En volgens mij jezelf ook! Erg leuk dat pakje! Carnavalskiekje zeker?
@Tinka: nog geen bloed! :hug: voor je slechte nacht
En Chelleke: jij ook een :hug: voor je korte nacht.
Ja het leven lijkt soms zo oneerlijk, terwijl het natuurlijk net zo goed een ander kan overkomen.
Dus ik vraag me ook niet meer af; waarom ik?maar waarom ik niet en de buurvrouw bijvoorbeeld wel.
En bedankt voor de lieve berichtjes
Mama desiree, lijkt me geweldig zo’n 20 weken echo en natuurlijk ook heel spannend!
Tinka van die lekkere dingen afblijven is ook heel moeilijk, vooral als ze je voorgeschoteld worden op je werk.
En vooral niet ongi worden he
Leuke foto Chelleke!En knuffel voor de korte nacht :hug:
karma bedankt voor je medeleven, hoe is het met jou? Wanneer heb je de eerste echo, ben echt steeds superblij voor je
Wat betreft aankomen, ik kan er ook aardig wat van hihi, alhoewel ik de afgelopen week 2 kilo ben afgevallen joehoe!
Hier gaat alles weer wat de goede kant op, ben nog wel veel duizelig en moe door de bloedarmoede, maar daar slik ik ijzertabletten voor, dus dat zal spoedig wel overgaan.
Toen ik in het ziekenhuis lag wist ik niet of ik het nog wel aandurfde om weer te beginnen, maar nu er een paar dagen verstreken zijn denk ik dat we over een maand of 2 toch weer beginnen.
De wens blijft natuurlijk!!
Even heel wat anders, ik krijg geen avatar ge-upload!
:oops: Hij zegt bij elk plaatje dat ik teveel pixels heb, maar hoe kun je pixels verminderen?
Ik maak mijn plaatje in paint altijd heeeeeeeeel klein :oops: Zou het anders ook niet weten… Er is een topic waar je dit soort hulp kunt vragen…
@ Bontje
:hug: :-*
Wbt avatar
Je plaatjes mogen maar heel klein qua bestand zijn.
Ik deed het eerst met een speciale avatar programma, maar die ben ik kwijt :roll:
Nu doe ik het in psp opslaan en dan heel veel comprimeren, helaas gaat dat wel vaak ten koste van het plaatje
Gemaakt op de 9mndbeurs
Hier zie je mijn vollemaansgezicht echt super goed :oops:
Goedemorgen allemaal.
@Tinka: Raar he, van die man. :roll: Phoe, 8 jaar proberen… :shock: Niet niks hoor!
En hoe gaat het vandaag bij jou/met jou? Flauw trouwens van je banner.
@Chelleke: Leuk trouwens die foto’s! Damian als pilootje! :inlove: :inlove: :inlove: En die
van bij de giraffen lijkt net echt! :liar: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: Maar hij is wel heel leuk. :thumbup:
@Bontje: Tja, jezelf die vragen stellen heeft ook helemaal geen zin, want er
zijn toch geen antwoorden op. Het houdt je alleen tegen om door te gaan.
Maar dat heb je zelf ook door, zie ik. Ik had het jullie alleen zo gegund
en daar baal ik van. Maar ja, het is helaas niet anders. Ik vind het wel
ontzettend knap dat je alweer naar de toekomst begint te kijken, dat laat
wel zien dat je een enorm sterke vrouw bent. Mijn respect hoor! Ik hoop dat
je (lichamelijk) snel weer de oude zult zijn en jullie snel weer een positieve
test in handen zullen houden. Die keer gaat het gewoon goed, dat moet,
want 3x recht is scheepsrecht toch! Ik duim voor je!
En met mij gaat het goed hoor! Bedankt voor het vragen. :-* Ik heb 11 maart
de intake en dan zullen we een datum prikken voor een echo. Die krijg ik
waarschijnlijk over een week of 5, rond de 11 weken dus. Nog even geduld dus!
En je kan je foto verkleinen met paint idd. MaarHIER kan je ook aangeven
hoe groot je de foto precies wilt. Misschien ook handig. Suc6!!!
Nou, ik ga maar weer verder. Kom vast straks wel weer even langs. :mrgreen:
Ik ben niet verslaafd! Ik ben niet verslaafd! Ik ben niet verslaafd! :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
Liefs :-*
Joehoe…niks te melden :roll:
Fijne zaterdag allemaal :-* :-*
Jij ook! :mrgreen: :-*
:-* :-*
Zow, de weekboodschappen zijn weer binnen! Phew… :mrgreen:
Hihi…
Goeiemiddag!
