :zzz:

Vanmiddag komen me so, jippie :liar: , ging liever even tukken :mrgreen:

Fijne zaterdag allemaal :-*

@Chel, dat is balen!!!

Ik realiseer me ineens dat mijn so hier nooit komen, behalve als er iemand jarig is :lol: :lol: :lol:

Dat is me nooit eerder opgevallen, ik mis het dus ook zeker niet!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hai hai meiden

@Chelleke: Gelukkig geen last zolang je het rustig aan doet dus, dan is

het idd. wel vol te houden… Enne ontvangstcomité op tijd vertrokken, dus

meer kunnen jullie niet doen. :wink: Ja, :pray: en :thumbup: :thumbdown: . Doe ik heel hard met

jullie mee! :wink:

En ik hoop dat ze een 1 persoonskamer kunnen regelen! Zou wel super

zijn. Wel netjes dat ze het gaat proberen.

En het lijstje, :thumbup: :thumbup: :thumbup: ! :mrgreen:

@Tinka: Moeilijk he… Zou je bij de gyn niet een echo mogen, zonder

verder de verplichting de Clomid te nemen? :think: Vast niet he? En

bloed op je werk prikken, om te kijken of je wel een eisprong hebt

gehad? Of gewoon afwachten… :wink:

@Mama Desiree: Woehoee!!! Wat een grote meid al! :inlove:

@Huggie: :inlove: Gefeliciteerd!!! :inlove:

Nou, ik ga eten… Ik heb alleen helemaal geen honger. :?

Tot later!

Liefs :-*

He Tinka, wat jammer zeg! Je kunt natuurlijk nog eens testen, maar kan me ook voorstellen dat je die teleurstelling niet nog eens wilt :hug: Ik kan je ook geen advies geven over wat je nu moet doen, echt een lastige situatie dit :hug:

@Chel; fijn dat ze een oplossing voor je gaan proberen te vinden. Hoe was het met je schoonouders?

@huggie: gefeliciteerd!!!

Was wel gezellie hoor met so :wink:

Ben nu wel beetje lam, maar komt goed ik mag morgen lekker uitslapen :mrgreen: