~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

neenee, testje eind deze week, en die gaat vet negatief zijn :mrgreen:

Haha ik ben ook zo technisch zal het morgen even met je link proberen Karma.

Ik hoop ook op 3x maal is scheepsrecht en nee jij bent helemaal niet verslaafd :liar: hihi.

Duurt wel lang tot de echo, heb je veel last van kwaaltjes?

Mama desiree, ik zou het ook moeilijk vinden om te beslissen of je gaat behangen of schilderen, t is natuurlijk wel voor een heeeel belangrijk iemand.

Wat de babyboom betreft, hier zijn ook al aantal vriendinnen zwanger of bevallen.Het is vast de leeftijd.

Wat jammer dat je het geslacht niet kon zien, nog even geduld dus…!

Ik ben niet altijd positief hoor, grootste gedeelte van de tijd wel en soms zit ik er best mee, gister heb ik er dit gedichtje over gemaakt:

2e miskraam.

Oh wat waren wij blij dat ik voor de 2e keer zwanger mocht zijn,

We zagen een hartslag dat gaf moed ook al was je nog zo klein.

Vol vertrouwen en liefde gingen we deze zwangerschap in,

Totdat ik wat buikkramp kreeg,helaas was dit pas het begin.

Ongeloof en veel verdriet, want het was toch weer misgegaan

Hard werden we weggetrokken uit onze intense waan

Nu komt steeds de twijfel naar boven weer beginnen of niet?

Het maakt me zo onzeker dat je mij vroegtijdig verliet

De wens blijft groot en het verlangen blijft ook branden

Ik wil je graag in m’n buik dragen, maar ook op handen

Zo probeer ik het een beetje te verwerken en een plekje te geven.

Chelleke, wat lief die dikke knuffel in het lijstje :hug:

Tinka, spannend en knap dat je nog niet gaat testen, ik was vast niet zo geduldig geweest hihi

Jane ,hoe was je groeiecho?

T is al gelukt met de link thnx!

Goedemorgen meiden

@Tinka: Leuk dat het zo’n gezellige avond was. Ik ben zelf geen wijnmens en kaas is ook niet

echt mijn favoriet, dus ik zou het op zo’n avondje ook meer moeten hebben van de mensen die

daar ook zijn. :wink:

En nog niet getest? Knap hoor! Volhouden meid! :mrgreen: (Wat ben ik braaf he!) :angel:

En ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: natuurlijk ook nog steeds heel hard voor je! 24/7 :wink:

@Chelleke: Die lijmresten zijn echt heel irritant he? Hier zat de hele bovenverdieping onder de

lijmtroep… Leuk! :liar:

@Jane: Oh heerlijk is dat he, die tijd die komen gaat… Alle tijd voor jezelf en je kleintjes, die uk

in de buik en die uk uit de buik. :wink: Lekker genieten hoor!

@Desiree: Hihi… Leuk he, zo’n eigenwijsje! Maar het heeft dus zijn voordelen. :wink:

@José & Klaproos: Hoi! :mrgreen:

@Bontje: Wat een supermooi gedichtje zeg! :cry: Ik heb geen idee wat wijsheid is. Er meteen weer

voor gaan of echt even een pauze weer… Hoe voel je je lichamelijk? Ben je alweer wat meer jezelf?

Goh, ik kan mij niet voorstellen hoe ik erover zou denken als ik in jouw schoenen zou staan (kan

natuurlijk ook niet, maar je begrijpt vast wat ik bedoel). Echt een dilemma… Ik denk (mijzelf kennende)

dat de wens sterker zou zijn dan de angst. Moeilijk hoor! :hug: :hug: :hug: Ik wens je heel veel

sterkte met dit hele proces. Het is echt niet niks. Ik weet niet of je er goed met iemand over kan

praten en of je die behoefte hebt, maar je mag mij altijd PB-en hoor. :-* Hoe gaat het met je man?

Hoe is hij eronder? Hij is vast erg geschrokken door de ZH ervaring. Wil hij het nog wel proberen,

zwanger te raken? Meis, dikke :hug: !

Enne :thumbup:! Mooie avatar! :wink:

@Strijken: Hier ook geen fan! Arrgghhh!!! Echt een rotklusje die ik dus echt alleen doe als het

echt nodig is. :smiley:

Meiden, ik kom straks nog wel weer langswaaien!

Liefs :-*

Haj haj…

Ik ben moe :zzz:

Damian heeft ons om 4.15 wakker gemaakt en wou niet meer slapen.

Ik ben uiteindelijk met hem naar beneden gegaan en heb nog een half uurtje kunnen slapen.

Ik moest om 9.45 in het ziekenhuis zijn en na een uur haalde ze me eindelijk eens op, grrrr. :roll:

Om 11 uur moest ik alweer bij de reumatoloog zijn.

Nouja alles prima :wink: We zijn even langs de orthopedie gelopen om te kijken of ik toevallig al ergens ingeplant stond

en ja hoor, 22 maart sta ik voor de ok. Blegh heb er zo geen zin in. :oops:

De operatie vond/vind ik niet zo erg maar het feit dat ik bijna 2 weken moet blijven voor zo’n stomme keek vind ik zo niet leuk.

Ik dacht met 5 dagen wel weer thuis te zijn, maar helaas.