Was vannacht 1 uur, vanmorgen om 6 uur eruit en straks kaas en wijnavond :shifty: Ik ga beetje moe zijn na het weekend denk ik!
Flauw idd he, van mijn banner
Hier nog geen bloed… Maar denk gewoond at mijn cyclus weer om zeep is :roll:
Misschien toch eens een testje proberen…
Ik hoop niet dat je geen eisprong hebt gehad… Anders even contact
opnemen met de homeopaat. Kijken wat zij erover zegt… :think:
Veel plezier met je kaas en wijnavondje!
Veel plezier bij de kaas en wijnavond
En mijn duimpjes draaien door :thumbup: :thumbdown:
Damian spam :inlove:
Simpele Joris (nog lekker in de pyjama)
Mama helpen stofzuigen
Vandaag even een potje gekocht, kwam er toevallig langs gelopen.
Er even opgezet Hij doet er verder nog niks mee hoor
Mijn andere kindjes :inlove:
Djinka
Simba
Spotje
Nelix
Owja…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Chelleke: Leuk is dat he, als die kleintjes zo lekker aan het oetelen zijn… Hier helaas 2 banjers
die, zodra ze een camera zien, meteen stoppen met alles wat ze doen en naar de camera toe
komen rennen. :roll: Het lukt dus amper een foto te nemen van ze. :lol:
En lief hoor je beestenbende! :inlove: Spotje heeft wel een hele mooie kleurencombi zeg! Heel apart.
Tenminste die combi heb ik nog niet eerder gezien bij katten. :naughty:
:dance: YEAH!!! 3 Jaar Smokefree!!!
:dance:
He meis, een hele fijne avond verder… Ik is moe…
Ga lekker bankhangen!
Slaap lekker en tot morgen! :-*
hallo,
drukke dag gehad vandaag. vanochtend op tijd elize al weg gebracht en toen zijn we met zijn tweetjes op stap geweest. even gezellig gewinkeld en een box opgehaald die we via marktplaats hadden gekocht. op de terugweg nog even gekeken bij babypark en toen door naar de ikea waar we het nieuwe bed voor Elize hebben gekocht :dance:
eenmaal thuis heerlijk pizza gegeten en toen uitgeput op de bak geploft.
morgen gaat hubbie beginnen met het schilderen van de kozijnen op de baykamer en van de week ga ik met paps de radiator ombouw kopen en die gaat paps dan maken voor de babykamer :dance:
vandaag superschattig behang van pip gezien, en nu twijfelen of we een wand bij Elize zullen behangen of schilderen :think: ik vind het de laatste tijd erg moeilijk om beslissingen te nemen (die hormonen ook )
afgelopen dinsdag is een vriendin van me bevallen van hun eerst kindje. een dochter genaamd Linde. ze is wel 4 weken te vroeg geboren maar alles gaat goed en maandag ze naar huis. binnenkort gaan we op kraamvisite, lijkt me weer heerlijk om een baby’tje in mijn armen te houden :inlove:
vanochtend ook nog met de buurvrouw gesproken. zij hebben ook een dochter gekregen (ze hadden al twee jongens), kioni heet ze. alles gaat goed met haar ondanks dat ze niet ademde bij de geboorte. ze dachten dat het kindje een infectie had en heeft antibiotica gekregen. maar later bleek dat alles goed was en het kindje gezond was. ook zij mag maandag naar huis :dance:
het gaat dus goed met alle baby’tjes, en ik kan niet wachten tot de volgende geboren wordt. 2010 wordt een ware babyboom voor ons, ik ken nu in totaal (buiten de mensen die ik ken van het forum hier) 9 zwangeren waarvan er nu dus 2 al van bevallen zijn.
karma, hoe gaat het met jou??? zit het tijgertje nog lekker warm bij je?
tinka, ik dat het uitblijven van je menstruatie een positieve oorzaak heeft :thumbup: :thumbup:
chelleke, leuk die foto van jullie drietjes!
bontje, :hug: knap van je dat je zo positief blijft! ik weet niet of ik gekund zou hebben.
als ik iemand vergeten ben, sorry :oops: mijn geheugen begint er behoorlijk als een vergiet uit te zien :roll:
dikke :-* voor iedereen en een fijne avond.
ga nog even gauw de was ophangen en dan lekker douchen en duik lekker vroeg in bed. morgenochtend even op visite bij mijn oma en dan Elize ophalen. als het goed weer is ga ik nog even naar de kinderboerderij met haar.
trusten :-*