~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

Lekker bankhangen :thumbup:

Ga ik ook zo doen :mrgreen:

Fijne avond :-*

@ Desiree

Leuk voor je vriendin en buuf :inlove:

En lekker bezig met de babykamer :inlove:

Veel plezier morgen :thumbup:

Goedemorgen allemaal

@Desiree: Gelukkig alles goed met de kleine beebjes, allemaal meisjes.

Hier ook 3 vriendinnen/kennissen bevallen van meisjes (de laatste 4

weken) en 2 zijn nog zwanger, maar ook van een meisje. :inlove: Allemaal

meiden hier in de buurt dus! :shock: :smiley:

Nou, morgen de grote dag! Spannend! Heel veel suc6 en hou ons op de hoogte!

En mijn tijgertje zit nog heerlijk warm in mijn buikkie gelukkig. :inlove:

@Chelleke: Hoi!

@Tinka: En is er al verandering? Of nog steeds niet? :pray:

Liefs :-*

goedemorgen ladys,

hier niet zoveel te vertellen ben aan het bijkomen van de week en opladen voor de volgende ben niet meer zo fit goor :oops:

desiree ducces morgen,

bontje :hug: jezelf lekker vertroetelen.

karma en tijgertje :thumbup: heerlijk hoor.

chel wat een leuke foto het valt mij echt niet zo op, maar je kijkt natuurlijk altijd heel kritisch naar jezelf en hey is ook niet zo’n handig dier om uit te kiezen zo’n langnek volgende keer eenbol beest keizen dan zul je zien lijk je reuze slank :mrgreen:

hier ook naar de negen maanden beurs geweest echter was hij al dicht, wilde in de avond na het werk en toen bleek dat hij om zes uur dicht was balen hoor had elders die week en weekend geen fut om nog een keer te gaan. Moets nog even onderhandelen om niet 20 euro parkeer geld te hoeven neertellen.

tot laters

Goedemorgen…

@ Karma

Goedemorgen zwaai :-

@ Jane

Lekker even bijkomen :hug:

Balen van de 9mb zeg :frowning:

Hier verder weinig nieuws.

Heb niet zo fijn geslapen.

Misschien vandaag even vloerbedekking trekken (= eens wat anders als behang :mrgreen: )

Ik ben al 2 dagen erg misselijk en beroerd, het is dat ik vet ongi ben geweest anders zou je er wat van denken :mrgreen:

Fijne zondag :-

hoihoi,

fijn dat je Tijgertje nog lekker bij je zit Karma! Deze gaat niet loslaten hoor!

@jane: das balen, van de beurs!

@desiree: ik zou me er ook wel mee kunnen amuseren, babykamer in orde maken :inlove:

Ik zit nu op dag 31 en nog niks te bespeuren… Maar ik heb er weer geen goed gevoel bij hoor. Bah!

Wat vervelend die onzwekerheid meis :hug:

Ik hoop dat je gevoel er heel erg naast zit :hug: :pray:

Hallo meiden

@Jane: Ja, die vermoeidheid is echt slopend, helemaal de laatste weken. :roll: Nog heel

even volhouden en dan mag je genieten van je verlof, half maart was het toch? Nog

een weekje of 3/4 dus… :hug:

En idd. balen van die 9 maanden beurs, had je er erg zin in of valt dat mee?

@Chelleke: En heb je nog met de vloerbedekking gevochten? :wink: Ook zo’n leuk werkje… :liar:

@Tinka: Ik duim toch nog gewoon vol goede moed door hoor! En misschien toch een

testje doen? :mrgreen: Of had je dat al gedaan?

Hoe was je kaas en wijnavondje trouwens? :drool:

Nou, jullie allemaal een hele fijne avond verder…

Misschien tot later en anders tot morgen! :smiley:

Liefs :-*

nog niet getest nee! Als ik volgend weekend niet ongesteld ben, doe ik dan een test!

Kan me vast wel inhouden tot dan omdat ik zo’n slecht voorgevoel heb.

De kaas was erg lekker, wijn lust ik niet, maar was wel heel gezellig, met de vriendinnen bij mekaar :smiley:

Knap hoor Tinka dat je dat zo lang kan vol houden

@Karma wrote:

@Chelleke: En heb je nog met de vloerbedekking gevochten? :wink: Ook zo’n leuk werkje… :liar:

Ja onze slaapkamer hadden we leeggehaald en Rob heeft de vloerbedekking eruit getrokken, ik had daar de kracht niet voor :roll:

Vloerbedekking ligt er nu uit. Morgen met even mijn vader kijken of we het nog even moeten schuren, zitten nog lijmresten op de grond geplakt.