Klaagmodes uit :shifty:

@ Tinka

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ Bontje

Wat een mooi gedicht :cry: :inlove: :hug:

@Chelleke: Tjee, das opeens toch wel snel eigenlijk… Maar aan de andere kant toch ook weer niet…

Wel erg balen idd. dat je twee weken in het ZH moet blijven… :roll: Positieve is weer dat je het dan ook

allemaal gehad hebt toch… Iig voor voorlopig. Maar als je dus positief test gaat dit allemaal niet door?

En jij ook lekker vroeg begonnen vandaag… Hier nog een. Mijn spook vond het om 5 uur welletjes en

wilde eruit… :roll: Maar goed, ik kon het vandaag rustig aan doen, terwijl jij dat gedoe in het ZH had…

Wat zul je gaar zijn! :zzz:

Mijn peuter is inmiddels bekaf en huilt om alles. :doh: Echt irritant! Die gaat lekker vroeg naar bed! :wink:

Ook al van die boefjes in huis :naughty: :wink:

Damian wou vanmiddag ook niet slapen omdat we het vinyl aan het leggen waren in onze slaapkamer dus die is dadelijk denk ik erg chagie, dus ook vroeg naar bed dus.

Maar inderdaad als ik een posi test heb gaat de hele handel voorlopig niet door :mrgreen:

Maar ik ga daar niet vanuit hoor, al klus ik er nu echt niet minder om met deze wetenschap :angel: :mrgreen:

@Chelleke: Tja, maar met een posi test zal de operatie alleen worden uitgesteld… :think: Zit je

straks met twee humpies die verzorgd moeten worden… :roll: Ach, ook dat komt dan wel weer

goed natuurlijk. Laat het lot maar bepalen wat goed is… :wink:

Slaap lekker allemaal en tot morgen! :-*

Ahjoh komt goed :thumbup: :wink:

Arm ventje van me die was zo moe, dat hij om 19u ineens opstond van het spelen en beetje zeurderig met zijn Dirkje naar de bank liep, ging liggen en was zo vertrokken :shock: :inlove:

Chel! Wat spannend! Wanneer is aankomende maand dan je NOD?

14 maart :slight_smile:

Dan spant het echt om een week! I wish you all the luck! :pray:

Karma, het voelt ook als een dilemma!Aan de ene kant denk ik hup voorbehoedsmiddelen aan de kant en we laten het aan het lot over en aan de andere kant wil ik eerst weer goed in orde zijn.

Ze hebben met de transfusie alleen het nodige aangevuld en de rest moet met staaltabletten.

Maar je bent natuurlijk niet binnen een week zwanger en er zijn wel meer vrouwen met bloedarmoede tijdens de zwangerschap…

Mijn vriend is wel heel erg geschrokken en zegt dat als ik er weer klaar voor ben hij er ook klaar voor is.Heb je dus ook niks aan hihi.

Ik kan er wel met vriendinnen over praten, maar het is wel wat lastiger i.r.l

Chelleke, wat snel ineens die operatie en 2 weken in het ziekenhuis lijkt me ook 10x niks. T is natuurlijk wel voor een goed doel. Wat spannend of je eerder zwanger bent of naar het ziekenhuis moet, ik zal duimen :pray: :pray: :pray: voor de zwangerschap natuurlijk :wink:

@Klaproos wrote:

Dan spant het echt om een week! I wish you all the luck! :pray:

Dank je wel :-*

Hoe gaat het aan die kant?

@ Bontje

Phoe wat is het toch moeilijk :hug:

Hier goed, lekker even een weekje vakantie. Zoonlief alle aandacht want de meiden zijn naar hun moeder. Druk met babywas en babykamer, zo even kwasten en verf halen voor de woezel en pip afbeelding :inlove:

Fijn dat alles goed gaat :dance: :inlove:

Hai hai

@Chelleke: Ach gossie, hij ook al zo moe… Mijn moppie lag met haar neus

zowat in de stamppot. :mrgreen: Die heb ik ook maar naar bed gebracht… Druif!

Ik zal ook voor je duimen hoor! :wink:

@Bontje: Handig he die mannen, maar wel lief! :inlove: Ik zou denk ik wel eerst

even wachten tot je je weer sterk en fit voelt, ongeacht of je bloed zich

voldoende hersteld heeft. Maar ik zou denk ik niet weer aan de pil of zo gaan. :think:

Echt moeilijk… Ik hoop dat je snel een beslissing kan nemen, want die twijfel is

ook slopend! Dikke :hug: !

@Tinka: Haaalllloooooooohoooooooo!!! :mrgreen:

@Klaproos: Heerlijk even een weekje rust! Druk bezig met de voorbereidingen. :inlove:

Nou, ik ga weer verder. Mijn kleine meid is wakker!

Liefs :-*

HAllooohoooo terug :mrgreen:

Ik ben er weer ff, maar niet voor lang, weer drukjes hierthuis enz.

Nog steeds geen bloed, maar het geeft geen moed hoor :mrgreen: Ik had liever wel bleod gehad, dan had ik tenminste een cyclus van mijn eigen gehad…

@Tinka: Nog niet getest? Goed zo! :clap:

Niet openen!!!

Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!!Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!!

@Karma wrote:

@Tinka: Nog niet getest? Goed zo! :clap:

Niet openen!!!

Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!!Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!! Testen!!!
hahaha ,jij bent hilarisch :mrgreen: