:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
@Karma wrote:
:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:en toch ga ik morgen niet testen
Heb maar ééntje meer liggen en die ga ik niet verspillen morgen. Welke dag ben ik dan trouwens :think: Dag 34 of 35? Geen flauw idee meer :roll:
Hai hai
@Tinka: Flauw hoor!
@Chelleke: Hoe was jouw nacht?
@Bontje: Hoi! :mrgreen:
@Manouk: Hoi! :mrgreen:
Tot gauw!
Liefs :-*
Hoihoi,
ochtendurine is vakkundig doorgesjast in de wc en ik ga echt echt echt niet testen :mrgreen:
Goeiemorgen allemaal!
Wat ontzettend knap… :shock:
@Klaproos wrote:
Wat ontzettend knap… :shock:
mja, ik voel gewoon zo goed dat het niet raak is, dat ik geen behoefte heb om te testen :?
Hoe kan je dat nou voelen Tinka? Ik was er bij ons ook echt van overtuigd dat het niet raak was, tot ik werd verrast door een streepje op de test :shock:
goedemorgen trouwens dames :mrgreen: Beetje geslapen allemaal?
@Karma, HOOOOOOOOOOOOOI :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik lees nog steeds mee hoor!! :lol:
@Tinka, je maakt het wel spannend. Ik hoop zo dat je er naast zit en dat Jose haar verhaal ook bij jou van toepassing is. Wel balen als je weer geen eisprong zou hebben gehad… :roll:
:shifty: Ik heb een beetje de balen :shifty:
De laatste tijd irriteer ik me steeds vaker aan m’n vriend en vraag ik me af of we wel dé goede match zijn… Eigenlijk wil ik me dat helemaal niet afvragen, ik heb een hekel aan die twijfels :?
Het is net of je de goede dingen voor lief gaat nemen en alleen nog maar ziet wat je niet leuk vindt :naughty:
Ik praat er wel over, maar daar lijk ik ook niet verder mee te komen :think:
@manouk: zo durf ik ook wel eens twijfelen hoor… Maar na een tijdje gaat dat weer helemaal weg. Ik weet ook niet hoe het komt en heb die gevoelens ook liever niet natuurlijk… :hug:
Ja he? Ow gelukkig :shifty: nou ja, niet voor jou natuurlijk…
Het stomme is dat als ik om me heen kijk dat ik geen relatie zie waarbij ik denk: had ik maar zo’n relatie of die man ofzo.
Zelfs als ik naar andere relaties kijk dat ik dan weer even kan bedenken hoe fijn ik het heb.
Maar het gevoel is niet overweldigend, dat heb je in het begin natuurlijk wel en dat mis ik gewoon. Pas als 'ie er niet is, weet je wat je mist lijkt het wat op. Het wordt allemaal zo vanzelfsprekend ook.
@ Manouk: ik heb die twijfels ook gehad (toen we ongeveer 5 jaar samen waren) en merkte dat het bij mezelf vaak door mijn eigen onzekerheid kwam over mezelf en dat we te veel langs elkaar heen leefden. Ik uitte het dan gewoon en zei dan “ik weet niet of ik nog wel heel veel van je hou” Mijn man had er vertrouwen in dat dit wel zo was en we zijn nog steeds bij elkaar
En ook ik kon me niet voorstellen bij een ander te zijn dus dat was voor mij dan weer het bewijs dat ik dus wel van mijn man hield alleen dat ikzelf niet zo lekker in mijn vel zat.
Wij probeerden dan echt weer tijd voor elkaar vrij te maken en blijven praten met elkaar. En inmiddels zijn we 9 jaar samen.
Zolang je er maar over blijft praten met hem is het denk ik helemaal niet raar.
Ik vind het ook herkenbaar hoor Manouk, ik denk dat die twijfels erbij horen. Misschien komt het ook een beetje omdat jullie bezig zijn met het krijgen van een kindje, dat is toch een behorlijk ingrijpende beslissing en dan ga je wel even nadenken of je realtie goed genoeg is om voor een kindje te gaan.
Probeer ook niet teveel tegen je vriend te zeggen waar je je aan irriteert, maar geef aan wat je wel graag van hem zou willen zien (niet: ik baa ervan dat je sokken steeds overal rondslingeren, maar: ik zou het fijn vinden als je je sokken in de wasmand goit want dan hoef ik ze niet steeds overal vandaan te halen)
Sterkte :hug:
@Manouk wrote:
Ja he? Ow gelukkig :shifty: nou ja, niet voor jou natuurlijk…helemaal mijn gevoel! Ik zou ook niet weten wat ik anders of meer of minder wil, maar soms lijkt het wel of ik moet denken: is dit HET?!
Het stomme is dat als ik om me heen kijk dat ik geen relatie zie waarbij ik denk: had ik maar zo’n relatie of die man ofzo.
Zelfs als ik naar andere relaties kijk dat ik dan weer even kan bedenken hoe fijn ik het heb.
Maar het gevoel is niet overweldigend, dat heb je in het begin natuurlijk wel en dat mis ik gewoon. Pas als 'ie er niet is, weet je wat je mist lijkt het wat op. Het wordt allemaal zo vanzelfsprekend ook.
Ach, na een dal komt er altijd weer een piek!