Wij slapen even op Damian zijn nieuwe kamer. Nouja daar is alleen nog maar geschilderd, nog verder weinig Damians kamer aan. :slight_smile:

goh, tis echt dooor het slechte gevoel denk ik, maar mss veranderd dat deze week wel, ik ga proberen er neit veel aan te denken :shifty:

Waar is iedereen?

goodmurning nobody :mrgreen:

Ik probeer me zelf tot strijken te dwingen :stuck_out_tongue: Good morning! Nog geen duveltjes???

@Klaproos wrote:

Ik probeer me zelf tot strijken te dwingen :stuck_out_tongue: Good morning! Nog geen duveltjes???
ik moet zo meteen gaan werken tot 9 uur. Bah!

Nog niks nee, lijkt wel dat ik vanalles voel in mijn buik wat op krampen lijkt, maar verder niks… Zeer vreemd, maar ik durf niks positief denken eigenlijk :oops:

yep ben er ook weer even. donkere dag hier met regen en zo.

Ja Karma nog ongeveer 16 werkdagen en ik ben heerlijk vrij dan wil ik nog wel veel aan school doen zodat ik niet teveel achter ga lopen. maar dat kan lekker vanuit huis.

en ik wil vooral leuke dingen met mijn zoon doen zie ik zo naar uit.

chel wat een leuke foto’s van je kinders :inlove: balen dat je je niet fit voelt. Lekker aan het klussen geweest. Het word echt prachtig bij jullie.

tinka lekker avondje gehad dus, ik wil ook wijn en kaas en dan kaas die ik niet mag haha lekker :drool: maar ik vind momenteel alles lekker wat niet mag snak naar drank en rood vlees :mrgreen:

ga maar eens even puinruimen hier dochter vriend logeert hier de week en vriend is ook niet zo opruimerig dus het verslonst hier.

balen van het weer anders kon ze lekker buiten spelen en kan ik even hier aan de gang.

:clap: roos hup strijken jij. Ik doen dat nooit :oops:

tot laters

oh tink meid wat spannend en ook nog werken waar al dat testmateriaal voor het grijpen ligt :naughty: :naughty: :hug:

ik heb vanavond trouwens een groei echo 30 weken echo. Dat is wel spannend voor ons want als beep een joekel is dan kunnen we beslissen of het een ks wordt.

vanochtend de echo gehad en het blijkt dat deze wurm net zo eigenwijs is als de ouders :mrgreen: door de ligging van de baby kon de echoscopiste niet alles beoordelen waardoor ik volgende week terug moet komen. maar dat wat ze wel kon beoordelen was allemaal goed :dance: helaas kon ze ook niet het geslacht van de baby zien, dus nu moeten we nog langer wachten aaargh!!! maar ja, nu kan ik volgende week nog een keer gluren naar ons wurmpje :inlove:

@ jane, dat schiet lekker op! voor je het weet heb je je beebje in je armen!

ga er weer van door, mijn schoonouders komen net even aanwaaien :-*

Joehoe wij leven ook nog :mrgreen:

Vanmorgen wezen zwemmen met Damian, nouja ik heb alleen maar weer gekeken. Mijn mannetje deed het weer hartstikke goed :inlove:

@ Tinka

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ Klaproos

Strijken wat is dat?? :think: :mrgreen:

@ Jane

Lekker aftellen naar verlof :dance:

Veel plezier vanaaf bij de groeiecho :inlove:

@ Desiree

Klein boefje in je buik dus :inlove:

Nouja nu mag je lekker nog een keer kijken :inlove:

Strijken? Dat is kennelijk ouderwets! :oops: :lol: (maar ik strijk niet alles hoor, alleen dat wat gekreukt is… en de babywas dan…

Ik strijk ook wel eens hoor klaproos :wink:

@Jane: ik snak ook zo nar dingen die ik niet mag! Vooral rode wijn en cakebeslag :lol: Gisteren bakte ik een cake en toen had ik het er echt even moeilijk mee dat ik de kom niet uit mocht likken. Het eerste wat ik ga doen als ik bevallen ben? Een cake bakken :mrgreen: :lol:

@Tinka: ik snap je gevoel wel, maar meeeeen ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, kun je niet voor mij een testje doen? :wink: :pray:

@Chel: leuke foto’s weer! :smiley:

@MD: fijn dat alles wat tot nu toe gezien kon worden goed was :dance: Heeeel “jammer” dat je nog een keer mag kijken :wink: veel plezier alvast :smiley:

@Jane: spannend zeg, hopelijk is het een kindje van normale afmetingen enmag je gewoon natuurlijk bevallen.