Ik weet niet wat ik moet doen… Wachten op de :twisted: alleszinds en dan ben ik in een dilemma of ik mijn pilletjes niet gewoon weer zou nemen, die werkten tenslotte wel en als dat na vier keer niks is, worden we tenminste helemaal nagekeken…
Ik durf het je niet te zeggen, misschien even bellen?? :hug: :hug:
mja, mijn gyn gaat zeggen edat ik de pillen moet nemen en de homeopaat gaat zeggen dati k ze niet moet nemen (hoewel ze er ook niet helemaal nega over was) Ze was eerder nieuwschierig denk ik of haar ‘troep’ werkt :mrgreen: Mss moet ik nog wel een maand op de ongi wachten en is het voor mij beslist. Ne de volgende sessie bij de homeopaat ga ik sowieso terug mijn pillen nemen, dat had ik voor mezelf uitgemaakt…
@ chelleke, wat balen zeg dat je zo lang moet blijven! ik zou ook zodra je je een beetje goed voelt na de operatie gewoon vertrekken. kunnen ze je bed aan iemand geven die het nog harder nodig heeft toch?!
spannend, zal de baby van huggie er al zijn?
vanmiddag weer een nieuwe mijlpaal beleeft. Elize slaapt voor het eerst in haar grote nieuwe bed! ik had verwacht dat ze wel zou gaan spoken maar na een kwartiertje brabbelen werd het verdacht stil, en ja hoor ze is heerlijk in slaap gevallen :dance: ben net even wezen kijken en daar lag mijn popje heerlijk in het grote bed :inlove: zal straks even een foto maken van haar bed.
Hhi ik kan niet zo makkelijk zomaar vertrekken als ik daar lig.
Waarschijnlijk moet ik al die tijd aan het infuus liggen ivm antibiotica die rechtstreeks toegevoegd moet worden.
Dat is voor als er een bacterie in mijn bot zit, dat weten ze pas na de kweek en die duurt een dag of 10 en leggen ze me preventief aan het infuus vast :roll: :thumbdown:
Werd begin van de avond gebeld door de afdeling waar ik kom te liggen
Heb vanmiddag gemaild naar ze met de vraag of ik op een 1 of 2 persoonkamer mag ivm mijn eetprobleem en of ik het weekend gewoon naar huis mag.
Die 1 of 2 persoonskamer gaat ze proberen en dinsdag gaat ze overleggen of ik zondagmiddag mag komen ipv vrijdag.
Super fijn dat ze iets voor me probeerd.
Grappig ook werd door Gonnie gebeld die ken ik nog van de vorige keren (opnames van 1999, 2000, 2002, 2003 en 2004)
Hoop dat mijn ouders dit keer niet met rot nieuws komen, de laatste keer na de operatie kreeg ik te horen dat mijn vriendin voor de trein was gesprongen
Toen ging ik niet zo fijn het ziekenhuis uit. :snooty:
He Tinka, wat jammer zeg! Je kunt natuurlijk nog eens testen, maar kan me ook voorstellen dat je die teleurstelling niet nog eens wilt :hug: Ik kan je ook geen advies geven over wat je nu moet doen, echt een lastige situatie dit :hug:
@Chel; fijn dat ze een oplossing voor je gaan proberen te vinden. Hoe was het met je schoonouders?