Goedemorgen Allemaal
Goeiemorgen!
Nu wel nieuws!
Ben vrij zeker dat het vandaag de WOD dag is… Ik heb nu al krampen in mijn buik ed, dus belooft niets goed. Ik dacht ook dat ik vorige maandag mijn ei had, dus dan is dit niet zo raar…
:naughty: :naughty: niet ongi worden hoor…
Goedenmorgen allemaal :-*
Karma....................... 33.6 weken
Desiree......................19.6 weken
Bombariegirl...............17.2 weken
José...........................13.3 weken
Jane...........................10.6 weken
Klaproos.....................10.3 weken
Moon84.......................8.0 weken
MB1976.......................8.0 weken
Huggie.........................2.2 weken
Tinka............................4 dagen
Chelleke.......................24 dagen
Bontje........................Hele dikke knuffel
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
bontje, wat een verschrikkelijke nare ervaring :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@ tinka :naughty: geen wod hoor!
weinig nieuws hier. kan niet wachten tot het maandag is, dan hebben we de 20 weken echo :dance: ben zooo benieuwd naar ons frummeltje.
:-*
@Chelleke wrote:
Dankjewel! :-*
Enne Tinka, ik duim superhard voor je hoor!
Niet ongesteld gaan worden! :mrgreen:
tot nu toe nog niks, maar ik denk niet dat het raak zal zijn hoor, deze maand… Mijn buikgevoel zegt dat :mrgreen:
Pff, ik word trouwens alleen maar ongelukkig van mezefl, ik wil dus vermageren, maar ipv verdik ik… Ik kan niet vand e gebakjes afblijven die ze op mijn werk trakteren enz… Pff, echt frustrerend :wall: Ik word er echt gewoon helemaal boos van!
:hug: :hug:
Hier gaat het ook niet zo goed met de kilo’s
Al eet ik niet anders als anders.
Ik begon voor Damian met 57 kilo en na Damian was ik weer bijna terug, 59 kilo.
Nu weeg ik ineens weer 65 kilo.
Heb nog nooit zoveel gewogen (uitgezonderd de zwangerschap dan)
Snap er niks van, eet en snoep helemaal niet meer als voor de zwangerschap. :roll:
Ben er iig niet blij mee :snooty:
@Chelleke wrote:
:hug: :hug:mja, ikh eb ook niet het idee dat ik meer eet dan voordien, maar nu ook niet bepaald minder… Ik heb echt geen karakter, echt maf. Ik neem het me elke keer weer opnieuw voor, maar dan zwaaien ze ermee voor je neus, zeggen ze drie keer dat je niet te dik bent en dan zwicht ik weer (en niet één stukje dan :wall: )
Hier gaat het ook niet zo goed met de kilo’s
Al eet ik niet anders als anders.
Ik begon voor Damian met 57 kilo en na Damian was ik weer bijna terug, 59 kilo.
Nu weeg ik ineens weer 65 kilo.
Heb nog nooit zoveel gewogen (uitgezonderd de zwangerschap dan)
Snap er niks van, eet en snoep helemaal niet meer als voor de zwangerschap. :roll:
Ben er iig niet blij mee :snooty:
Ja probleem ken ik :oops:
@Tinka: nog niet ongesteld?
@Tinka en Chelleke: :hug: voor de kilo’s, echt niet leuk! Ik herken het overigens heel erg, kan ook nooit nee zeggen tegen gebakjes enzo. In de loop der jaren zijn er bij mij heel wat kilo’s bij gekomen Ik heb me nu stellig voorgenomen om na de zwangerschap gezonder te gaan leven met minder snoep en fastfood en meer beweging
@Desiree: alvast veel plezier voor maandag!
Hier alles oke. Vandaag een vrije dag gehad waarin ik wat leuke dingen heb gedaan en een beetje heb liggen op de bank. Morgen nog een dagje werken en dan is het weer weekend :dance: Lekker weer in het kamertje aan de slag
Goedemorgen meiden
@Tinka: Spannend hoor! Ik duim en duim 24/7 hoor!
@Chelleke: Kan het aankomen niet komen door je medicatie?
@Aankomen: Hier ook trouwens, maar ik weet wel waar het door
komt. :mrgreen: Ik hou van snacken, van snoepen ook wel, maar veel
meer van hartige dingen. :drool:
Nou, ik kom straks nog wel even aanwaaien…
Liefs
Goedemorgen
Pfff Damian was er al om 7u Ben ik helemaal niet meer gewend joh en sliep natuurlijk pas veel te laat (ging half 1 slapen :oops:)
@ Karma
Ja komt ook een deel door de medicatie maar of dat allemaal daar aan te wijten is :think:
Nouja ik zie het wel na de zwangerschap
Ga nu binnenkort op de crostrainer en op de lopende band en dan zie ik wel weer. En dan zal ik mijn buik ook maar meepakken
Hier speelt ook nog mee dat ik momenteel weinig wandel en fiets, terwijl
ik met mooier weer elke dag zeker een half uur fiets en een half uur loop.
Dat wil ik zeker weer gaan oppakken zodra het wat warmer buiten is.
ik ga als het goed is straks nog joggen. Maar eerst mijn huis poetsen!
Heb rotslecht geslapen, was thuis om twaalf uur, ben mijn bed in gegaan, maar heb half twee nog gezien, en das echt niet mijn ding. Normaal slaap ik heel snel, maar nu had ik koud… Ik heb de kat ff als verwarming gebruikt, maar ook dat hielp niet echt.
Echt bah, zo’n slechte nacht. Maar nog niet ongesteld… (al denk ik echt nooit dat ik zwanger ben, maar dat het eerder zou kunnen komen door geen eisprong…)
:hug: :hug: :hug:
@Tinka: Balen zulke nachten idd. :hug: En ik hoop dat de :evil: :evil: :evil: ook niet
meer komen, maar dan door een zwangerschap!
@Karma wrote:
@Tinka: Balen zulke nachten idd. :hug: En ik hoop dat de :evil: :evil: :evil: ook nietmja, hopen doe ik dat ook, maar ik durf er in de verste verte niet van dromen hoor…
meer komen, maar dan door een zwangerschap!![]()
Gisteren nog een gesprek gehad met iemand bij ons op de Hs, een man die nogal fel kan zagen als ie wat op heeft, maar in zijn hart toch wel een lieve man.
Hij kwam vrij laat bij ons aan tafel zitten, als ik er met een vriendin zat en we het net over de zwangerschapsperikelen hadden. Hij vroeg dan wat ik bij een homeopaat ging zoeken, aangezien eht net daarover ging. Blijkt dat hij en zijn (ex)vrouw destijds ook 8 jaar er hebben over gedaan om zwanger te worden… Hoe je ineens toch op meer begrip kan rekenen bij iemand, dan je verwacht had…
oh, en mijn banner is weg :mrgreen:
weg banner
Maar inderdaad wbt die man, gek is dat dan hè
Kwam mijn mannetje tegen op i.net :mrgreen: