~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

Joehoe hoe gaat het met iedereen???

Pfff moet dadelijk mijn ouders vertellen dat het wat Damian betreft toch een beetje anders loopt als ze hun denken en hadden gehoopt.

Zie er erg tegen op. Misschien word dat wel vette ruzie.

Hun gaan er van uit dat Damian daar eigenlijk altijd is als ik in het ziekenhuis lig. En dat hun smiddag op visite komen met Damian.

Maar dan zie ik Damian maar 2 uurtjes op een dag, en dat van 24 uur per dag naar 2 uurtjes per dag vind ik een heel groot verschil en daar komt bij dat Rob hem dan ook maar een uur of 2 ziet.

Rob heeft geregeld dat hij alleen maar middagdiensten kan draaien en dus Damian gewoon thuis kan laten behalve smiddags.

Dan zou Damian ook savonds gewoon met hem meekunnen.

Hij gaat dan wel wat later naar bed, maar kan ook gewoon tot 10u blijven slapen als hij wil.

Gelukkig is Damian heel makkelijk in vind dat vaak allemaal wel prima, dat was met de vakantie ook zo, als het allemaal wat anders gaat.

Anders had ik het misschien nog anders gedaan.

Maar nu zou het dan zo zijn. Smorgens thuis, smiddags bij opa en oma (even bij mij op visite) en savonds weer bij papa (en dan ook bij mij op visite tot een uur of 21u)

Maar dat gaan mijn ouders echt niet leuk vinden, het kon mijn moeder niet snel genoeg gaan dat ik het ziekenhuis in moest zodat hun voor Damian kunnen zorgen.

Ben ik nu een trut? Ik zie er zo tegen op om het te zeggen. Mijn ouders kunnen soms heel flauw uit de hoek komen. En ik wil geen gezeik :frowning: Ze doen ontzettend veel voor me.

Is het voor een kind niet fijner als ie meer thuis is dan ergens anders? Ik bedoel, je ligt nogal een behoorlijke tijd in het ziekenhuis. Dan is het toch fijner dat papa er merendeels voor hem is?

Mocht toch blijken dat het heen en weer gesjees te vermoeiend wordt voor hem, dan kan ie alsnog toch een dagje bijtanken bij je ouders?

En nee je bent geen trut! :-*

Chel toch: ht is toch logisch dat je je mannetje zelf graag bij je wil en Rob ook, anders zit hij daar zo alleen in jullie huis savonds terwijl Damian bij je ouders is… Ik hoopd at ze het begrijpen hoor!

chelleke je bent geen trut hoor. twee weken is een lange tijd, ik denk dat het toch een stuk fijner voor damian is als hij het grootste deel gewoon thuis is?! ik hoop dat als je het uitlegt dat rob speciaal heeft geregeld dat hij overdag thuis kan zijn je ouders dit begrijpen. ze zullen misschien teleurgesteld zijn maar het belang van damian én jullie staat toch voorop?!

veel succes met dit lastige gesprek :hug: :thumbup:

vandaag voel ik me gelukkig een stuk fitter. gisteren was ik zo moe :zzz: heb het hele weekend gewerkt en gisteren heb ik het ledikantje uit elkaar gehaald zodat we weer wat ruimte hadden op Elizes kamer. nu kon de commode er weer in en met wat geschuif met de klerenkast staat het voorlopig weer prima. nu weer druk met de was en straks moet ik weer werken. zo vliegt de dag weer voorbij (des te eerder is het donderdag en mag ik voor de 20 weken echo deel 2 :lol: )

:-* voor iedereen en een fijne dag!

Meiden, ik kom straks/vanavond even rustig bijlezen en natuurlijk reageren! :wink:

:-* :-* :-*

Huh :eh: waar is mijn laatste post gebleven?

Ik had alweer opnieuw gereageerd maar ikke niet zie niet :think:

Ik schreef:

Jaaaaa het ziekenhuis heeft gebeld en ik kon kiezen tussen:

• zondag 14:00 komen of
  • maandag op de dag van de operatie komen.

Nou dat is niet zo moeilijk, ik heb voor maandag gekozen.

:dance: :dance: :dance:

Alleen nu zat ik te denken :think: , als ik in blok 1 zit met de operatie, dat is dan smorgen als eerste aan de beurt, dan ga ik denk ik toch maar op zondagmiddag, misschien toch makkelijker. :think:

Nouja in ieder geval ben ik hier heel blij over. :dance:

En het zonnetje schijnt, heerlijk :dance:

en euh…jullie zijn lief :-* :-*

@ Karma hoe gaat het met je?

@ Desiree niet fijn dat je gisteren zo moe was :hug:

Nouja ik had mijn moeder het bericht gesmst :shifty:

Schijterd die ik ben :oops:

Ze heeft daar niet op geantwoord.

Daarna heb ik haar nog gesmst dat mijn sz de kleren van Damian niet wil hebben (ze zei van de week dat ze te kort aan mt 62 kwam en die had ik voor haar opgezocht, maar had ze niet nodig zei ze)

toen smste ze dat hun de soep maar gaar moesten koken en net smste ik over de uitslag van het belletje, kreeg ik heel kort, fijn.

Dus echt blij is ze niet geloof ik :frowning:

Hallo meiden :smiley:

Het kan eigenlijk nu wel even snel… Kids zitten met een bakje fruit naar

Bruno enzo te kijken. :inlove:

Nou, ik ben er weer. Even een heel hectisch weekendje gehad… Wel erg

gezellig, alleen heeft het mij wel echt even goed gepakt, die drukte. :roll:

Ook de twee kleintjes reageren daar dan meteen op en slapen meteen

een stuk onrustiger. :doh: Dus ik ben nog steeds erg moe. Gaap

@Tinka: Jij hebt zo te lezen duidelijkheid gekregen… :hug: Niet de duidelijkheid

die ik graag had gezien, maar wel beter dat je lichaam toch netjes doet wat het

moet doen. :wink: En geen pillen deze maand, begrijp ik. Ik zou denk ik dezelfde

keuze maken in jouw positie… Je lichaam lijkt het toch op eigen houtje te gaan

doen allemaal. Ik duim voor je!!! :pray: :pray: :pray:

@Chelleke: Wat? Damian weer ziek aan het worden? Nee toch? :frowning: Hoe gaat het

inmiddels met hem? En met jou? Baaldag weer gehad of hangt die nog wat rond?

Over je ouders… Ik ben het met de andere meiden eens hoor. Je bent geen trut

hoor! :naughty: Ik vind het niet anders dan normaal dat het kind in eerste instantie

gewoon thuis bij de andere ouder blijft in zo’n geval. Alleen als dat niet mogelijk

is ga je andere opties overwegen. Dus niks vreemds aan jullie plan om de twee

weken zo door te komen. Alleen maar gunstiger voor Damian. Dat moeten je

ouders ook kunnen begrijpen. Maar hoe laat ga je die kant op of ben je daar

al geweest?

Oeh, lees net even je laatste post… Wat ontzettend flauw dat ze zo kortaf

reageerde zeg… Beetje kinderachtig eigenlijk… Niet leuk voor je zeg! :hug:

@José: Hoe was de brunch? :drool:

@Huggie: :inlove: :inlove: :inlove: Wauw!!! Wat een poppie!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Bontje: Ach jee, nog een blaasontsteking er bovenop… :hug: Duidelijke signalen

dat je lichaam even nodig heeft om weer op kracht te komen. :roll: Goed dat je toch

maar wel een paar maandjes rust neemt. Wel balen, maar het is even niet anders… :frowning:

Hoe gaat het verder met jou dan? Trek je het allemaal een beetje? :hug:

Hier gaat alles trouwens goed. Ben aan het aftellen. Heb 11 maart namelijk de intake

en prik dan een datum voor een echo. Heb ik echt zin in.

Nou, ik ga snel even langs een vriendin, die belde net of ik even kon komen oppassen.

Tot later…

Liefs :-*

@ Karma

Dikke knuffel voor jou :hug:

Fijn dat verder alles goed gaat :thumbup:

Damian had gisteravond nog verhoging maar vanmorgen was het weer netjes 37,3 Hopen dat dat zo blijft :pray:

Ben er nog wel even uitgegaan om hem een hoestdrankje te geven.

Komt wel goed met paps en mams :wink:

We kunnen niet zonder elkaar.

Ik laat het nu maar even en dan komt het vanzelf weer goed.

Donderdag gaat Damian daar lekker uit logeren en dan zal het wel weer prima zijn :slight_smile:

@Chelleke: Gelukkig maar, dat het wel weer goed komt! :wink: En

Damian ook weer opgeknapt… :dance: Hopen dat het zo blijft!

Hallo ladies, heb net even alles bijgelezen, maar heb even de puf niet om overal op te reageren. Wel even een hele dikke :hug: voor Chelleke. Wat naar van je moeder om zo te reageren! Ik sluit me bij de andere meiden aan :hug:

Ik ga even heel ego mijn avonturen van de afgelopen dagen hier vertellen hoor. Gisteren bij de verloskundige ben ik echt alles behalve goedgekeurd :shock: Mijn onderdruk zat boven de 90 en omdat ik vorige week last had van hoofdpijn en sterretjes zien ben ik met spoed doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben we tot 12 uur 's nachts gezeten wachtend op de uitslag van allerlei onderzoeken (urine, bloed, hartfilmpje baby, echo en weeën-meter oid). Godzijdank was alles goed :dance: Ik ben alleen wel behoorlijk geschrokken hiervan en was ook echt doodop daarna. Vandaag wel even gaan werken, mijn man gaat vanaf nu met de trein, dus ik dacht dan ga ik lekker een keer met de auto naar het werk, dat scheelt reistijd en energie. Niet dus, halverwege de terugweg brak de koppelingskabel af :shock: Heb em wel goed naar de kant kunnen krijgen en uiteindelijk ben ik door een zeer vriendelijke (en nog best aantrekkelijke :wink: ) anwb meneer naar huis gesleept. Daarna heb ik een paar uur op de bank liggen pitten en toen ik net mijn ouders belde om get verhaal van gisteren te vertellen kreeg ik te horen dat er MRSA heerst op de afdeling waar mijn zus werkt. Morgen krijgt ze te horen of ze drager is van de bacterie en als dat zo is mag ik mogelijk 6 weken lang geen direct contact met mijn zus en ouders en broer hebben :shock:

Kortom, ik heb echt een bizarre 24 uur achter de rug.

Wat wel echt heel leuk was, is dat we op het hartfilmpje van de baby heel erg goed konden zien dat de baby op onze stemmen reageert. Als we 5 minuten stil waren zakte zijn/haar hartslag naar 130 en als we dan weer begonnen te praten steeg de hartslag naar 140/150. Zoooo ontzettend gaaf om te zien, bijna nog leuker dan een echo. Ze zouden eigenlijk “prethartfilmpjes” aan moeten bieden :wink:

Jeetje Jose, ging jij even lekker :shock: :hug:

Gelukkig was wel alles goed, maar doe je wel even rustig aan.

Ik hoop dat je zus niet besmet is :pray:

Goh, wat een verhaal José! Wel heel erg lief om te lezen hoe jullie kleintje

reageerde op jullie stemmen. :inlove: Maar wat een gedoe, heel begrijpelijk dat

jullie je rot geschrokken zijn. Gelukkig was het allemaal prima in orde met

jou en de kleine.

En nu hopen dat alles goed zit bij je zus. :pray: :pray: :pray:

En dat verhaal van de auto… :shock: Echt een bizarre 24 uur achter de rug. :wink:

ZWAAI

Zwaai terug! :mrgreen:

Nog wat van je moeder gehoord?

Hoe is het verder trouwens met Damian, nog weer koorts gekregen of

bleef het bij die ene avond?

Nou, hier lekker in de tuin aan het werk. Kleintje lopen ook te oetelen en

de kat heeft ook de lente in zijn kop. :lol: Rent heen en weer de tuin door…

Het is echt lekker weer, niet koud, wel fris nog, maar wel aangenaam.

Ik heb last van …

IK WIL LENTE!!!

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@ Karma

Damian zijn lijstje :mrgreen:

Temp

27-02-2010

20:20 uur 38,5 zetpil

28-02-2010

17:00 uur 38.3

21:00 uur 38.6 Zetpil

01-03-2010

14:00 uur 38.2

21:00 uur 38.3 Zetpil

02-03-2010

14:00 uur 37.3

21:00 uur 37.9

Heb vanmiddag wel gesmst met ons mam, volgens mij ging dat redelijk normaal. Ze zal wel niet helemaal blij zijn, maarja.

Waarschijnlijk gaat mijn vader nog wel een opmerking erover maken, maar ik maak me er niet meer druk om.

Lekker weer is het hè :inlove: :dance:

Ik wil ook heel graag de lente, dat doet een mens echt goed :dance:

Joehoe…

Hier zijn net mijn broer en sz even op visite geweest met kleine Levi :inlove:

Hij heeft heel wat weg van Damian.

Ze zeggen dat hij ook steeds meer trekjes van Damian heeft :inlove:

Het is zo’n lekker klein poppetje :inlove:

Damian heeft er verder niet naar omgekeken totdat ze weggingen en hij even gedag moest zeggen. Hij bleef hem aaien, krullen en kusjes geven, zo cute :inlove:

Sorry moest ik even kwijt :mrgreen:

Hoi! :mrgreen:

Wat leuk dat Levi op bezoek kwam! :slight_smile:

Niks te melden hier eigenlijk, buiten dat ik ook lente wil!

Oja, en op het hondenforum is een baby geboren: Léonie… Dat meisje meldde dat ze zwanger was, net een paar weken nadat wij gestopt waren… Man wat was en ben ik jaloers :shock: )