Hoi hoi Allemaal
@ Karma
Mijn nacht was prima.
Vanavond slapen we weer in ons bed op de slaapkamer :dance:
@ Tinka
Petje af hoor
@ Manouk
Wat rottig :hug:
Ik heb dat ook gehad maar dat is eigenlijk wel weer weggegaan gelukkig.
Maar iig heel herkenbaar dus :shifty:
@ All
:hug: :-
Deze ronde ga ik maar niet uit van mijn testjes want echt wijzer word ik er niet van :roll:
Dit keer zijn ze niet echt duidelijk zeg maar :naughty:
Vandaag de brief binnen gehad van de St Maartenskliniek. Ben er zo niet blij mee. Ze nemen me vrijdag de 19e op en dan word ik de 23e geopereerd
Whahahahaha even tussen door, Damian ging voor papa staan op de bank (die ligt voetbal te kijken) laat hij recht in zijn gezicht (en dan ook echt recht in zijn gezicht) een dikke scheet :lol: :lol: :lol:
Maar goed even terug te komen op mijn geklaag, ik ga dus echt niet het hele weekend vanaf vrijdag half 10 voor Jan L.l in het ziekenhuis zitten hè :snooty: Ik kom zondagavond wel weer terug.
Verder weinig nieuws hier :oops: :-
Ow Chel, is er een reden waarom je daar zo lang op voorhand moet gaan liggen?
Die damian he :mrgreen:
Ikz ou bij je testjes gaan voor 24… Mijn waren nooit beter! :?
ik heb dus vanmorgen wel getest, omdat ik gistren op de HS zonder reden ineens stond te janken (allé, na een kleine opmerking van iemand over hoe ik moest trainen) Dus dat vond ik niet pluis en ik dacht, ik test toch maar want wie weet…
Maar mijn gevoel liegt niet, hij is echt wel negatief…
Hai meiden
Manouk: Hier ook soms twijfels gehad hoor! En we zijn nog steeds stapel op elkaar,
nu alweer 17 jaar! :inlove: Af en toe kan ik hem achter het behang plakken, maar ik ben
blij dat hij mijn mannetje is. Ik zou ook geen ander willen.
@Chelleke:Die Damian… :sick: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
En het wordt nu allemaal wel veel echter he? De operatie enzo… :? Hoe gaat het met
je pijn? :think:
Oh, ik zou ook voor de test van de 24ste gaan trouwens! Ontvangstcomité onderweg? :mrgreen:
@Tinka: He, wat balen zeg!
Ik had zo gehoopt dat het een goed teken zou zijn
dat je nog niet ongesteld bent geworden. Wat ben je nu van plan? Weet je dat al?
Meiden, tot straks misschien!
Liefs :-*
Heel fijn om te lezen dat het herkenbaar is!!
@Tinka, :hug: wat gemeen, had je ineens toch een sprankje hoop… En nu? Nu heb je dus geen eisprong gehad. Raar
@Chelleke, balen van dat bericht… Daar zou ik ook niet blij van worden. Wat is de reden dat je zo ver van te voren al moet komen dan?
Hahahaha, dat kereltje van je had 'ie z’n papa mooi te pakken :inlove: Lijkt me superlollig!
@allen, fijne dag!
@MariekevD wrote:
:dance: :dance: BIA VOOR HUGGIE!! :dance: :dance:
Na een nacht vol weeën is ze zojuist vertrokken naar het ziekenhuis!
Dus hoogstwaarschijnlijk een BUB voor vandaag!! :inlove:
:dance: :dance: :dance:
@ Tinka
In dat ziekenhuis is zaterdag en zondag geen (normale) werkdag en je moet een werkdag van te voren opgenomen worden :roll:
Heeft ook iets met het bed te maken, verzekeringkwestie enzo
Ik heb iig besloten gewoon daarna weer naar huis te gaan.
Ze kunnen niet van mij verwachten dat ik daar 3 dagen voor noppes ga liggen terwijl ik ook nog een gezin heb waar ik het liefst zo lang mogelijk bij blijf.
Negatief???

@ Karma
Met de pijn is het prima te doen, zolang ik 'm niet te zwaar overbelast kan ik het goed houden :thumbup:
:mrgreen: Comité is onderweg, heb de 22e, 24e en voor de zekerheid gisteren geklust.
Hoe gaat het verder met jou?
@ Allen
Heb verder niks te melden :think:
Vannacht niks meegemaakt :thumbup:
Owja heb vorige week maar een lijstje toegevoegd, helemaal vergeten te melden :oops:
Fijne dag allemaal :-*
ow chel, dan zou ik ook naar huis komen tussenin hoor!
Ik weet niet wat ik moet doen… Wachten op de :twisted: alleszinds en dan ben ik in een dilemma of ik mijn pilletjes niet gewoon weer zou nemen, die werkten tenslotte wel en als dat na vier keer niks is, worden we tenminste helemaal nagekeken…
@Tinka wrote:
Ik weet niet wat ik moet doen… Wachten op de :twisted: alleszinds en dan ben ik in een dilemma of ik mijn pilletjes niet gewoon weer zou nemen, die werkten tenslotte wel en als dat na vier keer niks is, worden we tenminste helemaal nagekeken…
Ik durf het je niet te zeggen, misschien even bellen?? :hug: :hug: